Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, andreas-d είπε

Επειδή το σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρά να δώσω το hybrid που έχω και να πάρω ev έχω δικό μου σπίτι με γκαράζ και μπορώ να βάλω  Wallbox, και τα χιλιόμετρα που θα κάνω καθημερινά θα είναι 10-30κλμ. Οπότε είναι μονόδρομος, το αγκάθι είναι ότι μια φορά το χρόνο και μάλιστα καλοκαίρι θα έρχομαι οδικώς Ελλάδα από Γερμανία  και δεν ξέρω πως θα μπορέσω να διαχειριστώ αυτό το ταξίδι  2.200κλμ. χωρίς να έχω παρατράγουδα, σε πραγματικές συνθήκες ποτέ τρία ποτέ τέσσερα άτομα με αποσκευές κλιματισμό και μέση ταχύτητα 120-130 κάποιες φορές και παραπάνω ποσά χιλιόμετρα θα μπορώ να κάνω με μια φόρτιση, και πόσο χρόνο θα χρειάζεται να κάνω σε κάθε στάση. 

Το εύρος χρημάτων που σκέφτομαι να διαθέσω είναι μέχρι 50κ Max.

 Εκτός οικονομικού, τη θεωρείται σώφρων μια τέτοια κίνηση για τις ανάγκες μου..

 

Ένα plug in θα σου είναι τέλειο. Ειδικά αν πάρεις plug in diesel θα έχεις και οικονομία στα μεγάλα ταξίδια.

Με EV το μεγαλύτερο πρόβλημα νομίζω είναι οι εφαρμογές των σταθμών φόρτισης σε κάθε χώρα. Στην Ολλανδία είχα πρόβλημα γιατί η BP και η Shell που έβρισκα σχεδόν παντού, ήταν Geolocked και δεν μπορούσα να τις κατεβάσω για να φορτίσω. Φαντάζομαι περνώντας από 5-6 χώρες θα το συναντήσεις κάπου αυτό. Εκτός φυσικά αν πάρεις Tesla και χρησιμοποιείς το δίκτυο της.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Η χρήση που κάνεις ακούγεται ιδανική για plug in hybrid πάντως. Κάτω από 30Km καθημερινά, δυνατότητα για wallbox στο χώρο στάθμευσης. 

Πάρε ένα από τα καινούρια PHEV με range 50+ Km και η καθημερινότητα σου θα είναι ηλεκτρική αρκεί να μην ξεχνάς να το φορτίζεις.

Το σκέφτηκα και αυτό μια συνάδελφος της γυναίκας πήρε το Hyundai tuson plug in βέβαια φουλ εξοπλισμό και της έφτασε 73.000€ αλλά όμως είναι τέρας κάθε φορά που έρχεται σπίτι το χαζεύω και να φανταστείς πρόσφατα της έδειξα ότι το καπό ανοίγει με το πόδι από τον sensor που έχει κάτω από τον προφυλακτήρα ούτε καν το ήξερε.. 

Όμως ακριβό σε σχέση με το EV..

3 λεπτά πριν, Burgos είπε

Ένα plug in θα σου είναι τέλειο. Ειδικά αν πάρεις plug in diesel θα έχεις και οικονομία στα μεγάλα ταξίδια.

Με EV το μεγαλύτερο πρόβλημα νομίζω είναι οι εφαρμογές των σταθμών φόρτισης σε κάθε χώρα. Στην Ολλανδία είχα πρόβλημα γιατί η BP και η Shell που έβρισκα σχεδόν παντού, ήταν Geolocked και δεν μπορούσα να τις κατεβάσω για να φορτίσω. Φαντάζομαι περνώντας από 5-6 χώρες θα το συναντήσεις κάπου αυτό. Εκτός φυσικά αν πάρεις Tesla και χρησιμοποιείς το δίκτυο της.

Δεν υπάρχει δυνατότητα φόρτισης με κάρτα χωρίς κινητό και app.

Δημοσ.
20 minutes ago, andreas-d said:

Το σκέφτηκα και αυτό μια συνάδελφος της γυναίκας πήρε το Hyundai tuson plug in βέβαια φουλ εξοπλισμό και της έφτασε 73.000€ αλλά όμως είναι τέρας κάθε φορά που έρχεται σπίτι το χαζεύω και να φανταστείς πρόσφατα της έδειξα ότι το καπό ανοίγει με το πόδι από τον sensor που έχει κάτω από τον προφυλακτήρα ούτε καν το ήξερε.. 

Όμως ακριβό σε σχέση με το EV..

Αν κατάλαβα καλά είσαι Γερμανία. Αν δεν κάνω λάθος έχει λανσαριστεί εκεί το Lynk&Co 01 που είναι θυγατρική της Geely, πρακτικά ένα full extra Volvo XC40 PHEV από κάτω. Το πλεονέκτημα του πέρα από το ηλεκτρικό range που προσεγγίζει τα 75-80 χλμ ανάλογα με τον καιρό είναι ότι μπορείς να το πάρεις με τη μέθοδο του subscription, πρακτικά ένα Leasing που μπορείς να το κρατήσεις 1-2 μήνες (ή όσο θέλεις) και να το επιστρέψεις χωρίς επιπλέον κόστος πέραν του μηνιαίου μισθώματος. Έτσι μπορείς να δεις αν σου ταιριάζει σε real life συνθήκες. Στη Σουηδία που ζω έχω δει αρκετά να κυκλοφορούν.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, doctorkostis είπε

Αν κατάλαβα καλά είσαι Γερμανία. Αν δεν κάνω λάθος έχει λανσαριστεί εκεί το Lynk&Co 01 που είναι θυγατρική της Geely, πρακτικά ένα full extra Volvo XC40 PHEV από κάτω. Το πλεονέκτημα του πέρα από το ηλεκτρικό range που προσεγγίζει τα 75-80 χλμ ανάλογα με τον καιρό είναι ότι μπορείς να το πάρεις με τη μέθοδο του subscription, πρακτικά ένα Leasing που μπορείς να το κρατήσεις 1-2 μήνες (ή όσο θέλεις) και να το επιστρέψεις χωρίς επιπλέον κόστος πέραν του μηνιαίου μισθώματος. Έτσι μπορείς να δεις αν σου ταιριάζει σε real life συνθήκες. Στη Σουηδία που ζω έχω δει αρκετά να κυκλοφορούν.

Όντως 600€ το μήνα. Ποιο ενδιαφέρον είναι η τιμή του αλλά από μια γρήγορη ματιά δύσκολα να βρεις εξουσιοδοτημενο για σέρβις προς το παρόν..

inbound1799295717157570829.jpg

Δημοσ.
1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Το σκέφτηκα και αυτό μια συνάδελφος της γυναίκας πήρε το Hyundai tuson plug in βέβαια φουλ εξοπλισμό και της έφτασε 73.000€ αλλά όμως είναι τέρας κάθε φορά που έρχεται σπίτι το χαζεύω και να φανταστείς πρόσφατα της έδειξα ότι το καπό ανοίγει με το πόδι από τον sensor που έχει κάτω από τον προφυλακτήρα ούτε καν το ήξερε.. 

Όμως ακριβό σε σχέση με το EV..

Δεν υπάρχει δυνατότητα φόρτισης με κάρτα χωρίς κινητό και app.

Με credit ή debit όχι. Πάλι θέλει εφαρμογή ή κάρτα της ΒΡ, Shell κλπ όπου και πάλι θέλει χρόνο για να βγει και θα πρέπει φαντάζομαι να έχεις διεύθυνση στην εκάστοτε χώρα για να εκδοθεί.

Το Hyundai που γράφεις όσο τέρας και να είναι για 4,5 μέτρα αμάξι, δεν παύει να κοστίζει 73 χιλιάρικα. 73 χιλιάρικα για Hyundai!!! Αν φτάσεις σε τέτοια ποσά δεν κοιτάς Hyundai. Παίρνεις GLC ή Χ3

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Burgos είπε

Με credit ή debit όχι. Πάλι θέλει εφαρμογή ή κάρτα της ΒΡ, Shell κλπ όπου και πάλι θέλει χρόνο για να βγει και θα πρέπει φαντάζομαι να έχεις διεύθυνση στην εκάστοτε χώρα για να εκδοθεί.

Το Hyundai που γράφεις όσο τέρας και να είναι για 4,5 μέτρα αμάξι, δεν παύει να κοστίζει 73 χιλιάρικα. 73 χιλιάρικα για Hyundai!!! Αν φτάσεις σε τέτοια ποσά δεν κοιτάς Hyundai. Παίρνεις GLC ή Χ3

Το Hyundai ένα παράδειγμα ήταν, φυσικά και εγώ δεν τα έδινα.

Το περίεργο είναι γιατί να μην μπορείς να πληρώνεις με την κάρτα στους φορτιστές με ποια λογική??

Δηλαδή πληρώνουμε τα πάντα με κάρτα διασχίζοντας τόσες χώρες  και αυτό δεν γίνεται? Σφάλμα..

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Το Hyundai ένα παράδειγμα ήταν, φυσικά και εγώ δεν τα έδινα.

Το περίεργο είναι γιατί να μην μπορείς να πληρώνεις με την κάρτα στους φορτιστές με ποια λογική??

Δηλαδή πληρώνουμε τα πάντα με κάρτα διασχίζοντας τόσες χώρες  και αυτό δεν γίνεται? Σφάλμα..

Είναι τραγικό γιατί σαν τουρίστας μπορείς να ξεμείνεις στη μέση του πουθενά ή έστω να χάσεις χρόνο ψάχνοντας επειδή δεν μπορείς πχ να κατεβάσεις μια εφαρμογή ή να πληρώσεις χωρίς αυτήν.

Θέλει πολύ καλό σχεδιασμό το ταξίδι με EV. Ειδικά αν είναι να περάσεις δρόμους τύπου Εγνατίας με ένα ΣΕΑ σε 670χλμ

  • Like 2
Δημοσ.
Spoiler
20 ώρες πριν, chek2fire είπε

συν ότι ακομα και στην τιμή των dc με το 0.55 η κιλοβατόρα είσαι ακόμα πολύ πιο κάτω από το να έβαζες την αντίστοιχη βενζίνα. 

εξαρτάται απο την κατανάλωση kw/100χλμ που έχεις και φυσικά για οικονομία δε συγκρίνει κάποιος με καύσιμο βενζίνη που είναι και το ακριβότερο 

(και προσωπικά ούτε θα έβαζα τον παράγοντα οικονομίας για ένα ηλεκτρικό, απλά θέμα γούστου)

Δημοσ.
1 hour ago, andreas-d said:

Όντως 600€ το μήνα. Ποιο ενδιαφέρον είναι η τιμή του αλλά από μια γρήγορη ματιά δύσκολα να βρεις εξουσιοδοτημενο για σέρβις προς το παρόν..

inbound1799295717157570829.jpg

Δεν ξέρω ποια είναι εκεί η κατάσταση, Σουηδία κάνεις σέρβις σε Volvo πάντως.

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Burgos είπε

Είναι τραγικό γιατί σαν τουρίστας μπορείς να ξεμείνεις στη μέση του πουθενά ή έστω να χάσεις χρόνο ψάχνοντας επειδή δεν μπορείς πχ να κατεβάσεις μια εφαρμογή ή να πληρώσεις χωρίς αυτήν.

Θέλει πολύ καλό σχεδιασμό το ταξίδι με EV. Ειδικά αν είναι να περάσεις δρόμους τύπου Εγνατίας με ένα ΣΕΑ σε 670χλμ

Φυσικά θα γίνει έρευνα αγοράς σε όλα τα επίπεδα δεν την ξαναπατάω κάνοντας  μια ακόμη επιπόλαιη αγορά..

Δημοσ.
9 ώρες πριν, papoys1 είπε

πήγαινε έλα περίπου μία μπαταρία για  300 χιλιόμετρα (151 δίνει το Ναύπλιο το vrisko apostash). Αν κάνεις ανάλυση ότι για το 27% της μπαταρίας έδωσες 15 ευρώ δεν είναι και λίγο το κόστος. Με μπακαλίστικη ανάλυση σχεδόν 50 ευρώ δεν το λες και λίγο.😜

15 ευρώ βενζίνα πόσα χιλιόμετρα θα σου έδινε σε ένα αυτοκίνητο με 230 άλογα? 

Για μένα έτσι όπως έχω δει τη συμβίωση με το ηλεκτρικό να πω ότι κάποιος πρέπει να είναι χαζός αν έχει parking και κάνει 30-50 χιλιόμετρα τη μέρα και δεν έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Τώρα για τα ταξίδια όντος η βενζίνα είναι πιο εύκολη στην πρόσβαση και στο να γεμίσεις το ντεπόζιτο αλλά και εκεί ενώ είχα φόβους για το πρώτο μου ταξίδι τελικά είδα ότι υπάρχουν φορτιστές και ταχυφορτιστές παντού πλέον σε όλο το εθνικό δίκτυο αλλά και μέσα σε πόλεις ας πούμε στο Ναύπλιο που έχει 3 τέτοιους.

Απλά όπως είπαν και οι υπόλοιποι θέλει άλλη νοοτροπία το ηλεκτρικό και ότι κάτω από 10% στην μπαταρία μπαίνεις σε ανάγκη. Ετσι και αλλιώς όλα τα ηλεκτρικά όταν πάνε κάτω από 10% ρίχνουν πολλές ρυθμίσεις τους και μπαίνουν σταδιακά σε κατάσταση εξοικονόμησης μπαταρίας. 

Για τα plugin να πω ότι θα ήταν καλή λύση αν είχαν μεγαλύτερη αυτονομία αλλά τώρα με 80 και 90 χιλιόμετρα απλά δεν αξίζουν γιατί θα είσαι συνέχεια στη πρίζα η δεν θα χρησιμοποιείς το EV τους ποτέ. 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, andreas-d είπε

το κάνω σερί 24-26 ώρες, έχει τύχει να κοιμηθώ και κάνα 2-3 ώρες και μετά συνεχίζω.

...🤐

21 ώρες πριν, sndev είπε

ανα 200κμ ταχυφορτηστης οποτε κανονίζεις σε μεγαλες διαδρομες  κ τα διαλειματα σου να συμπέσουν.

21 ώρες πριν, gbras είπε

Ναι υπολογιζεις 2 φορτισεις αλλα μιση ωρα οχι μια ... Ετσι και αλλιως δεν πρεπει να ξεκουραστεις μιση ωρα μετα απο 300 χιλιομετρα?

Του το χαλάτε τώρα, του αρέσει να είναι επικίνδυνος 😜

19 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Αν κατάλαβα καλά είσαι Γερμανία. Αν δεν κάνω λάθος έχει λανσαριστεί εκεί το Lynk&Co 01 που είναι θυγατρική της Geely, πρακτικά ένα full extra Volvo XC40 PHEV από κάτω.

Τρομερό! Δεν είχα ιδέα. Μακάρι να το λανσάρουν και προς τα εδώ Ελλάδα.

11 ώρες πριν, chek2fire είπε

Για μένα έτσι όπως έχω δει τη συμβίωση με το ηλεκτρικό να πω ότι κάποιος πρέπει να είναι χαζός αν έχει parking και κάνει 30-50 χιλιόμετρα τη μέρα

Για τα plugin να πω ότι θα ήταν καλή λύση αν είχαν μεγαλύτερη αυτονομία αλλά τώρα με 80 και 90 χιλιόμετρα απλά δεν αξίζουν γιατί θα είσαι συνέχεια στη πρίζα η δεν θα χρησιμοποιείς το EV τους ποτέ. 

Τρικυμία εν κρανίω; 😅

Πήρα GLA 250 e, για χρήση κατά κύριο λόγο από τη γυναίκα, ~70km καθημερινά. 99% κινείται ηλεκτρικά και δωρεάν λόγω φόρτισης στους δημόσιους φοριστές και στην εργασία.

Αν δεν το ήθελα και για ταξίδια θα έπαιρνα αμιγώς ηλεκτρικό. Επειδή το θέλω για ταξίδια όμως πήρα plug-in.

Ανέβηκα ταξίδι στην άλλη άκρη της Ελλάδας (Πρέσπες) και έκανα μόνο destination charging κάποιες (όχι όλες) τις μέρες που διανυκτέρευσα. Χωρίς άγχος δλδ που θα βρω και αν θα βρω να φορτίσω. Αν έβρισκα εκεί που κοιμόμουν / έτρωγα καλώς, αλλιώς δεν ασχολιόμουν.

Έκαψα συνολικά, για ~1500km, 59L βενζίνης με τιμή ~€1.94 και 53 πληρωτικές kWh (κάποιες λίγες extra ήταν δωρεάν) με τιμή ~€0.34

Ας τα υπολογίσουμε όλα μαζί σε τιμή βενζίνης:

€114.46 + €18.02 = €132.48 / 68.29 θεωρητικά L βενζίνης άρα 4.55L / 100km 

Σε ένα ταξίδι με ταχύτητες κίνησης 135 - 160km/h, το form factor του GLA και 219 άλογα (επί το πλείστον αθόρυβα)

  • Like 1
Δημοσ.
59 minutes ago, EuphangeL said:

 

Πήρα GLA 250 e, για χρήση κατά κύριο λόγο από τη γυναίκα, ~70km καθημερινά. 99% κινείται ηλεκτρικά και δωρεάν λόγω φόρτισης στους δημόσιους φοριστές και στην εργασία.

Αν δεν το ήθελα και για ταξίδια θα έπαιρνα αμιγώς ηλεκτρικό. Επειδή το θέλω για ταξίδια όμως πήρα plug-in.

Ανέβηκα ταξίδι στην άλλη άκρη της Ελλάδας (Πρέσπες) και έκανα μόνο destination charging κάποιες (όχι όλες) τις μέρες που διανυκτέρευσα. Χωρίς άγχος δλδ που θα βρω και αν θα βρω να φορτίσω. Αν έβρισκα εκεί που κοιμόμουν / έτρωγα καλώς, αλλιώς δεν ασχολιόμουν.

Έκαψα συνολικά, για ~1500km, 59L βενζίνης με τιμή ~€1.94 και 53 πληρωτικές kWh (κάποιες λίγες extra ήταν δωρεάν) με τιμή ~€0.34

Ας τα υπολογίσουμε όλα μαζί σε τιμή βενζίνης:

€114.46 + €18.02 = €132.48 / 68.29 θεωρητικά L βενζίνης άρα 4.55L / 100km 

Σε ένα ταξίδι με ταχύτητες κίνησης 135 - 160km/h, το form factor του GLA και 219 άλογα (επί το πλείστον αθόρυβα)

Επειδή το γλυκοκοιτάω και εγώ το GLA μπορείς να μου πεις πόσο περίπου σου πήγε; Είσαι ευχαριστημένος απο την ποιότητα του σαν αυτοκίνητο;

Δημοσ.
1 hour ago, EuphangeL said:

Χωρίς άγχος δλδ που θα βρω και αν θα βρω να φορτίσω

Και γιατι να εχεις αγχος που θα φορτισεις? Μηπως επειδη δεν ξερεις τι εφαρμογες χρησιμοποιουμε για να βρουμε φορτιστη η ποσοι υπαρχουν; Τοσοι φορτιστες υπαρχουν και στην χειροτερη περιπτωση μια πριζα στο καταλυμα θα σου δωσουν. Εγω ποιο πολυ θα ειχα αγχος οτι στην καθημερινοτητα μου θα πρεπει να βαζω καθε μερα να φορτιζει.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...