Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρήσιμες συμβουλές για την μακροζωία της μπαταρίας

Tα βασικά tip είναι ότι φορτίζουμε 100% μόνο όταν το χρειαζόμαστε πραγματικά για κανά ταξίδι ενώ το 75% είναι το ιδανικό στη φόρτιση.

Δεν αφήνουμε να αδειάσουν οι μπαταρίες και το ιδανικό είναι συχνές μικρές φορτίσεις που να φτάνουν μέχρι το +25%

Και τέλος δεν κάνουμε store το αυτοκίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα σε ζεστό περιβάλλον με 100% φορτισμένη την μπαταρία με το ιδανικό να είναι το 30%. Σε κρύο δεν έχει σημασία. 

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 2
Δημοσ.

Έπεσε η τιμή του Tesla model 3 κατά 2 χιλιάρικα.

Για τις μπαταρίες, οι LFP διαβάζω πρέπει να τις φορτίζεις στο 100%, σύμφωνα με την Tesla.

Δεν ξέρω αν λέει κάτι γι'αυτές το βίντεο γιατί είμαι δουλειά τώρα.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, chek2fire είπε

Tα βασικά tip είναι ότι φορτίζουμε 100% μόνο όταν το χρειαζόμαστε πραγματικά για κανά ταξίδι ενώ το 75% είναι το ιδανικό στη φόρτιση.

Δεν αφήνουμε να αδειάσουν οι μπαταρίες και το ιδανικό είναι συχνές μικρές φορτίσεις που να φτάνουν μέχρι το +25%

Αυτές είναι δουλειές του BMS, όχι του χρήστη.

Ο χρήστης το μόνο που πρέπει να ξέρει, και του το λένε, είναι να μην το σκίζει στα fast charges συνέχεια, κάθε μέρα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

ωωωπααα ρε κουβας το EV6

Καλά, περίμενε λίγο να μπει ο κορακιος και τα λέμε.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/4/2024 στις 1:37 ΜΜ, EuphangeL είπε

Το έχω 5ετές leasing στην εταιρία. Επειδή είναι εντυπωσιακό, θα σου πω το πραγματικό 'net' κόστος που θα βγει έχοντας υπολογίσει λογιστικά τα πάντα, tax shield + εξοικονόμηση καυσίμου

Το πιο σημαντικό είναι ότι το πήρες leasing, μόνο έτσι συμφέρει. Για ιδιώτες δεν αξίζει το plug-in καθώς είναι πολύ ακριβά για αυτά που προσφέρουν σε σχέση με τα EV. Στην ουσία πλεονεκτούν μόνο σε μεγάλο ταξίδι όπου για την πλειοψηφία των χρηστών αυτό θα συμβεί 1-2 φορές τον χρόνο. Το υπόλοιπο 95% κινείσαι στην πόλη με μειωμένη αυτονομία ,αυξημένη κατανάλωση  και χειρότερη εμπειρία χρήσης  .Τελικά  ο αγοραστής-ιδιώτης πληρώνει καπέλο ένα σημαντικό ποσό  για να μην μπει  στην διαδικασία προγραμματισμού ταξιδιού , 1-2 φορές τον χρόνο.

Επεξ/σία από gmak13
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

H Honda παρουσιάσε τα νέα EV μοντέλα της P7 και S7 που είναι αποκλειστικά μόνο για την κινεζική αγορά

 

Η αγορά της Kίνας αυτή τη στιγμή είναι αυτή που κινεί την αυτοκινητοβιομηχανία στα ηλεκτρικά και είναι και εκεί που έφαγε τα μούτρα της η Tesla με φέτος πολύ μειωμένες πωλήσεις και με συνέπεια γενικά τα οικονομικά της αποτελέσματα να έχουν τόσο μεγάλη πτώση.

Δεν νομίζω η Tesla να είχε πρόβλημα σε πωλήσεις στον υπόλοιπο κόσμο αλλά συγκριτικά μιλάμε για μια τεράστια αγορά της Κίνας που πουλάνε τα EV. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gmak13 είπε

Το υπόλοιπο 95% κινείσαι στην πόλη με μειωμένη αυτονομία ,αυξημένη κατανάλωση  και χειρότερη εμπειρία χρήσης  .Τελικά  ο αγοραστής-ιδιώτης πληρώνει καπέλο ένα σημαντικό ποσό  για να μην μπει  στην διαδικασία προγραμματισμού ταξιδιού , 1-2 φορές τον χρόνο.

Είναι σωστά όσα λες, είναι ακριβά για τον ιδιώτη και ναι πλεονεκτούν στα ταξίδια (γενικά, όχι μόνο στα μεγάλα - μην γελιόμαστε με το υπάρχον δίκτυο. Σε 3-5 χρόνια μπορεί να είναι άλλα τα δεδομένα)

Συμφωνώ και σε όλα τα υπόλοιπα εκτός από την αυξημένη κατανάλωση και την χειρότερη εμπειρία χρήσης:

Το υπόλοιπο 95% που κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά, δεν έχει καμία διαφορά στην εμπειρία χρήσης εκτός αν εννοείς οτι πρέπει να παρκάρεις και να βάζεις πρίζα - σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό που δεν θα το έκανες κάθε φορά.

Για την κατανάλωση ποια διαφορά υπάρχει; Τα αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ίδιο σχεδιασμό έχουν (άντε λίγο καλύτερο drag coefficient λόγω απουσίας γρίλιας;) και περισσότερα κιλά. Και στην κατανάλωση βενζίνης, με 0 φορτισμένη μπαταρία πάλι εντυπωσιακά είναι για την κατηγορία και το μέγεθος τους, 6.5l/100km λόγω μεγαλύτερης ανάκτησης ενέργειας από ένα κλασσικό mild / strong hybrid

Δημοσ.
14 minutes ago, chek2fire said:

Βλέπω τώρα και τα καινούργια fiat 500 που φοράνε τις καινούργιες 87kw μπαταρίες και έχουν πιάσει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα συν ότι η απλή έκδοση έρχεται στα 34.000

https://www.fiat.gr/500-ilektriko/neo-500-hatchback/chromata

Κάπου μπερδεύτηκες, τα 87KW (ή 118 άλογα) είναι η ισχύς του κινητήρα, δεν έχουν σχέση με την μπαταρία, η οποία στο συγκεκριμένο μοντέλο έχει ονομαστική χωρητικότητα 42KWh και πραγματική 37,3. Επίσης η θεωρητική αυτονομία είναι στα 320km, η πραγματική κάτω από 250.

  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάπου μπερδεύτηκες, τα 87KW (ή 118 άλογα) είναι η ισχύς του κινητήρα, δεν έχουν σχέση με την μπαταρία, η οποία στο συγκεκριμένο μοντέλο έχει ονομαστική χωρητικότητα 42KWh και πραγματική 37,3. Επίσης η θεωρητική αυτονομία είναι στα 320km, η πραγματική κάτω από 250.

είδα ότι έλεγε αυτονομία για πάνω από 400 χιλιόμετρα και γιαυτό μπερδεύτηκα. Οι καινούργιες μπαταρίες νομίζω είναι και 84kw όχι 87

το νέο το Ioniq 5 το έχουν κάνει πολύ όμορφο

 

  • Like 1
Δημοσ.
Just now, chek2fire said:

είδα ότι έλεγε αυτονομία για πάνω από 400 χιλιόμετρα και γιαυτό μπερδεύτηκα. Οι καινούργιες μπαταρίες νομίζω είναι και 84kw όχι 87

Όχι, δεν λέει πουθενά για αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα, λέει συγκεκριμένα πως με βάση το πρότυπο WLTP η αυτονομία είναι έως 320 χλμ. Επίσης γράφει κάπου πως με ταχύτητα 130km/h η ονομαστική αυτονομία πέφτει κάπου στο μισό της θεωρητικής, δλδ μόλις 160km, αυτά που γράφεις άνετα μπορούν να θεωρηθούν παραπληροφόρηση.

Και όχι, νομίζεις λάθος, το τρέχον μοντέλο (αυτό που πουλιέται σήμερα) βγαίνει με 2 διαφορετικές χωρητικότητες μπαταρίας, 24 και 42KWh, Ελλάδα πωλείται μόνο αυτό με τη μεγάλη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...