Nabuko Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε αντι να φτιαξουν ενα μικρο ηλεκτρικο Αυτό στο βίντεο είναι το smart #3. Έχουν βγάλει και το μικρό smart #1 Επεξ/σία 29 Μαϊου από Nabuko 1
basilis_k6 Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου 9 λεπτά πριν, Nabuko είπε Αυτό στο βίντεο είναι το smart #3. Έχουν βγάλει και το μικρό smart #1 σχεδον ιδια ειναι. το "μικρο" ειναι 4,20 ενω το μεγαλο 4,40 περιπου. το παλιο σμαρτ ηταν 2,50! οκ δεν περιμενω κατι τετοιο προφανως αλλα κατι σε στυλ fiat500/renault5 1
Nabuko Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε το παλιο σμαρτ ηταν 2,50 Εντάξει μην βιάζεσαι. Μπορεί στο μέλλον να βγάλουν και το smart #0,5 😁 7
gbras Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου Γενικως ενω η μεγαλυτερη αναγκη ειναι για μικρα εως μεσαια βγαζουν κυριως μεσαια εως τεραστια.. Δεν καταλαβαινω γιατι σταματησαν τα fortwo /forfour αντι να τα αναβθμισουν με διπλασια μπαταρια..
Burgos Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε το σμαρτ ηταν μια φοβερη ιδεα και ενα τελειο αμαξι πολής. αντι να φτιαξουν ενα μικρο ηλεκτρικο εφτιαξαν αλλο ενα ηλεκτρικο του σορου. δεν βλεπω τιποτα ενδιαφέρον. Υπήρχε το Fortwo EQ μέχρι πρόσφατα. Από 25 χιλιάδες ευρώ για 150 χλμ αυτονομία. Άξιζε λες; Είναι αδύνατον προς το παρόν να βγει τόσο μικρό αυτοκίνητο με αξιοπρεπή αυτονομία σε φυσιολογική τιμή 3
basilis_k6 Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου 1 λεπτό πριν, Burgos είπε Υπήρχε το Fortwo EQ μέχρι πρόσφατα. Από 25 χιλιάδες ευρώ για 150 χλμ αυτονομία. Άξιζε λες; Είναι αδύνατον προς το παρόν να βγει τόσο μικρό αυτοκίνητο με αξιοπρεπή αυτονομία σε φυσιολογική τιμή δεν το ξερω αν γινετε. εγω προσωπικα βλεπω το renault 5 και μου τρεχουν τα σαλια. εχω βεβαια μεγαλωσει σε ενα τετοιο ισως παιζει ρολο αλλα το βλέπω σαν το πιο ομορφο και σωστο μικρο ηλεκτρικο που εχει βγει μεχρι σημερα. βασικα ειναι πανεμορφο στα ματια μου και συγχρονο.
korakios Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου 14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δεν το ξερω αν γινετε. εγω προσωπικα βλεπω το renault 5 και μου τρεχουν τα σαλια. εχω βεβαια μεγαλωσει σε ενα τετοιο ισως παιζει ρολο αλλα το βλέπω σαν το πιο ομορφο και σωστο μικρο ηλεκτρικο που εχει βγει μεχρι σημερα. βασικα ειναι πανεμορφο στα ματια μου και συγχρονο. το 500ράκι που έτυχε να δω απο κοντά πάντως ατην φουλ έκδοση τα έσπαγε σαν εμφάνιση 1
Burgos Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου 29 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δεν το ξερω αν γινετε. εγω προσωπικα βλεπω το renault 5 και μου τρεχουν τα σαλια. εχω βεβαια μεγαλωσει σε ενα τετοιο ισως παιζει ρολο αλλα το βλέπω σαν το πιο ομορφο και σωστο μικρο ηλεκτρικο που εχει βγει μεχρι σημερα. βασικα ειναι πανεμορφο στα ματια μου και συγχρονο. To Renault όμως θα είναι 4 μέτρα. Δε συγκρίνεται με το Smart σε μέγεθος. Λίγο μεγαλύτερο είναι και το καινούριο Smart και το αδερφάκι του το ΕΧ30.
chek2fire Δημοσ. 29 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 29 Μαϊου τιποτα για φτηνό και μικρό ηλεκτρικό περιμένουμε το seagull της BYD Το Ioniq 5 η long range εκδοση Σήμερα πήγα από lidl για να δοκιμάσω τον φορτιστή τους. Δεν περίμενα να έχει και ccs φορτισή που φτάνει μέχρι τις 19kw. Για την μισή ώρα που δίνουν free γεμίζεις 9kw 1
chek2fire Δημοσ. 2 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου Σημερα είδα και το πρώτο tesla ταξί. Νομίζω συμφέρει κάποιον επαγγελματία που κυκλοφορεί αθήνα να έχει ένα long range ηλεκτρικό
korakios Δημοσ. 2 Ιουνίου Δημοσ. 2 Ιουνίου 11 λεπτά πριν, chek2fire είπε Σημερα είδα και το πρώτο tesla ταξί. Νομίζω συμφέρει κάποιον επαγγελματία που κυκλοφορεί αθήνα να έχει ένα long range ηλεκτρικό όχι ακριβώς , έχει αναλυθεί , μπορεί μεν να συμφέρει σε θέμα κόστους αν φορτίζει δωρεάν αλλά σε στούκα , αν ανοίξουν οι αερόσακοι παίζει να βγουν εκτός οι μπαταρίες (28 χιλιάρικα σε άλλη μάρκα, δε θυμάμαι πάντως όχι Τέσλα) , μικτή δε δέχονται οι περισσότερες και είναι πάνω απο 4 χιλιάρικα το έτος. Τέλος σε απλό τρακάρισμα σε φτερό , έμπλεξε σε πολύμηνη ταλαιπωρία (περνούσαν καλώδια, ψάξε στο gb στην ομάδα ηλεκτροκίνησης) . Περισσότερο συμφέρει υβριδικό Toyota και μετατροπή σε lpg/cng (το έχουν κάνει αρκετοί)
chek2fire Δημοσ. 2 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 3 ώρες πριν, korakios είπε όχι ακριβώς , έχει αναλυθεί , μπορεί μεν να συμφέρει σε θέμα κόστους αν φορτίζει δωρεάν αλλά σε στούκα , αν ανοίξουν οι αερόσακοι παίζει να βγουν εκτός οι μπαταρίες (28 χιλιάρικα σε άλλη μάρκα, δε θυμάμαι πάντως όχι Τέσλα) , μικτή δε δέχονται οι περισσότερες και είναι πάνω απο 4 χιλιάρικα το έτος. Τέλος σε απλό τρακάρισμα σε φτερό , έμπλεξε σε πολύμηνη ταλαιπωρία (περνούσαν καλώδια, ψάξε στο gb στην ομάδα ηλεκτροκίνησης) . Περισσότερο συμφέρει υβριδικό Toyota και μετατροπή σε lpg/cng (το έχουν κάνει αρκετοί) για την μικτή ποιος δεν δέχεται? Ολοι όσοι έχουμε ηλεκτρικά έχουμε μικτή που είναι γύρω στα 800 ευρώ. Η MG όταν ειχα πάει για να δω το δικό τους ηλεκτρικό μου είχαν πει για μικτή 600 ευρώ. Εσύ που τα βρήκες τα 4 χιλιάρικα?
korakios Δημοσ. 3 Ιουνίου Δημοσ. 3 Ιουνίου 29 λεπτά πριν, chek2fire είπε για την μικτή ποιος δεν δέχεται? Ολοι όσοι έχουμε ηλεκτρικά έχουμε μικτή που είναι γύρω στα 800 ευρώ. Η MG όταν ειχα πάει για να δω το δικό τους ηλεκτρικό μου είχαν πει για μικτή 600 ευρώ. Εσύ που τα βρήκες τα 4 χιλιάρικα? Μπορεί και πάνω από 4 . Για ταξί μιλάμε 2
chek2fire Δημοσ. 3 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου Σιγουρα θα έχουν πέσει και οι ασφάλειες. Πάντως το βέβαιο είναι ότι ένας με ταξί ηλεκτρικό γλυτώνει τα service, τα σήματα και το πιο σημαντικό το μεγάλο καθημερινό κόστος της ενέργειας. Ακόμα και με τις πρόσφατες αυξήσεις στο ρεύμα η να το φορτίζεις σε εξωτερικούς φορτιστές είσαι χαοτικά πιο κάτω σε κόστος ενέργειας από βενζίνα, πετρέλαιο.
gbras Δημοσ. 3 Ιουνίου Δημοσ. 3 Ιουνίου Για την ιστορια επειδη εχω μιλησει με ταξιτζη που αλλαξε απο Toyota corolla υβριδικο σε Τεσλα υπολογισε την εξοικονομηση που εχει γυρω στα 1500 τον μηνα... Κανει 300 -400 χιλιομετρα την ημερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα