Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, Federacion said:

Ξέρετε αν πρέπει να έχουμε "ενισχυμένη" πρίζα στο σπίτι, τι μπαλαντέζα-επέκταση να πάρω, και γενικά τι πρέπει να προσέξουμε στη φόρτιση

Αν η οικια σας ειναι 30 χρονων η νεοτερη μπορειτε να τραβατε χωρις φοβο 12-13Α . Το βασικο βεβαια ειναι να πηγαινει καλωδιο 2.5mm. Επισης μια μπαλαντεζα 15μ επισης 2.5mm ειναι καλο να την εχετε. Στο υβριδικο δεν ξερω αν χρειαζεται να προσεξεις κατι στην φορτιση οσον αφορα να παει στο 100%..

  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επίσης θα πρέπει να δείτε και τι φορτιστή δίνουν μαζί. 

Πχ στο δικό μου ή εταιρία δίνει μέχρι 10Α δηλαδή max 1.8kw μαζί με τις απώλειες. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε 10 χρόνια η αγορά αυτοκινήτου θα είναι τελείως διαφορετική από σήμερα. 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι ακόμη, λένε πως για να φορτίσω σε σταθμό φόρτισης πρέπει ν' αγοράσω έξτρα τον φορτιστή.

Ο εργοστασιακός είναι που μπαίνει σε πρίζα

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Federacion είπε

Να ρωτήσω κάτι ακόμη, λένε πως για να φορτίσω σε σταθμό φόρτισης πρέπει ν' αγοράσω έξτρα τον φορτιστή.

Ο εργοστασιακός είναι που μπαίνει σε πρίζα

για σπίτι λές η για κάποιο σταθμό που βρίσκεται ας πούμε σε supermarket?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Federacion είπε

Να ρωτήσω κάτι ακόμη, λένε πως για να φορτίσω σε σταθμό φόρτισης πρέπει ν' αγοράσω έξτρα τον φορτιστή.

Ο εργοστασιακός είναι που μπαίνει σε πρίζα

Ο εργοστασιακός μπαινει σε πρίζα σούκο. 

Wallbox ac μέχρι 22kw θέλεις συνήθως το καλώδιο που έχει το αυτοκίνητο σου. Υπάρχουν και οικιακοί με καλώδιο αλλά όσους έχω δει έξω συνήθως θέλεις το δικό σου καλώδιο. 

Και σε dc έχει καλώδιο ο φορτιστής. 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
Δημοσ.
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

για σπίτι λές η για κάποιο σταθμό που βρίσκεται ας πούμε σε supermarket?

Πχ σε σούπερ μάρκετ 

47 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Ο εργοστασιακός μπαινει σε πρίζα σούκο. 

Wallbox ac μέχρι 22kw θέλεις συνήθως το καλώδιο που έχει το αυτοκίνητο σου. Υπάρχουν και οικιακοί με καλώδιο αλλά όσους έχω δει έξω συνήθως θέλεις το δικό σου καλώδιο. 

Και σε dc έχει καλώδιο ο φορτιστής. 

 

Συγγνώμη δεν κατάλαβα τίποτε. 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Federacion είπε

Πχ σε σούπερ μάρκετ 

Συγγνώμη δεν κατάλαβα τίποτε. 

για supermarket θα πρέπει να πάρεις καλώδιο αν δεν υπάρχει ήδη στο αυτοκίνητο με την αγορά του. Σε μερικές περιπτώσεις υπάρχει καλώδιο πάνω στο σταθμό φόρτισης και το μόνο που κάνεις είναι να το συνδέσεις στο αυτοκίνητο.

Tώρα αν πάρεις για το σπίτι έναν φορτιστή και το συνδέσεις στο ρεύμα σου αυτός θα έχει ήδη πάνω καλώδιο που θα το συνδέεις στο αυτοκίνητο σου. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Federacion είπε

Πχ σε σούπερ μάρκετ 

Συγγνώμη δεν κατάλαβα τίποτε. 

Περίπτωση 1η.

Φόρτιση σπίτι σου. 

Γίνεται ή με το φορτιστή που σου δίνει το αυτοκίνητο ή αν βάλεις Wallbox μπορείς να διαλέξεις ένα με ενσωματωμένο καλώδιο. 

Περίπτωση 2η.

Φόρτιση έξω σε ΦΟΡΤΙΣΤΉ AC. Εκεί θέλεις το δικό σου καλώδιο. 

 

Περίπτωση 3η.

Φορτιση έξω σε ΦΟΡΤΙΣΤΉ DC. 

Έχει ο φορτιστής καλώδιο. 

Δημοσ.

και άλλο review για το BYD seal

το εντυπωσιακό οικογενειακό ΚΙΑ EV5

 

και άλλο ένα video από την έκθεση αυτοκινήτου στην Κίνα

 

και αλλάζει και η σχεδίαση στο ΚΙΑ EV6 και η ΚΙΑ έβγαλε ένα teaser

https://insideevs.com/news/718287/2025-kia-ev6-update/

2025-kia-ev6-front-teaser.webp

2025-kia-ev6-rear-teaser.webp

Δημοσ.
20 ώρες πριν, chek2fire είπε

για supermarket θα πρέπει να πάρεις καλώδιο αν δεν υπάρχει ήδη στο αυτοκίνητο με την αγορά του. Σε μερικές περιπτώσεις υπάρχει καλώδιο πάνω στο σταθμό φόρτισης και το μόνο που κάνεις είναι να το συνδέσεις στο αυτοκίνητο.

Tώρα αν πάρεις για το σπίτι έναν φορτιστή και το συνδέσεις στο ρεύμα σου αυτός θα έχει ήδη πάνω καλώδιο που θα το συνδέεις στο αυτοκίνητο σου. 

Επειδή αυτό που έχει ήδη το αυτοκίνητο είναι ένα καλώδιο με αρσενική έξοδο για πρίζα σούκο η ερώτηση μου είναι αν μπορεί να φορτίσει σε κάθε πρίζα που βρίσκω ή όχι.
Επίσης σε σταθμό φόρτισης -μου είπανε- πως πρέπει να έχω έξοδο όχι σούκο δλδ πιστόλι κι απ τις δυο πλευρές.

Οπότε πρέπει να αγοράσω, σωστά;

17 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Περίπτωση 1η.

Φόρτιση σπίτι σου. 

Γίνεται ή με το φορτιστή που σου δίνει το αυτοκίνητο ή αν βάλεις Wallbox μπορείς να διαλέξεις ένα με ενσωματωμένο καλώδιο. 

Περίπτωση 2η.

Φόρτιση έξω σε ΦΟΡΤΙΣΤΉ AC. Εκεί θέλεις το δικό σου καλώδιο. 

 

Περίπτωση 3η.

Φορτιση έξω σε ΦΟΡΤΙΣΤΉ DC. 

Έχει ο φορτιστής καλώδιο. 

Περίπτωση 1η
Δεν θα βάλουμε Wallbox γιατί είμαστε ενοίκιο και δεν θα μας αφήσουν λογικά. Θα φέρω ηλεκτρολόγο γιατί δεν καταλαβαίνω από τις απαντήσεις αν μπορώ να πετάξω μια επέκταση κάτω και να φορτίζω από πρίζα σπιτιού.

 

Περίπτωση 2η και 3ή χίλια συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβα τίποτε.

Δημοσ.

κοίτα καλώδιο εγώ έχω πάρει αυτό εδώ και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος

https://www.amazon.de/dp/B0CKSPYNT5?ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details&th=1

με τις 11kw εισαι μια χαρά γιατί οι σταθμοί δεν πάνε παραπάνω.

Για τη πρίζα που λες ένας ηλεκτρολόγος μπορεί πανεύκολα να σου κάνει μια επέκταση για το γκαράζ εκεί που βάζεις το αμάξι με μια δικιά σου μπρίζα. Το θέμα είναι ότι θα σου αργεί η φόρτιση αλλά έτσι και αλλιώς αν το αφήνεις όλο το βράδυ μέχρι το πρωί θα είσαι κομπλε. 

Δημοσ.
18 hours ago, Federacion said:

Επειδή αυτό που έχει ήδη το αυτοκίνητο είναι ένα καλώδιο με αρσενική έξοδο για πρίζα σούκο η ερώτηση μου είναι αν μπορεί να φορτίσει σε κάθε πρίζα που βρίσκω ή όχι.

Αν η κάθε πρίζα από αυτές που βρίσκεις είναι σούκο τότε ναι, μπορεί να φορτίσει (με πολύ αργό ρυθμό φυσικά) σε κάθε πρίζα που βρίσκεις.

18 hours ago, Federacion said:

Επίσης σε σταθμό φόρτισης -μου είπανε- πως πρέπει να έχω έξοδο όχι σούκο δλδ πιστόλι κι απ τις δυο πλευρές.

Οπότε πρέπει να αγοράσω, σωστά;

Ε ναι, οι περισσότεροι σταθμοί φόρτισης δεν έχουν καλώδιο, έχουν μόνο πρίζα (type 2) άρα πρέπει να έχεις δικό σου καλώδιο για να μπορέσεις να φορτίσεις σε αυτούς.

18 hours ago, Federacion said:

Περίπτωση 2η και 3ή χίλια συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβα τίποτε.

Είναι που δεν ξέρεις ούτε τα βασικά, τα γράφουν και οι φίλοι παραπάνω λίγο μπερδεμένα.

Πρώτα από όλα AC είναι το εναλασσόμενο ρεύμα και DC είναι το συνεχές ρεύμα (google αν θες περισσότερες λεπτομέρειες).

Οι σταθμοί φόρτισης είναι AC, οι οποίοι συνήθως έχουν μέγιστη ισχύ 22 KW, και εκτός σπανίων εξαιρέσεων δεν έχουν καλώδιο. Τα BEV φορτίζουν με DC για αυτό και ο μέγιστος ρυθμός φόρτισης στους σταθμούς φόρτισης περιορίζεται από τον ενσωματωμένο φορτιστή του οχήματος (ο οποίος μετατρέπει το AC ρεύμα σε DC), συνήθως στα 7,2KW.

Οι ταχυφορτιστές είναι DC, η μέγιστη ισχύς τους είναι από 50 έως 350 KW, και πάντα έχουν ενσωματωμένο καλώδιο για να φορτίσεις.

Καλύτερα τώρα;

  • Like 2
Δημοσ.

Τι φάση με τα καλώδια ρε παιδιά; Τα καλώδια που έχει το αυτοκίνητο είναι οκ για παντού. Ένα για οικιακή πρίζα που θέλει 30 ώρες να φορτίσει και ένα Type 2 που ταιριάζει σε όλους τους AC ταχυφορτιστές. Οι DC έχουν ΟΛΟΙ δικό τους καλώδιο. Γιατί τέτοιο μπέρδεμα;

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...