Dante80 Δημοσ. Κυριακή στις 05:02 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 05:02 μμ (επεξεργασμένο) 17 minutes ago, Burgos said: Λίγο μεγαλύτερος κουβάς από το ΑΜΙ είναι. 50 τελική έχει. Ποσειδώνος απαγορεύεται, Βουλιαγμένης απαγορεύεται, Συγγρού απαγορεύεται. Glorified ποδήλατο 2 ατόμων είναι. Γιατί πίσω άνθρωπος δεν παίζει να χωράει αν κάθονται 2 ενήλικες μπροστά. Και αν κοστίζει 5 στην Κίνα, εδώ, ΑΝ πάρει που ΔΕΝ θα πάρει έγκριση, θα φτάσει τα 8-9. Ξαναδιάβασε το άρθρο. 100 τελική, 0-50 σε 5sec. Μια χαρά είναι για πόλη. Μιλάμε για κανονικό αμάξι κατασκευή σε γραμμή παραγωγής, όχι microlino κλπ. Επεξ/σία Κυριακή στις 05:04 μμ από Dante80
Doubt Δημοσ. Κυριακή στις 05:04 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 05:04 μμ Πολύ ασχολείστε με κάτι που δεν θα το δούμε πότε εδώ. 2
korakios Δημοσ. Κυριακή στις 05:14 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 05:14 μμ 6 λεπτά πριν, Doubt είπε Πολύ ασχολείστε με κάτι που δεν θα το δούμε πότε εδώ. γιατί υπάρχει ανάγκη για αμάξια <3m μήκους 5θυρα για πόλη (και γύρω στα 10000€ , αν πάνε >50χλμ/ώρα για επαρχιακούς δρόμους , α και να έχουν AC 😛)
Burgos Δημοσ. Κυριακή στις 07:06 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:06 μμ 1 ώρα πριν, Dante80 είπε Ξαναδιάβασε το άρθρο. 100 τελική, 0-50 σε 5sec. Μια χαρά είναι για πόλη. Μιλάμε για κανονικό αμάξι κατασκευή σε γραμμή παραγωγής, όχι microlino κλπ. Καλα ναι έμεινα στο 0-50, που δεν έχει λόγο να είναι τρόπος μέτρησης επιτάχυνσης αν το αυτοκίνητο πιάνει 100. Anyway δίκιο έχει ο doubt, πολύ ασχολούμαστε για κάτι που δε θα έρθει ποτέ 1
Red_Bear Δημοσ. Δευτέρα στις 01:20 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:20 πμ 17 λεπτά πριν, chek2fire είπε Aν ποτέ μου έδιναν ΤΣΑΜΠΑ αυτόν τον αντιαισθητικό υπερμεγέθη ηλεκτρικό κουβά, θα το πούλαγα αμέσως (χωρίς καν να μπω μέσα κ να οδηγήσω) σε κανέναν σοβαρό οικογενειάρχη και με τα λεφτά του θα αγόραζα αυτό που φαίνεται πίσω του στη φωτό, ένα Ιοniq 5N !!! Να οδηγώ και να ξανανιώνω.... 2
Vasilisxd Δημοσ. Δευτέρα στις 07:12 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:12 πμ (επεξεργασμένο) On 12/02/2025 at 23:29, james01gr said: πως σου πάει το Enyaq και πόσο καιρό το έχεις; γιατί πήγα σήμερα να δω το Kodiaq αλλά μου έπεσε το μάτι στο Enyaq και μου έδωσε προσφορά 46κ (ετοιμοπαράδοτο) για την 80άρα μπαταρία με κάποια έξτρα χωρίς να λαμβάνουμε υπόψιν την επιδότηση (θα πάει δλδ στα 37κ αν και εφόσον...). εντύπωση μου έκανε που δίνει στάνταρ και τα δύο καλώδια φόρτισης ενώ το αμάξι είναι πολύ τακτοποιημένο σε χώρους κτλ. Πολύ καλό αμάξι ποιοτικά, τεράστιους χώρους, ένα παράπονο το έχω όμως με την ανάρτηση, η οποία είναι κάπως σκληρή για οικογενειακό SUV. 2,5 χρόνια το έχω, έχει βγει παλικάρι και οικονομικότατο, εάν δεν το πατάς βλέπεις πολύ άνετα 2€/100χλμ. Εάν αγόραζα τώρα, Θα κοιτούσα και για μεταχειρισμένο στην κατάλληλη τιμή. 19 hours ago, gbak said: Τωρα αν και δεν ειμαι φαν των ev , προσφατα τελειωσα το σπιτι Αθηνα και εχω γκαραζ για φορτιση και τα σχετικα, σκεφτομαι περα απο το 2λιτρο Τουρμπο αμαξι που εχω 😁 , για δευτερο να παω σε ηλεκτροκινητο , κοιταω σε τεσλα 3 long range του 2020/21 , γυρω στα 20κ€ θα το κατεβασω εγω απο Γερμανια , και σε audi e/tron παλι ιδια χρονολογια λιγο πιο ακριβο . γυρω στα 100κ χιλιομετρα . Αλλα αμα φαω φλομπα με την μπαταρια ειναι μεγαλο κοστος και στα δυο μοντελα , τι πιστευετε ? εχει κανενας καμια εμπειρια ? μην μου προτεινετε αυτα τα κινεζικα και τα αλλα τα περιεργα δεν μου αρεσουνε . Και κάτι τέτοιο αξίζει ή κάτι τέτοιο από Ελλάδα, πισωκίνητα με 200 άλογα. Τα έχει και η Hertz με 130 ευρώ την εβδομάδα εάν θες να κάνεις ένα κάλο test drive. Το Long range όμως με την πολύ γρήγορη φόρτιση του, είναι καλή φάση για ταξίδια. Επεξ/σία Δευτέρα στις 08:49 πμ από Vasilisxd
Vasilisxd Δημοσ. Δευτέρα στις 08:49 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:49 πμ On 15/02/2025 at 17:59, Bigi444444 said: Έκανα test drive το model 3 σήμερα. Το sr facelift. Και ήταν όπως ακριβώς το υποψιαζόμουν. Τρομακτικά ευκολοοδήγητο υπό όλες τις απόψεις. Τρομακτική η ακαριαία απόκριση στο γκάζι. Παρόλο που αυτό ήταν με τα 280 πόσα άλογα έχει, το κλώτσημα μου ταίριαζε σε πολύ πιο δυνατά βενζινοκίνητα. Γενικά το πίστευα ότι τα ηλεκτρικά παίζουν σε πολλούς τομείς σε διαφορετικό επίπεδο από τα ΜΕΚ, τώρα το επιβεβαίωσα κιόλας. Οnce you go ev you never go back λοιπόν κι από εμένα. Btw κατανάλωση 116wh/km σε διαδρομή 17 χλμ, όπου, προφανώς χωρίς να κάνω καραγκιοζιλίκια, δεν οδηγούσα με σκοπό την οικονομία και δεν οδήγησα σε συνθήκες σταμάτα ξεκίνα εντωμεταξύ. Γι αυτό έχουμε κολλήσει με τα ηλεκτρικά και δεν τα αλλάζουμε ! Μπαίνεις σε κανονικό αμάξι και ξενερώνεις. 1
james01gr Δημοσ. Δευτέρα στις 09:58 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:58 πμ 2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Πολύ καλό αμάξι ποιοτικά, τεράστιους χώρους, ένα παράπονο το έχω όμως με την ανάρτηση, η οποία είναι κάπως σκληρή για οικογενειακό SUV. 2,5 χρόνια το έχω, έχει βγει παλικάρι και οικονομικότατο, εάν δεν το πατάς βλέπεις πολύ άνετα 2€/100χλμ. Εάν αγόραζα τώρα, Θα κοιτούσα και για μεταχειρισμένο στην κατάλληλη τιμή. Και κάτι τέτοιο αξίζει ή κάτι τέτοιο από Ελλάδα, πισωκίνητα με 200 άλογα. Τα έχει και η Hertz με 130 ευρώ την εβδομάδα εάν θες να κάνεις ένα κάλο test drive. Το Long range όμως με την πολύ γρήγορη φόρτιση του, είναι καλή φάση για ταξίδια. το βρίσκω στα 46 καινούργιο και με λίγο υπομονή με την κρατική επιδότηση θα πάει στα 37. δεν έχει νόημα να πας στα 34 να πάρεις μεταχειρισμένο. ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!
Vasilisxd Δημοσ. Δευτέρα στις 10:07 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:07 πμ (επεξεργασμένο) 2 hours ago, james01gr said: το βρίσκω στα 46 καινούργιο και με λίγο υπομονή με την κρατική επιδότηση θα πάει στα 37. δεν έχει νόημα να πας στα 34 να πάρεις μεταχειρισμένο. ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Δεν υπάρχει κρατική επιδότηση πλέον. Υπάρχει μια πρωτοβουλία της Γερμανίας για κοινή ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, να επιδοτηθούν κατευθείαν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές και μόνο - και να έρχεται φθηνότερα από το εργοστάσιο, ώστε τα κράτη μέλη με περιορισμένους προϋπολογισμούς να μη μείνουν πίσω στην "πράσινη μετάβαση". Στην ουσία θα προσπαθήσουν με πόρους της ΕΕ να γίνουν τα Ευρωπαϊκά EV ανταγωνιστικά, πριν επικρατήσουν οι Κινέζοι ολοκληρωτικά. Επεξ/σία Δευτέρα στις 12:07 μμ από Vasilisxd
chek2fire Δημοσ. Δευτέρα στις 01:12 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 01:12 μμ 5 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Πολύ καλό αμάξι ποιοτικά, τεράστιους χώρους, ένα παράπονο το έχω όμως με την ανάρτηση, η οποία είναι κάπως σκληρή για οικογενειακό SUV. 2,5 χρόνια το έχω, έχει βγει παλικάρι και οικονομικότατο, εάν δεν το πατάς βλέπεις πολύ άνετα 2€/100χλμ. Εάν αγόραζα τώρα, Θα κοιτούσα και για μεταχειρισμένο στην κατάλληλη τιμή. Και κάτι τέτοιο αξίζει ή κάτι τέτοιο από Ελλάδα, πισωκίνητα με 200 άλογα. Τα έχει και η Hertz με 130 ευρώ την εβδομάδα εάν θες να κάνεις ένα κάλο test drive. Το Long range όμως με την πολύ γρήγορη φόρτιση του, είναι καλή φάση για ταξίδια. skoda δεν θα κοίταγα γιατί είναι ψοφια σε επιδόσεις. Το Enyaq έχει 0-100 6 με 7 δεύτερα και το πιο αδύναμο μοντέλο στα 10. Δηλαδή αν δεν σε νοιάζουν οι επιδόσεις ξεκάθαρα θα πήγαινα σε Toyota bΖ4Χ που έχει και τα 12 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας. Δεν θα κοίταγα με τίποτα και το VW. Χίλιες φορές καλύτερα κανά Dolphin. 2
Vita Kappa Δημοσ. Δευτέρα στις 01:30 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:30 μμ Αν ζεις Αθήνα, μη σπαταλήσεις 30- 50 χιλιάδες ευρώ για αυτοκινητο. Πεταμένα λεφτά. Δώστα σε ταξί και να είσαι και ξεκούραστος. Το ηλεκτρικό είναι για κάποιον που πληροί κάποιες προυποθέσεις. Θέλει γκαράζ με τριφασικό ρεύμα (γύρω στα 2.500 χιλιάδες ευρώ ξ εγκατάστασή του). Επίσης να ληφθεί υπόψιν πως οι μπαταρίες , που έχουν καλή απόδοση και δεν φθείρονται τόσο όσο έλεγαν παλιά κάποιοι, είναι κάτι το οποίο σε κάνει να "παντρεύεσαι" το όχημα. Κακά τα ψέμματα, στην Ελλάδα είναι μικρό το ποσοστό που έχει την οικονομική δυνατότητα αγοράς ηλεκτρικού οχήματος. Να συνυπολογιστεί και η αλλαγή παγκοσμίως του προέδρου της Αμερικής, για επιστροφή στην εξόρυξη πετρελαίου πάλι. Το πράσινο αφήγημα θα δοκιμαστεί, προσεχώς. Ισως σε κάποιους μήνες από τώρα, να βλέπουμε άρθρα για την ενθάρυνση αγοράς παλαιότερης τεχνολογίας πάλι. Μη γελιόμαστε, οι δημοσιογράφοι γράφουν και ξεσηκώνουν τον κόσμο, αναλόγως των συμφερόντων που εξυπηρετούν. Ετσι ο κόσμος τα βλέπει όλα ρόδινα και παρακινείται σε αποφάσεις. Οτι κι αν αγοράσεις, ναα το ευχαριστηθείς και να οδηγείς με ασφάλεια.
manolis940 Δημοσ. Δευτέρα στις 03:14 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:14 μμ Στις 16/2/2025 στις 12:45 ΠΜ, chek2fire είπε Στο site της Hyundai το έχει κανόνικα το Inster https://www.hyundai.gr/models/hyundai-inster/?gad_source=1 https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-inster/ δεν το έχει για test drive ακόμα. Και εδώ το νέο ΚΙΑ EV5 Που είδες τις πολλές ταξινομήσεις λοιπόν; Πάντως αν ξεκινήσει να πωλείται το αυτοκίνητο χωρίς να περάσει euroncap και ancap είναι redflag από μόνο του. 2 ώρες πριν, chek2fire είπε skoda δεν θα κοίταγα γιατί είναι ψοφια σε επιδόσεις. Το Enyaq έχει 0-100 6 με 7 δεύτερα και το πιο αδύναμο μοντέλο στα 10. Δηλαδή αν δεν σε νοιάζουν οι επιδόσεις ξεκάθαρα θα πήγαινα σε Toyota bΖ4Χ που έχει και τα 12 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας. Δεν θα κοίταγα με τίποτα και το VW. Χίλιες φορές καλύτερα κανά Dolphin. 6 και 7 ένα αμάξι που βγαίνει στο δρόμο είναι παραπάνω από εντάξει. Κάνει άνετες προσπεράσει και αν βγάλεις esp σπινιάρει εν κινήσει. Επειδή είδαμε tesla model 3 και byd seal να πλησιάζουν τα 3" δεν σημαίνει ότι ένα αμάξι στα 6" αλλά ακόμη και στα 7" είναι ψόφιο . Τώρα στα 10" θα είναι όπως τα περισσότερα θερμικά εκεί έξω. Πάλι όμως δεν είναι και το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξεις σε ένα οικογενειακό SUV. Toyota δεν θα κοίταζα λόγο του service. Στα scoda δεν έχω εμπειρία τα τελευταία χρόνια. 1 ώρα πριν, Vita Kappa είπε Αν ζεις Αθήνα, μη σπαταλήσεις 30- 50 χιλιάδες ευρώ για αυτοκινητο. Πεταμένα λεφτά. Δώστα σε ταξί και να είσαι και ξεκούραστος. Το ηλεκτρικό είναι για κάποιον που πληροί κάποιες προυποθέσεις. Θέλει γκαράζ με τριφασικό ρεύμα (γύρω στα 2.500 χιλιάδες ευρώ ξ εγκατάστασή του). Επίσης να ληφθεί υπόψιν πως οι μπαταρίες , που έχουν καλή απόδοση και δεν φθείρονται τόσο όσο έλεγαν παλιά κάποιοι, είναι κάτι το οποίο σε κάνει να "παντρεύεσαι" το όχημα. Κακά τα ψέμματα, στην Ελλάδα είναι μικρό το ποσοστό που έχει την οικονομική δυνατότητα αγοράς ηλεκτρικού οχήματος. Να συνυπολογιστεί και η αλλαγή παγκοσμίως του προέδρου της Αμερικής, για επιστροφή στην εξόρυξη πετρελαίου πάλι. Το πράσινο αφήγημα θα δοκιμαστεί, προσεχώς. Ισως σε κάποιους μήνες από τώρα, να βλέπουμε άρθρα για την ενθάρυνση αγοράς παλαιότερης τεχνολογίας πάλι. Μη γελιόμαστε, οι δημοσιογράφοι γράφουν και ξεσηκώνουν τον κόσμο, αναλόγως των συμφερόντων που εξυπηρετούν. Ετσι ο κόσμος τα βλέπει όλα ρόδινα και παρακινείται σε αποφάσεις. Οτι κι αν αγοράσεις, ναα το ευχαριστηθείς και να οδηγείς με ασφάλεια. Αν δίνω γύρω στα 50€ πάνω κάτω για να με πηγαίνει στην δουλειά μου που είναι 30km μακρυά σε ένα χρόνο θα έχω 15000€ μόνο στα ταξί. Στα 5 έτη θα έχεις ξοδέψει 75000€. Ένα αμάξι των 30000. Εγώ πιστεύω βέβαια ότι θα ξοδέψει παραπάνω και δεν υπολογίζω μέσα τις φορές που ένα αμάξι θα σου χρειαστεί για να πας για παράδειγμα μέχρι ένα leroy και να φορτώσεις ένα έπιπλο. Μπορείς βέβαια σε μια σωστά στημένη πόλη να πάρεις ΜΜΜ Όσον αφορά την φόρτιση δεν θες τριφασικό. Δεν λέω ότι έχω τεράστια εμπειρία αλλά φορτίζω 3 εβδομάδες τώρα σε μία απλή πρίζα suko. Θα μπορούσα να φορτίζω και εκτός με μεγαλύτερο κόστος οπότε η προυπόθεση του γκαράζ έχει και εκείνη μία δόση ψέματος μέσα της αλλά η αλήθεια είναι πως η μη ύπαρξη του θα σε αναγκάσει να πηγαίνεις σε εξωτερικούς φορτιστές για αρκετές ώρες την εβδομάδα πράγμα που θα το κάνει κουραστικό αλλά όσον αφορά τα χρήματα πάλι κάνεις οικονομία. Φυσικά στην πόλη και στις περισσότερες περιοχές η μη ύπαρξη θέση στάθμευσης είναι από μόνη της εφιάλτης ακόμη και smart θερμικό να έχεις. Στην Ελλάδα η δυνατότητα αγοράς καινούργιου είναι πολύ δύσκολη γενικά. Τα ηλεκτρικά ωστόσο έχουν ίδιες και καλύτερες τιμές πλέον απ' τα αντίστοιχα θερμικά. Δεν βάζω καν μέσα την επιδότηση. Τέλος το τι θα κάνει ένας πρόεδρος ανεξάρτητα δεν λέει και πολλά. Φυσικά θα μας επηρεάσει αλλά το να γυρίσουμε πάλι στα θερμικά επειδή ένας petroheal κάπου εκεί έξω έγινε πρόεδρος δεν παίζει. Άσε που σαν σενάριο μοιάζει τέρμα ηλίθιο όταν ένας απ' τους μεγαλέρους χορηγούς του είναι ο άνθρωπος που έφερε την ηλεκτροκίνηση στον κόσμο. Μπορώ να σχολιάσω κι άλλα, όμως πρέπει να σεβαστώ το ότι το insomnia δεν επιτρέπει τα πολιτικά και έτσι δεν μπορώ να εμβαθύνω. Από κει και πέρα αυτά που λες ίσχυαν στην καλύτερη πριν 5 χρόνια και πολλά από αυτά δεν ισχύουν τα τελευταία 10. Κάνε τον κόπο και μπες με ανοικτά μάτια και εδώ στο insomnia που τα έχουμε πει εκατοντάδες φορές όλα αυτά ή και σε άλλες κοινότητες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που υπάρχουν σε facebook, reddit κτλ, για να ενημερωθείς για το τι ισχύει για την ηλεκτροκίνηση σήμερα. 3
filarhos Δημοσ. Δευτέρα στις 04:46 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:46 μμ Να αναφέρω ότι πολλοί εκεί έξω με θέση στάθμευσης, κι εγώ μέσα σε αυτούς εδώ και ενάμιση χρόνο, φορτίζουν από shuko με 10-12Α το απόγευμα-βράδυ ή πρωί στην δουλειά. Με 2000χλμ/μήνα χρειάζομαι φόρτιση 1 με 2 φορές τη βδομάδα (1-2*12ωρο) από το σπίτι ή 2-3 φορές στη δουλειά (2-3*8ωρο). Ο αδερφός μου ενώ έχει shuko στο parking του δεν το χρησιμοποιεί. Φορτίζει αποκλειστικά σε 50άρι μια φορά την εβδομάδα όταν πάει supermarket ή στα μαγαζιά, κάνει τα μισά χλμ από εμένα. Από το προηγούμενο όχημά του του φαίνεται μικρό κόστος το 20€ την φορά, εμένα δεν μου φαίνεται και το πάω σπάνια εκτός... 1
gbak Δημοσ. Δευτέρα στις 04:59 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:59 μμ 8 hours ago, Vasilisxd said: Πολύ καλό αμάξι ποιοτικά, τεράστιους χώρους, ένα παράπονο το έχω όμως με την ανάρτηση, η οποία είναι κάπως σκληρή για οικογενειακό SUV. 2,5 χρόνια το έχω, έχει βγει παλικάρι και οικονομικότατο, εάν δεν το πατάς βλέπεις πολύ άνετα 2€/100χλμ. Εάν αγόραζα τώρα, Θα κοιτούσα και για μεταχειρισμένο στην κατάλληλη τιμή. Και κάτι τέτοιο αξίζει ή κάτι τέτοιο από Ελλάδα, πισωκίνητα με 200 άλογα. Τα έχει και η Hertz με 130 ευρώ την εβδομάδα εάν θες να κάνεις ένα κάλο test drive. Το Long range όμως με την πολύ γρήγορη φόρτιση του, είναι καλή φάση για ταξίδια. αν και φαν των VW , αισθητικα ειναι καπως ,αλλα παραλληλα δεν θα με χαλαγε στην πραξη θα το δω παντως
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα