Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, gbras είπε

Καλοταξιδο, ωραιο αυτοκινητο! Σιγουρα πιο καλαισθητο και ποιοτικο απο tesla. Στην Τesla βεβαια παιρνεις και αλλα πραγματα, καλυτερο software,  δικτυο φορτιστων κλπ. Οπως και να εχει ειναι πολυ καλη επιλογη το i4.

Αυτό ακριβώς και σε ευχαριστώ. Το Tesla έχει το αβανταζ της τιμής και του Software που είναι ανώτερο. 

Αλλιώς σε quality control, συναρμολόγιση και κύληση νομίζω ότι είναι πίσω από το i4. 

Γενικά και οι δύο είναι καλές επιλογές, ανάλογα το Budget. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 minute ago, Aekkosto said:

Αυτό ακριβώς και σε ευχαριστώ. Το Tesla έχει το αβανταζ της τιμής και του Software που είναι ανώτερο. 

Αλλιώς σε quality control, συναρμολόγιση και κύληση νομίζω ότι είναι πίσω από το i4. 

Γενικά και οι δύο είναι καλές επιλογές, ανάλογα το Budget. 

Ναι ετσι ακριβως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Οντος εντυπωσιακή η BMW. 

Η βασική έκδοση στα πόσα άλογα βγαίνει και με τι τελικές ταχύτητες. Βλέπω ότι έχει 0-100 στα 4-5 περίπου δευτερόλεπτα αν δεν κάνω λάθος. Η τεσλα πάει πολύ πιο χαμηλά στα σε ισχύ κινητήρα. 

υπάρχει και ένα vs video πάντως

 

Απλά να προσθέσω ότι στα παραπάνω video είναι το bmw i4 M50 που είναι και η πιο δυνατή έκδοση και φυσικά με τιμή 15 χιλιάρικα πάνω από τα tesla καθώς αγγίζει τα 60 χιλιάρικα

edit: λάθος τα 75 χιλιάρικα εδώ στο ελληνικό site

Επεξ/σία από chek2fire
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα το απόγευμα μου στείλαν επιτέλους την άδεια κυκλοφορίας (που υποτίθεται θα την είχα απο την Δευτέρα που μας πέρασε) και αύριο πρωί θα έκανα την ασφάλεια και θα πήγαινα να το παραλάβω.

Μπαίνω απο περιέργεια μια στο gov να δώ πώς φαίνεται περασμένο και βλέπω έχουν γράψει λάθος τον αριθμό κυκλοφορίας και την ημερομηνία.

XHΧ-ΧΧΧΧ 21/12/2023 στο χαρτί, ΧΥΧ-ΧΧΧΧ 20/12/2023 στο gov.

Παπάδες έκανε πάλι το δημόσιο...

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Silverage said:

Σήμερα το απόγευμα μου στείλαν επιτέλους την άδεια κυκλοφορίας (που υποτίθεται θα την είχα απο την Δευτέρα που μας πέρασε) και αύριο πρωί θα έκανα την ασφάλεια και θα πήγαινα να το παραλάβω.

Μπαίνω απο περιέργεια μια στο gov να δώ πώς φαίνεται περασμένο και βλέπω έχουν γράψει λάθος τον αριθμό κυκλοφορίας και την ημερομηνία.

XHΧ-ΧΧΧΧ 21/12/2023 στο χαρτί, ΧΥΧ-ΧΧΧΧ 20/12/2023 στο gov.

Παπάδες έκανε πάλι το δημόσιο...

Εμενα ειχαν γραψει στην αδεια Πετραλωνα αντι για Πετρουπολη. Ειναι σε τι χερια θα πεσει μην το ψαχνεις...

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω για τα ευρωπαικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αφορμή αυτό το bmw vs tesla ότι η ευρωπαϊκή αγορά είναι σε εξωφρενικές υψηλές τιμές ιδίως όταν ο ανταγωνισμός στην περίπτωση της tesla στην προκειμένη προσφέρει τα ίδια με 20 χιλιάρικα κάτω.

Η Ευρώπη θα μου πείτε πουλάει και ποιότητα αλλά από τι βλέπουμε με την ασιατική αγορά θα είναι και αυτό σε λίγο παρελθών. Δεν πιστεύω να μπορέσουν να αντέξουν έναν τόσο μεγάλο ανταγωνισμό. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω κατά πόσο συμβαίνει το ίδιο και σε άλλες μάρκες αλλά αξίζει αναφοράς

Ένα Hyundai Ioniq 5 του 2022 βγήκε ολική καταστροφή από μια ασφαλιστική εταιρία στον Καναδά, επειδή η μπαταρία του λόγω πρόσκρουσης στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου υπέστη ζημιά με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί σωστά.

Ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού μοντέλου από το Βανκούβερ ζήτησε από την Hyundai να του αλλάξει τη μπαταρία με μια νέα, με την εταιρία να τον ενημερώσει πως αυτή κοστίζει 60.000 δολάρια Καναδά (41.105 ευρώ)

Αυτό σημαίνει πως η αντικατάσταση της μπαταρίας κοστίζει περισσότερο από το να αγοράσει κάποιος ένα ολοκαίνουργιο Hyundai Ioniq 5, μιας και αυτό ξεκινά από τα 50.924 δολάρια Καναδά (34.880 ευρώ) και φτάνει στα 56.924 δολάρια Καναδά (38.990 ευρώ) στην έκδοση Long Range AWD.

 

 

Και απ' ότι φαίνεται υπήρξε και 2η περίπτωση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
37 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Δεν ξέρω κατά πόσο συμβαίνει το ίδιο και σε άλλες μάρκες αλλά αξίζει αναφοράς

προτείνω στο νήμα της ηλεκτροκίνησης , ενώ το παρών να μείνει για γούστα των φαν και αγοράς μοντέλου , πιστεύω θα το έχουν ψάξει το θέμα πριν την αγορά , δεν είναι και λίγα τα λεφτά

απλά μια άποψη εξέφρασα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Δεν ξέρω κατά πόσο συμβαίνει το ίδιο και σε άλλες μάρκες αλλά αξίζει αναφοράς

Ένα Hyundai Ioniq 5 του 2022 βγήκε ολική καταστροφή από μια ασφαλιστική εταιρία στον Καναδά, επειδή η μπαταρία του λόγω πρόσκρουσης στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου υπέστη ζημιά με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί σωστά.

Ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού μοντέλου από το Βανκούβερ ζήτησε από την Hyundai να του αλλάξει τη μπαταρία με μια νέα, με την εταιρία να τον ενημερώσει πως αυτή κοστίζει 60.000 δολάρια Καναδά (41.105 ευρώ)

Αυτό σημαίνει πως η αντικατάσταση της μπαταρίας κοστίζει περισσότερο από το να αγοράσει κάποιος ένα ολοκαίνουργιο Hyundai Ioniq 5, μιας και αυτό ξεκινά από τα 50.924 δολάρια Καναδά (34.880 ευρώ) και φτάνει στα 56.924 δολάρια Καναδά (38.990 ευρώ) στην έκδοση Long Range AWD.

 

 

Και απ' ότι φαίνεται υπήρξε και 2η περίπτωση

 

περα απο το οτι αυτη η ειδηση αυτοματως με κανει να ξεχναω για 10 χρονια και βαλε την αγορα ηλεκτρικου, η ακομα πιο μεγαλη ειδηση ειναι οτι το ιδιο αμαξι στην ελλαδα ειναι 6 χιλιαρικα πιο ακριβο! δηλαδη ο καναδος με μισθο χ4 του ελληνα είναι σαν να πηγαινει να το παιρνει με κατω 10 χιλιαρικα ελληνικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παρέλαβα προχθές το Tesla. Εντάξει, έχει τα πάντα μέσα, είμαι πολύ ενθουσιασμένος.

Το μόνο που θέλει συνήθεια είναι το γκάζι του που είναι πολύ ευαίσθητο και το regenerative braking που μόλις αφήνεις το γκάζι κατευθείαν αρχίζει και κόβει μόνο του.

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

XPENG X9

 

43 λεπτά πριν, Silverage είπε

Το παρέλαβα προχθές το Tesla. Εντάξει, έχει τα πάντα μέσα, είμαι πολύ ενθουσιασμένος.

Το μόνο που θέλει συνήθεια είναι το γκάζι του που είναι πολύ ευαίσθητο και το regenerative breaking που μόλις αφήνεις το γκάζι κατευθείαν αρχίζει και κόβει μόνο του.

πες μας περισσότερες εντυπώσεις μετά από κάποιες μέρες οδηγικής συμβίωσης μαζί του :D

Εγώ λέω προτού πάω για αγορά να πάω να νοικιάσω ένα ηλεκτρικό για κανά δύο βδομάδες για να δω και γενικά αν μπορώ να ζήσω μαζί με κάποιο αυτοκίνητο ηλεκτρική ενέργειας, να βγω και λίγο παραέξω από Αθήνα ένα ταξιδάκι μαζί του.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, chek2fire είπε

πες μας περισσότερες εντυπώσεις μετά από κάποιες μέρες οδηγικής συμβίωσης μαζί του :D

Εγώ λέω προτού πάω για αγορά να πάω να νοικιάσω ένα ηλεκτρικό για κανά δύο βδομάδες για να δω και γενικά αν μπορώ να ζήσω μαζί με κάποιο αυτοκίνητο ηλεκτρική ενέργειας, να βγω και λίγο παραέξω από Αθήνα ένα ταξιδάκι μαζί του.

Ναι καλό θα ήταν αν κάποιος αποφασίσει να πάρει ηλεκτρικό, να νοικιάσει ένα ίδιο για λίγες μέρες, να το πάει μερικές βόλτες για να το συνηθίσει. Εμένα ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα αφού πήρα το δίπλωμα πριν μερικά χρόνια, και πρώτη φορά ηλεκτρικό και αυτόματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...