korakios Δημοσ. Τρίτη στις 02:09 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:09 πμ 6 λεπτά πριν, filarhos είπε Αν σου πω ότι δεν έχω ιδέα... υπέθετα κάπου στο μενού θα φαίνεται 6 λεπτά πριν, filarhos είπε Έλεγα να κάνω καμιά δοκιμή αλλά δεν έχω και πολύ όρεξη να δω την χελώνα με το 0% για να φορτίσω από εκεί. κρίμα θα είναι , τότε είναι που ζορίζεται η μπαταρία 7 λεπτά πριν, filarhos είπε Καλά έχω εγγύηση μέχρι το καλοκαίρι του 2031, έχω καιρό ακόμα... 🤪 ναι βρε , απόλαυσέ το , έχεις ακόμα
filarhos Δημοσ. Τρίτη στις 02:24 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:24 πμ 11 minutes ago, korakios said: υπέθετα κάπου στο μενού θα φαίνεται κρίμα θα είναι , τότε είναι που ζορίζεται η μπαταρία 🤪 ναι βρε , απόλαυσέ το , έχεις ακόμα Όχι απλώς σου υπολογίζει με το ποσοστό που έχεις πόσο χλμ αυτονομία μπορεί να βγάλει ακόμα. Σε σύντομο ταξιδακι Χαλκίδα και πίσω με 10βαθμους εξωτερική μου έβγαλε αρκετά μεγάλη αυτονομία κάπου στο 50% 220χλμ, με 110 και κάποια 160αρια σε προσπεράσεις... Αν θυμηθώ θα βάλω το obd eleven, όλο και κάτι θα γράφει σχετικά... Βέβαια ένα χρόνο λέω να το βάλω και να ενεργοποιήσω μερικά πράγματα και που θέλω και ακόμα δεν το έχω κάνει... Ναι δεν το βλέπω και πολύ καλή ιδέα. Πέρσι ανεβαίνοντας ΒΕ το έφτασα στο 7% και δεν μου άρεσε ψυχολογικά. Όπως και με τα θερμικά γέμιζα πριν φτάσει στο λαμπάκι...
Vasilisxd Δημοσ. Τρίτη στις 06:51 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:51 πμ 17 hours ago, chek2fire said: Δεν θα κοίταγα με τίποτα και το VW. Χίλιες φορές καλύτερα κανά Dolphin. Skoda, Cupra, Ford, Audi και VW έχουν την ίδια κοινή MEB πλατφόρμα. Και η χειρότερη να είναι η VW σε αξιοπιστία αυτοκίνητων, δεν έχει καμία σημασία γιατί δε μιλάμε για αμάξι. Καλό και το Dolphin, τα 26Κ που ζητάει για καινούργιο είναι πολύ καλή τιμή, ειδικά για την μπαταρία που έχει. 2
Vasilisxd Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Εντωμεταξύ σήμερα είδα το εξής. Πήγα σε φορτιστή με 6% μπαταρία και φόρτισα ακριβώς μέχρι το 80% το οποίο ήταν 41,51Kwh. Η μπαταρία είναι 58Kwh, οπότε εάν θέλει 41,51Kwh για 74%, τότε για το 100% έχουμε 56,1Kwh, οπότε η υγεία μπαταρίας είναι στο 96,6% μετά από 55.000χλμ. Είναι ακριβής/σωστός αυτός ο τύπος αξιολόγησης της υγείας μπαταρίας ; Δεν το ψήνω να σκάσω 100€ στην Aviloo, ίσως στην 5ετια που θα είμαι στα 100.000χλμ.
andreas-d Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 26 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Εντωμεταξύ σήμερα είδα το εξής. Πήγα σε φορτιστή με 6% μπαταρία και φόρτισα ακριβώς μέχρι το 80% το οποίο ήταν 41,51Kwh. Η μπαταρία είναι 58Kwh, οπότε εάν θέλει 41,51Kwh για 74%, τότε για το 100% έχουμε 56,1Kwh, οπότε η υγεία μπαταρίας είναι στο 96,6% μετά από 55.000χλμ. Είναι ακριβής/σωστός αυτός ο τύπος αξιολόγησης της υγείας μπαταρίας ; Δεν το ψήνω να σκάσω 100€ στην Aviloo, ίσως στην 5ετια που θα είμαι στα 100.000χλμ. Λογικό και αναπόφευκτο να έχει απώλεια, και δεν εξαρτάται μόνο από τα χιλιόμετρα αλλά και από αλλούς παράγοντες, ούτε αξιολογείται 100% από τον τρόπο και το χρόνο φόρτισης.. 1
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε Εντωμεταξύ σήμερα είδα το εξής. Πήγα σε φορτιστή με 6% μπαταρία και φόρτισα ακριβώς μέχρι το 80% το οποίο ήταν 41,51Kwh. Η μπαταρία είναι 58Kwh, οπότε εάν θέλει 41,51Kwh για 74%, τότε για το 100% έχουμε 56,1Kwh, οπότε η υγεία μπαταρίας είναι στο 96,6% μετά από 55.000χλμ. Είναι ακριβής/σωστός αυτός ο τύπος αξιολόγησης της υγείας μπαταρίας ; Δεν το ψήνω να σκάσω 100€ στην Aviloo, ίσως στην 5ετια που θα είμαι στα 100.000χλμ. το βλεπεις πολυ γραμμικα και δεν ειναι ακριβως ετσι. σιγουρα θα ειναι πολυ κοντα σε αυτο αλλα οχι ακριβως. καταρχην μιλας για 58khw net? επισης ακομη και μεσα να πεφτεις στο 96,6 δεν σημαινει οτι στα επομενα 55κ θα χασεις ακομα ενα 3,4%. μπορει να χασεις λιγοτερο. θα ελεγα οτι η χρηση και τα χλμ πρεπει να ενδιαφερουν λιγοτερο απο τη γηρανση λογω παλιοτητας. το πιο πιθανο ειναι να σου ζητησει η μπαταρια αλλαγη στα χ χρονια παρα στα χ χιλιομετρα. 1
andreas-d Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) Έφτασαν.. απο 27.900€ 52kwh και 40kwh. Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από andreas-d 2 1
chek2fire Δημοσ. πριν από 16 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 16 ώρες 22 λεπτά πριν, andreas-d είπε Έφτασαν.. 52kwh και 40kwh. πολύ όμορφα και αυτά τα μικρά
andreas-d Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, chek2fire είπε πολύ όμορφα και αυτά τα μικρά Από 27.900€ και με κόφτη στα 150km/h. Αρκετά ακριβό για κουβά με μπαταρία και ρόδες.. Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από andreas-d 5 2
teodor_ch Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 12 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Εντωμεταξύ σήμερα είδα το εξής. Πήγα σε φορτιστή με 6% μπαταρία και φόρτισα ακριβώς μέχρι το 80% το οποίο ήταν 41,51Kwh. Η μπαταρία είναι 58Kwh, οπότε εάν θέλει 41,51Kwh για 74%, τότε για το 100% έχουμε 56,1Kwh, οπότε η υγεία μπαταρίας είναι στο 96,6% μετά από 55.000χλμ. Είναι ακριβής/σωστός αυτός ο τύπος αξιολόγησης της υγείας μπαταρίας ; Δεν το ψήνω να σκάσω 100€ στην Aviloo, ίσως στην 5ετια που θα είμαι στα 100.000χλμ. Δεν είναι σωστός τρόπος. Δεν ξέρεις την απόδοση φόρτισης. 1%, 5% 10%? Έπειτα υπάρχει πολλές φορές κρυφή χωρητικότητα μπαταρίας. πχ. στο 0% soc (state of charge που βλέπεις) να είναι πραγματικά στο 5% (τυχαίο νούμερο) και στο 100% στο 95% ή αλλιώς να σου λένε έχεις 58kWh και να έχει μέσα 62kWh (buffer μπαταρίας) Μόνο μέσω obd και μεγάλη φόρτιση μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα ή να το πάς αντιπροσωπεία να κάνουν την δική τους διαδικασία. Εδώ βλέπεις τα στατιστικά βάση του φορτιστή μου. Η κατανάλωση που βλέπω στο αμάξι όμως είναι ~17kwh. Η διαφορά είναι απο τις απώλειες στη φόρτιση. Πρέπει να έχω και αυξημένες γιατί φορτίζω πολύ αργά όσο παράγει το ΦΒ.
Ntinaras Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 2 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Δεν είναι σωστός τρόπος. Δεν ξέρεις την απόδοση φόρτισης. 1%, 5% 10%? Έπειτα υπάρχει πολλές φορές κρυφή χωρητικότητα μπαταρίας. πχ. στο 0% soc (state of charge που βλέπεις) να είναι πραγματικά στο 5% (τυχαίο νούμερο) και στο 100% στο 95% ή αλλιώς να σου λένε έχεις 58kWh και να έχει μέσα 62kWh (buffer μπαταρίας) Μόνο μέσω obd και μεγάλη φόρτιση μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα ή να το πάς αντιπροσωπεία να κάνουν την δική τους διαδικασία. Εδώ βλέπεις τα στατιστικά βάση του φορτιστή μου. Η κατανάλωση που βλέπω στο αμάξι όμως είναι ~17kwh. Η διαφορά είναι απο τις απώλειες στη φόρτιση. Πρέπει να έχω και αυξημένες γιατί φορτίζω πολύ αργά όσο παράγει το ΦΒ. Εξαρταται αν φορτισε με AC η DC Με DC τις απωλειες δεν τις βλεπει, οποτε ο,τι γραψει το αυτοκινητο θα γραψει και ο φορτιστης.
manolis940 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Εξαρταται αν φορτισε με AC η DC Με DC τις απωλειες δεν τις βλεπει, οποτε ο,τι γραψει το αυτοκινητο θα γραψει και ο φορτιστης. Γενικά χωρίς τα σωστά εργαλεία δεν μπορείς να κάνεις σωστή δουλειά. Παραπάνω βλέπουμε για παράδειγμα ότι όσο φτάνουμε στα κρύα έχουμε μεγαλύτερη κατανάλωση. Αυτό πιθανών να γίνεται επειδή και η μπαταρία μπορεί να ήταν πολύ κρύα και το αμάξι χρειάζεται να την ζεστάνει.
teodor_ch Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Εξαρταται αν φορτισε με AC η DC Με DC τις απωλειες δεν τις βλεπει, οποτε ο,τι γραψει το αυτοκινητο θα γραψει και ο φορτιστης. Δεν το γνωρίζω αλλά εφόσον ο φορτιστής γράψει ότι έδωσε χ kWh και απο το obd δείς ότι έβαλες ψ δεν βρίσκεις τις απώλειες? EDIT: Ο φορτιστής λοιπόν δείχνει μόνο όσες έδωσε και όχι όσες "έκαψε" για να το μετατρέψει σε DC σωστά? Άρα με DC μπορείς κουτσά στραβά να βγάλεις μία άκρη αν φορτίσεις μεγάλο ποσοστό με ιδανικό το 0-100. Ή αν βγάλεις μέσω όρο απο πολλές φορτίσεις. 34 λεπτά πριν, manolis940 είπε Γενικά χωρίς τα σωστά εργαλεία δεν μπορείς να κάνεις σωστή δουλειά. Παραπάνω βλέπουμε για παράδειγμα ότι όσο φτάνουμε στα κρύα έχουμε μεγαλύτερη κατανάλωση. Αυτό πιθανών να γίνεται επειδή και η μπαταρία μπορεί να ήταν πολύ κρύα και το αμάξι χρειάζεται να την ζεστάνει. Μία διαφορά 15kwh/100km με 20kwh/100km και 1000χλμ ανα μήνα είναι 1000/100*5=50kwh με τιμή 0.22 αν αγοράζουμε = €11 ευρώ έξτρα !!!!!!!!!! Πραγματικά ποιός ασχολείται με τέτοια ποσά? Και έβαλα μία χαοτική διαφορά κατανάλωσης. Ούτε το μισό δεν είναι. Γενικά με το ηλεκτρικό ξεχνάς την οικονομική οδήγηση! Δεν το σκέφτεσαι καν. Πατάς και φεύγεις. Οι διαφορές στην τσέπη είναι γελοίες. Έβλεπα στην Αίγυπτο να έχουν >3.000 στροφές σε αυτοκίνητα 20ετίας >>2000 κυβικά πετρέλαιο και μου χτυπούσε καμπανάκι στον εγκέφαλο! Μέχρι που είδα την τιμή 0.23€/λίτρο για πετρέλαιο (με μισθό ταμεία/σερβιτόρου €200/μήνα) και σκέφτηκα ότι θα μπορούσαν να πλένουν τα πεζοδρόμια με τέτοια τιμή! Το νερό πληρώνω τόσο σπίτι μου 🤑 Επεξ/σία πριν από 4 ώρες από teodor_ch 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα