definitio Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Μάλλον ταιριάζει περισσότερο στο άλλη νήμα για την προπτική της ηλεκτροκίνησης... ...αλλά διάβαζα ότι η άνοδος της αγοράς των EV αυξάνει σημαντικά στη ζήτηση σε τσιπάκια/ημιαγωγούς https://globalventuring.com/corporate/consumer/evs-drive-future-demand-for-car-semiconductors/ ...και τα νεώτερα EV μπορεί να χρησιμοποιούν μέχρι και 3000 τσιπάκια.. https://rhomotion.com/news/semiconductors-in-evs-what-you-need-to-know/ ...με το κόστος των ηλεκτρονικών ως ποσοστό του συνολικού κόστους του αυτοκινήτου να κυμαίνεται γύρω στο 40% πλέον (από ~20% προ εικοσαετίας) https://www.researchgate.net/figure/Automotive-electronics-cost-as-a-percentage-of-total-car-cost_fig1_328032262 https://www.autoexpress.co.uk/news/352300/electronics-make-40-new-cars-cost ...και τη Κίνα να έχει σχεδόν διπλασιάσει το μερτικό της στην παγκόσμια αγορά μέσα σε 8 χρόνια σε συμβατικά τσιπάκια/ημιαγωγούς, από ~17% το 2015 στο 31% στο τέλος του 2023, και τις προβλέψεις να δείχνουν έλεγχο του 39% μέχρι το 2030. https://rhg.com/research/thin-ice-us-pathways-to-regulating-china-sourced-legacy-chips/
chek2fire Δημοσ. 30 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Doubt είπε Αν έχεις 2 "πρίζες" (ρευματοδότες) η μια στο δίκτυο κανονικά και η άλλη σε ξεχωριστό κύκλωμα ΦΒ + μπαταρία κι επιλέγεις χειροκίνητα; Γίνεται; Νόμιμα; Δεν χρειαζεται δύο μπρίζες. Οι οικιακοί σταθμοί φόρτισης ας πούμε ο δικός μου ο WallBox μπορεί να το κάνει αυτόματα. Δλδ να πάρει ρεύμα από την μπαταρία των φωτοβολταικών και όταν δει ότι τελειώνει να γυρίσει αυτόματα στο δίκτυο η ακόμα ανάλογα με το φόρτο που το τραβάει το σπίτι να κάνει εναλλαγές. https://wallbox.com/en_catalog/energy-management/eco-smart-solar-ev-charging γιαυτό σκέφτομαι να κάνω μια μικρή αυτόνομη εγκατάσταση με μια 20αρα μπαταρία και να αφήσω το wallbox να κάνει δουλειά. Επεξ/σία 30 Ιουνίου από chek2fire
Doubt Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 13 ώρες πριν, chek2fire είπε Δεν χρειαζεται δύο μπρίζες. Οι οικιακοί σταθμοί φόρτισης ας πούμε ο δικός μου ο WallBox μπορεί να το κάνει αυτόματα. Δλδ να πάρει ρεύμα από την μπαταρία των φωτοβολταικών και όταν δει ότι τελειώνει να γυρίσει αυτόματα στο δίκτυο η ακόμα ανάλογα με το φόρτο που το τραβάει το σπίτι να κάνει εναλλαγές. https://wallbox.com/en_catalog/energy-management/eco-smart-solar-ev-charging γιαυτό σκέφτομαι να κάνω μια μικρή αυτόνομη εγκατάσταση με μια 20αρα μπαταρία και να αφήσω το wallbox να κάνει δουλειά. Θα μπορούσες με την ίδια ή παρόμοια μέθοδο να τροφοδοτήσεις πχ ένα κλιματιστικό;
Ntinaras Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 4 ώρες πριν, Doubt είπε Θα μπορούσες με την ίδια ή παρόμοια μέθοδο να τροφοδοτήσεις πχ ένα κλιματιστικό; Αν κανεις εγκατασταση ΦΒ, ο inverter κανει αυτη τη δουλεια. Δηλαδη αποφασιζει απο που θα τροφοδοτησει τι.
Doubt Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Αν κανεις εγκατασταση ΦΒ, ο inverter κανει αυτη τη δουλεια. Δηλαδη αποφασιζει απο που θα τροφοδοτησει τι. Αυτή η επιλογή είναι στάνταρ; Ρυθμίζεται; Μπορεί να ρυθμιστεί από τον χρήστη;
Ntinaras Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου Μόλις τώρα, Doubt είπε Αυτή η επιλογή είναι στάνταρ; Ρυθμίζεται; Μπορεί να ρυθμιστεί από τον χρήστη; Οταν εχεις ηλιο, και παραγεις ρευμα, ο inverter παιρνει το ρευμα και το δινει κατα προτεραιοτητα 1. στη καταναλωση σου. 2 στη φορτιση της μπαταριας 3. το επιστρεφει στο δικτυο οταν ΔΕΝ εχεις ηλιο, ο inverter παιρνει ρευμα κατα προτεραιοτητα 1. απο την μπαταρια 2. απο το δικτυο.
chek2fire Δημοσ. 1 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου Σε αυτοκίνητο tesla 10ετίας με 330.000 χιλιόμετρα η μπαταρία έχει μείωση απόδοσης μόνο 26%.\ Με τέτοια στοιχεία αξίζει να το κρατήσεις και πάνω από 10 χρόνια. 2 2
@pnea1973 Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 5 ώρες πριν, chek2fire είπε Σε αυτοκίνητο tesla 10ετίας με 330.000 χιλιόμετρα η μπαταρία έχει μείωση απόδοσης μόνο 26%.\ Με τέτοια στοιχεία αξίζει να το κρατήσεις και πάνω από 10 χρόνια. Σε 330.000 κάτι γνωστοί μου με βενζίνη είχαν πάρει τον κινητήρα στα χέρια. Αλλά δεν πειράζει. 1
Doubt Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου Απορώ πως βλέπετε βιντεάκια με τέτοια thumbnails. Ούτε θα το κοίταζα καν. 1
The_Judas Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου Ποιο είναι το κόστος συντήρησης που έχει ένα αυτοκίνητο Tesla;
chek2fire Δημοσ. 2 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 2 Ιουλίου 6 ώρες πριν, Doubt είπε Απορώ πως βλέπετε βιντεάκια με τέτοια thumbnails. Ούτε θα το κοίταζα καν. το είδα μόνο και μόνο γιατί έτσι όπως το παρουσιάζει θεωρούσα ότι θα είχε διαλύσει τελείως η μπαταρία. Click bait καθαρό βέβαια αλλά είχε ενδιαφέρον. Τώρα άλλο ένα μοντέλο πόλης σε λογική τιμή μας έρχεται από την Hyundai μετά το καλοκαίρι. Είναι το Hyundai Inster και θα κυμαίνεται γύρω από τα 25k https://www.hyundai.gr/models/hyundai-inster/ https://www.newsit.gr/auto/premiera-gia-to-Hyundai-INSTER-to-neo-amigos-ilektriko-oxima-tis-katigorias-a-me-koryfaia-aytonomia/4121173/ https://www.theverge.com/2024/6/27/24187409/hyundai-inster-small-ev-compact-price-specs-us Ωραίο αμάξι. Λογικό range για μέσα στη πόλη και πολύ αξιοπρεπή χώροι. Τώρα θα είναι στα 98 άλογα η μικρή του έκδοση και η πιο μεγάλη στα 113. Tόσο ελαφρύ και με τέτοια ιπποδύναμη νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα ούτε σε κυκλαδίτικους δρόμους να το βάλεις χώμα με ανηφόρα κλίση απότομη. Μια χαρά και για νησιά αυτό το αμάξι. 1
basilis_k6 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 4 ώρες πριν, chek2fire είπε το είδα μόνο και μόνο γιατί έτσι όπως το παρουσιάζει θεωρούσα ότι θα είχε διαλύσει τελείως η μπαταρία. Click bait καθαρό βέβαια αλλά είχε ενδιαφέρον. Τώρα άλλο ένα μοντέλο πόλης σε λογική τιμή μας έρχεται από την Hyundai μετά το καλοκαίρι. Είναι το Hyundai Inster και θα κυμαίνεται γύρω από τα 25k https://www.hyundai.gr/models/hyundai-inster/ https://www.newsit.gr/auto/premiera-gia-to-Hyundai-INSTER-to-neo-amigos-ilektriko-oxima-tis-katigorias-a-me-koryfaia-aytonomia/4121173/ https://www.theverge.com/2024/6/27/24187409/hyundai-inster-small-ev-compact-price-specs-us Ωραίο αμάξι. Λογικό range για μέσα στη πόλη και πολύ αξιοπρεπή χώροι. Τώρα θα είναι στα 98 άλογα η μικρή του έκδοση και η πιο μεγάλη στα 113. Tόσο ελαφρύ και με τέτοια ιπποδύναμη νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα ούτε σε κυκλαδίτικους δρόμους να το βάλεις χώμα με ανηφόρα κλίση απότομη. Μια χαρά και για νησιά αυτό το αμάξι. my eyes... ποσο ασχημο μπορει να ειναι ενα αμαξι? κριμα γιατι μεσα ειναι ωραιο και πρακτικο. 1
Doubt Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 4 ώρες πριν, chek2fire είπε πολύ αξιοπρεπή χώροι "αξιοπρεπείς", έχεις ένα θεματάκι (κι εγώ το ίδιο βέβαια)
kostasgr78 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου Skoda Elroq https://www.drive.gr/news/skoda-elroq-ilektriko-crossover-me-300-ps-kai-aytonomias-560-km Πώς το αξιολογούμε από την πρώτη εικόνα που έχουμε;
dtk-386 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου Αναφορά σε κείμενο Είναι το Hyundai Inster και θα κυμαίνεται γύρω από τα 25k σαν EV kei car είναι αλλά με τιμή χαβιαριού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα