Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα PHEV είναι θέμα χρόνου να μάς αφήσουν για πάντα, για πολλούς λόγους που έχουν αναλυθεί, και φυσικά δεν πρέπει να τα μπλέκουμε σε αναζητήσεις ηλεκτρικών.

Βρίσκονται εκτός σύγκρισης και αποτελεί εντελώς άλλο segment.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με τους φορτιστές που δίνουν οι εταιρείες για εγκατάσταση στο σπίτι τι παίζει? δηλαδή συνδέονται σε τριφασικό ρεύμα η απλά στο ρεύμα και κάνουν μετατροπή από εναλλασσόμενο σε συνεχές? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα τέστ drive το MG4 EV. 

Ωραία η αίσθηση και η όλη οδηγική εμπειρία.

Η καμπίνα ΟΚ, πέραν του μίνιμαλ (ένα ταμπλετάκι μπροστά και ένα τάμπλετ στο κέντρο), δείχνει έντονα ότι είναι από φτηνά υλικά.

Ο αντιπρόσωπος επιβεβαίωσε τα προβλήματα που είχαν τα αρχικά μοντέλα (στρέβλωση undertray, διαρροή λαδιού), ενώ ήρθαν κοντά του πελάτες όπου το dashboard έβγαλε φουσκάλες και έπρεπε να το αλλάξουν. 

Αυτά δεν με χαλάνε. Αυτό που με χάλασε είναι ότι ο αντιπρόσωπος έδειχνε να ξέρει λιγότερα για το αυτοκίνητο από αυτά που ήξερα εγώ. Και ενώ πέρασα 3 φορές από την αντιπροσωπεία και ρώτησα 3 φορές για επιβεβαίωση ότι το SE έχει LFP μπαταρία και το Long Range NMC, και ενώ έδωσα τα στοιχεία μου να μου πούνε, δεν πήρα καμία απάντηση. Επίσης δεν μπορούσε να μου δώσει επαρκή εξήγηση για το κόστος αλλαγής μπαταρίας. Για το SE είπε περίπου 6000 ευρώ μόνο οι μπαταρίες.

Εντωμεταξύ βρήκα και αγγελία για ολοκαίνουργιο MG4EV Trophy edition Long Range με 6500Km, το οποίο γεννάει ερωτηματικά......

Τέλος πάντων, ήμουν τελείως ψημένος να κάνω την αγορά, αλλά όταν ο άλλος δεν σου εμπνέει εμπιστοσύνη, είναι δύσκολο να δώσεις έτσι 22 με 25 χιλιάρικα.

 

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, chek2fire said:

Με τους φορτιστές που δίνουν οι εταιρείες για εγκατάσταση στο σπίτι τι παίζει? δηλαδή συνδέονται σε τριφασικό ρεύμα η απλά στο ρεύμα και κάνουν μετατροπή από εναλλασσόμενο σε συνεχές? 

θες να δωσεις ενα παραδειγμα τι εννοεις? Η κατι εχεις μπερδεψει η εγω δεν καταλαβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, chek2fire said:

Με τους φορτιστές που δίνουν οι εταιρείες για εγκατάσταση στο σπίτι τι παίζει? δηλαδή συνδέονται σε τριφασικό ρεύμα η απλά στο ρεύμα και κάνουν μετατροπή από εναλλασσόμενο σε συνεχές? 

Σε ότι έχεις συνδέονται, αν συνδεθούν σε μονοφασικό τότε η ισχύς που μπορούν να δώσουν περιορίζεται στα 7.4KW, ενώ σε τριφασικό μπορούν να δώσουν 11 ή 22KW.

Επίσης για να ακριβολογούμε αυτά δεν είναι φορτιστές, είναι σταθμοί φόρτισης, εναλλασσόμενο ρεύμα παρέχουν (AC), και η μετατροπή σε συνεχές (DC) που απαιτείται για τη φόρτιση γίνεται με τον ενσωματωμένο φορτιστή του αυτοκινήτου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, panther_512 said:

Αυτά δεν με χαλάνε. Αυτό που με χάλασε είναι ότι ο αντιπρόσωπος έδειχνε να ξέρει λιγότερα για το αυτοκίνητο από αυτά που ήξερα εγώ. Και ενώ πέρασα 3 φορές από την αντιπροσωπεία και ρώτησα 3 φορές για επιβεβαίωση ότι το SE έχει LFP μπαταρία και το Long Range NMC, και ενώ έδωσα τα στοιχεία μου να μου πούνε, δεν πήρα καμία απάντηση. Επίσης δεν μπορούσε να μου δώσει επαρκή εξήγηση για το κόστος αλλαγής μπαταρίας. Για το SE είπε περίπου 6000 ευρώ μόνο οι μπαταρίες.

Πολυ αμφιβαλλω οτι μπορουν / ξερουν να σου δωσουν τετοιες πληροφοριες σε οποιαδηποτε αντιπροσωπεια. Προσωπικα απο την μια και εγω το βρηκα ικανοποιητικο απο το τεστ που εκανα απο την αλλη δεν το εμπιστευομαι μακροπροθεσμα. Γενικα αλλοι λενε καλα λογια και αλλοι λενε μακρια... Υποψην οτι Lane assist και ΑCC ειναι αχρηστα και επικινδυνα. Στη θεση σου θα κοιτουσα και για μεταχειρισμενο hyundai Kona 2020 - 2022 μοντελα , αλλιως δωσε κατι παραπανω η περιμενε κανενα χρονο ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η Kia μου έχει πει για 7 χρόνια εγγύηση μπαταρίας. Η MG τώρα δεν θυμάμαι αλλά πρέπει να ήταν τουλάχιστον στα 7 χρονια και αυτοί.

36 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σε ότι έχεις συνδέονται, αν συνδεθούν σε μονοφασικό τότε η ισχύς που μπορούν να δώσουν περιορίζεται στα 7.4KW, ενώ σε τριφασικό μπορούν να δώσουν 11 ή 22KW.

Επίσης για να ακριβολογούμε αυτά δεν είναι φορτιστές, είναι σταθμοί φόρτισης, εναλλασσόμενο ρεύμα παρέχουν (AC), και η μετατροπή σε συνεχές (DC) που απαιτείται για τη φόρτιση γίνεται με τον ενσωματωμένο φορτιστή του αυτοκινήτου.

Γιατί παρέχει και η kia με κόστος περίπου 500 ευρώ και σκέφτομαι να το πάρω αν προχωρήσω στην αγορά καθώς θεωρώ θα είναι καλύτερο να υπάρχει ένας σταθμός φόρτισης αντί να είναι απλά στην πρίζα. Η διαφορά στις kw που δίνουν από μονοφασικό σε τριφασικό φαντάζομαι θα είναι καθαρά στην ώρα φόρτισης αλλά και πάλι στο μονοφασικό δεν θα φορτίζει πολύ πιο γρήγορα από το να το βάλεις σε μια απλή πρίζα? 

54 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Έκανα τέστ drive το MG4 EV. 

Ωραία η αίσθηση και η όλη οδηγική εμπειρία.

Η καμπίνα ΟΚ, πέραν του μίνιμαλ (ένα ταμπλετάκι μπροστά και ένα τάμπλετ στο κέντρο), δείχνει έντονα ότι είναι από φτηνά υλικά.

Ο αντιπρόσωπος επιβεβαίωσε τα προβλήματα που είχαν τα αρχικά μοντέλα (στρέβλωση undertray, διαρροή λαδιού), ενώ ήρθαν κοντά του πελάτες όπου το dashboard έβγαλε φουσκάλες και έπρεπε να το αλλάξουν. 

Αυτά δεν με χαλάνε. Αυτό που με χάλασε είναι ότι ο αντιπρόσωπος έδειχνε να ξέρει λιγότερα για το αυτοκίνητο από αυτά που ήξερα εγώ. Και ενώ πέρασα 3 φορές από την αντιπροσωπεία και ρώτησα 3 φορές για επιβεβαίωση ότι το SE έχει LFP μπαταρία και το Long Range NMC, και ενώ έδωσα τα στοιχεία μου να μου πούνε, δεν πήρα καμία απάντηση. Επίσης δεν μπορούσε να μου δώσει επαρκή εξήγηση για το κόστος αλλαγής μπαταρίας. Για το SE είπε περίπου 6000 ευρώ μόνο οι μπαταρίες.

Εντωμεταξύ βρήκα και αγγελία για ολοκαίνουργιο MG4EV Trophy edition Long Range με 6500Km, το οποίο γεννάει ερωτηματικά......

Τέλος πάντων, ήμουν τελείως ψημένος να κάνω την αγορά, αλλά όταν ο άλλος δεν σου εμπνέει εμπιστοσύνη, είναι δύσκολο να δώσεις έτσι 22 με 25 χιλιάρικα.

 

Την ίδια εντύπωση μου έδωσε και σε μένα η αντιπροσωπεία τους αφού μετά όταν έφυγα έψαξα να βρω ποιος την έχει στην Ελλάδα και με έκπληξη διαπίστωσα ότι είναι από τους μεγαλύτερους αντιπροσώπους αυτοκινήτων στην Ελλάδα με πολλές εταιρείες κυρίως ευρωπαικές.

Γενικά η διαφορά εξυπηρέτησης της ΚΙΑ όταν μπήκα στην αντιπροσωπεία με αυτή της MG ήταν σαν την νύχτα με την μέρα. Στην ΚΙΑ σου λένε τα πάντα και ότι ρωτήσεις στην MG όπως το είπες δείχνουν ότι δεν το γνωρίζουν καλά το αυτοκίνητο που εμπορεύονται συν ένας ερασιτεχνισμός στην συμπεριφορά. Δηλαδή έχω γυρίσει πολλές αντιπροσωπείες και αυτή ήταν οι πιο αδιάφοροι πωλητές λες και δεν τους ενδιέφερε να πουλήσουν το αμάξι. 

Εσωτερικά την ίδια αίσθηση μου έδωσε ότι ήταν με φτηνά υλικά αλλά γενικά σαν αμάξι έδειχνε στιβαρό και καλοφτιαγμένο συν το μέγεθος του που είναι αρκετά μεγάλο αυτοκίνητο. 

Για τα μεταχειρισμένα που λες μπορεί κάποιος να το έχει αγοράσει και απλά να μην μπορεί να ζήσει με ηλεκτροκίνηση και να μην τον βολεύει καθόλου. Θεωρώ ότι αν δεν έχεις parking είναι λίγο δύσκολο στο να έχεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. 

Για την ερώτηση που έκανες στείλτους ένα email ξανά και θα σου απαντήσουν.

Επεξ/σία από chek2fire
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που ξέρω είναι ότι ο αντιπρόσωπος δεν ενέπνεε σιγουριά. Δηλαδή, ενώ ήμουν αποφασισμένος εδώ και καιρό για την αγορά, έφυγα από κοντά τους με αμφιβολίες. Όταν αγοράζεις τόσο καινούργια τεχνολογία, ο αντιπρόσωπος πρέπει να σε κάνει να νιώσεις σίγουρος τόσο για το προϊόν το ίδιο όσο και ότι θα είναι δίπλα σου στην πορεία. Δεν έλαβα ούτε το ένα ούτε το άλλο.

Από κεί και πέρα, έχω φτιάξει ολόκληρο spreadsheet με συγκρίσεις αγοράς μεταχειρισμένου ICE, νέου ICE, ηλεκτρικού. Καταναλώσεις, τιμές ενέργειας, καυσίμων, ασφάλειες, συντήρηση. Τα πάντα. Οπότε κάτω στο χαρτί, με όλα υπολογισμένα, το ηλεκτρικό, στην περίπτωσή μου το MG4EV, εφόσον θα το φορτίζεις αποκλειστικά με σχεδόν δωρεάν ενέργεια από τα φωτοβολταϊκά στο σπίτι σου, και θα κάνεις τουλάχιστον 350km την εβδομάδα, συμφέρει έναντι:

- Αγοράς καινούργιου ICE

- Αγοράς μεταχειρισμένου ICE αξίας 10.000€ και άνω 

Όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνεις, και εφόσον πάντα έχεις πλεόνασμα ενέργειας για να συνεχίσεις να φορτίζεις με δική σου ενέργεια, το ηλεκτρικό μεγαλώνει τη διαφορά με τα άλλα.

ΌΜΩΣ, αν η μπαταρία στην 10ετία χρειαστεί ολική αλλαγή, με ένα κόστος 4000€-6000€, τότε έρχεσαι σχεδόν ακριβώς εκεί που θα ήσουν αν είχες αγοράσει καινούργιο ICE.

Ίσως τελικά να περιμένω κανένα χρόνο ακόμα για το επόμενο πρόγραμμα επιδοτήσεων, και επειδή ήθελα νέο όχημα ούτως ή άλλως, να πάρω κάποιο αξιοπρεπές μεταχειρισμένο ICE να περάσω.

Είμαι λίγο απογοητευμένος, διότι ήμουν πολύ σίγουρος για την αγορά και τώρα δεν είμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Αυτό που ξέρω είναι ότι ο αντιπρόσωπος δεν ενέπνεε σιγουριά. Δηλαδή, ενώ ήμουν αποφασισμένος εδώ και καιρό για την αγορά, έφυγα από κοντά τους με αμφιβολίες. Όταν αγοράζεις τόσο καινούργια τεχνολογία, ο αντιπρόσωπος πρέπει να σε κάνει να νιώσεις σίγουρος τόσο για το προϊόν το ίδιο όσο και ότι θα είναι δίπλα σου στην πορεία. Δεν έλαβα ούτε το ένα ούτε το άλλο.

Από κεί και πέρα, έχω φτιάξει ολόκληρο spreadsheet με συγκρίσεις αγοράς μεταχειρισμένου ICE, νέου ICE, ηλεκτρικού. Καταναλώσεις, τιμές ενέργειας, καυσίμων, ασφάλειες, συντήρηση. Τα πάντα. Οπότε κάτω στο χαρτί, με όλα υπολογισμένα, το ηλεκτρικό, στην περίπτωσή μου το MG4EV, εφόσον θα το φορτίζεις αποκλειστικά με σχεδόν δωρεάν ενέργεια από τα φωτοβολταϊκά στο σπίτι σου, και θα κάνεις τουλάχιστον 350km την εβδομάδα, συμφέρει έναντι:

- Αγοράς καινούργιου ICE

- Αγοράς μεταχειρισμένου ICE αξίας 10.000€ και άνω 

Όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνεις, και εφόσον πάντα έχεις πλεόνασμα ενέργειας για να συνεχίσεις να φορτίζεις με δική σου ενέργεια, το ηλεκτρικό μεγαλώνει τη διαφορά με τα άλλα.

ΌΜΩΣ, αν η μπαταρία στην 10ετία χρειαστεί ολική αλλαγή, με ένα κόστος 4000€-6000€, τότε έρχεσαι σχεδόν ακριβώς εκεί που θα ήσουν αν είχες αγοράσει καινούργιο ICE.

Ίσως τελικά να περιμένω κανένα χρόνο ακόμα για το επόμενο πρόγραμμα επιδοτήσεων, και επειδή ήθελα νέο όχημα ούτως ή άλλως, να πάρω κάποιο αξιοπρεπές μεταχειρισμένο ICE να περάσω.

Είμαι λίγο απογοητευμένος, διότι ήμουν πολύ σίγουρος για την αγορά και τώρα δεν είμαι.

Κοίτα σε 10 χρόνια οι μπαταρίες της τωρινής γενιάς θα ειναι τουλάχιστον στην μισή τιμή μη πω παρακάτω με τόσο μεγάλη ανάπτυξη που έχει ο συγκεκριμένος τομές συν ότι σταδιακά δείχνει ότι τουλάχιστον μέσα στις πόλεις θα υποχρεωθούμε όλη για αυτοκίνηση με ηλεκτρισμό.

Για σένα ιδίως που έχεις και φωτοβολταϊκά νομίζω είναι μονόδρομος η αγορά ηλεκτρικού. Οπως και στην περίπτωση μου που το 90% των μετακινήσεων μου είναι σε κάτω από 20 χιλιόμετρα την μέρα συν ότι έχω και εγώ στην υπολογισμό μου να βάλω φωτοβολταϊκά. 

Σε πια αντιπροσωπεία της MG πήγες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, chek2fire said:

Γιατί παρέχει και η kia με κόστος περίπου 500 ευρώ και σκέφτομαι να το πάρω αν προχωρήσω στην αγορά καθώς θεωρώ θα είναι καλύτερο να υπάρχει ένας σταθμός φόρτισης αντί να είναι απλά στην πρίζα. Η διαφορά στις kw που δίνουν από μονοφασικό σε τριφασικό φαντάζομαι θα είναι καθαρά στην ώρα φόρτισης αλλά και πάλι στο μονοφασικό δεν θα φορτίζει πολύ πιο γρήγορα από το να το βάλεις σε μια απλή πρίζα? 

KW = μονάδα μέτρησης ισχύος, KWh = μονάδα μέτρησης ενέργειας, αν πχ το wallbox δίνει ισχύ 7.4 ή 11 ή 22KW τότε σε μια ώρα το αυτοκίνητο θα έχει πάρει 7,4 ή 11 ή 22KWh αντίστοιχα.

Και ναι, σε κάθε περίπτωση φορτίζει πιο γρήγορα από την σούκο πρίζα η οποία δίνει max 3,7KW.

Επίσης έχε υπόψιν ότι η ταχύτητα φόρτισης με wallbox περιορίζεται και από τον ενσωματωμένο φορτιστή που διαθέτει το αυτοκίνητο. Πχ το kia e-soul διατίθεται στάνταρ με 7,4KW ενσωματωμένο φορτιστή ενώ προεραιτικά με έξτρα χρέωση διατίθεται με 11KW, αυτά είναι τα max που μπορεί να πάρει από οποιοδήποτε wallbox.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, chek2fire said:

Κοίτα σε 10 χρόνια οι μπαταρίες της τωρινής γενιάς θα ειναι τουλάχιστον στην μισή τιμή μη πω παρακάτω με τόσο μεγάλη ανάπτυξη που έχει ο συγκεκριμένος τομές συν ότι σταδιακά δείχνει ότι τουλάχιστον μέσα στις πόλεις θα υποχρεωθούμε όλη για αυτοκίνηση με ηλεκτρισμό.

Για σένα ιδίως που έχεις και φωτοβολταϊκά νομίζω είναι μονόδρομος η αγορά ηλεκτρικού. Οπως και στην περίπτωση μου που το 90% των μετακινήσεων μου είναι σε κάτω από 20 χιλιόμετρα την μέρα συν ότι έχω και εγώ στην υπολογισμό μου να βάλω φωτοβολταϊκά. 

Σε πια αντιπροσωπεία της MG πήγες? 

Είμαι Κύπρο, πήγα Λευκωσία.

Συμφωνώ σε όλα. Αυτή τη στιγμή έχω ετήσιο πλεόνασμα 3000KWh. Είναι κρίμα να μήν πάνε σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Όπως είπα, ήμουν αποφασισμένος. Μόλις έβγαινε το πρόγραμμα επιδοτήσεων (που βγήκε τώρα), να χτυπήσω ένα MG4EV.

Κύπρο όμως υπάρχει και το θέμα με τις πάρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες Ιούνιο -Σεπτέμβριο. Μιλάμε για θερμοκρασίες μονίμως πάνω από 32-33 και φτάνει και τους 40. Δεν ξέρουμε σε βάθος χρόνου το degradation των NMC και των LFP μπαταριών σε αυτές τις πολύ δύσκολες θερμοκρασιακές συνθήκες. Ο αντιπρόσωπος δεν ήξερε να μου πεί το καλοκαίρι πώς επηρεάζεται το range της μπαταρίας των 2 εκδόσεων.

Καθότι δεν είμαι ακόμα πλούσιος, δεν έχω την πολυτέλεια να κάνω λάθος αγορά αυτοκινήτου 35.000+€

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Είμαι Κύπρο, πήγα Λευκωσία.

Συμφωνώ σε όλα. Αυτή τη στιγμή έχω ετήσιο πλεόνασμα 3000KWh. Είναι κρίμα να μήν πάνε σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Όπως είπα, ήμουν αποφασισμένος. Μόλις έβγαινε το πρόγραμμα επιδοτήσεων (που βγήκε τώρα), να χτυπήσω ένα MG4EV.

Κύπρο όμως υπάρχει και το θέμα με τις πάρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες Ιούνιο -Σεπτέμβριο. Μιλάμε για θερμοκρασίες μονίμως πάνω από 32-33 και φτάνει και τους 40. Δεν ξέρουμε σε βάθος χρόνου το degradation των NMC και των LFP μπαταριών σε αυτές τις πολύ δύσκολες θερμοκρασιακές συνθήκες. Ο αντιπρόσωπος δεν ήξερε να μου πεί το καλοκαίρι πώς επηρεάζεται το range της μπαταρίας των 2 εκδόσεων.

Καθότι δεν είμαι ακόμα πλούσιος, δεν έχω την πολυτέλεια να κάνω λάθος αγορά αυτοκινήτου 35.000+€

Στην θέση σου θα πήγαινα και σε άλλες αντιπροσωπείες ηλεκτρικών όπου εκεί ιδίως οι ερωτήσεις με την θερμοκρασίες θα μπορούν να απαντηθούν. Πάντως το MG στα χρήματα του και με αυτά που δίνει δεν έχει ανταγωνισμό απλά όπως έγραψα έχει όλα τα υπόλοιπα. 

 

13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

KW = μονάδα μέτρησης ισχύος, KWh = μονάδα μέτρησης ενέργειας, αν πχ το wallbox δίνει ισχύ 7.4 ή 11 ή 22KW τότε σε μια ώρα το αυτοκίνητο θα έχει πάρει 7,4 ή 11 ή 22KWh αντίστοιχα.

Και ναι, σε κάθε περίπτωση φορτίζει πιο γρήγορα από την σούκο πρίζα η οποία δίνει max 3,7KW.

Επίσης έχε υπόψιν ότι η ταχύτητα φόρτισης με wallbox περιορίζεται και από τον ενσωματωμένο φορτιστή που διαθέτει το αυτοκίνητο. Πχ το kia e-soul διατίθεται στάνταρ με 7,4KW ενσωματωμένο φορτιστή ενώ προεραιτικά με έξτρα χρέωση διατίθεται με 11KW, αυτά είναι τα max που μπορεί να πάρει από οποιοδήποτε wallbox.

αρα με το KIA με συμφέρει απλά να το βάλω στο μονοφασικό του καθώς στο τριφασικό δεν θα έχω και πολύ μεγάλη διαφορά στο χρόνο φόρτισης, έτσι δεν είναι?

αυτό με τους ταχυφορτιστές τι παίζει δηλαδή είναι όλα τα αυτοκίνητα συμβατά η απλά και εκεί υπάρχει αυτός ο περιορισμός του ενσωματωμένου φορτιστή.

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, panther_512 said:

Μιλάμε για θερμοκρασίες μονίμως πάνω από 32-33 και φτάνει και τους 40. Δεν ξέρουμε σε βάθος χρόνου το degradation των NMC και των LFP μπαταριών σε αυτές τις πολύ δύσκολες θερμοκρασιακές συνθήκες. Ο αντιπρόσωπος δεν ήξερε να μου πεί το καλοκαίρι πώς επηρεάζεται το range της μπαταρίας των 2 εκδόσεων.

Μια χαρα ξερουμε. Ολες οι καινουργιες μπαταριες εχουν ενεργη διαχειριση θερμοκρασιας. Ουσιαστικα η υψηλη θερμοκρασια δεν επηρεαζει την μπαταρια, αν ανεβει η θερμοκρασια αρκετα το αυτοκινητο θα την διαχειριστει αναλογα.. Για την ακριβεια στους 30 βαθμους η μπαταρια ειναι στα καλυτερα της. Η αυτονομια ανεβαινει με υψηλη θερμοκρασια.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...