Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για να πώ την αμαρτία μου, όλα τα ηλεκτροκινητα ΚΙΑ μου φαίνονται από αδιάφορα έως άσχημα (με την εξαίρεση του EV6 πρωτης γενιάς, το 2ης το καναν και αυτο ασχημόπαπο). Μιλάω μονο για την αισθητική, σαν αυτοκινητα ειναι πολυ καλά.

  • Like 4
Δημοσ.

Τα ηλεκτροκίνητα της KIA (εξαιρώ το ΕV6 που μου αρέσουν και οι 2 γενιές) έχουν σκοπό να είναι πρακτικά. Πήγα να δω το EV3 και ενώ τα κάνει σωστά  σε όλα ως μέσο μετακίνησης, δεν μπορώ να πω ότι θα ενθουσιαζόμουν κάθε πρωί όταν θα το έβλεπα παρκαρισμένο. Θα πουλήσει όμως γιατί δεν αγοράζουμε όλοι με τα ίδια κριτήρια.

Σε αναμονή για το EV4 που το πρωτότυπο έδειχνε ενδιαφέρον.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, george1994 είπε

Εγώ θα αγόραζα το συγκεκριμένο,  ότι πρέπει για την Αθήνα και γενικά για την πόλη. 

 

https://www.carandmotor.gr/nea/neo-aytokinito-polis-ton-5000-eyro

carandmotor. Άρθρα επί άρθρων με clickbait τίτλους για αυτοκίνητα των 5 και των 8 χιλιάδων ευρώ με αναλυτική περιγραφή τεχνικών χαρακτηριστικών ενώ ποτέ μα ποτέ δε θα έρθουν Ευρώπη. Ακόμα κι αν ένα καταφέρει και πάρει έγκριση δε θα είναι σε καμία περίπτωση σε αυτή τη τιμή.

  • Like 5
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Burgos είπε

carandmotor. Άρθρα επί άρθρων με clickbait τίτλους για αυτοκίνητα των 5 και των 8 χιλιάδων ευρώ με αναλυτική περιγραφή τεχνικών χαρακτηριστικών ενώ ποτέ μα ποτέ δε θα έρθουν Ευρώπη. Ακόμα κι αν ένα καταφέρει και πάρει έγκριση δε θα είναι σε καμία περίπτωση σε αυτή τη τιμή.

Μακάρι να ερχόντουσαν,  έστω και με ανεβασμένη τιμή. Εχθές πήγαμε με την οικογένεια στα Πετράλωνα για φαγητό,  αγανάκτησα να βρω μια θέση να παρκάρω (4,4m το αυτοκίνητο μου),  το ίδιο και πριν 2 εβδομάδες στον Πειραιά (πάνω από την Πισίνα ).

Δημοσ.

Ένας βασικός λόγος που πρέπει να έρθουν αυτά τα αμάξια (και ΘΑ έρθουν κατά την γνώμη μου, υπάρχει η ζήτηση) είναι και το γεγονός πως για δεύτερο πόλης μας περιμένουν να πληρώσουμε αυτά τα λεφτά - και περισσότερα - για οχήματα όπως το AMI ή το (παναγία σώσε μας) MICROLINO.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τωρα αν και δεν ειμαι φαν των ev , προσφατα τελειωσα το σπιτι Αθηνα και εχω γκαραζ για φορτιση και τα σχετικα, σκεφτομαι περα απο το 2λιτρο Τουρμπο αμαξι που εχω 😁  , για δευτερο να παω σε ηλεκτροκινητο , κοιταω σε τεσλα 3 long range του 2020/21 , γυρω στα 20κ  θα το κατεβασω εγω απο Γερμανια  , και σε audi e/tron παλι ιδια χρονολογια λιγο πιο ακριβο . γυρω στα 100κ  χιλιομετρα .

Αλλα αμα φαω φλομπα με την μπαταρια ειναι μεγαλο κοστος και στα δυο μοντελα , τι πιστευετε ?  εχει κανενας καμια εμπειρια ?  μην μου προτεινετε αυτα τα κινεζικα και τα αλλα τα περιεργα δεν μου αρεσουνε .

Επεξ/σία από gbak
  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, gbak είπε

Τωρα αν και δεν ειμαι φαν των ev , προσφατα τελειωσα το σπιτι Αθηνα και εχω γκαραζ για φορτιση και τα σχετικα, σκεφτομαι περα απο το 2λιτρο Τουρμπο αμαξι που εχω 😁  , για δευτερο να παω σε ηλεκτροκινητο , κοιταω σε τεσλα 3 long range του 2020/21 , γυρω στα 20κ  θα το κατεβασω εγω απο Γερμανια  , και σε audi e/tron παλι ιδια χρονολογια λιγο πιο ακριβο . γυρω στα 100κ  χιλιομετρα .

Αλλα αμα φαω φλομπα με την μπαταρια ειναι μεγαλο κοστος και στα δυο μοντελα , τι πιστευετε ?  εχει κανενας καμια εμπειρια ?  μην μου προτεινετε αυτα τα κινεζικα και τα αλλα τα περιεργα δεν μου αρεσουνε .

ξεκάθαρα σε Tesla ανάμεσα σε αυτα τα δύο. Υπαρχουν video μετά από 10εατία και με 300k χιλιόμετρα και η μπαταρία έχει χάσει μόνο 10% απόδοση. 

Δημοσ.
2 minutes ago, chek2fire said:

ξεκάθαρα σε Tesla ανάμεσα σε αυτα τα δύο. Υπαρχουν video μετά από 10εατία και με 300k χιλιόμετρα και η μπαταρία έχει χάσει μόνο 10% απόδοση. 

Mαζι σου , και εγω σε Τεσλα τεινω , και ναι το ξερω το εχω διαβασει δινει αρκετα χλμ για την μπαταρια , αλλα αμα σου κατσει το fail νωριτερα??  θα ειναι μεγαλυτερο το κοστος επισκευης απο την αξια του αυτοκινητου , επισης και το ζεστο κλιμα της Ελλαδας δεν ειναι και οτι καλυτερο για τα EV .

Εκατσα και το φιλοσοφησα , απο την στιγμη που εχω ηδη ενα αμαξι ICE , και επειδη χρειαζομαστε δευτερο απο το να παω παλι σε κινητηρα κανονικο , μηπως να κατεβαζα ενα Τεσλα  4ετιας το πολυ , ωστε να μην πληρωνω παλι βενζινες και δασμους .

δλδ αν ειναι στα 100κ χλμ , ακομα και 3ετια να το κρατησω , ισως με την παροδο του χρονου να πεσουν οι τιμες στις μπαταριες , αν καταφερουνε και ριξουνε τις τιμες και η επισκευη ειναι γυρω στα 5-7000€ 

Tοτε μιλαμε οτι θα ειναι στο επιπεδο αντικαταστασης ICE αυτοκινητου , αντιστοιχης χρονολογιας .

Ολα αυτα τα σεναρια υποθετικα 😁

 

Βασικα κατι πρεπει να κανουνε , καθως η αγορα των EV περα την πρωτη 4ετια με εγγυηση και αλλα , ειναι οκ.

αλλα μετα την πρωτη τετραετια μεταχειρισμενα δεν κινουνται αγοραστικα καθολου θα ελεγα .

 

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, gbak είπε

Mαζι σου , και εγω σε Τεσλα τεινω , και ναι το ξερω το εχω διαβασει δινει αρκετα χλμ για την μπαταρια , αλλα αμα σου κατσει το fail νωριτερα??  θα ειναι μεγαλυτερο το κοστος επισκευης απο την αξια του αυτοκινητου , επισης και το ζεστο κλιμα της Ελλαδας δεν ειναι και οτι καλυτερο για τα EV .

Εκατσα και το φιλοσοφησα , απο την στιγμη που εχω ηδη ενα αμαξι ICE , και επειδη χρειαζομαστε δευτερο απο το να παω παλι σε κινητηρα κανονικο , μηπως να κατεβαζα ενα Τεσλα  4ετιας το πολυ , ωστε να μην πληρωνω παλι βενζινες και δασμους .

δλδ αν ειναι στα 100κ χλμ , ακομα και 3ετια να το κρατησω , ισως με την παροδο του χρονου να πεσουν οι τιμες στις μπαταριες , αν καταφερουνε και ριξουνε τις τιμες και η επισκευη ειναι γυρω στα 5-7000€ 

Tοτε μιλαμε οτι θα ειναι στο επιπεδο αντικαταστασης ICE αυτοκινητου , αντιστοιχης χρονολογιας .

Ολα αυτα τα σεναρια υποθετικα 😁

 

Βασικα κατι πρεπει να κανουνε , καθως η αγορα των EV περα την πρωτη 4ετια με εγγυηση και αλλα , ειναι οκ.

αλλα μετα την πρωτη τετραετια μεταχειρισμενα δεν κινουνται αγοραστικα καθολου θα ελεγα .

 

Σε πληροφορώ το καλοκαίρι έχεις καλύτερες αυτονομίες και λειτουργία της μπαταρίας από τι το χειμώνα. 

Tώρα για fail που λες σου δίνουν 7 χρόνια εγγύησης. Ετσι και αλλιώς πλέον σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα είτε υβριδικά είτε πλήρως ηλεκτρικά βασίζουν την λειτουργία τους σε μπαταρίες και σε λίγα χρόνια δεν θα κυκλοφορεί στους δρόμους πλήρως θερμικό αυτοκίνητο. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 minutes ago, chek2fire said:

Σε πληροφορώ το καλοκαίρι έχεις καλύτερες αυτονομίες και λειτουργία της μπαταρίας από τι το χειμώνα. 

Tώρα για fail που λες σου δίνουν 7 χρόνια εγγύησης. Ετσι και αλλιώς πλέον σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα είτε υβριδικά είτε πλήρως ηλεκτρικά βασίζουν την λειτουργία τους σε μπαταρίες και σε λίγα χρόνια δεν θα κυκλοφορεί στους δρόμους πλήρως θερμικό αυτοκίνητο. 

 

Εγω διαβαζω 8 χρονια η 192κ χλμ , οτι ερθει πρωτο . οποτε αν ειναι του 20 μοντελο με 100κ  θα εχω περιθωριο καμια 3-4ετια πριν το μεγαλο στρες  😁

δεν με χαλαει παντως δεδομενου της αξιας του και της πρακτικοτητας που εχει .

Μην το λες για τα θερμικα αυτο , μολις κανανε release τελευταιο RS6 καθαρος V8 4λιτρος twin turbocharged 😍   .Οπως και η BMW το εχει δηλωσει συνεχιζει ακαθεκτη παραγωγη ICE σε Μ μοντελα .

οποτε θα υποστεις εξατμισεις για αρκετα χρονια ακομα 😁

ειδικα στην Ελλαδα η υποδομη ειναι αθλια για τα ηλεκτρικα .

Επεξ/σία από gbak
Δημοσ.
4 ώρες πριν, george1994 είπε

Εγώ θα αγόραζα το συγκεκριμένο,  ότι πρέπει για την Αθήνα και γενικά για την πόλη. 

 

https://www.carandmotor.gr/nea/neo-aytokinito-polis-ton-5000-eyro

τουλάχιστον 12 χιλιάρικα να υπολογίζεις αν έρθει εδώ . Σκέψου τόσο έχει ο κουβάς ΑΜΙ ....

Δημοσ.

Λίγο μεγαλύτερος κουβάς από το ΑΜΙ είναι. 50 τελική έχει. Ποσειδώνος απαγορεύεται, Βουλιαγμένης απαγορεύεται, Συγγρού απαγορεύεται. Glorified ποδήλατο 2 ατόμων είναι. Γιατί πίσω άνθρωπος δεν παίζει να χωράει αν κάθονται 2 ενήλικες μπροστά. Και αν κοστίζει 5 στην Κίνα, εδώ, ΑΝ πάρει που ΔΕΝ θα πάρει έγκριση, θα φτάσει τα 8-9.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...