csontheline Δημοσ. Πέμπτη στις 10:56 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:56 πμ 1 minute ago, Ntinaras said: Leapmotor υπαρχει εκει? Από ότι βλέπω, όχι.
teodor_ch Δημοσ. Πέμπτη στις 11:00 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:00 πμ (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, csontheline είπε Όμως, είδα ότι δεν έχει αντλία θερμότητας, αλλά κλασσικό συμπιεστή. Η αντλία θερμότητας δουλεύει με συμπιεστή. Είναι ή αντλία θερμότητας (συμπιεστής) με PTC ή PTC σκέτο. Επεξ/σία Πέμπτη στις 11:00 πμ από teodor_ch
gbras Δημοσ. Πέμπτη στις 11:02 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:02 πμ 28 minutes ago, csontheline said: Ότι την κάνω και στο σπίτι μου. Ψύξη/θέρμανση με καλή απόδοση και σταθερή θερμοκρασία. Υποθέτω ότι ο κλασσικός συμπιεστής δεν είναι μεταβαλόμενων στροφών και άλλα δεν κρατάει σταθερή θερμοκρασία, απλά ψύχει/θερμαίνει (όχι ότι στα 15,5 περίμενα να έχει κλίμα). Την αντλια θερμοτητας ( αν και το ιδιο ειναι και ο κλιματισμος ) την θελεις σε κρυο κλιμα για να ειναι πιο αποδοτικη η θερμανση. Εσυ σε καμια περιπτωση δεν την χρειαζεσαι... 10 minutes ago, csontheline said: Από ότι βλέπω, όχι. Γιατι δεν κοιτας για μεταχειρισμενο. Ενα bmw i3 ας πουμε θα ηταν τελειο για εσενα. 1
csontheline Δημοσ. Πέμπτη στις 11:09 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:09 πμ 3 minutes ago, gbras said: Την αντλια θερμοτητας ( αν και το ιδιο ειναι και ο κλιματισμος ) την θελεις σε κρυο κλιμα για να ειναι πιο αποδοτικη η θερμανση. Εσυ σε καμια περιπτωση δεν την χρειαζεσαι... Χμμ, όντως, χάρη στην ερώτησή σου το έψαξα. Τελικά φαίνεται να μην χρειάζεται αντλία για το κλίμα της Κύπρου. Όμως, τον χειμώνα, η ζέστη πάλι προέρχεται από το a/c, σωστά; Δεν είναι ότι ζεσταίνεται το μηχανοστάσιο (οτιδήποτε υπάρχει κάτω από το καπώ) και φέρνει ζέστη μέσα (ας πούμε, στο πολύ περίπου, όπως ένα ΜΕΚ) ; Αν όντως δεν κάνει διαφορά, να πάω για το Spring. Απλότητα σε χαμηλή τιμή και ηλεκτρικό, πόσο λάθος μπορεί να βγει; Στο επόμενο δίμηνο θα ενεργοποιηθεί και η δυνατότητα απομακρυσμένης ψύξης/θέρμανσης. Ιδανικά να βρίσκεται στον φορτιστή εκείνη την ώρα, σωστά;
Ntinaras Δημοσ. Πέμπτη στις 11:16 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:16 πμ 6 λεπτά πριν, csontheline είπε Χμμ, όντως, χάρη στην ερώτησή σου το έψαξα. Τελικά φαίνεται να μην χρειάζεται αντλία για το κλίμα της Κύπρου. Όμως, τον χειμώνα, η ζέστη πάλι προέρχεται από το a/c, σωστά; Δεν είναι ότι ζεσταίνεται το μηχανοστάσιο (οτιδήποτε υπάρχει κάτω από το καπώ) και φέρνει ζέστη μέσα (ας πούμε, στο πολύ περίπου, όπως ένα ΜΕΚ) ; Αν όντως δεν κάνει διαφορά, να πάω για το Spring. Απλότητα σε χαμηλή τιμή και ηλεκτρικό, πόσο λάθος μπορεί να βγει; Στο επόμενο δίμηνο θα ενεργοποιηθεί και η δυνατότητα απομακρυσμένης ψύξης/θέρμανσης. Ιδανικά να βρίσκεται στον φορτιστή εκείνη την ώρα, σωστά; Το καντραν του Spring το εχεις δει? 1
csontheline Δημοσ. Πέμπτη στις 11:18 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:18 πμ (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, Ntinaras said: Το καντραν του Spring το εχεις δει? Ναι. Απλό και λιτό. Όπως και την μεσαία οθόνη που θυμίζει κινέζικο τάμπλετ των 150€. Εδώ δεν μπορείς να ελέγξεις τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα από μπροστά (υπόψιν ότι πίσω ηλεκτρικά παράθυρα έχει μόνο η πλούσια έκδοση). Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Δεν με ενδιαφέρουν αυτά. Αυτοκίνητο πόλης κοιτάω. Πολυτέλειες σε μερικά χρόνια που θα χρειαστεί οικογενειακό. Σε εκείνο, μέχρι και μασάζ και ειδικό εξαερισμό για τα κρυφά σημεία θα κοιτάξω να έχει Edit : Και η αυτονομία του είναι μικρή (ιδανικές συνθήκες εντός πόλης 300χλμ, wltp δίνει 200+). Αλλά είναι ΥΠΕΡαρκετά και υπάρχει και ΜΕΚ. Επεξ/σία Πέμπτη στις 11:20 πμ από csontheline
gbras Δημοσ. Πέμπτη στις 11:20 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:20 πμ 5 minutes ago, csontheline said: Χμμ, όντως, χάρη στην ερώτησή σου το έψαξα. Τελικά φαίνεται να μην χρειάζεται αντλία για το κλίμα της Κύπρου. Όμως, τον χειμώνα, η ζέστη πάλι προέρχεται από το a/c, σωστά; Δεν είναι ότι ζεσταίνεται το μηχανοστάσιο (οτιδήποτε υπάρχει κάτω από το καπώ) και φέρνει ζέστη μέσα (ας πούμε, στο πολύ περίπου, όπως ένα ΜΕΚ) ; Αν όντως δεν κάνει διαφορά, να πάω για το Spring. Απλότητα σε χαμηλή τιμή και ηλεκτρικό, πόσο λάθος μπορεί να βγει; Στο επόμενο δίμηνο θα ενεργοποιηθεί και η δυνατότητα απομακρυσμένης ψύξης/θέρμανσης. Ιδανικά να βρίσκεται στον φορτιστή εκείνη την ώρα, σωστά; Και σε πιο ψυχρο κλιμα να ησουν μονο σε ταξιδι εχει πραγματικα αξια. Εσυ εισαι σε θερμο κλιμα με κοντινες αποστασεις. Οταν χρειαστεις θερμανση χωρις αντλια θερμοτητας, παραγεται απο ενα θερμαντικο σωμα/αντισταση.. Νομιζω δεν ειναι θεμα να ασχολεισαι αν θα ειναι στο φορτιστη η οχι.. Just now, csontheline said: Ναι. Απλό και λιτό. Όπως και την μεσαία οθόνη που θυμίζει κινέζικο τάμπλετ των 150€. Εδώ δεν μπορείς να ελέγξεις τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα από μπροστά (υπόψιν ότι πίσω ηλεκτρικά παράθυρα έχει μόνο η πλούσια έκδοση). Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Δεν με ενδιαφέρουν αυτά. Αυτοκίνητο πόλης κοιτάω. Πολυτέλειες σε μερικά χρόνια που θα χρειαστεί οικογενειακό. Σε εκείνο, μέχρι και μασάζ και ειδικό εξαερισμό για τα κρυφά σημεία θα κοιτάξω να έχει Επειδη τρωγοντας ερχεται η ορεξη ψαξε το λιγο περισστερο... Δηλαδη ποσο το παιρνεις το spring? 1
csontheline Δημοσ. Πέμπτη στις 12:11 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:11 μμ (επεξεργασμένο) 54 minutes ago, gbras said: Και σε πιο ψυχρο κλιμα να ησουν μονο σε ταξιδι εχει πραγματικα αξια. Εσυ εισαι σε θερμο κλιμα με κοντινες αποστασεις. Οταν χρειαστεις θερμανση χωρις αντλια θερμοτητας, παραγεται απο ενα θερμαντικο σωμα/αντισταση.. Νομιζω δεν ειναι θεμα να ασχολεισαι αν θα ειναι στο φορτιστη η οχι.. Επειδη τρωγοντας ερχεται η ορεξη ψαξε το λιγο περισστερο... Δηλαδη ποσο το παιρνεις το spring? Τελική 15.500€ (ή ~195€ / μήνα για 7 χρόνια). Ο πωλητής μου έδωσε προσφορά για 24,5Κ για το 48kw extreme edition (τιμή καταλόγου 25,5Κ). Έμαθα ότι η γενικότερη έκπτωση που κάνουν στην Κύπρο, είναι στα -500€ (τόσο αναμένω και από την Hyundai). Η επιδότηση είναι 9Κ. Οπότε, υπολογίζω ότι το Inster θα μου βγει 18,5-19Κ €. Edit : Πέρα από το γεγονός ότι είναι δεξιοτίμονα, τα περισσότερα αυτοκίνητα εδώ, κυρίως μετά το Brexit, έχουν ακριβύνει (μικρότερη προσφορά, ειδικές συνθήκες (ζέστη και δεξιοτίμονα)). Το 15,5Κ ΜΕΤΑ την επιδότηση είναι παλαβό, γιατί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες ξεκινάει από πιο χαμηλά ΧΩΡΙΣ επιδότηση. Για παράδειγμα : Αλλά it is what it is 😐 Επεξ/σία Πέμπτη στις 12:18 μμ από csontheline 1
csontheline Δημοσ. Πέμπτη στις 01:32 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:32 μμ (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, Ntinaras said: Μεταχειρισμενο fiat 500e? Όπως ανέφερα, δεν θέλω μεταχειρισμένο. Επίσης, είναι πιο μικρό, δεν επιδοτείται (νομίζω έως 3 ετών παίρνει 4 ή 5Κ €). Επίσης, είναι fiat και άσχημο. Πάντως, σε μεταχειρισμένο είδα και i3, είδα και leaf (πχ leaf του 2012 στα 6.500€, με αυτονομία ~110χλμ). https://www.bazaraki.com/car-motorbikes-boats-and-parts/cars-trucks-and-vans/fuel-type---10/?ordering=cheapest Επεξ/σία Πέμπτη στις 01:34 μμ από csontheline
Ntinaras Δημοσ. Πέμπτη στις 01:36 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:36 μμ 4 λεπτά πριν, csontheline είπε Όπως ανέφερα, δεν θέλω μεταχειρισμένο. Επίσης, είναι πιο μικρό, δεν επιδοτείται (νομίζω έως 3 ετών παίρνει 4 ή 5Κ €). Επίσης, είναι fiat και άσχημο. Πάντως, σε μεταχειρισμένο είδα και i3, είδα και leaf (πχ leaf του 2012 στα 6.500€, με αυτονομία ~110χλμ). https://www.bazaraki.com/car-motorbikes-boats-and-parts/cars-trucks-and-vans/fuel-type---10/?ordering=cheapest Μακρια απο leaf πρωτης γενιας. Ειναι ο,τι χειροτερο σε θεμα μπαταριας. 3 1
ChRis6 Δημοσ. Πέμπτη στις 03:34 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:34 μμ (επεξεργασμένο) Στις 14/1/2025 στις 8:44 ΠΜ, teodor_ch είπε Αν και δεν έχω προσέξει την κατανάλωση σε τέτοια κίνηση γιατί είμαι επαρχία και ούτε μία φορά το μήνα δε μου συμβαίνει, όσες φορές έχω βάλει τον αυτόματο οδηγό στο ioniq5 το αμάξι σταματάει μόνο του πχ. σε φανάρια. Εκεί δουλεύει την ανάκτηση όπως με το i-pedal. Γιατί να μήν κάνει ανάκτηση? Στο Ioniq5 απο πράξεις που έχουν κάνει, ήδη στα 55χλμ/ώρα έχει κατανάλωση 12kWh/100km. Οι αυτονομίες που αναφέρει είναι με σταθερή ταχύτητα συνεχόμενα. Δηλαδή με βάση τον παραπάνω πίνακα, με 100% φόρτιση και ταχύτητα 121kmh θα διανυσουμε 298 χιλιόμετρα με μπαταρία 77.4kwh; Διαβάζω λάθος τον πίνακα μήπως; Αν είναι έτσι, τότε μου φαίνενται υπερβολικά μικρή απόσταση. edit: Μήπως εννοεί μέση ταχύτητα ανα 100km? Επεξ/σία Πέμπτη στις 03:36 μμ από ChRis6
gbras Δημοσ. Πέμπτη στις 03:47 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:47 μμ 11 minutes ago, ChRis6 said: Δηλαδή με βάση τον παραπάνω πίνακα, με 100% φόρτιση και ταχύτητα 121kmh θα διανυσουμε 298 χιλιόμετρα με μπαταρία 77.4kwh; Διαβάζω λάθος τον πίνακα μήπως; Αν είναι έτσι, τότε μου φαίνενται υπερβολικά μικρή απόσταση. edit: Μήπως εννοεί μέση ταχύτητα ανα 100km? οχι καπου τοσο ειναι . Αυτα παιζουν βεβαια +- εως 20% αναλογως καιρου
manolis940 Δημοσ. Πέμπτη στις 04:22 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:22 μμ @csontheline εγώ δεν θα το κοιτούσα το spring όχι για την αντλία θερμότητας αλλά γιατί για τα δεδομένα του 2025 είναι σκωτόστρα ! https://www.euroncap.com/en/results/dacia/spring/44197
csontheline Δημοσ. Πέμπτη στις 04:50 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:50 μμ 25 minutes ago, manolis940 said: @csontheline εγώ δεν θα το κοιτούσα το spring όχι για την αντλία θερμότητας αλλά γιατί για τα δεδομένα του 2025 είναι σκωτόστρα ! https://www.euroncap.com/en/results/dacia/spring/44197 Το έχω δει και το έχω λάβει υπόψιν μου, αλλά 1) είναι για του 2021 (αν και, νομίζω, δεν άλλαξαν κάτι στο νεότερο μοντέλο) 2) 1 αστέρι στο NCAP 2020+ μπορεί να είναι ασφαλέστερο από 3 αστέρια της προηγούμενης. Πλέον δεν μετράνε το πόσο σε σώζει, αλλά και πως σώζει τους άλλους χρήστες και τι συστήματα έχει πάνω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα