Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Παιδιά επειδή σκέφτομαι λίγο το Κινέζικο dfsk e5  phev και φυσικά φοβάμαι με την μπαταρία, γενικά τί κόστος σε περίπτωση.που θα θέλει αλλαγή μετά τη λήξη εγγύησης; Είναι 17,5kwh.. επίσης σε ακραίο σενάριο που περνάει 10 χρόνια το αμάξι υπάρχει περίπτωση να κινείται ως θερμικό σκέτο ας πούμε αν είναι πανάκριβη η μπαταρία και δεν αλλαχτεί;

Δε νομίζω ότι η μπαταρία είναι αυτό που θα πρέπει να φοβάσαι. 100 άλογα αμάξι με 4.8 μήκος και κοντά 2 τόνους δεν πάει. Ακόμα και τα 177 που έχει συνδυαστικά, λίγα είναι για τον όγκο του. Στην έκθεση που το είχα δει ήταν και κάπως τραγικό μέσα σε ποιότητα. Αν έκανε 26-27 ίσως να άξιζε αλλά και πάλι με 100 άλογα δεν πας πουθενά

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Burgos είπε

Δε νομίζω ότι η μπαταρία είναι αυτό που θα πρέπει να φοβάσαι. 100 άλογα αμάξι με 4.8 μήκος και κοντά 2 τόνους δεν πάει. Ακόμα και τα 177 που έχει συνδυαστικά, λίγα είναι για τον όγκο του. Στην έκθεση που το είχα δει ήταν και κάπως τραγικό μέσα σε ποιότητα. Αν έκανε 26-27 ίσως να άξιζε αλλά και πάλι με 100 άλογα δεν πας πουθενά

Λες δε θα τραβάει δλδ..30800 κάνει τώρα για τριτεκνους . 279 υποτίθεται συνδυαστικά αν διαβάζω σωστά. 102+177 ηλεκτρ

Επεξ/σία από Varnavas89
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Λες δε θα τραβάει δλδ..30800 κάνει τώρα για τριτεκνους . 279 υποτίθεται συνδυαστικά αν διαβάζω σωστά. 102+177 ηλεκτρ

177 μόνο ο ηλεκτροκινητήρας; Τότε ίσως σώζεται αλλά αν χρειαστεί να λειτουργήσει μόνο σαν θερμικό κλάφτα. Αν ήμουν τρίτεκνος πάντως θα έφερνα ένα XC90 PHEV από Γερμανία με 30-35 που δεν υπάρχει σύγκριση.

Το είδες γενικά από κοντά; Η τρίτη σειρά διακοσμητική μου φάνηκε. Δεν το πρόσεξα βέβαια ιδιαίτερα γιατί ήταν ποιοτικά πολύ κατώτερο από τα BYD πχ.

  • Like 1
Δημοσ.
13 hours ago, Burgos said:

177 μόνο ο ηλεκτροκινητήρας; Τότε ίσως σώζεται αλλά αν χρειαστεί να λειτουργήσει μόνο σαν θερμικό κλάφτα. Αν ήμουν τρίτεκνος πάντως θα έφερνα ένα XC90 PHEV από Γερμανία με 30-35 που δεν υπάρχει σύγκριση.

Το είδες γενικά από κοντά; Η τρίτη σειρά διακοσμητική μου φάνηκε. Δεν το πρόσεξα βέβαια ιδιαίτερα γιατί ήταν ποιοτικά πολύ κατώτερο από τα BYD πχ.

XC90 PHEV πρέπει να συμβιβαστείς με 100.000+ χιλιόμετρα για να είναι γύρω στα 40κ ευρώ, και ο εκτελωνισμός για το plug-in για αμάξι του 2020 με τόσα χιλιόμετρα θα ήτανε ελάχιστος, δεν νομίζω ότι μπορεί να ναι αυτός ο ανασταλτικός παράγοντα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Nabuko είπε

δεν παίζει επιδότηση

Spoiler
18 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Σε αυτό το νήμα είχε αναφερθεί το υγραέριο? 

 

image.png.36910d37aa7b1784f78eb3bb6b23a938.png

cng είναι , όχι lpg. Και βλέπεις το λόγο που δεν προχώρησε το cng (με μετατροπές) , το μέγεθος των δεξαμενών.

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

Μέχρι να μπει επίσημα πρόγραμμα "Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ" παρακαλώ να μην αναφέρονται τιμές "με επιδότηση".

Μας κοροϊδεύουν που μας κοροϊδεύουν οι αντιπροσωπείες , μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας.

Στην τελική μην πάρουμε και κανέναν στο λαιμό μας.

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Kaboomzer είπε

Μέχρι να μπει επίσημα πρόγραμμα "Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ" παρακαλώ να μην αναφέρονται τιμές "με επιδότηση".

Δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»

1 ώρα πριν, korakios είπε

δεν παίζει επιδότηση

Έχει ανοίξει από χτες το νέο πρόγραμμα

  • Sad 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Έχει ανοίξει από χτες το νέο πρόγραμμα

δεν έχει ανοίξει νέο πρόγραμμα, απλά βάλανε (απο τα λεφτά μας) παραπάνω ποσό που εξανεμίστηκε

αλλά μην το σπαμάρουμε εδώ, υπάρχει νήμα  :) 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Papakaliati είπε

XC90 PHEV πρέπει να συμβιβαστείς με 100.000+ χιλιόμετρα για να είναι γύρω στα 40κ ευρώ, και ο εκτελωνισμός για το plug-in για αμάξι του 2020 με τόσα χιλιόμετρα θα ήτανε ελάχιστος, δεν νομίζω ότι μπορεί να ναι αυτός ο ανασταλτικός παράγοντα.

Όχι ρε συ, γύρω στα 40-45 βλέπω αρκετά με κάτω από 50Κ χλμ. Με 100Κ χλμ πάνε 10 χιλιάρικα κάτω. Και πάλι Volvo των 100+ χιλιάδων ευρώ αξίζει με αυτά τα λεφτά κι ας έχει 100Κ χιλιόμετρα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Burgos είπε

Όχι ρε συ, γύρω στα 40-45 βλέπω αρκετά με κάτω από 50Κ χλμ. Με 100Κ χλμ πάνε 10 χιλιάρικα κάτω. Και πάλι Volvo των 100+ χιλιάδων ευρώ αξίζει με αυτά τα λεφτά κι ας έχει 100Κ χιλιόμετρα.

Είναι σαρωτικό το κόστος συντήρησης τέτοιων αυτοκινήτων (και) εδώ. Όταν θα σου πούνε για παράδειγμα 800€ για τακάκια, θα το αντιληφθείς. Για εμένα πάντως είναι τρομακτικά μεγάλο δέλεαρ και το σχεδόν ανύπαρκτο κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών. Εδώ και αρκετά χρόνια χαλιέμαι πολύ άτσαλα εάν χρειαστεί να μπω συνεργείο, ακόμα και για προγραμματισμένο service. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bigi444444 είπε

Είναι σαρωτικό το κόστος συντήρησης τέτοιων αυτοκινήτων (και) εδώ. Όταν θα σου πούνε για παράδειγμα 800€ για τακάκια, θα το αντιληφθείς. Για εμένα πάντως είναι τρομακτικά μεγάλο δέλεαρ και το σχεδόν ανύπαρκτο κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών. Εδώ και αρκετά χρόνια χαλιέμαι πολύ άτσαλα εάν χρειαστεί να μπω συνεργείο, ακόμα και για προγραμματισμένο service. 

Ξέρω πως είναι. Είχα 3 Volvo και τώρα έχω ένα GLC. Ακριβή συντήρηση αλλά προφανώς όχι τόσο ακραία. Δε με ενοχλεί στο βασικό μου αυτοκίνητο αλλά με ενοχλεί να πληρώνω ακριβά σέρβις στο 2ο που κάνει λίγα χιλιόμετρα και για αυτό θέλω να το αλλάξω με ηλεκτρικό. Στα λόγια προς το παρόν γιατί δεν το έχω βγάλει καν προς πώληση και δεν έχω καταλήξει ακριβώς στο ποιο θέλω.

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, Bigi444444 said:

Είναι σαρωτικό το κόστος συντήρησης τέτοιων αυτοκινήτων (και) εδώ. Όταν θα σου πούνε για παράδειγμα 800€ για τακάκια, θα το αντιληφθείς. Για εμένα πάντως είναι τρομακτικά μεγάλο δέλεαρ και το σχεδόν ανύπαρκτο κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών. Εδώ και αρκετά χρόνια χαλιέμαι πολύ άτσαλα εάν χρειαστεί να μπω συνεργείο, ακόμα και για προγραμματισμένο service. 

800€ για τακακια ? 🤣  ελεος που εισαι μαν , ουτε στο UK δεν μου ζηταγανε τοσα, εγω τα κανω ολα μονος μου , ειναι πανευκολες δουλειες αυτες , μην σαν τρωνε τζαμπα λεφτα .

καλα το ηλεκτρικο προφανως δεν εχει τιποτα στο service  λογικα μονο υγρο καθαριστικο παμπριζ αντε καμια επιθεωρηση το σασι  , ελαστικα και κανα λαμπακι καμενο

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Nabuko είπε

Τιμές βλέπω Euroncap δεν βλέπω. Ξέρω ότι επιμένω τον τελευταίο καιρό αλλά εταιρεία που φοβάται να στραπατσάρει το αμάξι της μάλλον κάτι κρύβει.

Τώρα όσον αφορά τις τιμές είναι καλούτσικες. Για κάτι ενδιάμεσο αυτοκίνητο πόλης και μιας εξόριμισης το ΣΚ είναι πολύ ωραίο αλλά θα περίμενα την χαμηλότερη έκδοση κάτω απ' τα 20Κ

6 ώρες πριν, gbak είπε

800€ για τακακια ? 🤣  ελεος που εισαι μαν , ουτε στο UK δεν μου ζηταγανε τοσα, εγω τα κανω ολα μονος μου , ειναι πανευκολες δουλειες αυτες , μην σαν τρωνε τζαμπα λεφτα .

καλα το ηλεκτρικο προφανως δεν εχει τιποτα στο service  λογικα μονο υγρο καθαριστικο παμπριζ αντε καμια επιθεωρηση το σασι  , ελαστικα και κανα λαμπακι καμενο

Δεν παίζει σημασία για τι αμάξι μιλάμε; Ένα αμάξι σχεδόν 2 τόνους φαντάζομαι ότι δεν θα παίρνει τα ίδια τακάκια με ένα όχημα του 1 τόνου.

Δημοσ.
7 hours ago, gbak said:

800€ για τακακια ? 🤣  ελεος που εισαι μαν , ουτε στο UK δεν μου ζηταγανε τοσα, εγω τα κανω ολα μονος μου , ειναι πανευκολες δουλειες αυτες , μην σαν τρωνε τζαμπα λεφτα .

καλα το ηλεκτρικο προφανως δεν εχει τιποτα στο service  λογικα μονο υγρο καθαριστικο παμπριζ αντε καμια επιθεωρηση το σασι  , ελαστικα και κανα λαμπακι καμενο

Land Rover σε evoque, Discovery Sport 1200 ευρώ για αλλαγή δισκόφρενα θελανε. Τα τακακια μόνο 700 κοντά. Και το κερασάκι στην τούρτα, δεν τα έβρισκες πουθενά τα κατάλληλα από τρίτα μαγαζιά και αντιπροσώπους Brembo, ούτε καν σε όλη την Γερμανία που εψαξα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...