Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Υπάρχουν κάποιες ελληνικές αντιπροσωπείες που συνεχίζουν και διαφημίζουν την τελική τιμή μετά την επιδότηση, ενώ το πρόγραμμα είναι παγωμένο πάνω από 2 μήνες τώρα.

Αν ζούσαμε σε σοβαρή χώρα, θα είχαν ήδη κινηθεί οι αρχές πάνω στη σχετική νομοθεσία για παραπλάνηση καταναλωτή.

Γενικά θα έπρεπε να το κάνουν απ' την αρχή αν ζούσαμε σε σοβαρή χώρα. Το σωστό θα ήταν να γράφεται με μεγάλα γράμματα η αρχική και με μικρότερα η επιδοτούμενη.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η επιδότηση ισχύει. Σε γκρουπ στο FB διάβασα χτές-προχτές άτομο που του πέρασε η αίτηση.

Με autoclicker βέβαια αλλά δούλεψε. Επίσης θα μπούν λεφτά σύντομα.

Δημοσ.

addon στον browser να πατάει το κουμπί πχ. "Ολοκλήρωση" κάθε 1 λεπτό για παράδειγμα

με το που μπούν λεφτά/ακυρώσει κάποιος να προλάβει να περάσει η αίτηση

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κάνω και εγώ αλλά δεν έχω σταθεί τυχαιρός. 😅Πάντως οκ. Το ότι πρέπει ο πολίτης να βάλεις extensions στους browsers και να είσαι τυχερός για να περάσει η αίτηση, δεν το λες και .... " η επιδότηση ισχύει" .

Δεν είναι όμως και η πρώτη φορά. Όποιος έχει ασχοληθεί και με ΦΒ πάρκα ξέρει ότι και με bots η αίτηση σου δεν θα περάσει 😫

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ.
Spoiler
3 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Υπάρχουν κάποιες ελληνικές αντιπροσωπείες που συνεχίζουν και διαφημίζουν την τελική τιμή μετά την επιδότηση, ενώ το πρόγραμμα είναι παγωμένο πάνω από 2 μήνες τώρα.

Αν ζούσαμε σε σοβαρή χώρα, θα είχαν ήδη κινηθεί οι αρχές πάνω στη σχετική νομοθεσία για παραπλάνηση καταναλωτή.

σωστά αλλά έστειλε κάποιος πολίτης στο υπουργείο ? Επέμενε μέσω Συνήγορου του Πολίτη ? Επικοινώνησε με Συνήγορο του Καταναλωτή μπας να κουνηθεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ?  Πλέον (απο τη στιγμή που δεν υπάρχει επιβεβαιωμένα κράτος) ρίχνω την ευθύνη και σε μένα .

Τέρμα φιλικά το λέω , δεν πάει μπηχτή σε κάποιον ,απλά δε φαίνεται στο γραπτό λόγο  :) 

 

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

σωστά αλλά έστειλε κάποιος πολίτης στο υπουργείο ? Επέμενε μέσω Συνήγορου του Πολίτη ? Επικοινώνησε με Συνήγορο του Καταναλωτή μπας να κουνηθεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ?  Πλέον (απο τη στιγμή που δεν υπάρχει επιβεβαιωμένα κράτος) ρίχνω την ευθύνη και σε μένα .

Τέρμα φιλικά το λέω , δεν πάει μπηχτή σε κάποιον ,απλά δε φαίνεται στο γραπτό λόγο  :) 

 

Συμφωνώ κι επαυξάνω, γι' αυτό και προσωπικά εδώ και δεκαετίες κάνω καταγγελίες προς διάφορες υπηρεσίες για θέματα που συναντώ.

Μπορώ να πω, ότι είναι πολύ μικρό το ποσοστό που έχει δοθεί λύση, αλλά συνεχίζω το κάνω γιατί πιστεύω ότι αν το κάναμε οι περισσότεροι, κάποια περισσότερα πράγματα θα διορθώνονταν. Από την άλλη και κάποια που δεν τα περίμενα, προχώρησαν και επιλύθηκαν, ενώ άλλα που περίμενα πιο «σιγουράκια» δεν προχώρησαν. Δεν ξέρω τί μπορούμε να περιμένουμε γενικά.

Έχει ενδιαφέρον να γίνουν από αρκετούς καταγγελίες για τις τιμές στα ηλεκτρικά, να δούμε τί θα γίνει.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...