teodor_ch Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 8 ώρες πριν, ChRis6 είπε teo δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες «σταθερή» ταχύτητα. Εφόσον δεν είναι η μέση ταχύτητα (και η στιγμιαία δεν έχει νόημα για την κουβέντα που κάνουμε), μήπως εννοείς τη μέση ταχύτητα με σχεδόν μηδενική απόκλιση; Ναί αυτό εννοώ. Για αυτό έβαλα και το παράδειγμα παρακάτω.
Denmark1 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου https://www.motorone.gr/business/133758/volvo-triplasiastikan-oi-poliseis-ilektrikon-aftokiniton-stin-ellada-to-2024/
csontheline Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 16 hours ago, manolis940 said: Ισχύει, αλλά τα βασικά στοιχεία τα έχεις μπροστά σου Δεν βλέπω να έχει περάσει NCAP το Inster ακόμα, οπότε κοιτάω τα αποτελέσματα του κορεάτικου ncap που του δίνει 3/5. Τελικά, μάλλον θα πάω προς το Inster, αν και έχει 6-12 μήνες παράδοση (το Spring έχει 2 μήνες), γιατί με +3,5Κ παίρνω πολλά καλούδια παραπάνω. 2
aionnou Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 23 ώρες πριν, ChRis6 είπε αλλά δεν μου κάθονται καλά η έλλειψη φυσικών διακοπτών και ο ιλον. Για τον Elon συμφωνώ υπαρχει αυτοκόλλητο ομως https://www.amazon.com/Tesla-Bumper-Sticker-Bought-Accessories/dp/B0C4KHKN4S# Για τους διακόπτες μονο για το φλας εχω ένσταση και άλλαξε άλλωστε στο Y. Οι ταχύτητες στην οθόνη είναι μια χαρά , σε συνδυασμό με το Auto Shift που έβαλαν ακουμπάς ελάχιστα. 4
@pnea1973 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Στις 16/1/2025 στις 11:45 ΜΜ, chek2fire είπε Δεν είναι το νήμα κατάλληλο αλλά αν γνωρίζεις σε αυτούς τους διαχειριστές μπορείς να δίνεις προτεραιότητα πια συσκευή θα πάρει την μέγιστη ισχύ? Τώρα το είδα. Ο διαχειριστής πρέπει να συνεργάζεται με τον φορτιστή. Δεν δίνει προτεραιότητα σε κάποια συσκευή. Απλά ρυθμίζει την ισχύ το φορτιστή. ΠΧ αν έχεις παροχή 8kva και έχεις 7,4kw φορτιστή. Το βράδυ που δεν έχει φορτία τότε ο διαχειριστής δίνει στον φορτιστή 7,4. Αν μπεί κάποιο άλλο φορτίο στο σπίτι (πχ ανάψεις ένα μάτι κουζίνας γιατί σε έπιασε λιγούρα στις τρείς τα ξημερώματα!!!!) τότε θα μειώσει την ισχύ στον φορτιστή. 1
QuantumWanderer Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Μπαίνει και το νέο Tesla Model Y στον ανταγωνισμό για το 2025. https://www.tesla.com/el_gr/modely Αναφέρει παραδόσεις από Μάρτιο, στα 62K την πρώτη έκδοση Launch (δεν μπορείς να επιλέξεις άλλη). 1
chek2fire Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μια και γύρισα από Ιαπωνία που είχα πάει για 15 μέρες να γράψω λίγο με την κατάσταση της αυτοκίνησης εκεί. Καταρχήν είναι ξεκάθαρο ότι αν δεν στραφεί η Toyota στην ηλεκτροκίνηση δεν θα στραφεί ποτέ και η Ιαπωνία η τουλάχιστον αν δεν το πάρει στα σοβαρά. Στους δρόμους ξεκάθαρα επικρατούν τα hybrid τελευταίας γενιάς με τα Crown, Prius, Lexus να έχουν στην συντριπτική υπεροχή. Σε ηλεκτρικά υπάρχουν αρκετά Tesla αλλά μέχρι εκεί και μερικά σκόρπια Leaf ακόμα και το ηλεκτρικό της Toyota. Η μεγάλη έκπληξη στην ηλεκτροκίνηση στην Ιαπωνία είναι όμως στα Ταξί που εκεί βλέπεις πάρα πολλά Hyundai Ioniq 5. Και πέρσι που είχα πάει το είχα δει αλλά φέτος ακόμα περισσότερο. Σίγουρα η ηλεκτροκίνηση σε θέμα κόστους για τους επαγγελματίες είναι φοβερά συμφέρον. 4
basilis_k6 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Εγω νομίζω οτι η ηλεκτροκίνηση μπαίνει στην εποχη της σταθεροτητας/στασιμοτητας και τα υβριδικα θα πανε στο θεο σε πωλησεις. Θεωρω συντομα το 90+% των πωλησεων θα ειναι υβριδικα (οχι plug in) με συστημα σαν της toyota η ακομα καλυτερα σαν της honda το οποιο θεωρω κορυφαιο.
manolis940 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 9 ώρες πριν, chek2fire είπε Σίγουρα η ηλεκτροκίνηση σε θέμα κόστους για τους επαγγελματίες είναι φοβερά συμφέρον. Δύο μέρες σήμερα με ηλεκτρικό θα έλεγα ότι εξαρτάται πως οδηγάς. Με το dolhin κατάφερα να φάω σε 40km 2,4KWh κάτι το οποίο είναι σημαντικά λιγότερο απ' ότι δείχνει ο κατασκευαστής. Στην ίδια διαδρομή η γυναίκα μου έφαγε 5KWh κάτι που είναι πάνω κάτω εκεί που δείχνει ο κατασκευαστής. Για να πετύχω το 2.4 έκανα την διαδρομή 4 φορές και παρακολουθούσα αρκετά το αμάξι βέβαια για το τι καταναλώνει στιγμιαία. Η ταχύτητα μου δεν ήταν ωστόσο χαμηλή, πήγαινα από 70-90. Αυτό που έκανα πρακτικά ήταν να μην κάνω απότομα ξεκινήματα στις διασταυρώσεις και να μην ανεβάζω απότομα τα χιλιόμετρα μου. Κάποιες πιο απότομες κινήσεις έκανα σε κάτι προσπεράσεις τρακτέρ ή φορτωμένα αγροτικά που πήγαιναν αρκετά σιγά και είχα μικρό περιθώριο προσπέρασης. Ένα επαγγελματίας οδηγός που βλέπουμε στα κλουβάκια της Stellantis που το πηγαίνει μαλλιά κουβάρια θα φάει στην ίδια διαδρομή 20KWh ο κόσμος να χαλάσει 8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Θεωρω συντομα το 90+% των πωλησεων θα ειναι υβριδικα (οχι plug in) με συστημα σαν της toyota η ακομα καλυτερα σαν της honda το οποιο θεωρω κορυφαιο. Θεωρώ ότι λόγο κόστους ο κόσμος που αναζητά αυτοκίνητο θα προσπαθήσει σιγά σιγά να στραφεί σε κατοικίες ή περιοχές που έχουν χώρο για φόρτιση. Όσο και να μείνουμε βέβαια πίσω στην Ελλάδα σε αυτό γενικότερα στον κόσμο θεωρώ ότι αυτή η τάση θα επικρατήσει καθώς η διαφορά στο κόστος είναι πάρα πολύ μεγάλη ακόμα και στην Ευρώπη που οι φόροι στις περισσότερες χώρες στα καύσιμα δεν είναι τόσο υψηλοί σαν τους δικούς μας. Θα αλλάξει αυτό αν τα υβριδικά είναι πολύ οικονομικά σε σχέση με τα ηλεκτρικά. Ωστόσο δεν το κόβω καθώς είναι πολύ πιο πολύπλοκα στην κατασκευή τους και αν τους ρίξουν κι άλλο τις τιμές το περιθώριο κέρδους των εταιρειών θα είναι πολύ μικρό σε σχέση με ένα ηλεκτρικό. 1
chek2fire Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Δύο μέρες σήμερα με ηλεκτρικό θα έλεγα ότι εξαρτάται πως οδηγάς. Με το dolhin κατάφερα να φάω σε 40km 2,4KWh κάτι το οποίο είναι σημαντικά λιγότερο απ' ότι δείχνει ο κατασκευαστής. Στην ίδια διαδρομή η γυναίκα μου έφαγε 5KWh κάτι που είναι πάνω κάτω εκεί που δείχνει ο κατασκευαστής. Για να πετύχω το 2.4 έκανα την διαδρομή 4 φορές και παρακολουθούσα αρκετά το αμάξι βέβαια για το τι καταναλώνει στιγμιαία. Η ταχύτητα μου δεν ήταν ωστόσο χαμηλή, πήγαινα από 70-90. Αυτό που έκανα πρακτικά ήταν να μην κάνω απότομα ξεκινήματα στις διασταυρώσεις και να μην ανεβάζω απότομα τα χιλιόμετρα μου. Κάποιες πιο απότομες κινήσεις έκανα σε κάτι προσπεράσεις τρακτέρ ή φορτωμένα αγροτικά που πήγαιναν αρκετά σιγά και είχα μικρό περιθώριο προσπέρασης. Ένα επαγγελματίας οδηγός που βλέπουμε στα κλουβάκια της Stellantis που το πηγαίνει μαλλιά κουβάρια θα φάει στην ίδια διαδρομή 20KWh ο κόσμος να χαλάσει Θεωρώ ότι λόγο κόστους ο κόσμος που αναζητά αυτοκίνητο θα προσπαθήσει σιγά σιγά να στραφεί σε κατοικίες ή περιοχές που έχουν χώρο για φόρτιση. Όσο και να μείνουμε βέβαια πίσω στην Ελλάδα σε αυτό γενικότερα στον κόσμο θεωρώ ότι αυτή η τάση θα επικρατήσει καθώς η διαφορά στο κόστος είναι πάρα πολύ μεγάλη ακόμα και στην Ευρώπη που οι φόροι στις περισσότερες χώρες στα καύσιμα δεν είναι τόσο υψηλοί σαν τους δικούς μας. Θα αλλάξει αυτό αν τα υβριδικά είναι πολύ οικονομικά σε σχέση με τα ηλεκτρικά. Ωστόσο δεν το κόβω καθώς είναι πολύ πιο πολύπλοκα στην κατασκευή τους και αν τους ρίξουν κι άλλο τις τιμές το περιθώριο κέρδους των εταιρειών θα είναι πολύ μικρό σε σχέση με ένα ηλεκτρικό. Πάντως στην Ιαπωνία που για να πάρεις αυτοκίνητο στη πόλη είναι προϋπόθεση να δηλώσεις parking η να έχεις οικιακό γκαράζ πιστεύω ότι αν στραφεί η Toyota σοβαρά προς τα εκεί τότε αυτομάτως θα στραφεί όλη η χώρα προς τα εκεί. Tώρα όμως με 1.04 η βενζίνη και 90 λεπτά το πετρέλαιο λίγο χλωμό να γίνει σύντομα. Και η ηλεκτρική ενέργεια τους όμως είναι εκεί σχεδόν τζάμπα λόγο πυρηνικών αντιδραστήρων. 1
dsi44 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου και μιλαμε για ενα πολυ υποτιμημενο νομισμα,εντυπωσιακα νουμερα
Ntinaras Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 12 ώρες πριν, chek2fire είπε Μια και γύρισα από Ιαπωνία που είχα πάει για 15 μέρες να γράψω λίγο με την κατάσταση της αυτοκίνησης εκεί. Καταρχήν είναι ξεκάθαρο ότι αν δεν στραφεί η Toyota στην ηλεκτροκίνηση δεν θα στραφεί ποτέ και η Ιαπωνία η τουλάχιστον αν δεν το πάρει στα σοβαρά. Στους δρόμους ξεκάθαρα επικρατούν τα hybrid τελευταίας γενιάς με τα Crown, Prius, Lexus να έχουν στην συντριπτική υπεροχή. Σε ηλεκτρικά υπάρχουν αρκετά Tesla αλλά μέχρι εκεί και μερικά σκόρπια Leaf ακόμα και το ηλεκτρικό της Toyota. Η μεγάλη έκπληξη στην ηλεκτροκίνηση στην Ιαπωνία είναι όμως στα Ταξί που εκεί βλέπεις πάρα πολλά Hyundai Ioniq 5. Και πέρσι που είχα πάει το είχα δει αλλά φέτος ακόμα περισσότερο. Σίγουρα η ηλεκτροκίνηση σε θέμα κόστους για τους επαγγελματίες είναι φοβερά συμφέρον. Α συγγνωμη αλλα δε σε πιστευω. Οποτε αναγκαστηκα να κλεισω κι εγω εισιτηρια να παω Ιαπωνια για να δω αν ισχυουν αυτα που λες Παντως απ οτι διαβαζω, τα μμμ ειναι εξωπραγματικα εκει. Ακριβεια μεχρι δευτερολεπτο, συχνα δρομολογια, καλυψη παντου, και bullet train που καθιστουν τις εσωτερικες πτησεις ασυμφορες. 3
gbras Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2 hours ago, manolis940 said: Δύο μέρες σήμερα με ηλεκτρικό θα έλεγα ότι εξαρτάται πως οδηγάς. Με το dolhin κατάφερα να φάω σε 40km 2,4KWh κάτι το οποίο είναι σημαντικά λιγότερο απ' ότι δείχνει ο κατασκευαστής. Στην ίδια διαδρομή η γυναίκα μου έφαγε 5KWh κάτι που είναι πάνω κάτω εκεί που δείχνει ο κατασκευαστής. Ισχυει αυτο. 2
chek2fire Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, Ntinaras είπε Α συγγνωμη αλλα δε σε πιστευω. Οποτε αναγκαστηκα να κλεισω κι εγω εισιτηρια να παω Ιαπωνια για να δω αν ισχυουν αυτα που λες Παντως απ οτι διαβαζω, τα μμμ ειναι εξωπραγματικα εκει. Ακριβεια μεχρι δευτερολεπτο, συχνα δρομολογια, καλυψη παντου, και bullet train που καθιστουν τις εσωτερικες πτησεις ασυμφορες. ισχύει αυτό. Τραίνα, bullet train, metro, ακόμα και τα λεωφορεία είναι στο λεπτό και μιλάμε φοβερά εκτεταμένο δίκτυο. Aυτά βλέπουμε εδώ στην Ελλάδα και σε πιάνει κατάθλιψη που και με μια γραμμή καταφέραμε να κάνουμε δυστύχημα και να σκοτωθούν τόσα νέα παιδιά. Aν τα είχαν δώσει τα τραίνα στους Ιάπωνες η στους Κινέζους θα τρίβαμε τα μάτια μας με το τι θα είχαν φτιάξει αλλά πήγαμε στους Ιταλούς που είναι τελείως γτπ 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα