Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 20/05/2024 at 22:30, Nabuko said:

Την προηγουμενη Κυριακη παντως,βολταρε ενα #1 στην παραλιακη μαυρο με πλαισιο πινακιδων της ΕΚΚΑ, παρολο που διαβαζα κι εγω για πρωτες παραδοσεις απο Σεπτεμβρη.Αρκετα "μπουγιοζικο" σαν ογκος που καθομασταν διπλα διπλα (GLA200 2021 εγω).

  • Like 2
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σημερα είδα για πρώτη φορά στο δρόμο και το ηλεκτρικό της Toyota το bZ4x. 

Εχουμε γράψει διάφορα εδώ για το πόσο αδύναμο δείχνει σχετικά στα spec του για την τιμή που έχει πάντως είναι φοβερά εντυπωσιακό στο δρόμο στην εμφάνιση του.

Εδώ και ένα έλληνικό πρώτο review

 

Μην ξεχνάμε ότι είναι και η μόνη εταιρεία που δίνει 11 χρόνια στην μπαταρία της 

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, chek2fire said:

Μην ξεχνάμε ότι είναι και η μόνη εταιρεία που δίνει 11 χρόνια στην μπαταρία της 

Και τα μικρα γραμματα....

*Λίγο πριν την ολοκλήρωση του 6ου χρόνου εγγύησης θα πρέπει ο πελάτης λιανικής να επισκεφτεί έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Toyota ώστε να λάβει επέκταση εγγύησης HEV/BEV μπαταρίας (εφόσον το όχημα επιτύχει το Hybrid/EV Health Check). Η επέκταση ισχύει για 1 χρόνο ή 15.000 χλμ. (ό,τι παρέλθει πρώτο) και θα πρέπει να ανανεώνεται με νέο Hybrid/EV Health Check. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στο βιβλίο εξυπηρέτησης και εγγύησης του αυτοκινήτου σας ή να επικοινωνήσετε με τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο έμπορο ή εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Toyota. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gbras είπε

Και τα μικρα γραμματα....

*Λίγο πριν την ολοκλήρωση του 6ου χρόνου εγγύησης θα πρέπει ο πελάτης λιανικής να επισκεφτεί έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Toyota ώστε να λάβει επέκταση εγγύησης HEV/BEV μπαταρίας (εφόσον το όχημα επιτύχει το Hybrid/EV Health Check). Η επέκταση ισχύει για 1 χρόνο ή 15.000 χλμ. (ό,τι παρέλθει πρώτο) και θα πρέπει να ανανεώνεται με νέο Hybrid/EV Health Check. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στο βιβλίο εξυπηρέτησης και εγγύησης του αυτοκινήτου σας ή να επικοινωνήσετε με τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο έμπορο ή εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Toyota. 

καλά αυτό και τα υβριδικά της το έχουν

Δημοσ.
19 ώρες πριν, chek2fire είπε

Σημερα είδα για πρώτη φορά στο δρόμο και το ηλεκτρικό της Toyota το bZ4x. 

Εχουμε γράψει διάφορα εδώ για το πόσο αδύναμο δείχνει σχετικά στα spec του για την τιμή που έχει πάντως είναι φοβερά εντυπωσιακό στο δρόμο στην εμφάνιση του.

Εδώ και ένα έλληνικό πρώτο review

 

Μην ξεχνάμε ότι είναι και η μόνη εταιρεία που δίνει 11 χρόνια στην μπαταρία της 

Ειδα ενα τετοιο ταξι προχτες στο κεντρο.

Ασχημο ειναι.

Δημοσ.
16 hours ago, gbras said:

Και τα μικρα γραμματα....

*Λίγο πριν την ολοκλήρωση του 6ου χρόνου εγγύησης θα πρέπει ο πελάτης λιανικής να επισκεφτεί έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Toyota ώστε να λάβει επέκταση εγγύησης HEV/BEV μπαταρίας (εφόσον το όχημα επιτύχει το Hybrid/EV Health Check). Η επέκταση ισχύει για 1 χρόνο ή 15.000 χλμ. (ό,τι παρέλθει πρώτο) και θα πρέπει να ανανεώνεται με νέο Hybrid/EV Health Check. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στο βιβλίο εξυπηρέτησης και εγγύησης του αυτοκινήτου σας ή να επικοινωνήσετε με τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο έμπορο ή εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Toyota. 

Την έκφραση "ψιλά γράμματα" την χρησιμοποιούμε σε άλλες περιπτώσεις, και συγκεκριμένα όταν υπάρχει κάποιος όρος που στην ουσία ακυρώνει την εγγύηση, εδώ όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, στην ουσία απλά είναι ένα έξτρα κόστος ελέγχου μπαταρίας κάθε έτος.

Κάτι τέτοιο φαντάζομαι έχουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα HEV/BEV, ή μήπως η πχ 8ετής εγγύηση μπαταρίας στα υπόλοιπα BEV ισχύει ακόμα και αν δεν έχεις πάει ποτέ στο συνεργείο?

16 hours ago, Doubt said:

Πόσο να κοστίζει άραγε αυτό;

Στο υβριδικό Yaris κοστίζει 50€, όταν είχαμε πάρει το δικό μας είχαμε υπόψιν ότι η επέκταση της εγγύησης της μπαταρίας από 6 σε 11 έτη θα μας κοστίσει συνολικά 250€. Λογικά κάπου τόσο θα είναι και για το μπι ζεντ φορ εξ μια και είναι ακριβώς ο ίδιος έλεγχος.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Την έκφραση "ψιλά γράμματα" την χρησιμοποιούμε σε άλλες περιπτώσεις, και συγκεκριμένα όταν υπάρχει κάποιος όρος που στην ουσία ακυρώνει την εγγύηση, εδώ όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, στην ουσία απλά είναι ένα έξτρα κόστος ελέγχου μπαταρίας κάθε έτος.

Κάτι τέτοιο φαντάζομαι έχουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα HEV/BEV, ή μήπως η πχ 8ετής εγγύηση μπαταρίας στα υπόλοιπα BEV ισχύει ακόμα και αν δεν έχεις πάει ποτέ στο συνεργείο?

Στο υβριδικό Yaris κοστίζει 50€, όταν είχαμε πάρει το δικό μας είχαμε υπόψιν ότι η επέκταση της εγγύησης της μπαταρίας από 6 σε 11 έτη θα μας κοστίσει συνολικά 250€. Λογικά κάπου τόσο θα είναι και για το μπι ζεντ φορ εξ μια και είναι ακριβώς ο ίδιος έλεγχος.

μα ουσιαστικά δεν κάνουν τίποτα και όλο αυτό το κόλπο είναι για να σε δέσουν με το ετήσιο service στην αντιπροσωπεία στα hybrid. Τώρα στα ηλεκτρικά ποιος θα το πάει σε εξωτερικό συνεργείο. 

πάντως έχει εσωτερική οθονάρα

ο τυπος έκανε αθήνα καλαμάτα και έτσι όπως τα υπολόγισε με 7.5 ευρώ. 

Το κόστος στο να φορτίζεις το αυτοκίνητο συν το κόστος συντήρησης είναι το μεγαλύτερο αβαντάζ για την ηλεκτροκίνηση. 

Επεξ/σία από chek2fire
Δημοσ.

ξεκίνησε ένα πρόγραμμα της ΔΕΗ blue σε συνεργασία με την visa όπου σε κάθε φόρτιση σου επιστρέφουν ένα ποσό πίσω

https://www.naftemporiki.gr/business/1673011/dei-blue-visa-synergasia-me-pronomia-gia-toys-odigoys-ilektrikon-ochimaton/

καλό για ταχυφορτιστές στην εθνική.

Δημοσ.
1 hour ago, chek2fire said:

μα ουσιαστικά δεν κάνουν τίποτα και όλο αυτό το κόλπο είναι για να σε δέσουν με το ετήσιο service στην αντιπροσωπεία στα hybrid.

Για άλλη μια φορά κάνεις λάθος, το ετήσιο service στα hybrid δεν έχει καμία σχέση με τον ετήσιο έλεγχο για την ανανέωση της εγγύησης της μπαταρίας. Μόλις περάσουν τα 6 χρόνια μια χαρά μπορείς να κάνεις τον έλεγχο της μπαταρίας σε εξουσιοδοτημένο και service οπουδήποτε θελήσεις, έτσι έχω σκοπό να κάνω και εγώ από τον Νοέμβριο και μετά που λήγει η εγγύηση.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Nabuko είπε

Να το και σε βίντεο

 

το σμαρτ ηταν μια φοβερη ιδεα και ενα τελειο αμαξι πολής. αντι να φτιαξουν ενα μικρο ηλεκτρικο εφτιαξαν αλλο ενα ηλεκτρικο του σορου. δεν βλεπω τιποτα ενδιαφέρον. 

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

το σμαρτ ηταν μια φοβερη ιδεα και ενα τελειο αμαξι πολής. αντι να φτιαξουν ενα μικρο ηλεκτρικο εφτιαξαν αλλο ενα ηλεκτρικο του σορου. δεν βλεπω τιποτα ενδιαφέρον. 

Συμφωνώ, ακριβώς αυτό.

Ίσως προσβλέπουν σε πωλήσεις σε όσους θέλουν το brand name και το θεωρούν premium επιλογή.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

το σμαρτ ηταν μια φοβερη ιδεα και ενα τελειο αμαξι πολής. αντι να φτιαξουν ενα μικρο ηλεκτρικο εφτιαξαν αλλο ενα ηλεκτρικο του σορου. δεν βλεπω τιποτα ενδιαφέρον. 

μάλλον το χτυπάνε κάτι μικρότεροι κουβάδες τύπου ΑΜΙ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...