Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Τα ηλεκτρικά ωστόσο έχουν ίδιες και καλύτερες τιμές πλέον απ' τα αντίστοιχα θερμικά.

λολ

what? χωρις επιδοτηση κιολας??

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

λολ

what? χωρις επιδοτηση κιολας??

οτι νάναι γράφει. Εδώ λέει για 2 χιλιάρικα φορτιστές και στο μνμ που το έσβησαν αργότερα οι mod έλεγε και ότι το άκουσε άπο κάποιον. Απλά μαζεύει post για να μπει στις αγγελίες και είπε δεν περνάω και από δω να γράψω την παπάτζα μου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

λολ

what? χωρις επιδοτηση κιολας??

Όταν μιλάμε για αντίστοιχα το έχουμε πει ξανά. Αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, ίδιο εξοπλισμό κιβώτιο κτλ. Αν θες για παράδειγμα να συγκρίνω το dolhin με ένα VW Golf TSI 1600 το οποίο πίσω έχει στα παράθυρα μανιβέλες και χειροκίνητο κιβώτιο, εντάξει κέρδισες..... Το golf κάνει 2000€ λιγότερα.

27 λεπτά πριν, chek2fire είπε

οτι νάναι γράφει. Εδώ λέει για 2 χιλιάρικα φορτιστές και στο μνμ που το έσβησαν αργότερα οι mod έλεγε και ότι το άκουσε άπο κάποιον. Απλά μαζεύει post για να μπει στις αγγελίες και είπε δεν περνάω και από δω να γράψω την παπάτζα μου. 

Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται επίθεση στο άτομο μου και μου βάζεις πράγματα στο στόμα μου που δεν τα έχω. Ούτε μήνυμα μου έσβησαν οι mods ούτε έχω μιλήσει κάπου για φορτιστές και δε 2000€.

Άνοιξε όμως τα μάτια σου, διότι είμαι 10 χρονιά ενεργός μπορεί και παραπάνω στο insomnia και μου φαίνεται περίεργο γιατί εσύ είσαι τα διπλά από μένα και δεν έκανες τον κόπο να ανοίξεις το προφίλ μου πριν γράψεις την παραπάνω μπαρούφα.

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ.

Με επιδότηση πριν ενάμιση χρόνο το golf με τα 150 είχε λιγότερο από 2 Χιλ διαφορά απο το id3 που πήραμε.

Φυσικά έχουμε γλιτώσει 3+ σε καύσιμα.

Και βέβαια σε χώρους είναι σαν το Passat  που έχουμε για δεύτερο, εκτός του πορτμπαγκάζ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να κανω μια ερωτηση σχετικη με το θεμα ,  στην Αθηνα υπαρχει καποιο εξειδικευμενο συνεργειο για EV αυτοκινητα μονο ?

Δλδ πες οτι κατεβαζω ενα Etron η ακομα και ενα id3 που τελικα δειχνει αρκετα ενδιαφερων , το κραταω μια τριετια και ειμαι εκτος εγγυησης ,και μου σκαει μπαταρια αλλαγη , πρεπει να παω μονο στον αντιπροσωπο ?

Ρωταω καθως βλεπω και αρχιζει και κινειται καπως το εμποριο μεταχειρισμενων μπαταριων με εγγυηση κιολας , απο ebay. Αλλα να υποθεσω και η εργασια θα παει στον θεο πιστευω , διαβαζω κατι 2ημερα 3ημερα για αντικαστασταση σε etron .

Διαβαζω σε αμερικανικα site ηδη εχουν ξεκινησει πολλα εξειδικευμενα συνεργεια , που κανουν repair στην ιδια την μπαταρια διχως να επωμιστεις το συνολικο κοστος.

Δεν υπαρχει εχω αρχισει και εγω και κουραζομαι με τις βενζινες στην Αθηνα , το πρωτο αμαξι μ ειναι και 2λιτρο 320hp.

το δευτερο ενα χρεπι σχεδον 15ετιας c2 και καιει οτι βρει , και πρεπει οπωσδηποτε να το αλλαξω αλλα το θελω φουλ ηλεκτρικο το επομενο .

Επεξ/σία από gbak
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, manolis940 είπε

Όταν μιλάμε για αντίστοιχα το έχουμε πει ξανά. Αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, ίδιο εξοπλισμό κιβώτιο κτλ. Αν θες για παράδειγμα να συγκρίνω το dolhin με ένα VW Golf TSI 1600 το οποίο πίσω έχει στα παράθυρα μανιβέλες και χειροκίνητο κιβώτιο, εντάξει κέρδισες..... Το golf κάνει 2000€ λιγότερα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται επίθεση στο άτομο μου και μου βάζεις πράγματα στο στόμα μου που δεν τα έχω. Ούτε μήνυμα μου έσβησαν οι mods ούτε έχω μιλήσει κάπου για φορτιστές και δε 2000€.

Άνοιξε όμως τα μάτια σου, διότι είμαι 10 χρονιά ενεργός μπορεί και παραπάνω στο insomnia και μου φαίνεται περίεργο γιατί εσύ είσαι τα διπλά από μένα και δεν έκανες τον κόπο να ανοίξεις το προφίλ μου πριν γράψεις την παραπάνω μπαρούφα.

δεν έγραψα για σένα, από λάθος νόμιζα ότι το post πήγαινε σε σένα. sorry

 

1 ώρα πριν, gbak είπε

Να κανω μια ερωτηση σχετικη με το θεμα ,  στην Αθηνα υπαρχει καποιο εξειδικευμενο συνεργειο για EV αυτοκινητα μονο ?

Δλδ πες οτι κατεβαζω ενα Etron η ακομα και ενα id3 που τελικα δειχνει αρκετα ενδιαφερων , το κραταω μια τριετια και ειμαι εκτος εγγυησης ,και μου σκαει μπαταρια αλλαγη , πρεπει να παω μονο στον αντιπροσωπο ?

Ρωταω καθως βλεπω και αρχιζει και κινειται καπως το εμποριο μεταχειρισμενων μπαταριων με εγγυηση κιολας , απο ebay. Αλλα να υποθεσω και η εργασια θα παει στον θεο πιστευω , διαβαζω κατι 2ημερα 3ημερα για αντικαστασταση σε etron .

Διαβαζω σε αμερικανικα site ηδη εχουν ξεκινησει πολλα εξειδικευμενα συνεργεια , που κανουν repair στην ιδια την μπαταρια διχως να επωμιστεις το συνολικο κοστος.

Δεν υπαρχει εχω αρχισει και εγω και κουραζομαι με τις βενζινες στην Αθηνα , το πρωτο αμαξι μ ειναι και 2λιτρο 320hp.

το δευτερο ενα χρεπι σχεδον 15ετιας c2 και καιει οτι βρει , και πρεπει οπωσδηποτε να το αλλαξω αλλα το θελω φουλ ηλεκτρικο το επομενο .

από τι γνωρίζω δεν υπάρχει. Υπάρχoυν μόνο συνεργεία από τι ξέρω που ασχολούνται και ανανεώνουν τις μπαταρίες για ηλεκτρικά πατίνια. 

Πάντως και στην Αγγλία υπάρχουν συνεργεία που σου κάνουν αντικατάσταση η ανανέωση μπαταρίας. 

Πιστεύω ότι αργά η γρήγορα θα έρθουν και στην Ελλάδα αυτά τα συνεργεία συν ότι είναι ένα πολύ καλό πεδίο κέρδους για όποιον το κάνει πρώτος. 

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 2
Δημοσ.
30 minutes ago, chek2fire said:

δεν έγραψα για σένα

 

από τι γνωρίζω δεν υπάρχει. Υπάρχoυν μόνο συνεργεία από τι ξέρω που ασχολούνται και ανανεώνουν τις μπαταρίες για ηλεκτρικά πατίνια. 

Πάντως και στην Αγγλία υπάρχουν συνεργεία που σου κάνουν αντικατάσταση η ανανέωση μπαταρίας. 

Πιστεύω ότι αργά η γρήγορα θα έρθουν και στην Ελλάδα αυτά τα συνεργεία συν ότι είναι ένα πολύ καλό πεδίο κέρδους για όποιον το κάνει πρώτος. 

Ναι σωστά και στο UK εχει ,όπως και εδώ Σουηδία που δουλεύω είναι τέρμα ψαγμένοι.

Ελλάδα τα γνωστά  σουβλατζίδικα καφετέρια φούρνος , ξαπλωστρα.

Πάντως από ένα γρήγορο  research που έκανα

έχει αρκετές μπαταρίες used  και με χρονική εγγύηση στο ebay.de και για τεσλα βλέπω ακομα και με 7k€ , αυτό παει να πει έχει ενεργοποιηθεί η αγορά στα ηλεκτρικά  μεταχ .

Δλδ και ένα μεταχειρισμένο  να κατεβάσεις 4ετιας αν κάτσει κατι και εισαι εκτος εγγυησης

εχεις μια ενναλακτικη 😉

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, chek2fire είπε

από τι γνωρίζω δεν υπάρχει. Υπάρχoυν μόνο συνεργεία από τι ξέρω που ασχολούνται και ανανεώνουν τις μπαταρίες για ηλεκτρικά πατίνια. 

Πάντως και στην Αγγλία υπάρχουν συνεργεία που σου κάνουν αντικατάσταση η ανανέωση μπαταρίας. 

Πιστεύω ότι αργά η γρήγορα θα έρθουν και στην Ελλάδα αυτά τα συνεργεία συν ότι είναι ένα πολύ καλό πεδίο κέρδους για όποιον το κάνει πρώτος. 

με πρόχειρη ματιά χωρίς να έχω ιδέα

https://hybridcare.gr/

https://www.ecuexperts.gr/episkeues-ilektrikwn-ivridikwn-mpatariwn/

στο fb group σίγουρα είχε αναφερθεί Αθήνα ένα συνεργείο πριν κάποια χρόνια που δουλεύει τις μπαταρίες .

3 ώρες πριν, gbak είπε

Δλδ πες οτι κατεβαζω ενα Etron η ακομα και ενα id3 που τελικα δειχνει αρκετα ενδιαφερων , το κραταω μια τριετια και ειμαι εκτος εγγυησης ,και μου σκαει μπαταρια αλλαγη , πρεπει να παω μονο στον αντιπροσωπο ?

Σίγουρα πρώτα αντιπρόσωπο για

1. Μέτρηση της υγείας της μπαταρίας

2. Να μην έχει γίνει αντικατάσταση στοιχείων που εκτός απο επικίνδυνων στη χειρότερη μπορεί να χαιρετήσουν άμεσα .

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 hours ago, gbak said:

Να κανω μια ερωτηση σχετικη με το θεμα ,  στην Αθηνα υπαρχει καποιο εξειδικευμενο συνεργειο για EV αυτοκινητα μονο ?

Δλδ πες οτι κατεβαζω ενα Etron η ακομα και ενα id3 που τελικα δειχνει αρκετα ενδιαφερων , το κραταω μια τριετια και ειμαι εκτος εγγυησης ,και μου σκαει μπαταρια αλλαγη , πρεπει να παω μονο στον αντιπροσωπο ?

Ρωταω καθως βλεπω και αρχιζει και κινειται καπως το εμποριο μεταχειρισμενων μπαταριων με εγγυηση κιολας , απο ebay. Αλλα να υποθεσω και η εργασια θα παει στον θεο πιστευω , διαβαζω κατι 2ημερα 3ημερα για αντικαστασταση σε etron .

Διαβαζω σε αμερικανικα site ηδη εχουν ξεκινησει πολλα εξειδικευμενα συνεργεια , που κανουν repair στην ιδια την μπαταρια διχως να επωμιστεις το συνολικο κοστος.

Δεν υπαρχει εχω αρχισει και εγω και κουραζομαι με τις βενζινες στην Αθηνα , το πρωτο αμαξι μ ειναι και 2λιτρο 320hp.

το δευτερο ενα χρεπι σχεδον 15ετιας c2 και καιει οτι βρει , και πρεπει οπωσδηποτε να το αλλαξω αλλα το θελω φουλ ηλεκτρικο το επομενο .

Όταν λες 3ετια;

Εννοείς θα πάρεις ένα του 2020 το 2025 και το 2029 θα έχεις θέμα με την μπαταρία;

Μπορείς πριν κλείσει η 8ετης εγγύηση να πας για μέτρηση στην αντιπροσωπεία. Αν είναι εκτός προδιαγραφών, κάτω από 70% της αρχικής χωρητικότητας, θα σου αλλάξουν τα κελιά που έχουν θέμα στην εγγύηση. Το αναμενόμενο όμως είναι, αν δεν έχουν θέμα κάποια κελιά που θα τα αλλάξουν, να είσαι κάπου στο 80% της αρχικής χωρητικότητας.

Βέβαια ακόμα και εκτός εγγύησης δεν σημαίνει ότι η μπαταρία θα είναι στο 10%. Κάτι τέτοια μόνο σε κάτι leaf έχω διαβάσει με τις μικρές μπαταρίες που έχουν πλέον αυτονομία 30-40χλμ.

Ένα πχ id3 με 50% της αρχικής χωρητικότητας της 58αρας έχει αυτονομία 150 με 200 χλμ. Για εντός πόλης μετακίνηση μπορεί και να σε καλύπτει με καθημερινή φόρτιση, για ταξίδι όχι.

Δημοσ.
22 minutes ago, korakios said:

με πρόχειρη ματιά χωρίς να έχω ιδέα

https://hybridcare.gr/

https://www.ecuexperts.gr/episkeues-ilektrikwn-ivridikwn-mpatariwn/

στο fb group σίγουρα είχε αναφερθεί Αθήνα ένα συνεργείο πριν κάποια χρόνια που δουλεύει τις μπαταρίες .

Σίγουρα πρώτα αντιπρόσωπο για

1. Μέτρηση της υγείας της μπαταρίας

2. Να μην έχει γίνει αντικατάσταση στοιχείων που εκτός απο επικίνδυνων στη χειρότερη μπορεί να χαιρετήσουν άμεσα .

Αντιπροσωπο ρε bro με εισαγωγης ηλεκτρικο θα σε γονατισουνε ειδικα Καρεντα ... χαιρετισματα 🤣

θα ρωτησω τους αλλους που ανεφερες .

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gbak είπε

Αντιπροσωπο ρε bro με εισαγωγης ηλεκτρικο θα σε γονατισουνε ειδικα Καρεντα ... χαιρετισματα 🤣

θα ρωτησω τους αλλους που ανεφερες .

πριν το αγοράσεις ο έλεγχος , μετά κλάφτα αν κάτσει στραβή

3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ένα πχ id3 με 50% της αρχικής χωρητικότητας της 58αρας έχει αυτονομία 150 με 200 χλμ. Για εντός πόλης μετακίνηση μπορεί και να σε καλύπτει με καθημερινή φόρτιση, για ταξίδι όχι.

αν πέσει στα 50% την έκατσες, γενικά όσο πιο χαμηλά πέφτει η χωρητικότητα τόσο πιο πολύ ζορίζονται τα υπόλοιπα απο τα "οκ" κελιά , αυξάνει η συχνότητα φόρτισης και πάει εκθετικά ...μετά αν αλλάξεις τα χαλασμένα κελιά είναι θέμα χρόνου να χαιρετίσουν τα παλιότερα .

Δημοσ.
4 minutes ago, korakios said:

πριν το αγοράσεις ο έλεγχος , μετά κλάφτα αν κάτσει στραβή

αν πέσει στα 50% την έκατσες, γενικά όσο πιο χαμηλά πέφτει η χωρητικότητα τόσο πιο πολύ ζορίζονται τα υπόλοιπα απο τα "οκ" κελιά , αυξάνει η συχνότητα φόρτισης και πάει εκθετικά ...μετά αν αλλάξεις τα χαλασμένα κελιά είναι θέμα χρόνου να χαιρετίσουν τα παλιότερα .

Υποτίθεται ότι τα προβληματική κελιά απενεργοποιούνται ανά ομάδα. Κάπου είχα διαβάσει ότι η 58αρα του ομίλου έχει 12 ομάδες των 12 κελιών. 

 

Παράδειγμα με τυχαίες τιμές, απλώς για τη λογική:

Έτσι είναι αλλά αν κάποιος δεν θέλει να δώσει πχ 5χιλ€ για αλλαγή των μισών κελιών (πχ 3 Χιλ τα κελιά και 2 η εργασία) αλλά να περιμένει αλλα 2-3 χρόνια όπου θα τα αλλάξει όλα με μια μεταχειρισμένη μπαταρία στο 90% με 4+2=6χιλ ή με καινούρια στα 6+2=8 χιλ. Όπου 2-3 χρόνια μετά μπορεί να έχουν πέσει κι άλλο οι τιμές.

Υ.Γ. Για αυτό σκέφτομαι αν τα οικονομικά μας αντέχουν να βάλω το id για πούλημα 6 μήνες πριν την λήξη της εγγύησης, αφού προηγηθεί έλεγχος της μπαταρίας στην αντιπροσωπεία.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Υποτίθεται ότι τα προβληματική κελιά απενεργοποιούνται ανά ομάδα. Κάπου είχα διαβάσει ότι η 58αρα του ομίλου έχει 12 ομάδες των 12 κελιών. 

 

Παράδειγμα με τυχαίες τιμές, απλώς για τη λογική:

Έτσι είναι αλλά αν κάποιος δεν θέλει να δώσει πχ 5χιλ€ για αλλαγή των μισών κελιών (πχ 3 Χιλ τα κελιά και 2 η εργασία) αλλά να περιμένει αλλα 2-3 χρόνια όπου θα τα αλλάξει όλα με μια μεταχειρισμένη μπαταρία στο 90% με 4+2=6χιλ ή με καινούρια στα 6+2=8 χιλ. Όπου 2-3 χρόνια μετά μπορεί να έχουν πέσει κι άλλο οι τιμές.

Υ.Γ. Για αυτό σκέφτομαι αν τα οικονομικά μας αντέχουν να βάλω το id για πούλημα 6 μήνες πριν την λήξη της εγγύησης, αφού προηγηθεί έλεγχος της μπαταρίας στην αντιπροσωπεία.

εγώ θα σου έλεγα να πας όποτε βρεις χρόνο να ρωτήσεις ο ίδιος σε μαγαζιά και να ρωτήσεις τιμές .

Ποιο έχεις και πόσο % δείχνει η υγεία της μπαταρίας και μετά απο πόσα χλμ ?

Δημοσ.
6 minutes ago, filarhos said:

Όταν λες 3ετια;

Εννοείς θα πάρεις ένα του 2020 το 2025 και το 2029 θα έχεις θέμα με την μπαταρία;

Μπορείς πριν κλείσει η 8ετης εγγύηση να πας για μέτρηση στην αντιπροσωπεία. Αν είναι εκτός προδιαγραφών, κάτω από 70% της αρχικής χωρητικότητας, θα σου αλλάξουν τα κελιά που έχουν θέμα στην εγγύηση. Το αναμενόμενο όμως είναι, αν δεν έχουν θέμα κάποια κελιά που θα τα αλλάξουν, να είσαι κάπου στο 80% της αρχικής χωρητικότητας.

Βέβαια ακόμα και εκτός εγγύησης δεν σημαίνει ότι η μπαταρία θα είναι στο 10%. Κάτι τέτοια μόνο σε κάτι leaf έχω διαβάσει με τις μικρές μπαταρίες που έχουν πλέον αυτονομία 30-40χλμ.

Ένα πχ id3 με 50% της αρχικής χωρητικότητας της 58αρας έχει αυτονομία 150 με 200 χλμ. Για εντός πόλης μετακίνηση μπορεί και να σε καλύπτει με καθημερινή φόρτιση, για ταξίδι όχι.

Ναι σωστα του 2020-21 υπολογιζω να κατεβασω , αυτο με την μετρηση καλη φαση δεν το σκεφτηκα , αν και στα Τεσλα δεν νομιζω οτι παιζει να σου αλλαξουνε κελια , χρεωνουν μπαταρια με το καλημερα .

Εμενα δεν με απασχολει το battery degradation δλδ και να χασω και 50κμ range δεν με απασχολει  , αυτο που με καιει ειναι το battery fail μετα το περας της εγγυησης δλδ ολοκληρωτικη ακινησια του αυτοκινητου , και ποσο μαλλον αμα σου χρεωσουνε κανα φεσι κανα 15-20κ ευρω .

Τωρα αν μεσα στην τριετια που θα το κυκλοφορω , δλδ συνολο 8ετια και εκτος εγγυησης , σκασει η μπαταρια και μπορω να βρω εστω μεταχειρισμενη με 7-8κ ευρω και κανα 1000ρικο τα περαστικα τοτε θα ειμαι μια η αλλη με το ενδεχομενο να σου σκασει ενα μοτερ κανονικο εσωτερικης καυσης αντιστοιχων χιλιομετρων , και αλλαγη μηχανης .

ποσο μαλλον τι αποσβεση θα εχεις κανει απο τα καυσιμα με το ηλεκτρικο .

 

το id3 ειναι πολυ καλο και ακομα και τα 150-200κμ μου υπερ φτανουν για την χρηση που το θελω μεχρι και το εξοχικο που λεει ο λογος , για πιο μεγαλα ταξιδια θα κρατησω κλασικη χρηση ICE με Golf GTI 2λτρο , δεν το συζηταω .

θα το θελα και 4motion το ιδ3 θα ηταν σουπερ. 

Δημοσ.
2 minutes ago, korakios said:

εγώ θα σου έλεγα να πας όποτε βρεις χρόνο να ρωτήσεις ο ίδιος σε μαγαζιά και να ρωτήσεις τιμές .

Ποιο έχεις και πόσο % δείχνει η υγεία της μπαταρίας και μετά απο πόσα χλμ ?

Καλά έχω εγγύηση μέχρι το καλοκαίρι του 2031, έχω καιρό ακόμα...

Αν σου πω ότι δεν έχω ιδέα... Έλεγα να κάνω καμιά δοκιμή αλλά δεν έχω και πολύ όρεξη να δω την χελώνα με το 0% για να φορτήσω από εκεί. Άσε που σπίτι φορτίζω από shuko άρα θα πρέπει να το αφήσω να φορτίζει 20 με 25 ώρες, άρα να το προγραμματίσω να μην το χρησιμοποιήσω καθόλου.

Από θέμα φόρτισης νομίζω κάνω το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για την υγεία της μπαταρίας. Φόρτιση κατά 80% με πολύ αργή φόρτιση, shuko, μεταξύ 20 και 80%. Κάθε δύο μήνες μια φόρτιση μέχρι το 100% και άμεσα χρήση, χωριό 140χλμ, ώστε να πάει κάτω από 80%. Και μία φορά τον χρόνο βόρεια Ελλάδα για περίπου 2000χλμ όπου φορτίζω τα μισά σε 50αριδες, ανέβα κατέβα, και τα άλλα μισά με 11kw, για χρήση γύρω γύρω, μέχρι 80% πάλι.

10 minutes ago, gbak said:

Ναι σωστα του 2020-21 υπολογιζω να κατεβασω , αυτο με την μετρηση καλη φαση δεν το σκεφτηκα , αν και στα Τεσλα δεν νομιζω οτι παιζει να σου αλλαξουνε κελια , χρεωνουν μπαταρια με το καλημερα .

Εμενα δεν με απασχολει το battery degradation δλδ και να χασω και 50κμ range δεν με απασχολει  , αυτο που με καιει ειναι το battery fail μετα το περας της εγγυησης δλδ ολοκληρωτικη ακινησια του αυτοκινητου , και ποσο μαλλον αμα σου χρεωσουνε κανα φεσι κανα 15-20κ ευρω .

Τωρα αν μεσα στην τριετια που θα το κυκλοφορω , δλδ συνολο 8ετια και εκτος εγγυησης , σκασει η μπαταρια και μπορω να βρω εστω μεταχειρισμενη με 7-8κ ευρω και κανα 1000ρικο τα περαστικα τοτε θα ειμαι μια η αλλη με το ενδεχομενο να σου σκασει ενα μοτερ κανονικο εσωτερικης καυσης αντιστοιχων χιλιομετρων , και αλλαγη μηχανης .

ποσο μαλλον τι αποσβεση θα εχεις κανει απο τα καυσιμα με το ηλεκτρικο .

 

το id3 ειναι πολυ καλο και ακομα και τα 150-200κμ μου υπερ φτανουν για την χρηση που το θελω μεχρι και το εξοχικο που λεει ο λογος , για πιο μεγαλα ταξιδια θα κρατησω κλασικη χρηση ICE με Golf GTI 2λτρο , δεν το συζηταω .

θα το θελα και 4motion το ιδ3 θα ηταν σουπερ. 

Θεωρώ ότι προληπτικό έλεγχο μπαταρίας τον χρεωνεσαι, αλλά όταν είναι να το πουλήσεις ένα χαρτί από την αντιπροσωπεία ότι έχει 75% μπαταρία ή ότι αλλάξαμε 20 κελιά και έχει 80% είναι θετικό για την πώληση. 

 

Αν πάρεις ηλεκτρικό με 200+ ίππους το golf δεν θα το ακουμπάς, εκτός από ειδικές βόλτες. Είναι τόσο εύκολη η χρήση του, τραβάει ακαριαία, που ακόμα και στο eco είναι σαν να έχεις πολύ δυνατότερο αυτοκίνητο. Μέσα στην πόλη δεν αξίζει να βάλεις άλλο πρόγραμμα αλλά κι εκτός δεν έχει χρειαστεί η παραπάνω δύναμη των άλλων προγραμμάτων.

Εγώ κάνω απόσβεση τουλάχιστον 1000€ ανά 10χιλχλμ, μόνο από τα καύσιμα, συγκριτικά με το μικρό πετρέλαιο που αντικατέστησε κι ακόμα περισσότερα από το Leon ή το c3 aircross που λογικά θα είχαμε πάρει. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...