Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 minutes ago, EuphangeL said:

Όντως;; Δεν είναι ίδια σε ποσοστό η αύξηση κατανάλωσης; Με βάση το οτι είναι ίδια η ποσότητα έξτρα "έργου" που πρέπει να παραχθεί; Και αυτό μου ακούγεται ενδιαφέρον, έχεις ή έχει κανείς info γιατί συμβαίνει αυτό;

Όχι βέβαια, για να στο πω απλά αυτό γίνεται λόγω της εσωτερικής αντίστασης του ηλεκτροκινητήρα, και η έλλειψη κιβωτίου ταχυτήτων χειροτερεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Για αυτό και βλέπεις πως τα ηλεκτρικά έχουν αστείες τελικές ταχύτητες σε σχέση με την ιπποδύναμη που διαθέτουν, πχ 325 άλογα και τελική περιορισμένη στα 185χαω ενώ θα μπορούσε άνετα πάνω από 250, αν δεν τα περιόριζαν τόσο χαμηλά τότε όχι μόνο η μπαταρία θα άδειαζε για πλάκα αλλά και θα καταστρεφόταν πολύ πριν την ώρα της με τέτοιους ρυθμούς εκφόρτισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Doubt είπε

???

Κάποιος είχε πει τα ηλεκτρικά, ειρωνικά, τηλεκατευθυνόμενα, οπότε και εγώ το χρησιμοποίησα!!!? 

59 λεπτά πριν, chek2fire είπε

οταν το πάρεις γράψε μας εντυπώσεις μετά από κάποια χιλιόμετρα που θα του κάνεις. 

Φόρτιση? Θα βάλεις φορτιστή σε γκαράζ?

Πολύ όμορφο αμάξι πάντως

https://www.byd.com/eu/car/seal

 

τι χρώμα το πήρες?

η τέσλα έχει φάει μπανάνα στην Κίνα που είναι και το target όλης της ηλεκτρικής αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Στο υπόλοιπο κόσμο δεν τους νοιάζουν και τόσο οι πωλήσεις γιατί είναι σχετικά χαμηλές και όλοι στοχεύουν στην Κίνα. Εκεί πλέον με τις κινεζικές εταιρείες οι υπόλοιποι δεν έχουν και μεγάλη τύχη

Θα έχω φόρτιση σπίτι. 

Χρώμα indigo grey με γαλάζιο εσωτερικό το awd.. 

Θα γράψω μόλις επιστρέψω στα Γιάννενα από Αθήνα τις πρώτες εντυπώσεις. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Tp_12_ είπε

Εχε υπόψιν ότι η tesla ετοιμάζει το model 2 το οποίο θα είναι γύρω στα 25.000. Αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή του η φέτος η το 2025 στην Γερμανία.

αργει πολυ το συγκεκριμένο project, μιλαμε για 2026+ να ειναι στους δρόμους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι τόσο απλό να απαντηθεί αυτό που ρωτάς, όπως λες και εσύ είναι ανάλογα με τον ρυθμό που εκτοξεύεται (σε σχέση με τα θερμικά κυριολεκτικά εκτοξεύεται, δεν ανεβαίνει απλώς) η κατανάλωση όσο ανεβαίνει η ταχύτητα.

Κατά τα άλλα αν δεν σε πειράζει ούτε αν θα φτάσεις αργότερα (το αν και πόσο αργότερα είναι σχετικό), ούτε το να έχεις πολύ μεγαλύτερο κόστος (δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση, αλλά και η τριπλάσια τιμή που θα πληρώσεις για κάποιες KWh στον ταχυφορτιστή), ούτε και ο χρόνος που απαιτείται για την έξτρα ενδιάμεση φόρτιση, εννοείται πως θα προτιμήσεις να ταξιδέψεις στην ταχύτητα που το απολαμβάνεις.

για πιο λόγο δύο ώρες? Σε ταχυφορτιστή εγώ με ένα καφέ γεμισα κοντά στο 20%. 

Σε ταξίδι δεν το βάζεις σε απλούς φορτιστές αλλά πάντα σε ταχυφορτιστή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, Tp_12_ said:

Εχε υπόψιν ότι η tesla ετοιμάζει το model 2 το οποίο θα είναι γύρω στα 25.000. Αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή του η φέτος η το 2025 στην Γερμανία.

Αυτό το project κάηκε …..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, chek2fire said:

για πιο λόγο δύο ώρες? Σε ταχυφορτιστή εγώ με ένα καφέ γεμισα κοντά στο 20%. 

Σε ταξίδι δεν το βάζεις σε απλούς φορτιστές αλλά πάντα σε ταχυφορτιστή. 

Όλο μπερδεύεσαι εσύ, άλλος είχε γράψει κάτι για δύο ώρες και απλό φορτιστή, εγώ σε ταχυφορτιστή αναφέρθηκα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Πιστεύεις ότι υπάρχει άνθρωπος που του αρέσει να κάθεται να περιμένει έως 2 ώρες σε φορτιστή για να φορτίσει το αυτοκίνητο ενώ θέλει να κάνει ένα ταξίδι? Αυτά κάθονται και τα κάνουνε μόνο οι αργό σχολή μόνο αυτή που  το μυαλό τους το έχουνε πάνω από το κεφάλι τους. Δεν είναι περίεργο που σε μία χώρα όπως η γερμανία έχουν πατώσει τα ηλεκτρικά και ο ένας μετά τον άλλον κάνει μηνύσεις και δικαιώνεται φυσικά για την αυτονομία ηλεκτρικό αυτοκινήτων. Όταν μία από τις μεγαλύτερες αγορές αντιδράει και φέρεται με αυτό τον τρόπο μία ελλάδα ας κάνει όνειρα. Εδώ ήταν που διαβάσαμε πριν λίγο καιρό που μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων έχει πωλήσει το μεγαλύτερο μέρος του ηλεκτρικού στόλου. Να μπαίνω στο αυτοκίνητο το χειμώνα και να φοβάμαι μην ανοίξω το κλιματισμό να ζεσταθώ μήπως και δεν μου φτάσει η μπαταρία αν είναι δυνατόν

Είπαμε. Ανάλογα με τον τρόπο ζωής που κάνεις επιλέγεις και αυτοκίνητο. Και όχι το αυτοκίνητο να μου αλλάξει τον τρόπο ζωής. 

Προφανώς εσύ κάνει πολλές εκδρομές και δεν σε καλύπτει το ηλεκτρικό. 

Εντωμεταξύ θα ήθελα μια σύγκριση πχ ενός tesla Y με ένα αντίστοιχο θερμικό. 

Τιμή, κόστος service ασφάλεια κλπ. 

Προσοχή ιδίων δυνατοτήτων και όχι πχ με μια bmw 318.Ειμαι σίγουρος ότι το μόνο που θα υπερτερεί είναι η αυτονομία. 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Είπαμε. Ανάλογα με τον τρόπο ζωής που κάνεις επιλέγεις και αυτοκίνητο. Και όχι το αυτοκίνητο να μου αλλάξει τον τρόπο ζωής. 

Προφανώς εσύ κάνει πολλές εκδρομές και δεν σε καλύπτει το ηλεκτρικό. 

Εντωμεταξύ θα ήθελα μια σύγκριση πχ ενός tesla Y με ένα αντίστοιχο θερμικό. 

Τιμή, κόστος service ασφάλεια κλπ. 

Προσοχή ιδίων δυνατοτήτων και όχι πχ με μια bmw 318.Ειμαι σίγουρος ότι το μόνο που θα υπερτερεί είναι η αυτονομία. 

 

Έχω ένα bmw 2016 μοντέλο πέρα από το πετρέλαιο δεν πληρώνω τιποτα άλλο. Λάδι κάθε 15Κ χιλιόμετρα. Από το ,16 έως σήμερα δεν έπαθε το παραμικρό.  Και δεν το πήγα ποτέ σε αντιπροσωπεία. Ασφάλεια 35€ για μικτή κ τέλη 234€ στην Γερμανία.  ( Προσωπικά ούτε το πετρέλαιο πληρώνω γτ μου τα καλύπτει ο εργοδότης μου) 220χιλ. χιλιόμετρα. Θα έκανες τα ίδια με το ηλεκτρικό? Όχι οπότε δεν είναι αυτοκίνητο. Είναι χόμπι . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Έχω ένα bmw 2016 μοντέλο πέρα από το πετρέλαιο δεν πληρώνω τιποτα άλλο. Λάδι κάθε 15Κ χιλιόμετρα. Από το ,16 έως σήμερα δεν έπαθε το παραμικρό.  Και δεν το πήγα ποτέ σε αντιπροσωπεία. Ασφάλεια 35€ για μικτή κ τέλη 234€ στην Γερμανία.  ( Προσωπικά ούτε το πετρέλαιο πληρώνω γτ μου τα καλύπτει ο εργοδότης μου) 220χιλ. χιλιόμετρα. Θα έκανες τα ίδια με το ηλεκτρικό? Όχι οπότε δεν είναι αυτοκίνητο. Είναι χόμπι . 

1ον είσαι Γερμανία. Εδώ στην Ελλάδα ασφάλεια 35 το χρόνο ούτε για το σκούτερ μου έχει...

2ο.Να υποθέσω ότι η bmw σου έχει 530 ίππους; 

Αν ναι τότε μια χαρά .

Αν όχι να σε συγκρίνω με το jeep πετρέλαιο που είχα. 

Η καλύτερα με το punto πετρέλαιο που είχα το 1.3..Εκει να δεις οικονομία. 

3ον. Οι αποστάσεις που κάνω είναι περίπου 20.000 το χρόνο. Οπότε σε 8 χρόνια θα έχω 160.000.Αν δε το έχω δώσει νωρίτερα. Επίσης εσύ έχεις δώσει 234x8 σε τέλη.

Όπως καταλαβαίνεις μάλλον συγκρινεις ανόμια πράγματα αλλά δεν πείραζει.. 

Δεν λέω ότι η επιλογή μου είναι καλύτερη απλά ταιριάζει στον τρόπο ζωής μου. 

 

Επίσης για να μην χαλαμε το θέμα που είναι γνώμες για ηλεκτρικό υπάρχουν άλλα θέματα για ηλεκτρικά vs θερμικά 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, Just_travel_everywhere said:

Θα έκανες τα ίδια με το ηλεκτρικό? Όχι οπότε δεν είναι αυτοκίνητο. Είναι χόμπι .

Συζητηση με τον εαυτο σου κανεις και συμφωνησατε?

  • Like 1
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

1ον είσαι Γερμανία. Εδώ στην Ελλάδα ασφάλεια 35 το χρόνο ούτε για το σκούτερ μου έχει...

2ο.Να υποθέσω ότι η bmw σου έχει 530 ίππους; 

Αν ναι τότε μια χαρά .

Αν όχι να σε συγκρίνω με το jeep πετρέλαιο που είχα. 

Η καλύτερα με το punto πετρέλαιο που είχα το 1.3..Εκει να δεις οικονομία. 

3ον. Οι αποστάσεις που κάνω είναι περίπου 20.000 το χρόνο. Οπότε σε 8 χρόνια θα έχω 160.000.Αν δε το έχω δώσει νωρίτερα. Επίσης εσύ έχεις δώσει 234x8 σε τέλη.

Όπως καταλαβαίνεις μάλλον συγκρινεις ανόμια πράγματα αλλά δεν πείραζει.. 

Δεν λέω ότι η επιλογή μου είναι καλύτερη απλά ταιριάζει στον τρόπο ζωής μου. 

 

Επίσης για να μην χαλαμε το θέμα που είναι γνώμες για ηλεκτρικό υπάρχουν άλλα θέματα για ηλεκτρικά vs θερμικά 

Μα ο ίδιος το λες είναι θέμα για γνώμες για ηλεκτρικά.  Δεν κάνω κανένα vs. Το θέμα είναι απλό αν κάποιος θέλει αυτοκίνητο να κάνει δουλειά παίρνει με θερμικό Η hybrid αν θέλει παιχνίδι παίρνει ηλεκτρικό για ψώνια μέχρι το φούρνο και κανένα σούπερ.  Δεν κάνει για ταξίδια δεν κάνει για τίποτα. Ένα ταξίδι 200ΚΜ έκαναν φίλοι μου με 2 αυτοκ ένας με θερμικό ένας με Tesla 2 ώρες αργότερα έφτασε το ηλεκτρικό. Γιατί έβαλε την θέρμανση και είχε 4ατομα μέσα . Αυτό δεν είναι αυτοκίνητο. Ειδικά τέτοια αξίας . Εάν θες να τα ωραιοποιείς στα πράγματα τότε πάω πάσο.  Να λέμε τα πράγματα όπως είναι όχι όπως θέλουμε.  Και όπως είπα στην Γερμανία χιλιάδες κόσμος τα επιστρέφει και παίρνει τα λεφτά του πίσω.  Ο εργοδότης μου πήρε με Leasing audi e  και την πρώτη βδομάδα του έμεινε ένα μήνα με το αυτοκίνητο αντικατάστασης κυκλοφορούσε.  Φίλος μου φούρναρης leasing ηλεκτρική porsch την πήγε όπως ήτανε πίσω γιατί ο πωλητής άλλα χιλιόμετρα του είπε και άλλα έβγαζε. 

 

Όσο για την ασφάλεια που αναφέρεις εγώ 35€ πληρώνω τον μήνα δεν σου είπα το χρόνο

Επεξ/σία από Just_travel_everywhere
  • Like 2
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

87 παροχές 5×10 για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε υπογειο πάρκινγκ στο mainz Γερμανίας και δεν είναι το μοναδικό, δεν υπαρχει νέα οικοδομή στην Γερμανία χωρίς εξτρά παροχή για Wallbox. 

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν είδη θέση στόχο το 2028 να μην παράγουν αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Είναι γεγονός ότι σε μεγάλα ταξίδια προς το παρόν είναι δύσκολο(για εμένα τουλάχιστον) αλλά για οποιαδήποτε άλλη μετακίνηση είναι το ιδανικό και οικονομικό και δυνατό και αθόρυβο..

inbound193570612406569539.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Just_travel_everywhere είπε

Μα ο ίδιος το λες είναι θέμα για γνώμες για ηλεκτρικά.  Δεν κάνω κανένα vs. Το θέμα είναι απλό αν κάποιος θέλει αυτοκίνητο να κάνει δουλειά παίρνει με θερμικό Η hybrid αν θέλει παιχνίδι παίρνει ηλεκτρικό για ψώνια μέχρι το φούρνο και κανένα σούπερ.  Δεν κάνει για ταξίδια δεν κάνει για τίποτα. Ένα ταξίδι 200ΚΜ έκαναν φίλοι μου με 2 αυτοκ ένας με θερμικό ένας με Tesla 2 ώρες αργότερα έφτασε το ηλεκτρικό. Γιατί έβαλε την θέρμανση και είχε 4ατομα μέσα . Αυτό δεν είναι αυτοκίνητο. Ειδικά τέτοια αξίας . Εάν θες να τα ωραιοποιείς στα πράγματα τότε πάω πάσο.  Να λέμε τα πράγματα όπως είναι όχι όπως θέλουμε.  Και όπως είπα στην Γερμανία χιλιάδες κόσμος τα επιστρέφει και παίρνει τα λεφτά του πίσω.  Ο εργοδότης μου πήρε με Leasing audi e  και την πρώτη βδομάδα του έμεινε ένα μήνα με το αυτοκίνητο αντικατάστασης κυκλοφορούσε.  Φίλος μου φούρναρης leasing ηλεκτρική porsch την πήγε όπως ήτανε πίσω γιατί ο πωλητής άλλα χιλιόμετρα του είπε και άλλα έβγαζε. 

 

Όσο για την ασφάλεια που αναφέρεις εγώ 35€ πληρώνω τον μήνα δεν σου είπα το χρόνο

Ακριβώς αυτο. Όπως σου είπα το κάθε ένα έχει την χρήση του! Εγώ το πήρα για να πάω super market.Αντε και κανένα μπάνιο το καλοκαίρι κάνα μισάωρο απόσταση. Φούρνο δεν πάω.. Μόνο super market.Επίσης έχω και σκούτερ που το χρησιμοποιώ χειμώνα καλοκαίρι στη πόλη για την δουλειά μου. Οπότε δεν έχω και θέμα με το παρκινγκ. Φαντάζομαι εκεί στη Γερμανία, τι χρήση θα κάνετε με τα σκούτερ ιδίως τον  χειμώνα που στην Ελλάδα με την παραμικρή βροχή γίνεται χαμός από το μποτιλιαρισμα. αλλά δεν ξέρω αν έχετε προβλήματα πάρκινγκ η μποτιλιαρισμα. 

Δεν θα κάνω ταξίδι με το αυτοκίνητο πλέον. Αν θέλω και χρειάζεται θα πάω με το αεροπλάνο! 

Οσο για την ασφάλεια είπες 35 χωρίς να αναφέρεις διάρκεια οπότε κακώς υπέθεσα ετήσια. 

Οπότε εσυ με την bmw σου, καλά κάνεις και τα ταξιδια σου και την δουλειά σου, δωρεάν κιόλας αφού σου βάζει ο εργοδότης σου πετρέλαιο. Και προφανώς για να κάνεις τόσα χιλιόμετρα σε έχουν φάει οι δρόμοι.. 

Μία χαρά. Και πότε δεν ωραιοποιησα κάτι. Απλά είπα, το κάθε ένα για την χρήση του. 

Επίσης το τι γίνεται, συγκεκριμένα στην Γερμανία, δεν με ενδιαφέρει καθόλου.  Άλλη νοοτροπία εκεί προφανώς και καλά κάνουν. Βέβαια από την άλλη, θα με ενδιέφερε να γράψεις κάποια site τα οποία αναφέρουν το πως γυρίζουν τα αυτοκίνητα πίσω και λαμβάνουν τα χρήματα τους. Γιατί μπορεί τελικά να μην μου κάτσει το ηλεκτρικό και επειδή είναι χώρα της ΕΕ να το χρησιμοποιήσω για να πάρω και εγώ τα λεφτά μου πίσω. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 20/02/2024 at 18:50, chek2fire said:

Ξέχασα να αναφέρω για το EV6 και τα φρένα του που είναι φοβερά ομαλά ακόμα και όταν το πάτησα λίγο πιο απότομα. Τέλος η μεγάλη αυτή GT έκδοση έχει και το όμορφο χαρακτηριστικό που η θέση του οδηγού με το που σβήσεις το αμάξι κάνει πίσω μόνη της :D 

To δικό μου EV

(αυτό που θα πάρω)

Αν το χτυπήσει ο ήλιος

Πάει και βρίσκει σκιά, μόνο του, κάτω από δέντρο.

Ενα μείον

Ανεβαίνουν κατσίκια να φάνε απ'το δέντρο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...