Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, kimimaro_ είπε

Επειδή το γλυκοκοιτάω και εγώ το GLA μπορείς να μου πεις πόσο περίπου σου πήγε; Είσαι ευχαριστημένος απο την ποιότητα του σαν αυτοκίνητο;

Το έχω 5ετές leasing στην εταιρία. Επειδή είναι εντυπωσιακό, θα σου πω το πραγματικό 'net' κόστος που θα βγει έχοντας υπολογίσει λογιστικά τα πάντα, tax shield + εξοικονόμηση καυσίμου (θα κάνει σχεδόν το 90% των χιλιομέτρων του χωρίς κόστος) + ROI από το ποσό που αντί να το δώσω για αγορά (ετοιμαζόμουν να το κάνω, ευτυχώς τα έβαλα κάτω αναλυτικά και δεν το έκανα) προτίμησα να το αφήσω σε savings account με ~3.47% p.a. επιτόκιο μετά φόρων:

~€16k για 5 χρόνια, 75k χιλιόμετρα

Είναι άριστο, δεν μπορώ να βρω κάποιο αρνητικό μέχρι στιγμής. Ισχύς, άνεση καμπίνας και υλικά, τιμόνι και κλασσικά ποιότητα κύλισης - δεν τα συζητώ, είναι Mercedes. Άντε πες ένα αρνητικό για μένα είναι το ξεκίνημα με ηλεκτροκινητήρα που στα στενά της Αθήνας και στα παρκαρίσματα / ξεπαρκαρίσματα θέλει πολύ πολύ ελαφρύ πόδι Επίσης το "MBUX" software / UX του (σημαντικός παράγοντας για μένα) είναι τόσο καλό που δεν σέταρα καν CarPlay.

Δεν το περίμενα οτι θα υπάρξει αμάξι που δεν θα βάλω CarPlay (πέρα από Tesla), και όμως, το navigation του (χρησιμοποιεί Here) είναι εξαιρετικό και integrated με το υβριδικό σύστημα κίνησης, οπότε έχεις και έναν έξτρα βαθμό υποβοήθησης που ρίχνει και την κατανάλωση (κάνει regenerative braking και αλλάζει δυναμικά το επίπεδο ανάκτησης του πριν από στροφές, σε εξόδους, όταν έχεις κίνηση μπροστά κλπ).

Κερασάκι στη τούρτα οτι έχει ένα digital addon package 'entertainment' με συνδρομή που σου δίνει unlimited data κινητής στο αμάξι με την SIM που έχει (Vodafone) για χρήση στα internal Spotify, Apple Music, Tidal apps. Οπότε streaming μουσικής και navigation όλα intergrated στο σύστημα του αμαξιού, το κινητό μόνο bluetooth για τις κλήσεις.

 

38 λεπτά πριν, gbras είπε

Και γιατι να εχεις αγχος που θα φορτισεις? Μηπως επειδη δεν ξερεις τι εφαρμογες χρησιμοποιουμε για να βρουμε φορτιστη η ποσοι υπαρχουν; Τοσοι φορτιστες υπαρχουν και στην χειροτερη περιπτωση μια πριζα στο καταλυμα θα σου δωσουν. Εγω ποιο πολυ θα ειχα αγχος οτι στην καθημερινοτητα μου θα πρεπει να βαζω καθε μερα να φορτιζει.

Ξέρω τα πάντα, αυτό που δεν θέλω είναι a) να σπαταλάω χρόνο για scheduling του ταξιδιού μου στο πενιχρό μέχρι στιγμής δίκτυο φορτιστών στην Ελλάδα b) να κάνω βόλτες εκτός της διαδρομής μου από/προς τα σημεία φόρτισης και c) να επιλέγω κατάλυμα βάση αυτού. Π.χ. αν είχα αμιγώς ηλεκτρικό σε αυτό το ταξίδι δεν θα μπορούσα να μείνω στο πανέμορφο boutique hotel που έμεινα στο κέντρο της πόλης χωρίς έξτρα συγκεκριμένο προγραμματισμό με βάση την φόρτιση. Ο προγραμματισμός προορισμών και οι συγκεκριμένες βόλτες λόγω φόρτισης είναι red line για μένα (και όχι μόνο για μένα). Στην επόμενη 5ετία με προχωρημένο δίκτυο φορτιστών το ξανασυζητάω το επόμενο να είναι BEV.

Δεν έχω άγχος να το βάλω να φορτίζει, στο parking μου - στην εργασία, τι εννοείς;

 

  • Like 4
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 hours ago, EuphangeL said:

Δεν έχω άγχος να το βάλω να φορτίζει, στο parking μου - στην εργασία, τι εννοείς;

Για εμενα ειπα. Κατα τα αλλα οτι νομιζει ο καθενας. Προσωπικα εχω κανει εως τωρα σχεδον 50000 χιλιομετρα και πανω απο τα μισα σε εκδρομες. Μονο στην αρχη ειχα λιγο προβλημα που ακομα ψαχνομουν . Ακομα και 3 χρονια πριν παντως οι φορτιστες ηταν αρκετοι, ποσο μαλλον σημερα.

Επεξ/σία από gbras
Δημοσ.
2 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Το έχω 5ετές leasing στην εταιρία. Επειδή είναι εντυπωσιακό, θα σου πω το πραγματικό 'net' κόστος που θα βγει έχοντας υπολογίσει λογιστικά τα πάντα, tax shield + εξοικονόμηση καυσίμου (θα κάνει σχεδόν το 90% των χιλιομέτρων του χωρίς κόστος) + ROI από το ποσό που αντί να το δώσω για αγορά (ετοιμαζόμουν να το κάνω, ευτυχώς τα έβαλα κάτω αναλυτικά και δεν το έκανα) προτίμησα να το αφήσω σε savings account με ~3.47% p.a. επιτόκιο μετά φόρων:

~€16k για 5 χρόνια, 75k χιλιόμετρα

Είναι άριστο, δεν μπορώ να βρω κάποιο αρνητικό μέχρι στιγμής. Ισχύς, άνεση καμπίνας και υλικά, τιμόνι και κλασσικά ποιότητα κύλισης - δεν τα συζητώ, είναι Mercedes. Άντε πες ένα αρνητικό για μένα είναι το ξεκίνημα με ηλεκτροκινητήρα που στα στενά της Αθήνας και στα παρκαρίσματα / ξεπαρκαρίσματα θέλει πολύ πολύ ελαφρύ πόδι Επίσης το "MBUX" software / UX του (σημαντικός παράγοντας για μένα) είναι τόσο καλό που δεν σέταρα καν CarPlay.

Δεν το περίμενα οτι θα υπάρξει αμάξι που δεν θα βάλω CarPlay (πέρα από Tesla), και όμως, το navigation του (χρησιμοποιεί Here) είναι εξαιρετικό και integrated με το υβριδικό σύστημα κίνησης, οπότε έχεις και έναν έξτρα βαθμό υποβοήθησης που ρίχνει και την κατανάλωση (κάνει regenerative braking και αλλάζει δυναμικά το επίπεδο ανάκτησης του πριν από στροφές, σε εξόδους, όταν έχεις κίνηση μπροστά κλπ).

Κερασάκι στη τούρτα οτι έχει ένα digital addon package 'entertainment' με συνδρομή που σου δίνει unlimited data κινητής στο αμάξι με την SIM που έχει (Vodafone) για χρήση στα internal Spotify, Apple Music, Tidal apps. Οπότε streaming μουσικής και navigation όλα intergrated στο σύστημα του αμαξιού, το κινητό μόνο bluetooth για τις κλήσεις.

 

Ξέρω τα πάντα, αυτό που δεν θέλω είναι a) να σπαταλάω χρόνο για scheduling του ταξιδιού μου στο πενιχρό μέχρι στιγμής δίκτυο φορτιστών στην Ελλάδα b) να κάνω βόλτες εκτός της διαδρομής μου από/προς τα σημεία φόρτισης και c) να επιλέγω κατάλυμα βάση αυτού. Π.χ. αν είχα αμιγώς ηλεκτρικό σε αυτό το ταξίδι δεν θα μπορούσα να μείνω στο πανέμορφο boutique hotel που έμεινα στο κέντρο της πόλης χωρίς έξτρα συγκεκριμένο προγραμματισμό με βάση την φόρτιση. Ο προγραμματισμός προορισμών και οι συγκεκριμένες βόλτες λόγω φόρτισης είναι red line για μένα (και όχι μόνο για μένα). Στην επόμενη 5ετία με προχωρημένο δίκτυο φορτιστών το ξανασυζητάω το επόμενο να είναι BEV.

Δεν έχω άγχος να το βάλω να φορτίζει, στο parking μου - στην εργασία, τι εννοείς;

 

το πενιχρό δίκτυο που το έχεις δει?

https://www.autonomous.gr/stathmoi-fortisis-ilektrikon-ochimaton-stin-ellada/

σίγουρα δεν υπάρχουν ταχυφορτιστές μέσα στις πόλεις που είναι και το ζητούμενο αλλά το δίκτυο πενιχρό δεν το λες κυρίως όταν μιλάμε για εθνική οδό όλα τα ΣΕΑ έχουν ταχυφορτιστές. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, chek2fire είπε

το πενιχρό δίκτυο που το έχεις δει?

https://www.autonomous.gr/stathmoi-fortisis-ilektrikon-ochimaton-stin-ellada/

σίγουρα δεν υπάρχουν ταχυφορτιστές μέσα στις πόλεις που είναι και το ζητούμενο αλλά το δίκτυο πενιχρό δεν το λες κυρίως όταν μιλάμε για εθνική οδό όλα τα ΣΕΑ έχουν ταχυφορτιστές. 

Διάβασε το ταξίδι που έκανα προς τα που ήταν (βόρεια Ελλάδα) και που τρυγύριζα (Πρέσπες), συνυπολόγισε οτι έμενα στο κέντρο της Καστοριάς και μετά πάρε και τα points a) b) και c) που έγραψα στο προηγούμενο reply και βάλτα και αυτά στον υπολογισμό.

Και πες μου τι αποτέλεσμα σου βγαίνει 😜

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Διάβασε το ταξίδι που έκανα προς τα που ήταν (βόρεια Ελλάδα) και που τρυγύριζα (Πρέσπες), συνυπολόγισε οτι έμενα στο κέντρο της Καστοριάς και μετά πάρε και τα points a) b) και c) που έγραψα στο προηγούμενο reply και βάλτα και αυτά στον υπολογισμό.

Και πες μου τι αποτέλεσμα σου βγαίνει 😜

Στη Καστοριά βλέπω έχει 4 ταχυφορτιστές και άλλους 20 απλούς μπορεί και περισσότερο. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Στη Καστοριά βλέπω έχει 4 ταχυφορτιστές και άλλους 20 απλούς μπορεί και περισσότερο. 

Έκανες καθόλου zoom να δεις την απόσταση από το κέντρο της Καστοριάς; Είδες καθόλου το b) και το c) που έγραψα;

Εαν ναι, και έχεις να πεις αυτό - τότε είσαι ο τύπος που θα αναγκάζεις την οικογένεια σου να περπατήσουν κανα μισάωρο για να πάτε στο αυτοκίνητο που φορτίζει ή θα κλείνεις κατάλυμα με βάση αυτό ή θα κάνεις στάσεις μέσα στον ήλιο με aircondition σταματημένος μέσα στο αμάξι ή/και τα 3.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Έκανες καθόλου zoom να δεις την απόσταση από το κέντρο της Καστοριάς; Είδες καθόλου το b) και το c) που έγραψα;

Εαν ναι, και έχεις να πεις αυτό - τότε είσαι ο τύπος που θα αναγκάζεις την οικογένεια σου να περπατήσουν κανα μισάωρο για να πάτε στο αυτοκίνητο που φορτίζει ή θα κλείνεις κατάλυμα με βάση αυτό ή θα κάνεις στάσεις μέσα στον ήλιο με aircondition σταματημένος μέσα στο αμάξι ή/και τα 3.

Δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά απλά εσύ προσωπικά δεν είσαι για ηλεκτρικό και θέμα δικό σου κιόλας.

Δηλαδή όπως έχουμε γράψει τα ηλεκτρικά θέλουν και ένα προγραμματισμό στα μεγάλα ταξίδια από μέρους σου με τις φορτίσεις που και πότε. Το δίκτυο πάντως υπάρχει για όποτε θέλεις να κάνεις φόρτιση σε όποια πόλη. 

Δημοσ.
30 minutes ago, @pnea1973 said:

Στα πλοία δεν έχουν πρόβλημα, σωστά;

οχι

  • Like 1
Δημοσ.
On 04/04/2024 at 13:37, EuphangeL said:

Το έχω 5ετές leasing στην εταιρία. Επειδή είναι εντυπωσιακό, θα σου πω το πραγματικό 'net' κόστος που θα βγει έχοντας υπολογίσει λογιστικά τα πάντα, tax shield + εξοικονόμηση καυσίμου (θα κάνει σχεδόν το 90% των χιλιομέτρων του χωρίς κόστος) + ROI από το ποσό που αντί να το δώσω για αγορά (ετοιμαζόμουν να το κάνω, ευτυχώς τα έβαλα κάτω αναλυτικά και δεν το έκανα) προτίμησα να το αφήσω σε savings account με ~3.47% p.a. επιτόκιο μετά φόρων:

~€16k για 5 χρόνια, 75k χιλιόμετρα

Είναι άριστο, δεν μπορώ να βρω κάποιο αρνητικό μέχρι στιγμής. Ισχύς, άνεση καμπίνας και υλικά, τιμόνι και κλασσικά ποιότητα κύλισης - δεν τα συζητώ, είναι Mercedes. Άντε πες ένα αρνητικό για μένα είναι το ξεκίνημα με ηλεκτροκινητήρα που στα στενά της Αθήνας και στα παρκαρίσματα / ξεπαρκαρίσματα θέλει πολύ πολύ ελαφρύ πόδι Επίσης το "MBUX" software / UX του (σημαντικός παράγοντας για μένα) είναι τόσο καλό που δεν σέταρα καν CarPlay.

Δεν το περίμενα οτι θα υπάρξει αμάξι που δεν θα βάλω CarPlay (πέρα από Tesla), και όμως, το navigation του (χρησιμοποιεί Here) είναι εξαιρετικό και integrated με το υβριδικό σύστημα κίνησης, οπότε έχεις και έναν έξτρα βαθμό υποβοήθησης που ρίχνει και την κατανάλωση (κάνει regenerative braking και αλλάζει δυναμικά το επίπεδο ανάκτησης του πριν από στροφές, σε εξόδους, όταν έχεις κίνηση μπροστά κλπ).

Κερασάκι στη τούρτα οτι έχει ένα digital addon package 'entertainment' με συνδρομή που σου δίνει unlimited data κινητής στο αμάξι με την SIM που έχει (Vodafone) για χρήση στα internal Spotify, Apple Music, Tidal apps. Οπότε streaming μουσικής και navigation όλα intergrated στο σύστημα του αμαξιού, το κινητό μόνο bluetooth για τις κλήσεις.

 

Ξέρω τα πάντα, αυτό που δεν θέλω είναι a) να σπαταλάω χρόνο για scheduling του ταξιδιού μου στο πενιχρό μέχρι στιγμής δίκτυο φορτιστών στην Ελλάδα b) να κάνω βόλτες εκτός της διαδρομής μου από/προς τα σημεία φόρτισης και c) να επιλέγω κατάλυμα βάση αυτού. Π.χ. αν είχα αμιγώς ηλεκτρικό σε αυτό το ταξίδι δεν θα μπορούσα να μείνω στο πανέμορφο boutique hotel που έμεινα στο κέντρο της πόλης χωρίς έξτρα συγκεκριμένο προγραμματισμό με βάση την φόρτιση. Ο προγραμματισμός προορισμών και οι συγκεκριμένες βόλτες λόγω φόρτισης είναι red line για μένα (και όχι μόνο για μένα). Στην επόμενη 5ετία με προχωρημένο δίκτυο φορτιστών το ξανασυζητάω το επόμενο να είναι BEV.

Δεν έχω άγχος να το βάλω να φορτίζει, στο parking μου - στην εργασία, τι εννοείς;

 

Πολυ ωραια αναλυση.

Εχω το 200αρι το απλο και το πηραμε λιγο πριν βγει το 250e, οποτε ας πουμε "την πατησαμε".

Τελειωνει ομως το συμβολαιο σε ενα χρονο, κι επειδη κι εγω ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι σε γενικες γραμμες, θα το ξανασκεφτομουν να παω παλι εκει αλλα στο 250e, πολυ σοβαρα.

ΥΓ)Αν και το BMW X1, μου εχει παρει τα μυαλα.

Δημοσ.
Στις 4/4/2024 στις 11:13 ΠΜ, EuphangeL είπε

 

Πήρα GLA 250 e, για χρήση κατά κύριο λόγο από τη γυναίκα, ~70km καθημερινά. 99% κινείται ηλεκτρικά και δωρεάν λόγω φόρτισης στους δημόσιους φοριστές και στην εργασία.

 

που έχει δωρεαν φορτιστες?

Δημοσ.
Στις 4/4/2024 στις 11:13 ΠΜ, EuphangeL είπε

Τρομερό! Δεν είχα ιδέα. Μακάρι να το λανσάρουν και προς τα εδώ Ελλάδα.

Ήρθε! 

 

Πολύ βαρύ όμως, 2350kg

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...