Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αντι να φτιαξουν ενα μικρο ηλεκτρικο

Αυτό στο βίντεο είναι το smart #3. Έχουν βγάλει και το μικρό smart #1

smart-1-premium-111_77761_417494.jpeg.8d42b5775fc85838f8f497add4fff207.jpeg

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Αυτό στο βίντεο είναι το smart #3. Έχουν βγάλει και το μικρό smart #1

smart-1-premium-111_77761_417494.jpeg.8d42b5775fc85838f8f497add4fff207.jpeg

σχεδον ιδια ειναι. το "μικρο" ειναι 4,20 ενω το μεγαλο 4,40 περιπου. το παλιο σμαρτ ηταν 2,50! οκ δεν περιμενω κατι τετοιο προφανως αλλα κατι σε στυλ fiat500/renault5

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

το παλιο σμαρτ ηταν 2,50

Εντάξει μην βιάζεσαι. Μπορεί στο μέλλον να βγάλουν και το smart #0,5 😁

  • Haha 7
Δημοσ.

Γενικως ενω η μεγαλυτερη αναγκη ειναι για μικρα εως μεσαια βγαζουν κυριως  μεσαια εως τεραστια.. Δεν καταλαβαινω γιατι σταματησαν τα fortwo /forfour αντι να τα αναβθμισουν με διπλασια μπαταρια..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

το σμαρτ ηταν μια φοβερη ιδεα και ενα τελειο αμαξι πολής. αντι να φτιαξουν ενα μικρο ηλεκτρικο εφτιαξαν αλλο ενα ηλεκτρικο του σορου. δεν βλεπω τιποτα ενδιαφέρον. 

Υπήρχε το Fortwo EQ μέχρι πρόσφατα. Από 25 χιλιάδες ευρώ για 150 χλμ αυτονομία. Άξιζε λες;

Είναι αδύνατον προς το παρόν να βγει τόσο μικρό αυτοκίνητο με αξιοπρεπή αυτονομία σε φυσιολογική τιμή

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Burgos είπε

Υπήρχε το Fortwo EQ μέχρι πρόσφατα. Από 25 χιλιάδες ευρώ για 150 χλμ αυτονομία. Άξιζε λες;

Είναι αδύνατον προς το παρόν να βγει τόσο μικρό αυτοκίνητο με αξιοπρεπή αυτονομία σε φυσιολογική τιμή

δεν το ξερω αν γινετε. εγω προσωπικα βλεπω το renault 5 και μου τρεχουν τα σαλια. εχω βεβαια μεγαλωσει σε ενα τετοιο ισως παιζει ρολο αλλα το βλέπω σαν το πιο ομορφο και σωστο μικρο ηλεκτρικο που εχει βγει μεχρι σημερα. βασικα ειναι πανεμορφο στα ματια μου και συγχρονο. 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν το ξερω αν γινετε. εγω προσωπικα βλεπω το renault 5 και μου τρεχουν τα σαλια. εχω βεβαια μεγαλωσει σε ενα τετοιο ισως παιζει ρολο αλλα το βλέπω σαν το πιο ομορφο και σωστο μικρο ηλεκτρικο που εχει βγει μεχρι σημερα. βασικα ειναι πανεμορφο στα ματια μου και συγχρονο. 

το 500ράκι που έτυχε να δω απο κοντά  πάντως ατην φουλ έκδοση τα έσπαγε σαν εμφάνιση

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν το ξερω αν γινετε. εγω προσωπικα βλεπω το renault 5 και μου τρεχουν τα σαλια. εχω βεβαια μεγαλωσει σε ενα τετοιο ισως παιζει ρολο αλλα το βλέπω σαν το πιο ομορφο και σωστο μικρο ηλεκτρικο που εχει βγει μεχρι σημερα. βασικα ειναι πανεμορφο στα ματια μου και συγχρονο. 

To Renault όμως θα είναι 4 μέτρα. Δε συγκρίνεται με το Smart σε μέγεθος. Λίγο μεγαλύτερο είναι και το καινούριο Smart και το αδερφάκι του το ΕΧ30.

Δημοσ.

τιποτα για φτηνό και μικρό ηλεκτρικό περιμένουμε το seagull της BYD

Το Ioniq 5 η long range εκδοση

Σήμερα πήγα από lidl για να δοκιμάσω τον φορτιστή τους. Δεν περίμενα να έχει και ccs φορτισή που φτάνει μέχρι τις 19kw. Για την μισή ώρα που δίνουν free γεμίζεις 9kw

  • Like 1
Δημοσ.

Σημερα είδα και το πρώτο tesla ταξί. Νομίζω συμφέρει κάποιον επαγγελματία που κυκλοφορεί αθήνα να έχει ένα long range ηλεκτρικό

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Σημερα είδα και το πρώτο tesla ταξί. Νομίζω συμφέρει κάποιον επαγγελματία που κυκλοφορεί αθήνα να έχει ένα long range ηλεκτρικό

όχι ακριβώς ,  έχει αναλυθεί , μπορεί μεν να συμφέρει σε θέμα κόστους αν φορτίζει δωρεάν αλλά σε στούκα , αν ανοίξουν οι αερόσακοι παίζει να βγουν εκτός οι μπαταρίες (28 χιλιάρικα σε άλλη μάρκα, δε θυμάμαι πάντως όχι Τέσλα)  , μικτή δε δέχονται οι περισσότερες και είναι πάνω απο 4 χιλιάρικα το έτος. Τέλος σε απλό τρακάρισμα σε φτερό , έμπλεξε σε πολύμηνη ταλαιπωρία (περνούσαν καλώδια, ψάξε στο gb στην ομάδα ηλεκτροκίνησης)  .

Περισσότερο συμφέρει υβριδικό Toyota και μετατροπή σε lpg/cng (το έχουν κάνει αρκετοί)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, korakios είπε

όχι ακριβώς ,  έχει αναλυθεί , μπορεί μεν να συμφέρει σε θέμα κόστους αν φορτίζει δωρεάν αλλά σε στούκα , αν ανοίξουν οι αερόσακοι παίζει να βγουν εκτός οι μπαταρίες (28 χιλιάρικα σε άλλη μάρκα, δε θυμάμαι πάντως όχι Τέσλα)  , μικτή δε δέχονται οι περισσότερες και είναι πάνω απο 4 χιλιάρικα το έτος. Τέλος σε απλό τρακάρισμα σε φτερό , έμπλεξε σε πολύμηνη ταλαιπωρία (περνούσαν καλώδια, ψάξε στο gb στην ομάδα ηλεκτροκίνησης)  .

Περισσότερο συμφέρει υβριδικό Toyota και μετατροπή σε lpg/cng (το έχουν κάνει αρκετοί)

για την μικτή ποιος δεν δέχεται? Ολοι όσοι έχουμε ηλεκτρικά έχουμε μικτή που είναι γύρω στα 800 ευρώ. Η MG όταν ειχα πάει για να δω το δικό τους ηλεκτρικό μου είχαν πει για μικτή 600 ευρώ. Εσύ που τα βρήκες τα 4 χιλιάρικα?

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, chek2fire είπε

για την μικτή ποιος δεν δέχεται? Ολοι όσοι έχουμε ηλεκτρικά έχουμε μικτή που είναι γύρω στα 800 ευρώ. Η MG όταν ειχα πάει για να δω το δικό τους ηλεκτρικό μου είχαν πει για μικτή 600 ευρώ. Εσύ που τα βρήκες τα 4 χιλιάρικα?

Μπορεί και πάνω από 4 . Για ταξί μιλάμε 

  • Like 2
Δημοσ.

Σιγουρα θα έχουν πέσει και οι ασφάλειες. Πάντως το βέβαιο είναι ότι ένας με ταξί ηλεκτρικό γλυτώνει τα service, τα σήματα και το πιο σημαντικό το μεγάλο καθημερινό κόστος της ενέργειας. 

Ακόμα και με τις πρόσφατες αυξήσεις στο ρεύμα η να το φορτίζεις σε εξωτερικούς φορτιστές είσαι χαοτικά πιο κάτω σε κόστος ενέργειας από βενζίνα, πετρέλαιο. 

Δημοσ.

Για την ιστορια επειδη εχω μιλησει με ταξιτζη που αλλαξε απο Toyota corolla υβριδικο σε Τεσλα υπολογισε την εξοικονομηση που εχει γυρω στα 1500 τον μηνα... Κανει 300 -400 χιλιομετρα την ημερα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...