gbras Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Αν τα μαθεις να τα αναφερεις σωστα δεν θα μπερδευεσαι. Οταν λεμε 87kw αναφερομαστε στην παροχη ισχυος . Οταν λεμε 87kwh αναφερομαστε στο ποσο της ενεργειας που ειναι αποθηκευμενο η καταναλωθηκε. Ειναι πολυ διαφορετικα πραγματα. 87kwh μπαταρια σε τοσο μικρο αυτοκινητο θα το δεις στο τελος της δεκαετιας.. 12 minutes ago, chek2fire said: το νέο το Ioniq 5 το έχουν κάνει πολύ όμορφο αυτο κατω δεξια ioniq 5 την λενε? Ναι οντως! 1
chek2fire Δημοσ. 23 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όχι, δεν λέει πουθενά για αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα, λέει συγκεκριμένα πως με βάση το πρότυπο WLTP η αυτονομία είναι έως 320 χλμ. Επίσης γράφει κάπου πως με ταχύτητα 130km/h η ονομαστική αυτονομία πέφτει κάπου στο μισό της θεωρητικής, δλδ μόλις 160km, αυτά που γράφεις άνετα μπορούν να θεωρηθούν παραπληροφόρηση. Και όχι, νομίζεις λάθος, το τρέχον μοντέλο (αυτό που πουλιέται σήμερα) βγαίνει με 2 διαφορετικές χωρητικότητες μπαταρίας, 24 και 42KWh, Ελλάδα πωλείται μόνο αυτό με τη μεγάλη. και αυτο εδώ που γράφει τι είναι? ΑΥΤΟΝΟΜΊΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗΣ (ΑΣΤΙΚΉ) KM 468
@pnea1973 Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Στην πόλη τόσο. Σε ταξίδι το 500αρι με 130 είναι πραγματικά κοντά στα 200...Το είχα κοιτάξει για 2ο το 500αρι..
chek2fire Δημοσ. 23 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 4 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Στην πόλη τόσο. Σε ταξίδι το 500αρι με 130 είναι πραγματικά κοντά στα 200...Το είχα κοιτάξει για 2ο το 500αρι.. αρά γράφουν ότι νάναι οι αντιπροσωπείες. Για δεύτερο εγώ περιμένω το seagull
gmak13 Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, EuphangeL είπε Το υπόλοιπο 95% που κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά, δεν έχει καμία διαφορά στην εμπειρία χρήσης εκτός αν εννοείς οτι πρέπει να παρκάρεις και να βάζεις πρίζα - σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό που δεν θα το έκανες κάθε φορά. Εμπειρία χρήσης εννοώ το one pedal drive , το οποίο κάνει την διαφορά στην πόλη. Καλύτερη εμπειρία χρήσης επίσης είναι να κυκλοφορείς στην Αττική Οδό, Κηφισό , Συγγρού ή περιαστικά με ηλεκτροκινητήρα μεγάλης ροπής και ισχύος σε σχέση με τον μειωμένης απόδοσης ηλεκτροκινητήρα των plug-in. 2 ώρες πριν, EuphangeL είπε Για την κατανάλωση ποια διαφορά υπάρχει; Στο ταξίδι με ταχύτητες εντός ορίων, υπολόγισε 30%- 40% περίπου κάτω . Στην πόλη περίπου το ίδιο ή και μεγαλύτερη, σε περίπτωση που δεν αρκεί η μικρή αυτονομία της μπαταρίας. Επεξ/σία 23 Απριλίου από gmak13 1
Joshua21 Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου 8 minutes ago, chek2fire said: και αυτο εδώ που γράφει τι είναι? ΑΥΤΟΝΟΜΊΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗΣ (ΑΣΤΙΚΉ) KM 468 Το διευκρινίζει, "αστική", δηλαδή κίνηση αποκλειστικά μέσα σε πόλη. 4 minutes ago, chek2fire said: αρά γράφουν ότι νάναι οι αντιπροσωπείες. Οι αντιπροσωπείες σωστά τα λένε, μάλλον εσύ δεν έδωσες και πολύ προσοχή σε αυτό που διάβασες. Δες το παρακάτω που τα λέει αναλυτικά, το οποίο επίσης είναι από το link που εσύ μας έδειξες:
gbras Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου 1 hour ago, chek2fire said: αρά γράφουν ότι νάναι οι αντιπροσωπείες. Οχι δεν γραφουν οτι να ειναι οι αντιπροσωπειες. Παλι αδιαβαστος εισαι ! Να μαθεις τι σημαινει μετρηση WLTP και μετα θα καταλαβεις οτι οι μετρησεις οι δικες σου αλλαζουν αναλογα τις συνθηκες, οχι μονο προς τα κατω αλλα και προς τα πανω! Στο δικο μου στην πολη η να πω καλυτερα σε ταχυτητες πολης το χειμωνα εχω το WLTP αλλα το καλοκαιρι εχω πολυ παραπανω! Στην εθνικη δεν εχω φυσικα την WLTP αυτονομια αλλα μικροτερη. Τοσο πιο μικρη οσο αυξανεται η ταχυτητα. Αυτο ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα λιγο πολυ.
chek2fire Δημοσ. 23 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου (επεξεργασμένο) και εδώ η νέα έκδοση του Ioniq. Αυτές οι παρουσιάσεις είναι πάντα για την πιο ακριβή τους έκδοση έχουν πλάκα οι ήχοι που μπορείς να βάλεις για την μηχανή και όχι μόνο κάνεις simulate και το rumbling της turbo μηχανής Επεξ/σία 23 Απριλίου από chek2fire
EuphangeL Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου 2 ώρες πριν, gmak13 είπε Εμπειρία χρήσης εννοώ το one pedal drive , το οποίο κάνει την διαφορά στην πόλη. Καλύτερη εμπειρία χρήσης επίσης είναι να κυκλοφορείς στην Αττική Οδό, Κηφισό , Συγγρού ή περιαστικά με ηλεκτροκινητήρα μεγάλης ροπής και ισχύος σε σχέση με τον μειωμένης απόδοσης ηλεκτροκινητήρα των plug-in. One pedal drive έχουν και τα plug-in, γιατί να μην είχαν άλλωστε, δεν χρειάζεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό για να έχει 🤔 Ο ηλεκτροκινητήρας των plug-in δεν είναι ακριβώς ο "μειωμένης απόδοσης" που τυχόν φαντάζεσαι. Το plug-in που έχω κυκλοφορεί καθημερινά στην Αττική Οδό αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι τα 140km/h. Αν χρειαστεί επιπλέον ροπή και επιτάχυνση, με kickdown στο γκάζι δουλεύει στιγμιαία και ο βενζινοκινητήρας. Αν δεν θες στιγμιαία αλλά παρατεταμένη χρήση και των 220hp / όλης της ροπής συνέχεια, βάζεις sport mode και δουλεύουν ταυτόχρονα και οι 2. Ναι, σίγουρα είναι διαφορετική η αίσθηση από έναν always-on ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης, αλλά δεν νομίζω οτι έχει να κάνει με την εμπειρία χρήσης αυτό, καθαρά "sportiness" είναι. 2 ώρες πριν, gmak13 είπε Στο ταξίδι με ταχύτητες εντός ορίων, υπολόγισε 30%- 40% περίπου κάτω . Στην πόλη περίπου το ίδιο ή και μεγαλύτερη, σε περίπτωση που δεν αρκεί η μικρή αυτονομία της μπαταρίας. Άρα μιλάμε για ηλεκτρική κατανάλωση; Το gla250 σε μικτή χρήση εντός πόλης + αττική οδό, αμιγώς ηλεκτρικά - κάθε μέρα, έχει 16-18kWh/100km ανάλογα την κίνηση. Πόσο έχει ένα αμιγώς ηλεκτρικό ίδιας κατηγορίας / σχεδίασης;
gmak13 Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου (επεξεργασμένο) 48 λεπτά πριν, EuphangeL είπε One pedal drive έχουν και τα plug-in, γιατί να μην είχαν άλλωστε, δεν χρειάζεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό για να έχει Είχα την εντύπωση ότι έχουν μόνο regen και δεν επιτυγχάνουν πλήρη στάση παρά μονο με την χρήση φρένου. 48 λεπτά πριν, EuphangeL είπε Ναι, σίγουρα είναι διαφορετική η αίσθηση από έναν always-on ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης, αλλά δεν νομίζω οτι έχει να κάνει με την εμπειρία χρήσης αυτό, καθαρά "sportiness" είναι. Έχεις δίκιο , μπορεί να με επηρεάζει η μεγάλη αμεσότητα που χαρακτηρίζει τα ev. 'Oταν οδήγησα π.χ το Renault Captur με χάλασε που έπρεπε να περιμένω τον βενζινοκινητήρα να λειτουργήσει σε ένα ξαφνικό ρεπρίζ. Πάντως αυτό εννούσα για εμπειρία χρήσης , την αμεσότητα .. 48 λεπτά πριν, EuphangeL είπε Άρα μιλάμε για ηλεκτρική κατανάλωση; Το gla250 σε μικτή χρήση εντός πόλης + αττική οδό, αμιγώς ηλεκτρικά - κάθε μέρα, έχει 16-18kWh/100km ανάλογα την κίνηση. Πόσο έχει ένα αμιγώς ηλεκτρικό ίδιας κατηγορίας / σχεδίασης; Το model 3 που γνωρίζω, έχει 10 - 12 Kwh/100km εντός πόλης. To model Y υπολόγιζε 2kwh περισσότερο. Βέβαια μιλάμε για τα 2 κορυφαία efficient evs που κυκλοφορούν στην κατηγορία τους. Εν , τέλει το ερώτημα είναι: Γιατί κάποιος να επιλέξει plug-in όταν κατά 95% το χρησιμοποιεί σαν ηλεκτρικό; Επεξ/σία 23 Απριλίου από gmak13
@pnea1973 Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου 11 λεπτά πριν, gmak13 είπε Εν , τέλει το ερώτημα είναι: Γιατί κάποιος να επιλέξει plug-in όταν κατά 95% το χρησιμοποιεί σαν ηλεκτρικό; Μόνο αν κάποιος κάνει ταξίδια συχνά και δεν θέλει να κάνει προγραμματισμό για φόρτιση.. Εγώ προσωπικά αυτό πιστεύω..
chek2fire Δημοσ. 23 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου Και οι πρώτες παρουσιάσεις του καινούργιου KIA EV5 που φοράει μπαταρία της BYD
EuphangeL Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου 2 ώρες πριν, gmak13 είπε Εν , τέλει το ερώτημα είναι: Γιατί κάποιος να επιλέξει plug-in όταν κατά 95% το χρησιμοποιεί σαν ηλεκτρικό; Για μένα είναι αυτό που είχα απαντήσει: Αναφορά σε κείμενο αυτό που δεν θέλω είναι a) να σπαταλάω χρόνο για scheduling του ταξιδιού μου στο πενιχρό μέχρι στιγμής δίκτυο φορτιστών στην Ελλάδα b) να κάνω βόλτες εκτός της διαδρομής μου από/προς τα σημεία φόρτισης και c) να επιλέγω κατάλυμα βάση αυτού. Π.χ. αν είχα αμιγώς ηλεκτρικό σε αυτό το ταξίδι δεν θα μπορούσα να μείνω στο πανέμορφο boutique hotel που έμεινα στο κέντρο της πόλης χωρίς έξτρα συγκεκριμένο προγραμματισμό με βάση την φόρτιση. Ο προγραμματισμός προορισμών και οι συγκεκριμένες βόλτες λόγω φόρτισης είναι red line για μένα (και όχι μόνο για μένα). Είναι 2, 3, 4 ή παραπάνω τα ταξίδια κάθε χρόνο; Είναι 1-2 μόνο; Για μένα δεν θα είχε διαφορά, αυτά τα 3 points είναι red line Θα είναι plug-in και το επόμενο lease μου στην 5ετία; Doubt it.. αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι, εκτός αν η κατάσταση του δικτύου φόρτισης μείνει στάσιμη ή χειροτερέψει <-- δύσκολο 1
Just_travel_everywhere Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου 4 ώρες πριν, gmak13 είπε Είχα την εντύπωση ότι έχουν μόνο regen και δεν επιτυγχάνουν πλήρη στάση παρά μονο με την χρήση φρένου. Έχεις δίκιο , μπορεί να με επηρεάζει η μεγάλη αμεσότητα που χαρακτηρίζει τα ev. 'Oταν οδήγησα π.χ το Renault Captur με χάλασε που έπρεπε να περιμένω τον βενζινοκινητήρα να λειτουργήσει σε ένα ξαφνικό ρεπρίζ. Πάντως αυτό εννούσα για εμπειρία χρήσης , την αμεσότητα .. Το model 3 που γνωρίζω, έχει 10 - 12 Kwh/100km εντός πόλης. To model Y υπολόγιζε 2kwh περισσότερο. Βέβαια μιλάμε για τα 2 κορυφαία efficient evs που κυκλοφορούν στην κατηγορία τους. Εν , τέλει το ερώτημα είναι: Γιατί κάποιος να επιλέξει plug-in όταν κατά 95% το χρησιμοποιεί σαν ηλεκτρικό; Για να μην του τελειώσει η μπαταρία στην μέση του πουθενά . Επίσης πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι το χειμώνα τα τηλεκατευθυνόμενα δεν βγάζουνε ούτε τα μισά χιλιόμετρα από αυτά που γράφουν οπότε εννοείται ότι θα πάρεις υβριδικό
EuphangeL Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου 4 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε Για να μην του τελειώσει η μπαταρία στην μέση του πουθενά . Επίσης πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι το χειμώνα τα τηλεκατευθυνόμενα δεν βγάζουνε ούτε τα μισά χιλιόμετρα από αυτά που γράφουν οπότε εννοείται ότι θα πάρεις υβριδικό Να σου τελειώσει η μπαταρία στη μέση του πουθενά είναι ακραίο σενάριο, όσο ακραίο είναι να μείνεις από βενζίνη στη μέση του πουθενά, μην τρελαθούμε. Το χειμώνα όντως μειώνεται το range, σε καμία περίπτωση όμως σε "ούτε τα μισά χιλιόμετρα" και μιλάμε για χειμώνα - όχι τον χειμώνα της Ελλάδας 😅 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα