Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 hours ago, MikhailBakurin said:

Αυτή τη στιγμή το πιο κοντινό σε άσσο, είναι το γιάρις, το γιαρις κροςς και με ερωτηματικό το υβριδικό κλιό - μιτσουμπίσι κολτ. Καίνε στην πόλη 3, άρα 30-40% πάνω από δόλφιν και πάνε με άνεση το ταξίδι τους καίγοντας 5 στα 130, δηλαδή 20% πάνω από δόλφιν, χωρίς τις φορτίσεις και το όποιο άγχος αυτές συνοδεύουν. Και μπορείς κάπου να τα παρκάρεις, ειδικά τα γιαρις - κλιό.

Το Δόλφιν καίει 2€/100 χλμ εντός πόλης, οπότε το 3λτ/100χλμ είναι 162% πάνω.

Ταξίδι είναι 5€/100χλμ, οπότε τα 5λτ/100χλμ είναι 75% πάνω. 

Δημοσ.
9 minutes ago, Vasilisxd said:

Το Δόλφιν καίει 2€/100 χλμ εντός πόλης, οπότε το 3λτ/100χλμ είναι 162% πάνω.

Ταξίδι είναι 5€/100χλμ, οπότε τα 5λτ/100χλμ είναι 75% πάνω. 

Σιγά μην καίει κι 1 ευρώ το δόλφιν στα 100. Σε όλα τα ελληνικά φιδμπακ διαβάζω 15-16κβ σε αστικό ιστό και 22-23 σε ταχύτητες άνω των 120.  Αυτό συμβαίνει, με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, τουλάχιστον 20 σεντς/κβ, ΑΝ κάποιος έχει κλείσει το φθηνότερο πακέτο σήμερα (που παίζει στα 9 σεντς περίπου), και ΑΝ φορτίζει μόνο στο σπίτι.

Αυτό μας δίνει στο καλύτερο σενάριο 3.30 ή 3.50/ 100χλμ κίνησης σε πόλη, κι αν κάποιος δεν προσέξει την οδήγησή του, τη φόρτισή του ή το ρεύμα του, πάμε άνετα στα 4, ή τα 4,50.

Προς σύγκριση, ένα γιάρις στο καλύτερό του σενάριο παραμένει στα 3 λίτρα, ενίοτε και στα 2,8. Με σημερινές τιμές βενζίνης, στα 5 ευρώ στις ευμενέστερες ή στα 5,60 σε πιο ''χαλαρές'' συνθήκες. Οπότε, αν κάποιος δεν είναι με νοοτροπία σκρουτζ, να σκέφτεται κάθε γκαζιά ή φρένο, ή κάθε φόρτιση και κάθε ώρα της, τότε η διαφορά 4,50 ευρώ με 5,60, κάθε Τρίτη, είναι περίπου 25%. Το 30-40 που έγραψα πριν, ήταν για τους προσεκτικούς και σκρουτζαίους οδηγούς (σαν εμένα! ).

Ταξίδι βαριέμαι να κάνω υπολογισμούς, γιατί δεν παίρνες σημερινό οικονομικό ηλεκτρικό για ταξίδι. Μη μου πείτε για το μάστακνκ και το τέσλα με τα 50 και τα 70 Κ προ επιδότησης.  Για εκδρομή ναι, για ταξίδι όχι. Ταξίδι εννοούμε από Αθήνα - Θεσσαλονίκη, και πάνω.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, MikhailBakurin said:

Σιγά μην καίει κι 1 ευρώ το δόλφιν στα 100. Σε όλα τα ελληνικά φιδμπακ διαβάζω 15-16κβ σε αστικό ιστό και 22-23 σε ταχύτητες άνω των 120.  Αυτό συμβαίνει, με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, τουλάχιστον 20 σεντς/κβ, ΑΝ κάποιος έχει κλείσει το φθηνότερο πακέτο σήμερα (που παίζει στα 9 σεντς περίπου), και ΑΝ φορτίζει μόνο στο σπίτι.

Αυτό μας δίνει στο καλύτερο σενάριο 3.30 ή 3.50/ 100χλμ κίνησης σε πόλη, κι αν κάποιος δεν προσέξει την οδήγησή του, τη φόρτισή του ή το ρεύμα του, πάμε άνετα στα 4, ή τα 4,50.

Προς σύγκριση, ένα γιάρις στο καλύτερό του σενάριο παραμένει στα 3 λίτρα, ενίοτε και στα 2,8. Με σημερινές τιμές βενζίνης, στα 5 ευρώ στις ευμενέστερες ή στα 5,60 σε πιο ''χαλαρές'' συνθήκες. Οπότε, αν κάποιος δεν είναι με νοοτροπία σκρουτζ, να σκέφτεται κάθε γκαζιά ή φρένο, ή κάθε φόρτιση και κάθε ώρα της, τότε η διαφορά 4,50 ευρώ με 5,60, κάθε Τρίτη, είναι περίπου 25%. Το 30-40 που έγραψα πριν, ήταν για τους προσεκτικούς και σκρουτζαίους οδηγούς (σαν εμένα! ).

Ταξίδι βαριέμαι να κάνω υπολογισμούς, γιατί δεν παίρνες σημερινό οικονομικό ηλεκτρικό για ταξίδι. Μη μου πείτε για το μάστακνκ και το τέσλα με τα 50 και τα 70 Κ προ επιδότησης.  Για εκδρομή ναι, για ταξίδι όχι. Ταξίδι εννοούμε από Αθήνα - Θεσσαλονίκη, και πάνω.

 

image.jpeg.98b9a43c6bdca76a9d9cbe964c3cec02.jpeg

Εδώ το δικό μου που είναι και γομάρι καίει κάτω από 10Kwh σε αστικό ιστό και με χαμηλές ταχύτητες.

Δεν είπαμε να μπεις μέσα και επειδή τραβάει, να είσαι από Φανάρι σε Φανάρι με σπινιαρίσματα.   

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
5 minutes ago, Vasilisxd said:

image.jpeg.98b9a43c6bdca76a9d9cbe964c3cec02.jpeg

Εδώ το δικό μου που είναι και γομάρι καίει κάτω από 10Kwh σε αστικό ιστό και με χαμηλές ταχύτητες.  

Στο φόρουμ των 4τροχών είχε 2-3 σελίδες με μετρίως απογοητευμένο κόσμο που δε μπορούσε να σταυρώσει κάτω από 14 με τίποτα.

Προφανώς καλύτερα - ακριβότερα μοτέρ σε άλλα αμάξια, έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις. Τι έχεις εσύ;

Δημοσ.
2 minutes ago, MikhailBakurin said:

Στο φόρουμ των 4τροχών είχε 2-3 σελίδες με μετρίως απογοητευμένο κόσμο που δε μπορούσε να σταυρώσει κάτω από 14 με τίποτα.

Προφανώς καλύτερα - ακριβότερα μοτέρ σε άλλα αμάξια, έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις. Τι έχεις εσύ;

Skoda Enyaq. Εντύπωση μου κάνει, σε βόλτα 87 χιλιομέτρων με Εθνική, μου έκαψε κάτω από 1,80€ πάντα με χαλαρή οδήγηση. Εάν το πατήσω καίει κάργα και το δικό μου.

Δημοσ.

Προφανώς εξαρτάται απο την οδήγηση . Με Yiaris 3 άτομα που ρώτησα , κανένας δεν πέφτει κάτω απο 4 λίτρα , συνήθως είναι και λίγο παραπάνω αλλά όχι πάνω απο 5 (για εντός)

  • Like 1
Δημοσ.
13 minutes ago, korakios said:

Προφανώς εξαρτάται απο την οδήγηση . Με Yiaris 3 άτομα που ρώτησα , κανένας δεν πέφτει κάτω απο 4 λίτρα , συνήθως είναι και λίγο παραπάνω αλλά όχι πάνω απο 5 (για εντός)

Oι περισσότεροι Έλληνες άνω των 35-40 δεν έμαθαν οικονομική οδήγηση μαζί με το δίπλωμά τους. Μπήκε το 2011 αν θυμάμαι καλά.

Σε οικονομική οδήγηση, υπάρχουν hands-on ανεξάρτητα βίντεο που το mitsubishi colt μένει στο 3,2 σε αστική οδήγηση, ενώ το πανομοιότυπο κλιό στα 3,3/3,4 (πιθανώς κάποια διαφορά σε λάστιχα - ζάντες).

Δε θα καταφέρει το γιάρις να μένει στο 3άρι; Το έχω ξανακούσει άλλωστε, απλά φέρνω και το κλιό χάριν συζήτησης.

18 minutes ago, Vasilisxd said:

Skoda Enyaq. Εντύπωση μου κάνει, σε βόλτα 87 χιλιομέτρων με Εθνική, μου έκαψε κάτω από 1,80€ πάντα με χαλαρή οδήγηση. Εάν το πατήσω καίει κάργα και το δικό μου.

Οκ, η σκόντα έχει μάλλον πιο αποδοτικό - έξυπνο κινητήρα, ή πολύ πιθανότερο, πολύ καλύτερη τεχνολογία ανάκτησης. Όλη η μαγκιά είναι η ανάκτηση. Οι κινητήρες πάλι πάνω - κάτω το ίδιο έργο ''υποχρεούνται'' να παράγουν. Το ερώτημα είναι πόσο καλά - αποτελεσματικά - σοβαρά ανακτάς τις απώλειες.

Ουσιαστικά γι' αυτό είναι οικονομικότερα τα υβριδικά, δεν ανακαλύψαμε τρόπο να τα κινούμε αποδοτικότερα, αλλά τρόπο να ανακτούμε τη χαμένη ενέργεια της καύσης αποδοτικότερα. Αντί να την κάνουμε στην καλύτερη μηχανόφρενο και στη χειρότερο θερμότητα (φρενάρισμα), την κάνουμε ρεύμα επανα-κίνησης.

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Σε οικονομική οδήγηση, υπάρχουν hands-on ανεξάρτητα βίντεο που το mitsubishi colt μένει στο 3,2 σε αστική οδήγηση, ενώ το πανομοιότυπο κλιό στα 3,3/3,4 (πιθανώς κάποια διαφορά σε λάστιχα - ζάντες).

Δε θα καταφέρει το γιάρις να μένει στο 3άρι; Το έχω ξανακούσει άλλωστε, απλά φέρνω και το κλιό χάριν συζήτησης.

απλά ήθελα να καταλήξω οτι όσοι πιάνουν τόσο χαμηλές καταναλώσεις , θα πιάνουν και αντίστοιχα χαμηλές στα ηλεκτρικά

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 minutes ago, MikhailBakurin said:

Οκ, η σκόντα έχει μάλλον πιο αποδοτικό - έξυπνο κινητήρα, ή πολύ πιθανότερο, πολύ καλύτερη τεχνολογία ανάκτησης. Όλη η μαγκιά είναι η ανάκτηση. Οι κινητήρες πάλι πάνω - κάτω το ίδιο έργο ''υποχρεούνται'' να παράγουν. Το ερώτημα είναι πόσο καλά - αποτελεσματικά - σοβαρά ανακτάς τις απώλειες.

Ουσιαστικά γι' αυτό είναι οικονομικότερα τα υβριδικά, δεν ανακαλύψαμε τρόπο να τα κινούμε αποδοτικότερα, αλλά τρόπο να ανακτούμε τη χαμένη ενέργεια της καύσης αποδοτικότερα. Αντί να την κάνουμε στην καλύτερη μηχανόφρενο και στη χειρότερο θερμότητα (φρενάρισμα), την κάνουμε ρεύμα επανα-κίνησης.

Όντως το δικό μου και το Model 3 (που έχω κάνει test drive) έχουν αρκετά δυνατή ανάκτηση, ενώ στο Atto 3 που έκανα πάλι test drive, ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. 

Επεξ/σία από Vasilisxd

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...