Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, imr said:

Εχω μια ερωτηση σχετικα με εισαγωγη bmw i3 με rage extender.

Θεωρειται υβριδικο η ηλεκτρικο? Δεν εχει καθολου τελη ταξινομησης σαν τα ηλεκτρικα η θα πρληρωσει 50% σαν τα υβριδικα?

 

 

Ειναι υβριδικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, gbras said:

Ειναι υβριδικο.

Δηλαδη πληρωνει 50% τελη ταξινομησης?

Με ενδιαφερει τι το θεωρει το υπουργειο για την ταξινομιση/εκτελωνισμο.

 

 

Επεξ/σία από imr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, imr είπε

Δηλαδη πληρωνει 50% τελη ταξινομησης?

 

ανάλογα τους ρύπους. Ως συνήθως δεν  πληρώνουν τίποτα σε τέλη κυκλοφορίας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, chek2fire said:

ανάλογα τους ρύπους. Ως συνήθως δεν  πληρώνουν τίποτα σε τέλη κυκλοφορίας 

Ναι το ξερω, απλα ειναι λιγο περιεργη κατασταση γιατι δεν ειναι κλασικο υβριδιο οπως τα prius.

Εχει απλα ενα μοτερακι σαν εξτρα για να φορτιζει την μπαταρια αν χρειαστει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/7/2024 στις 9:59 ΠΜ, dtk-386 είπε

Μα πως είναι δυνατόν ο διάδοχος ενός σπορτίφ κουπέ σύμβολο εποχής να έχει διάδοχο ένα περίπτερο με ροδες; Τόσα ονόματα γιατί το κάνουν αυτό; Οι παλιοί που το θυμούνται θα το κράξουν και οι νέοι θα το αγνοήσουν.

ΗΜΑΡΤΟΝ  λεμε.....σαβουρα   ταχα   σπορ  αυτοκινητου   ητανε   ειτε  απο  χαρακτηριστικα  ειτε

απο  επιδοσεις. Με  αναρτηση   του   1940  και  φυλα  καρου  σουστας  πισω  του   1850!!!

Eιχα  ενα   2600gt   του  72  με  140ΗΡ  και  μου  εριχναν   τα  διλιτρα  βελοτσε  μασωντας  περισσοτερη

βενζινα.  Για  τα  1700-1600-1300   που  κυκλοφορησαν  ελλαδα  ουτε  συζητηση.....

00586.jpg.160b5586844f6c9af4ad4880b57f8f4b.jpg

Μονο   καποιες  αγωνιστικες  εκδοσεις  RS3100-2800   του   επατ  ηταν  καπως   καλα  καθοτι   τελειως

αναβαθμισμενα   πισω.

 

neville_simkin_capri_under-2045x1363-768x512.jpg.dd58c352ce51784547cc0aeb6048e2e9.jpg

ΥΓ.Το  2600  το  εδωσα  λογω  τεκμηριων   στους  6  μηνες.

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, imr said:

Με ενδιαφερει τι το θεωρει το υπουργειο για την ταξινομιση/εκτελωνισμο.

Αυτο που εγραψα θεωρει το κρατος. Και ετσι ειναι, ουσιαστικα υβριδικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Ntinaras said:

Το atto3 ηταν αψογο εσωτερικα.

Με χαλασε πολυ οδηγικα εμενα, μου φανηκε βαρκα. 

ναι αλλά για να πεις ότι είναι βάρκα, πρέπει κάποιο άλλο  στην τιμή του και την κατηγορία του να μας πεις ποιο δεν είναι, έχεις οδηγήσει κάποιο άλλο suv θερμικό ή ηλεκτρικο που ήταν πιο ενδιαφέρον οδηγικα?

γιατί εμένα μου φάνηκε σε σχέση με τα θερμικά που έχω οδηγήσει πολύ σταθερό, σε ηλεκτρικο άλλο στην κατηγορία του δεν έχω μπει και δεν ξέρω.

3 hours ago, gbras said:

χαχα οχι τοσο ακραια πραγματα. Απλα το εσωτερικο δεν μου πολυαρεσε ειδικα οι αεραγωγοι και αυτα το κορδονια στα πλαγια, ενω τον επιλογεα κινησης τον εχουν κανει "πολυπλοκο" χωρις λογο. Οσον αφορα οδηγικα επειδη εχω το κονα που και αυτο βαρκα χειροτερη ειναι, αυτο μια χαρα μου φανηκε και αρκετα αθορυβο! Απο την αλλη δεν εχει την ζωηραδα του κονα και απο ανακτηση ενεργειας απλα καμια σχεση. Το κονα εχει 0 εως 3 επιπεδο με το 3 το πιο ισχυρο . Αυτο ειναι 0 και 1. Οχι ομως οτι ειναι ασχημο απο την αποψη οτι καποιος που ερχεται απ θερμικο θα του φανει "φυσικο".

Να τονισω και κατι που δεν το κοιτανε πολλοι. Εχει καλη αποσταση απο το εδαφος! Επειδη εχουμε την μπαταρια κατω οσο πιο ψηλο τοσο καλυτερα. Ειδικα αν πηγαινεις απο κατσικοδρομους καθε τοσο οπως εγω.

 

ποιο κόνα έχεις?ποιο μοντέλο?

πραγματικά τα "κορδονια"που έχει στις πόρτες αν και μου αρέσουν δεν ξέρω πόσο θα κρατήσουν,π.χ μόλις τα είδαν τα 2 παιδιά μου έτρεξαν και τα πείραζαν!..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ το atto3 που το είχα οδηγήσει για 2 ημέρες, μου φάνηκε σαν τι Renegade που είχα, απλά πιο γρήγορο και πιο αθόρυβο.. 

Ξαναλέω αν κάποιος θέλει αυτοκίνητο και μπορεί για ηλεκτρικό, σε αυτά τα χρήματα είναι άψογο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, h3342 είπε

ναι αλλά για να πεις ότι είναι βάρκα, πρέπει κάποιο άλλο  στην τιμή του και την κατηγορία του να μας πεις ποιο δεν είναι, έχεις οδηγήσει κάποιο άλλο suv θερμικό ή ηλεκτρικο που ήταν πιο ενδιαφέρον οδηγικα?

γιατί εμένα μου φάνηκε σε σχέση με τα θερμικά που έχω οδηγήσει πολύ σταθερό, σε ηλεκτρικο άλλο στην κατηγορία του δεν έχω μπει και δεν ξέρω.

ποιο κόνα έχεις?ποιο μοντέλο?

πραγματικά τα "κορδονια"που έχει στις πόρτες αν και μου αρέσουν δεν ξέρω πόσο θα κρατήσουν,π.χ μόλις τα είδαν τα 2 παιδιά μου έτρεξαν και τα πείραζαν!..

Δεν το συγκρινα με καποιο συγκεκριμενο , απλα για τα δικα μου standard μου φανηκε πολυ βαρκα.

Σε σχεση με το Formentor ειναι σιγουρα πολυ πιο βαρκα, αλλα και με το model 3 και MG4 που ειχα κανει test drive.

( ναι ξερω δεν ειναι ιδια κατηγορια)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά.

Είμαι σε διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου. Έχω εδώ και 15 χρόνια ένα Kia proceed του 2009, από το οποίο είμαι ευχαριστημένος. Σύνολο έχει 120.000χλμ, αλλά λόγω οικογένειας πλέον δε βολεύει. Όπως καταλαβαίνετε δεν κάνω πολλά χλμ, κυρίως πόλη και κάνα ταξίδι 1-2 φορες το 2μηνο. Μένω επαρχία, τώρα Λάρισα, σε ένα χρόνο περίπου λόγω δουλειάς Ρέθυμνο.

Αρχικα να πω ότι έχω 3 προαπαιτούμενα για αυτοκίνητο:

α. Όσο το δυνατό πιο χαμηλή κατανάλωση.

β. Μεγάλους χώρους αποσκευών (άνω των 500λ)

γ. Αυτόματο κιβώτιο με cruise control.

Το ποσό που μπορώ να διαθέσω είναι μέχρι 30-33k. Δεν σκεφτόμουν έως πρόσφατα για ηλεκτρικό αλλά βλέποντας κάποιες αξιολογήσεις και διαβάζοντας εδώ, ψήνομαι αρκετά. Ειδικά σκέφτομαι πολύ το Tesla model 3 (το απλό μοντέλο) που με την επιδότηση βγαίνει έως 33k, εχει 680λ χώρους και μεγάλη αυτονομία, σε σχέση πάντα με ανταγωνισμό.

Το κακό είναι ότι είμαι με νοίκι(με θέση πάρκινγκ όμως στην πυλωτή κάτω από το μπαλκόνι), αλλά αν πάρω και τον φορητό φορτιστή που έχει η τεσλα και τραβαω απευθείας από την πρίζα του μπαλκονιού μου, πιστεύετε να είμαι οκ;

Γενικά τα ηλεκτρικά (και ειδικά το παραπάνω μοντέλο αν γνωρίζει καποιοσ) τι απαιτήσεις έχουν από άποψη σέρβις, ασφαλείας κλπ, τι συμβαίνει σε περίπτωση προσκρουσης και τι διάρκεια ζωής έχουν(με κανονική χρήση πάντα και τήρηση οδηγιών κατασκευαστή); Υπάρχει κάποια άλλη αξιόπιστη λύση όπως πχ το atto 3 που βγαίνει στα 26.000;

Γενικότερα να το κάνω το «άλμα πίστης» ή να προτιμήσω τίμιες επιλογές hybrid οικογενειακού, τύπου corolla, Octavia, κλπ;

Ευχαριστω εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Επεξ/σία από georgio83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, georgio83 είπε

Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά.

Είμαι σε διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου. Έχω εδώ και 15 χρόνια ένα Kia proceed του 2009, από το οποίο είμαι ευχαριστημένος. Σύνολο έχει 120.000χλμ, αλλά λόγω οικογένειας πλέον δε βολεύει. Όπως καταλαβαίνετε δεν κάνω πολλά χλμ, κυρίως πόλη και κάνα ταξίδι 1-2 φορες το 2μηνο. Μένω επαρχία, τώρα Λάρισα, σε ένα χρόνο περίπου λόγω δουλειάς Ρέθυμνο.

Αρχικα να πω ότι έχω 3 προαπαιτούμενα για αυτοκίνητο:

α. Όσο το δυνατό πιο χαμηλή κατανάλωση.

β. Μεγάλους χώρους αποσκευών (άνω των 500λ)

γ. Αυτόματο κιβώτιο με cruise control.

Το ποσό που μπορώ να διαθέσω είναι μέχρι 30-33k. Δεν σκεφτόμουν έως πρόσφατα για ηλεκτρικό αλλά βλέποντας κάποιες αξιολογήσεις και διαβάζοντας εδώ, ψήνομαι αρκετά. Ειδικά σκέφτομαι πολύ το Tesla model 3 (το απλό μοντέλο) που με την επιδότηση βγαίνει έως 33k, εχει 680λ χώρους και μεγάλη αυτονομία, σε σχέση πάντα με ανταγωνισμό.

Το κακό είναι ότι είμαι με νοίκι(με θέση πάρκινγκ όμως στην πυλωτή κάτω από το μπαλκόνι), αλλά αν πάρω και τον φορητό φορτιστή που έχει η τεσλα και τραβαω απευθείας από την πρίζα του μπαλκονιού μου, πιστεύετε να είμαι οκ;

Γενικά τα ηλεκτρικά (και ειδικά το παραπάνω μοντέλο αν γνωρίζει καποιοσ) τι απαιτήσεις έχουν από άποψη σέρβις, ασφαλείας κλπ, τι συμβαίνει σε περίπτωση προσκρουσης και τι διάρκεια ζωής έχουν(με κανονική χρήση πάντα και τήρηση οδηγιών κατασκευαστή); Υπάρχει κάποια άλλη αξιόπιστη λύση όπως πχ το atto 3 που βγαίνει στα 26.000;

Γενικότερα να το κάνω το «άλμα πίστης» ή να προτιμήσω τίμιες επιλογές hybrid οικογενειακού, τύπου corolla, Octavia, κλπ;

Ευχαριστω εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Καλώδιο να κρέμεται από το μπαλκόνι δεν επιτρέπεται. Άνετα τρώει κανείς καταγγελία, αλλά και υπάρχει και ένας κίνδυνος.

Απουσία προσωπικού σταθερού χώρου στάθμευσης, όπου μπορεί κανείς να τοποθετήσει σταθερό σημείο φόρτισης, σε καμία περίπτωση δεν πας σε ηλεκτρικό. Δεν θα γλιτώσεις χρήματα κατανάλωσης με φορτίσεις σε δημόσια σημεία και τελικά θα έχεις και άπειρα προβλήματα ταλαιπωρίας φόρτισης, προγραμματισμού, κλπ.

Ηλεκτρικό μόνο με σταθερό σημείο φόρτισης (με προβλεπόμενη ηλεκτρολογική διάταξη) στο σπίτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, georgio83 είπε

 

 

Το κακό είναι ότι είμαι με νοίκι(με θέση πάρκινγκ όμως στην πυλωτή κάτω από το μπαλκόνι), αλλά αν πάρω και τον φορητό φορτιστή που έχει η τεσλα και τραβαω απευθείας από την πρίζα του μπαλκονιού μου, πιστεύετε να είμαι οκ;

Γενικά τα η

Κοίτα μήπως μπορείς σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη να τραβήξεις καλώδιο όπου θα καταλήγει σε ρευματοδότη εντός κυτίου με κλειδί. Οταν θέλεις να φορτίζεις θα βάζεις τον φορτιστή σου εκεί και να φορτίζεις με 16Α.  Απο την στιγμή που έχει θέση στάθμευσης.

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...