Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 4/8/2024 στις 7:23 ΜΜ, chek2fire είπε

Δεν μπορώ να καταλάβω πρώτα γιατί δεν βάζουν περισσότερους φορτιστές και μετά τι νόημα έχει ένας AC φορτιστής στην εθνική οδο. 

Γιατί το κόστος σε ταχυφορτιστές  εχει ξεπεράσει τα 60 λεπτά την κιλοβατώρα , αυτό έχει ως συνέπεια την ανάσχεση πώλησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οπότε σου λέει η κάθε εταιρεία ας περιμένουμε να δούμε που θα κάτσει η μπίλια και να μην μπαίνουμε σε έξοδα αν δεν πρόκειται να δούμε κέρδος.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 hours ago, h3342 said:

ο κολλητός μου παρέλαβε στα Χανιά το Atto3 και εντυπωσιαστηκα από το αμάξι πραγματικά, πιστεύω έχει εξαιρετική τιμή για τα λεφτά του και ψήνομαι και εγώ ρε γμτ..αν και βολεύομαι ακόμα με το παλιό jazz..

Εάν κάνεις χιλιόμετρα και μπορείς να φορτίσεις σπίτι, αξίζει. Εγώ κάνω ~60χλμ καθημερινά και έχω σωθεί, εάν δεν κάνεις, δεν υπάρχει λόγος να αγοράσεις ηλεκτρικό.

Ένα ακόμα δυνατό κίνητρο είναι η επιδότηση. Θα υπάρχει ακόμα μετά από 4,5 χρόνια που μπορεί να το πάρεις απόφαση για αγορά ?

Επίσης, εάν δεν είχα μεγάλο μπάτζετ θα κοίταγα και το BYD Dolpin, με τις τρέχουσες προσφορές είναι οριακά κάτω από 20K, όσο ένα Yaris ! 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 minutes ago, Vasilisxd said:

Εάν κάνεις χιλιόμετρα και μπορείς να φορτίσεις σπίτι, αξίζει. Εγώ κάνω ~60χλμ καθημερινά και έχω σωθεί, εάν δεν κάνεις, δεν υπάρχει λόγος να αγοράσεις ηλεκτρικό.

Ένα ακόμα δυνατό κίνητρο είναι η επιδότηση. Θα υπάρχει ακόμα μετά από 4,5 χρόνια που μπορεί να το πάρεις απόφαση για αγορά ?

Επίσης, εάν δεν είχα μεγάλο μπάτζετ θα κοίταγα και το BYD Dolpin, με τις τρέχουσες προσφορές είναι οριακά κάτω από 20K, όσο ένα Yaris ! 

σίγουρα το dolfin είναι πολύ οικονομικό,και στα 23 χιλιάρικα περίπου υπάρχει και το MG4 απλά στο ATTO3 μου άρεσε πολύ και το εσωτερικό του με την ηλιοροφή αλλά οκ ανεβαίνει στα 26.Για εμένα στα 26 χιλιάρικα παίρνεις ένα αμάξι εξαιρετικά ομορφο(υποκειμενικο),πολύ δυνατό και οικονομικό (αν έχεις την δυνατότητα να φορτιζεις σπίτι σου).

 

Βλέπω κάτι επιλογές στα 25 χιλιάρικα, κάτι χιλιαρια με 90 ίππους!μέτριο εξοπλισμό... π.χ CAPTUR 1.0 95PS σε προσφορά 24+ χιλιάρικα...

και μπαίνεις στο ATTO3 και νομίζεις ότι μπήκες σε αμάξι διπλάσιας αξίας.

 

Επεξ/σία από h3342
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, h3342 said:

σίγουρα το dolfin είναι πολύ οικονομικό,και στα 23 χιλιάρικα περίπου υπάρχει και το MG4 απλά στο ATTO3 μου άρεσε πολύ και το εσωτερικό του με την ηλιοροφή αλλά οκ ανεβαίνει στα 26.Για εμένα στα 26 χιλιάρικα παίρνεις ένα αμάξι εξαιρετικά ομορφο(υποκειμενικο),πολύ δυνατό και οικονομικό (αν έχεις την δυνατότητα να φορτιζεις σπίτι σου).

Βλέπω κάτι επιλογές στα 25 χιλιάρικα, κάτι χιλιαρια με 90 ίππους!μέτριο εξοπλισμό... π.χ CAPTUR 1.0 95PS σε προσφορά 24+ χιλιάρικα...

και μπαίνεις στο ATTO3 και νομίζεις ότι μπήκες σε αμάξι διπλάσιας αξίας.

Μπαα το MG σε αυτά τα λεφτά έχει μικρότερη μπαταρία και χειρότερη τεχνολογία μπαταριας

Γενικά σε μπαταρία τα BYD είναι κορυφή και εάν έπαιρνα τώρα ηλεκτρικό σίγουρα θα ήθελα LFP μπαταρία και κυρίως την Blade της BYD.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Γιατί το κόστος σε ταχυφορτιστές  εχει ξεπεράσει τα 60 λεπτά την κιλοβατώρα , αυτό έχει ως συνέπεια την ανάσχεση πώλησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οπότε σου λέει η κάθε εταιρεία ας περιμένουμε να δούμε που θα κάτσει η μπίλια και να μην μπαίνουμε σε έξοδα αν δεν πρόκειται να δούμε κέρδος.

ακόμα και με 60 λεπτά συμφέρει σε σύγκριση με τα συμβατικά και το κόστος που θα έβαζες βενζίνη. Μην ξεχνάμε ότι στα ηλεκτρικά έχεις και αυτή τη φοβερή τεχνολογία της ανάκτησης ενέργειας που κάνει τρομερή δουλειά στο να φορτίζεις τη μπαταρία κυρίως αν βρίσκεσαι σε δρόμο με πολλές στροφές. 

Εγώ την ανάκτηση την έχω βάλει στο αυτόματο συν ότι την ελέγχω και μέσω τα πλαϊνών μοχλών στο τιμόνι, δεν πατάω σχεδόν ποτέ φρένο και δουλεύω συνέχεια το φρενάρισμα μέσω της ανάκτησης. Οπως είπα στο δρόμο της επιδαύρου πρέπει να κατανάλωσα περίπου 3-4% από την Κόρινθο καθώς έπαιρνα ενέργεια μέσω της ανάκτησης. 

Tώρα για την αγορά ηλεκτρικού μην ξεχνάμε και τα σχεδόν ανύπαρκτα κόστη του service. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, papoys1 said:

Γιατί το κόστος σε ταχυφορτιστές  εχει ξεπεράσει τα 60 λεπτά την κιλοβατώρα , αυτό έχει ως συνέπεια την ανάσχεση πώλησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οπότε σου λέει η κάθε εταιρεία ας περιμένουμε να δούμε που θα κάτσει η μπίλια και να μην μπαίνουμε σε έξοδα αν δεν πρόκειται να δούμε κέρδος.

Βασικά έχει πέσει. Από 0,62€ σε 0,53€ στο μεγαλύτερο δίκτυο της Ελλάδας, την inCharge. 

Επίσης ποιος το υπολογίζει ? Υποτίθεται ότι φορτίζεις σπίτι σου. Μια φορά στο τόσο που θα κάνεις ένα ταξίδι, χέστηκες. Και σε αυτή την τιμή όμως, θα σου καίει 17Kwh σε ταξίδι με κλιματισμό, οπότε βγαίνει στα 9€/100χλμ

1 hour ago, h3342 said:

Βλέπω κάτι επιλογές στα 25 χιλιάρικα, κάτι χιλιαρια με 90 ίππους!μέτριο εξοπλισμό... π.χ CAPTUR 1.0 95PS σε προσφορά 24+ χιλιάρικα...

και μπαίνεις στο ATTO3 και νομίζεις ότι μπήκες σε αμάξι διπλάσιας αξίας.

Που να το οδηγήσεις κιόλας. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 6
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Επίσης ποιος το υπολογίζει ? Υποτίθεται ότι φορτίζεις σπίτι σου. Μια φορά στο τόσο που θα κάνεις ένα ταξίδι, χέστηκες. Και σε αυτή την τιμή όμως, θα σου καίει 17Kwh σε ταξίδι με κλιματισμό, οπότε βγαίνει στα 9€/100χλμ

Πόσοι όμως έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν σπίτι;; Ένα 10-15% στην Αττική;;; Γιαυτό λέμε ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι για πολύ λίγους και από αυτούς τους λίγους και πάλι ένα μικρό ποσοστό θα πάει σε ηλεκτρικό γιατί δεν τον νοιάζει η οικονομία αλλά η ευκολία του. Και η ευκολία όσο και να μην το λένε κάποιοι είναι στο θερμικό που θα κάνει μία στάση δύο λεπτών στο πρατήριο και θα βάλει καύσιμο.

Και εγώ έχω θέση στάθμευσης σε ανοιχτή πυλωτή αλλά για να βάλω σταθμό φόρτισης πρέπει να περάσω από συμπληγάδες πέτρες και οι κυβερνώντες εκεί έπρεπε να ψάχνουν να βρουν λύσεις και όχι να επιδοτουν με 8-10 χιλιαρικα το κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο προκαλώντας και αυτούς που θέλουν αλλά δεν έχουν τη δυνατότητα να το αγοράσουν γιατί σκέφτονται που θα το φορτίζουν.Μακάρι να καταλάβουν που είναι το πρόβλημα και να σκεφθούν πως θα δώσουν λύση αν πραγματικά θέλουν οι πολίτες να πάνε στην ηλεκτροκίνηση.

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Πόσοι όμως έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν σπίτι;; Ένα 10-15% στην Αττική;;; Γιαυτό λέμε ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι για πολύ λίγους και από αυτούς τους λίγους και πάλι ένα μικρό ποσοστό θα πάει σε ηλεκτρικό γιατί δεν τον νοιάζει η οικονομία αλλά η ευκολία του. Και η ευκολία όσο και να μην το λένε κάποιοι είναι στο θερμικό που θα κάνει μία στάση δύο λεπτών στο πρατήριο και θα βάλει καύσιμο.

Και εγώ έχω θέση στάθμευσης σε ανοιχτή πυλωτή αλλά για να βάλω σταθμό φόρτισης πρέπει να περάσω από συμπληγάδες πέτρες και οι κυβερνώντες εκεί έπρεπε να ψάχνουν να βρουν λύσεις και όχι να επιδοτουν με 8-10 χιλιαρικα το κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο προκαλώντας και αυτούς που θέλουν αλλά δεν έχουν τη δυνατότητα να το αγοράσουν γιατί σκέφτονται που θα το φορτίζουν.Μακάρι να καταλάβουν που είναι το πρόβλημα και να σκεφθούν πως θα δώσουν λύση αν πραγματικά θέλουν οι πολίτες να πάνε στην ηλεκτροκίνηση.

γιατί να περάσεις από συμπληγάδες? μια αίτηση κάνεις και φέρνεις γραμμή από τον μετρητή της ΔΕΗ 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 hours ago, papoys1 said:

Πόσοι όμως έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν σπίτι;; Ένα 10-15% στην Αττική;;; Γιαυτό λέμε ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι για πολύ λίγους και από αυτούς τους λίγους και πάλι ένα μικρό ποσοστό θα πάει σε ηλεκτρικό γιατί δεν τον νοιάζει η οικονομία αλλά η ευκολία του. Και η ευκολία όσο και να μην το λένε κάποιοι είναι στο θερμικό που θα κάνει μία στάση δύο λεπτών στο πρατήριο και θα βάλει καύσιμο.

Συμφωνούμε ότι το ηλεκτρικό πρέπει να το αγοράζεις μόνο εάν μπορείς να φορτίζεις σπίτι. 

Προσωπικά με τις τιμές που υπάρχουν λόγω επιδοτήσεων, θεωρώ χαζό να έχεις πρόσβαση σε ρεύμα σπιτιού και να μην πάρεις ηλεκτρικό.  

Παίρνεις ένα αμάξι που λόγω απλότητας κατασκευαστικά, θα κρατήσει - και θα είναι σε απείρως καλύτερη κατάσταση σε μια 15ετια από ένα θερμικό και θα σου γλυτώσει πολλά χρήματα από σέρβις και κατανάλωση.

Ακόμα και ένα Yaris Hybrid που καίει 4λτ/100χλμ, δηλαδή κάπου 8€ - είναι τουλάχιστον 3 φορές ακριβότερο σε καύσιμο από ένα πολύ μεγαλύτερο ηλεκτρικό.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 8
Δημοσ.
19 ώρες πριν, h3342 είπε

σίγουρα το dolfin είναι πολύ οικονομικό,και στα 23 χιλιάρικα περίπου υπάρχει και το MG4 απλά στο ATTO3 μου άρεσε πολύ και το εσωτερικό του με την ηλιοροφή αλλά οκ ανεβαίνει στα 26.Για εμένα στα 26 χιλιάρικα παίρνεις ένα αμάξι εξαιρετικά ομορφο(υποκειμενικο),πολύ δυνατό και οικονομικό (αν έχεις την δυνατότητα να φορτιζεις σπίτι σου).

 

Βλέπω κάτι επιλογές στα 25 χιλιάρικα, κάτι χιλιαρια με 90 ίππους!μέτριο εξοπλισμό... π.χ CAPTUR 1.0 95PS σε προσφορά 24+ χιλιάρικα...

και μπαίνεις στο ATTO3 και νομίζεις ότι μπήκες σε αμάξι διπλάσιας αξίας.

 

Το atto3 ηταν αψογο εσωτερικα.

Με χαλασε πολυ οδηγικα εμενα, μου φανηκε βαρκα. 

Δημοσ.
34 minutes ago, Ntinaras said:

Το atto3 ηταν αψογο εσωτερικα.

Με χαλασε πολυ οδηγικα εμενα, μου φανηκε βαρκα. 

Εγω εχω ακριβως τη αναποδη εντυπωση. Ειναι υποκειμενικο στον καθενα πως του φαινεται.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, gbras είπε

Εγω εχω ακριβως τη αναποδη εντυπωση. Ειναι υποκειμενικο στον καθενα πως του φαινεται.

Δηλαδη σε χαλασε το εσωτερικο αλλα σου φανηκε τρενο? :P

Δημοσ.
5 minutes ago, Ntinaras said:

Δηλαδη σε χαλασε το εσωτερικο αλλα σου φανηκε τρενο? :P

χαχα οχι τοσο ακραια πραγματα. Απλα το εσωτερικο δεν μου πολυαρεσε ειδικα οι αεραγωγοι και αυτα το κορδονια στα πλαγια, ενω τον επιλογεα κινησης τον εχουν κανει "πολυπλοκο" χωρις λογο. Οσον αφορα οδηγικα επειδη εχω το κονα που και αυτο βαρκα χειροτερη ειναι, αυτο μια χαρα μου φανηκε και αρκετα αθορυβο! Απο την αλλη δεν εχει την ζωηραδα του κονα και απο ανακτηση ενεργειας απλα καμια σχεση. Το κονα εχει 0 εως 3 επιπεδο με το 3 το πιο ισχυρο . Αυτο ειναι 0 και 1. Οχι ομως οτι ειναι ασχημο απο την αποψη οτι καποιος που ερχεται απ θερμικο θα του φανει "φυσικο".

Να τονισω και κατι που δεν το κοιτανε πολλοι. Εχει καλη αποσταση απο το εδαφος! Επειδη εχουμε την μπαταρια κατω οσο πιο ψηλο τοσο καλυτερα. Ειδικα αν πηγαινεις απο κατσικοδρομους καθε τοσο οπως εγω.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω μια ερωτηση σχετικα με εισαγωγη bmw i3 με rage extender.

Θεωρειται υβριδικο η ηλεκτρικο? Δεν εχει καθολου τελη ταξινομησης σαν τα ηλεκτρικα η θα πρληρωσει 50% σαν τα υβριδικα?

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...