Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 ώρες πριν, chek2fire είπε

Για πήγαινε μια και κάνε ένα test drive του EV6 και έλα μετά να μου πεις ξανά για τις στροφές 

Φίλε 2 τόνους αμάξι δεν γίνεται να στρίβει όσο 1.5 τόνο αμάξι. Ένα yaris GR θα το γλεντήσει σε στροφές.
Όχι ότι θα είναι κακό, σίγουρα τετρακίνηση και δύναμη, θα στρίψει.
 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 ώρες πριν, manysdugjohn είπε

Φίλε 2 τόνους αμάξι δεν γίνεται να στρίβει όσο 1.5 τόνο αμάξι. Ένα yaris GR θα το γλεντήσει σε στροφές.
Όχι ότι θα είναι κακό, σίγουρα τετρακίνηση και δύναμη, θα στρίψει.
 

 

Μέχρι να βγει το gt σου από τη στροφή το EV6 έχει βγει 6 στροφές μετά :D 

14 ώρες πριν, Burgos είπε

Σφακιανάκης

και έχει πουθενά έκθεση? Γιατί site με τιμές και τα σχετικά δεν υπάρχει πουθενά για Ελλάδα

  • Like 1
Δημοσ.

To seagull μας ενδιαφέρει να φέρει......

Άντε και το dolphin.

Τα άλλα ειναι και ακριβά και εχουν αρκετά ανταγωνισμό στην κατηγορία τους.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, manysdugjohn είπε

Φίλε 2 τόνους αμάξι δεν γίνεται να στρίβει όσο 1.5 τόνο αμάξι. Ένα yaris GR θα το γλεντήσει σε στροφές.
Όχι ότι θα είναι κακό, σίγουρα τετρακίνηση και δύναμη, θα στρίψει.
 

Παιζει μεγαλο ρολο το κεντρο βαρους, που στα ηλεκτρικα ειναι παρα πολυ χαμηλο καθως οι μπαταριες ειναι στο πατωμα.

Ενω στα περισσοτερα θερμικα ειναι πιο ψηλα, και πιο μπροστα, αρα εχεις μεν λιγοτερο βαρος, αλλα σε πολυ χειροτερο σημειο.

 

  • Like 2
Δημοσ.

MG Cyberster, η μικρή έκδοση με 64άρα μπαταρία, 300 άλογα και πίσω κίνηση. 41.000€ στην Κίνα. Αν έρθει Ευρώπη με 50Κ και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά ψήνομαι.

MG_Cyberster_005_(cropped).jpg

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, doctorkostis είπε

MG Cyberster, η μικρή έκδοση με 64άρα μπαταρία, 300 άλογα και πίσω κίνηση. 41.000€ στην Κίνα. Αν έρθει Ευρώπη με 50Κ και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά ψήνομαι.

MG_Cyberster_005_(cropped).jpg

Από τι βλέπω υπάρχουν διάφορες εκδόσεις ακόμα και με περισσότερη αυτονομία και λιγότερα άλογα και σε διάφορες τιμές που ξεκινάνε από 33k$. Η μπαταρία είναι η κλασική 77αρα που φοράνε όλα τα ηλεκτρικά και όχι 64

Το V2L το χρησιμοποιείται? Αξίζει να πάρω το σχετικό καλώδιο?

Επεξ/σία από chek2fire
Δημοσ.
16 hours ago, chek2fire said:

Το V2L το χρησιμοποιείται? Αξίζει να πάρω το σχετικό καλώδιο?

Απο εσενα εξαρταται , ιδανικα φτιαχνεις και εγκατασταση στο σπιτι να μπορεις να δωσεις ρευμα σε περιπτωση διακοπης.

Δημοσ.

Eίδα για το v2l αυτό εδώ και μάλλον θα το πάρω

Για το αμάξι τώρα να πω ότι το έχω καταευχαριστηθεί. Για άλλη μια φορά να πω πόσο φοβερή οδηγική εμπειρια έχω με αυτό το αυτοκίνητο. Μου αρέσει και αυτά τα extra που έχει όπως η αλλαγή φωτισμών μέσα ανάλογα με το πρόγραμμα που έχεις βάλει να οδηγήσεις. Στο sport γίνεται όλο το αμάξι κόκκινο με τους κρυφούς φωτισμούς και με το ταμπλό.

Εκανα και το update μέσω usb. Μια χαρά πήγε αν και η όλη διαδικασία ήταν φοβερά αργή. Η μόνη βελτίωση πάντως που είχε είναι ότι πλέον μπορείς να ρυθμίσεις να κλεινουν τα παράθυρα αυτόματα με το που μπεις σε τούνελ και αλλάξαν λίγο την εμφάνιση της κεντρικής οθόνης με όλες τις πληροφορίες πλέον διαθέσιμες καιρό, ώρα, χάρτη, ποσοστό μπαταρίας κτλ.

Το αμάξι εσείς το βάζετε κάθε μέρα για φόρτιση η όταν πέσει η μπαταρία αρκετά? Γιατί εγώ πιο πολύ το δεύτερο κάνω. 

 

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, chek2fire είπε

Eίδα για το v2l αυτό εδώ και μάλλον θα το πάρω

Για το αμάξι τώρα να πω ότι το έχω καταευχαριστηθεί. Για άλλη μια φορά να πω πόσο φοβερή οδηγική εμπειρια έχω με αυτό το αυτοκίνητο. Μου αρέσει και αυτά τα extra που έχει όπως η αλλαγή φωτισμών μέσα ανάλογα με το πρόγραμμα που έχεις βάλει να οδηγήσεις. Στο sport γίνεται όλο το αμάξι κόκκινο με τους κρυφούς φωτισμούς και με το ταμπλό.

Εκανα και το update μέσω usb. Μια χαρά πήγε αν και η όλη διαδικασία ήταν φοβερά αργή. Η μόνη βελτίωση πάντως που είχε είναι ότι πλέον μπορείς να ρυθμίσεις να κλεινουν τα παράθυρα αυτόματα με το που μπεις σε τούνελ και αλλάξαν λίγο την εμφάνιση της κεντρικής οθόνης με όλες τις πληροφορίες πλέον διαθέσιμες καιρό, ώρα, χάρτη, ποσοστό μπαταρίας κτλ.

Το αμάξι εσείς το βάζετε κάθε μέρα για φόρτιση η όταν πέσει η μπαταρία αρκετά? Γιατί εγώ πιο πολύ το δεύτερο κάνω. 

 

Νομίζω ότι είναι καλό να κάνεις συχνή και μικρή σε % φόρτιση παρά αραιές μεγάλες.

  • Like 1
Δημοσ.
13 hours ago, chek2fire said:

Το αμάξι εσείς το βάζετε κάθε μέρα για φόρτιση η όταν πέσει η μπαταρία αρκετά? Γιατί εγώ πιο πολύ το δεύτερο κάνω. 

Κανε οπως σε βολευει αρκει να μην πεφτει κατω απο 20% η να πηγαινει πανω απο 80% αν δεν χρειαζεται . Τονιζω το αν δεν χρειαζεται. Το δικο μου συνηθως το παω μεχρι το 90% παντως.

  • Like 1
Δημοσ.

μια πρώτη παρουσίαση για τα πρώτα μοντέλα που θα έρθουν στην Ελλάδα για την BYD. 

Από τι λένε μέχρι τέλος του χρόνου θα έχει έρθει και το dolphin ενώ το 2025 θα δούμε μάλλον στην Ευρώπη και στην Ελλάδα το πολύ χαμηλού κόστους αυτοκίνητο τους

 

από τι λέει στο video θα έρθει και το song μέχρι τέλος του χρόνου. Μιλάμε για απίστευτο αυτοκίνητο

 

  • Like 2
Δημοσ.

Επειδή θα κάνω την εγκατάσταση του σταθμού φόρτισης στο σπίτι τώρα. O σταθμός βγάζει μεχρι 20kw από τι μου είπε ο ηλεκτρολόγος γιατί ειναι plus. Φαντάζομαι το αυτοκίνητο δεν θα τα χρειαστεί καθώς μέχρι τα 11 πάει, έτσι δεν είναι?

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...