andreas-d Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου Επειδή το σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρά να δώσω το hybrid που έχω και να πάρω ev έχω δικό μου σπίτι με γκαράζ και μπορώ να βάλω Wallbox, και τα χιλιόμετρα που θα κάνω καθημερινά θα είναι 10-30κλμ. Οπότε είναι μονόδρομος, το αγκάθι είναι ότι μια φορά το χρόνο και μάλιστα καλοκαίρι θα έρχομαι οδικώς Ελλάδα από Γερμανία και δεν ξέρω πως θα μπορέσω να διαχειριστώ αυτό το ταξίδι 2.200κλμ. χωρίς να έχω παρατράγουδα, σε πραγματικές συνθήκες ποτέ τρία ποτέ τέσσερα άτομα με αποσκευές κλιματισμό και μέση ταχύτητα 120-130 κάποιες φορές και παραπάνω ποσά χιλιόμετρα θα μπορώ να κάνω με μια φόρτιση, και πόσο χρόνο θα χρειάζεται να κάνω σε κάθε στάση. Το εύρος χρημάτων που σκέφτομαι να διαθέσω είναι μέχρι 50κ Max. Εκτός οικονομικού, τη θεωρείται σώφρων μια τέτοια κίνηση για τις ανάγκες μου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, andreas-d είπε Επειδή το σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρά να δώσω το hybrid που έχω και να πάρω ev έχω δικό μου σπίτι με γκαράζ και μπορώ να βάλω Wallbox, και τα χιλιόμετρα που θα κάνω καθημερινά θα είναι 10-30κλμ. Οπότε είναι μονόδρομος, το αγκάθι είναι ότι μια φορά το χρόνο και μάλιστα καλοκαίρι θα έρχομαι οδικώς Ελλάδα από Γερμανία και δεν ξέρω πως θα μπορέσω να διαχειριστώ αυτό το ταξίδι 2.200κλμ. χωρίς να έχω παρατράγουδα, σε πραγματικές συνθήκες ποτέ τρία ποτέ τέσσερα άτομα με αποσκευές κλιματισμό και μέση ταχύτητα 120-130 κάποιες φορές και παραπάνω ποσά χιλιόμετρα θα μπορώ να κάνω με μια φόρτιση, και πόσο χρόνο θα χρειάζεται να κάνω σε κάθε στάση. Το εύρος χρημάτων που σκέφτομαι να διαθέσω είναι μέχρι 50κ Max. Εκτός οικονομικού, τη θεωρείται σώφρων μια τέτοια κίνηση για τις ανάγκες μου.. Πρεπει να δεις τι υποδομες εχει η διαδρομη που θα κανεις. Απο που περνας? Βαλκανια? Οσες φορες το εχεις κανει με θερμικο ποσες ωρες το κανεις και ποσες στασεις κανεις? Εχεις παρατηρησει εκει που κανεις στασεις αν υπαρχουν φορτιστες και σε τι φαση ειναι? Εγω θα κοιταζα για καποιο tesla model 3 long range η το ioniq 5 Επεξ/σία 3 Απριλίου από Ntinaras 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου 9 hours ago, andreas-d said: Επειδή το σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρά να δώσω το hybrid που έχω και να πάρω ev έχω δικό μου σπίτι με γκαράζ και μπορώ να βάλω Wallbox, και τα χιλιόμετρα που θα κάνω καθημερινά θα είναι 10-30κλμ. Οπότε είναι μονόδρομος, το αγκάθι είναι ότι μια φορά το χρόνο και μάλιστα καλοκαίρι θα έρχομαι οδικώς Ελλάδα από Γερμανία και δεν ξέρω πως θα μπορέσω να διαχειριστώ αυτό το ταξίδι 2.200κλμ. χωρίς να έχω παρατράγουδα, σε πραγματικές συνθήκες ποτέ τρία ποτέ τέσσερα άτομα με αποσκευές κλιματισμό και μέση ταχύτητα 120-130 κάποιες φορές και παραπάνω ποσά χιλιόμετρα θα μπορώ να κάνω με μια φόρτιση, και πόσο χρόνο θα χρειάζεται να κάνω σε κάθε στάση. Το εύρος χρημάτων που σκέφτομαι να διαθέσω είναι μέχρι 50κ Max. Εκτός οικονομικού, τη θεωρείται σώφρων μια τέτοια κίνηση για τις ανάγκες μου.. Tesla οποιοδηποτε LR , Peugeot e-3008 LR, BYD SEAL 82.5 kWh RWD Design . Tesla προτιμουμε και για το δικτυο φορτιστων που εχει. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sndev Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) Αν τα βαλεις κατω οταν θα ψαχτείς , για τον καθενα ισχύει αυτο, να συγκρίνετε για ιδιες μπαταριες πχ 82 άρες τι καταναλώσεις εχουν στα 100κμ. Αν υπάρχει κ πληροφόρηση απο πραγματική χρήση ακομα καλύτερα. Το δυκτιο της τεσλα τεράστιο ατού για ταξίδια. Επεξ/σία 3 Απριλίου από sndev 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas-d Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Πρεπει να δεις τι υποδομες εχει η διαδρομη που θα κανεις. Απο που περνας? Βαλκανια? Οσες φορες το εχεις κανει με θερμικο ποσες ωρες το κανεις και ποσες στασεις κανεις? Εχεις παρατηρησει εκει που κανεις στασεις αν υπαρχουν φορτιστες και σε τι φαση ειναι? Εγω θα κοιταζα για καποιο tesla model 3 long range η το ionin 5 Η διαδρομή που ακόλουθο είναι γερμανία, Αυστρία, Σλοβενία,Κροατία,Σερβία,Σκόπια, Ελλάδα μέχρι σύνορα Κιλκίς,Σερρών μια στάση δύο ημέρες στα πεθερικά και μετά Πάτρα και το αντίστροφο, συνήθως εάν δεν έχω καθυστέρηση στα σύνορα των χωρών που διασχίζω το κάνω σερί 24-26 ώρες, έχει τύχει να κοιμηθώ και κάνα 2-3 ώρες και μετά συνεχίζω. Αυτό πού με προβληματίζει είναι τα Σκόπια. Σερβία έχει σίγουρα είχα δει πέρσι πιστεύω και Κροατία θα το ψάξω, εάν έχει 22kw πόσος χρόνος χρειάζεται για μία φόρτιση. Το tesla Modelle 3 έχει 43.000€ και το max 53.000€ και είδα ότι έχει 100κλμ παραπάνω αυτονομία, αξίζει τα 10κ καπέλο για 100κλμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sndev Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 18 minutes ago, andreas-d said: Το tesla Modelle 3 έχει 43.000€ και το max 53.000€ και είδα ότι έχει 100κλμ παραπάνω αυτονομία, αξίζει τα 10κ καπέλο για 100κλμ. Ξεκάθαρα ναι λόγο και τετρακίνησης, δεν είναι απλά 100κμ. επισης οι 15 kwh παραπάνω (24% επιπλέον 57.5 το απλό Model 3 75 το LR) της μπαταρίας όταν φορτίζεις σπίτι κ ξεκινάς ταξίδι με το 100% ειναι σημαντικό κέρδος αυτονομιας. (Btw τα 100 κμ παραπάνω δεν ειναι λιγα να έχετε παντα στο μυαλο σας οτι το αμαξι δε θα το ξεζουμιζειτε στο 0%. τι εννοώ. οταν εισαι στο δρόμο κ θες φόρτιση θα σε κοντά στο 10-15% που λεει ο λόγος. Άρα θεωρητικά εχεις 10-15% λιγότερες κιλοβατορες "Χρήσιμες" ) Επεξ/σία 3 Απριλίου από sndev 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas-d Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, sndev είπε Ξεκάθαρα ναι λόγο και τετρακίνητης, δεν είναι απλά 100κμ. επισης οι 15 kwh παραπάνω (24% επιπλεον? 57.5 το απλο Model 3 75 το LR) της μπαταρίας οταν φορτίζεις σπιτι κ ξεκινας ταξιδι με το 100% ειναι σημαντικό κέρδος αυτονομιας. (Btw τα 100 κμ παραπάνω δεν ειναι λιγα να εχετε παντα στο μυαλο σας οτι το αμαξι δε θα το ξεζουμιζειτε στο 0%. τι εννοώ. οταν εισαι στο δρόμο κ θες φόρτιση θα σε κοντά στο 10-15% που λεει ο λόγος. Άρα θεωρητικά εχεις 10-15% λιγότερες κιλοβατορες "Χρήσιμες" ) Άρα θεωρητικά κάθε 600κλμ θα πρέπει να κάνω δύο φορτίσεις για να είμαι καλυμμένος 100% οι οποίες φορτίσεις σε χρόνο θα είναι μια ώρα, Άρα τρεις ώρες περίπου χοντρικά παραπάνω για φορτίσεις εάν είναι πάντα διαθέσιμοι οι φορτιστές.. Πιθανόν και να είναι λίγο πονοκέφαλος, θα το ψάξω. Επεξ/σία 3 Απριλίου από andreas-d Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, andreas-d είπε γκαράζ και μπορώ να βάλω Wallbox, και τα χιλιόμετρα που θα κάνω καθημερινά θα είναι 10-30κλμ. Εκτός οικονομικού, τη θεωρείται σώφρων μια τέτοια κίνηση για τις ανάγκες μου.. Για τόσα λίγα χιλιόμετρα καθημερινά και ένα ταξίδι από αγνωστα μέρη που δεν ξέρεις τι θα βρεις με το σκέτο ηλεκτρικό εγω ΟΧΙ δεν το θεωρώ σώφρων να δώσεις 40-50Κ. Θα έλεγα κράτα αυτό που έχεις αν είναι και μεγαλο για ταξίδια και για το κέφι σου πάρε ένα μικρό ηλεκτρικό για τα λίγα καθημερινά χιλιόμετρα το οποίο θα το φορτίζεις τζάμπα από το οικιακό σου δίκτυο. Εγώ αυτό θα έκανα ειδικά αν στην οικογένεια υπάρχει και άλλο μέλος που χρησιμοποιεί δεύτερο αυτοκίνητο. Επεξ/σία 3 Απριλίου από papoys1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sndev Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου 8 minutes ago, andreas-d said: Άρα θεωρητικά κάθε 600κλμ θα πρέπει να κάνω δύο φορτίσεις για να είμαι καλυμμένος 100% οι οποίες φορτίσεις σε χρόνο θα είναι μια ώρα, Άρα τρεις ώρες περίπου χοντρικά παραπάνω για φορτίσεις εάν είναι πάντα διαθέσιμοι οι φορτιστές.. Πιθανόν και να είναι λίγο πονοκέφαλος, θα το ψάξω. Εξαρτάτε απο πολλά. και οχι α. να ξεκαθαρίσουμε λιγο το 600 ξεχνάτο. στο νου σου θα βάλεις σε lr θα εχεις 420 κμ. β. ειναι αλλη νοοτροπία πρέπει να μη σκέπτεσαι πως λειτουργείς τωρα εχω βενζινη παω τελειωνει παω κ μπουκώνω. γ. σε φορτιστές τεσλα δε θες μια ωρα κ δε το πας 100%. Συνήθεις κ πιο βολική πρακτική είναι 25%-80% σύνολο κανα 30λεπτο σε LR. στην Ευρώπη θεωρητικά είναι ανα 200κμ ταχυφορτηστης οποτε κανονίζεις σε μεγαλες διαδρομες κ τα διαλειματα σου να συμπέσουν. Ένα πολύ πρόχειρο παράδειγμά μέχρι τα Σκόπια απο Γερμανία με tesla lr φεύγοντας με 85% και μονό φορτιστές τεσλα μπες στο https://abetterrouteplanner.com/ ABRP και χάζεψε. - Προφανώς υπάρχουν κ αλλοι φορτιστές μη τεσλα - Spoiler ( εχω 4-5 γνωστους με τεσλα που το κάνουνε κ το ολο τους πρόβλημα ειναι τα Σκόπια που πρέπει να πηγαίνουν κάτω από το οριο κ όχι η φόρτιση.. ) 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου 25 minutes ago, andreas-d said: Άρα θεωρητικά κάθε 600κλμ θα πρέπει να κάνω δύο φορτίσεις για να είμαι καλυμμένος 100% οι οποίες φορτίσεις σε χρόνο θα είναι μια ώρα, Άρα τρεις ώρες περίπου χοντρικά παραπάνω για φορτίσεις εάν είναι πάντα διαθέσιμοι οι φορτιστές.. Πιθανόν και να είναι λίγο πονοκέφαλος, θα το ψάξω. Ναι υπολογιζεις 2 φορτισεις αλλα μιση ωρα οχι μια ... Ετσι και αλλιως δεν πρεπει να ξεκουραστεις μιση ωρα μετα απο 300 χιλιομετρα? Για πιο ανετα μπορεις να πας απο Ιταλια και με πλοιο Ηγουμενιτσα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου 16 ώρες πριν, chek2fire είπε Εκανα σήμερα το πρώτο μου ταξιδι εκτός αττικής και συγκεκριμένα στο Ναύπλιο. Ξεκίνησα με 99% φορτισμένος και μέσος όρος ταχύτητας στην Εθνική οδό 140-150. Στο γυρισμό σε μια μεγάλη ευθεία ξεπέρασα τα 180 και πήγα να πιάσω τα 190 έτσι μόνο και μόνο για να το δω πόσο φτάνει. Tωρα στο Σπαθοβούνι σταμάτησα στο ΣΕΑ σπαθοβουνιου και εκεί με την μπαταρία να έχει φτάσει στο 73% το έβαλα στο βενζινάδικο σε έναν dc ταχυφορτιστή. Κάτσαμε να πιούμε ένα καφέ και όταν γύρισα περίπου στα 15 λεπτά πάνω κάτω η μπαταρία είχε φτάσει στο 91% με φόρτιση 27kw και πλήρωσα 15 ευρώ. Μετά συνέχισα Ναύπλιο και γύρισα Αθήνα με την ταχύτητα που είπα και στην ανατολική αττική που μένω με έφερε σπίτι με 31% και 110 χιλιόμετρα ακόμα. Mια χαρά δηλαδή και πολύ πιο εύκολο από τι το φανταζόμουν. Γενικά σε όλα τα ΣΕΑ που περασα και αυτό δηλαδή των Μεγάρων αλλά και μέσα στο Ναύπλιο δύο βενζινάδικα και τα lidl είχαν ταχυφορτιστές. Πολύ δύσκολο πλέον έτσι όπως είναι το δίκτυο και με τις αυτονομίες που έχουν τα ηλεκτρικά σήμερα να μείνεις από ρεύμα συν ότι ακομα και στην τιμή των dc με το 0.55 η κιλοβατόρα είσαι ακόμα πολύ πιο κάτω από το να έβαζες την αντίστοιχη βενζίνα. πήγαινε έλα περίπου μία μπαταρία για 300 χιλιόμετρα (151 δίνει το Ναύπλιο το vrisko apostash). Αν κάνεις ανάλυση ότι για το 27% της μπαταρίας έδωσες 15 ευρώ δεν είναι και λίγο το κόστος. Με μπακαλίστικη ανάλυση σχεδόν 50 ευρώ δεν το λες και λίγο.😜 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas-d Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου 7 λεπτά πριν, papoys1 είπε Για τόσα λίγα χιλιόμετρα καθημερινά και ένα ταξίδι από αγνωστα μέρη που δεν ξέρεις τι θα βρεις με το σκέτο ηλεκτρικό εγω ΟΧΙ δεν το θεωρώ σώφρων να δώσεις 40-50Κ. Θα έλεγα κράτα αυτό που έχεις αν είναι και μεγαλο για ταξίδια και για το κέφι σου πάρε ένα μικρό ηλεκτρικό για τα λίγα καθημερινά χιλιόμετρα το οποίο θα το φορτίζεις τζάμπα από το οικιακό σου δίκτυο. Εγώ αυτό θα έκανα ειδικά αν στην οικογένεια υπάρχει και άλλο μέλος που χρησιμοποιεί δεύτερο αυτοκίνητο. Το πρόβλημα είναι ότι το θελω ηλεκτρικό για κυριο αυτοκίνητο επειδή κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα καθημερινά το hybrid δεν βολεύει και τόσο πολύ, ιδιαίτερα το χειμώνα με -3°πχ. Έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση στα 5κλμ. που είναι η δουλειά της γυναίκας μου, και για ψώνια να πάμε είναι 3κλμ. να πας και να έρθεις οπότε το hybrid δουλεύει συνέχεια το μοτέρ με αποτέλεσμα εκεί που το καλοκαίρι έκανα κοντά 700κλμ το χειμώνα κάνω 400κλμ. Χώρια που είναι ταλαιπωρία για το μοτέρ να δουλεύει έτσι, δεύτερο αμάξι έχω ένα bmw e90 325i το οποίο θα φύγει και αυτό, εγω έχω ενα vw canddy της δουλειάς μου, οπότε δεν χρειάζομαι δεύτερο. Το αγκάθι είναι οι καλοκαιρινές διακοπές στην όλη υπόθεση.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2 minutes ago, andreas-d said: Το πρόβλημα είναι ότι το θελω ηλεκτρικό για κυριο αυτοκίνητο επειδή κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα καθημερινά το hybrid δεν βολεύει και τόσο πολύ, ιδιαίτερα το χειμώνα με -3°πχ. Έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση στα 5κλμ. που είναι η δουλειά της γυναίκας μου, και για ψώνια να πάμε είναι 3κλμ. να πας και να έρθεις οπότε το hybrid δουλεύει συνέχεια το μοτέρ με αποτέλεσμα εκεί που το καλοκαίρι έκανα κοντά 700κλμ το χειμώνα κάνω 400κλμ. Χώρια που είναι ταλαιπωρία για το μοτέρ να δουλεύει έτσι, δεύτερο αμάξι έχω ένα bmw e90 325i το οποίο θα φύγει και αυτό, εγω έχω ενα vw canddy της δουλειάς μου, οπότε δεν χρειάζομαι δεύτερο. Το αγκάθι είναι οι καλοκαιρινές διακοπές στην όλη υπόθεση.. Μπορεις και να νοικιασεις ενα τεσλα να κανεις το ταξιδι και να το δεις απο μονος σου. Οσοι το εχουν κανει παντως ευχαριστημενοι ηταν. Οτι χανεις σε χρονο το κερδιζεις με το παραπανω στην ανεση και ευχαριστηση.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas-d Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου 7 λεπτά πριν, gbras είπε Ναι υπολογιζεις 2 φορτισεις αλλα μιση ωρα οχι μια ... Ετσι και αλλιως δεν πρεπει να ξεκουραστεις μιση ωρα μετα απο 300 χιλιομετρα? Για πιο ανετα μπορεις να πας απο Ιταλια και με πλοιο Ηγουμενιτσα. Από Ιταλία πήγαινα παλιά αφού είμαι και από Πάτρα, αλλά πλέον θέλουν 1300€ 3 άτομα το αμάξι και καμπίνα πήγαινε έλα, το θεωρώ ληστεία, όταν το 2016 πλήρωνα 670€ αλλά 5 άτομα αμάξι και καμπίνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 3 Απριλίου Share Δημοσ. 3 Απριλίου 1 hour ago, andreas-d said: Το πρόβλημα είναι ότι το θελω ηλεκτρικό για κυριο αυτοκίνητο επειδή κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα καθημερινά το hybrid δεν βολεύει και τόσο πολύ, ιδιαίτερα το χειμώνα με -3°πχ. Έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση στα 5κλμ. που είναι η δουλειά της γυναίκας μου, και για ψώνια να πάμε είναι 3κλμ. να πας και να έρθεις οπότε το hybrid δουλεύει συνέχεια το μοτέρ με αποτέλεσμα εκεί που το καλοκαίρι έκανα κοντά 700κλμ το χειμώνα κάνω 400κλμ. Χώρια που είναι ταλαιπωρία για το μοτέρ να δουλεύει έτσι, δεύτερο αμάξι έχω ένα bmw e90 325i το οποίο θα φύγει και αυτό, εγω έχω ενα vw canddy της δουλειάς μου, οπότε δεν χρειάζομαι δεύτερο. Το αγκάθι είναι οι καλοκαιρινές διακοπές στην όλη υπόθεση.. Η χρήση που κάνεις ακούγεται ιδανική για plug in hybrid πάντως. Κάτω από 30Km καθημερινά, δυνατότητα για wallbox στο χώρο στάθμευσης. Πάρε ένα από τα καινούρια PHEV με range 50+ Km και η καθημερινότητα σου θα είναι ηλεκτρική αρκεί να μην ξεχνάς να το φορτίζεις. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα