plasTOST Δημοσ. Τετάρτη στις 12:19 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:19 μμ 14 ώρες πριν, aionnou είπε Εβαλα κσι το XC60. Αυτά είναι τα κανονικά νούμερα, μπορείς να συνεχίσεις την δική σου παραπληροφορηση για να υποστηρίξεις το ψευτοαφηγημα σου. Κάποιος ισως πιστέψει ότι τα EV πάσχουν και σε αυτό τον τομέα. Θες να πάμε στο sedan model 3 highland ? Που δεν πάει ταβάνι γιατι είναι τεχνικά αδύνατο? 594l πίσω 88l μπροστα .. σχεδόν 700l τα διπλά από τα SUV της Toyota. Αλλά φυσικα τα EV πάσχουν από χώρους. Οι περισσότεροι δεν έχουν ανοίξει κάν τον χώρο αποσκευών να δούνε πως είναι ο χώρος πίσω, ούτε ότι κάτω από το καπάκι υπάρχει χώρος, ούτε στα πλαινά κλπ κλπ. Αν το πάμε χοντρικά και μέτρηση μέχρι εταζέρα είμαστε 94cmx108cmx54cm που μας βγάζουν χροντρικά 550 λίτρα, που στην πραγματικότητα είναι παραπάνω όπως είπαμε. 1
teodor_ch Δημοσ. Τετάρτη στις 12:28 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:28 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, plasTOST είπε Δεν μπορείς να έχεις πάνελ με μπαταρία και inverter, να μην δίνεις στο grid το περίσευμα και οταν οι απαιτήσεις το απαιτούν να τραβάς από το grid? Μπορείς (με γνωστοποίηση/άδεια στον/απο ΔΕΔΔΗΕ) αλλά είναι πολύπλοκο για να βγάλεις άκρη αν αξίζει. Πόσο κάνουν οι μπαταρίες? Πόσο θα παράγεις τελικά αφού όταν γεμίζουν θα σταματάει η παραγωγή? Πόσο θα αντέξουν αν καθημερινά δουλεύουν στο φουλ? Τί απώλειες θα έχεις φόρτισε/ξεφόρτισε? Με πόσα kW φορτίζουν/ξεφορτίζουν κλπ... Συνήθως δεν συμφέρουν. Δεν έχω δεί απο ΚΑΝΕΝΑΝ νούμερα που να αποδεικνύει ότι συμφέρουν. Μόνο λόγια. Όπως είπα, excel και πράξεις! Επεξ/σία Τετάρτη στις 12:29 μμ από teodor_ch 1
haHa Δημοσ. Τετάρτη στις 04:23 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:23 μμ 4 ώρες πριν, Papakaliati είπε Μετράνε διαφορετικά τους χώρους αποσκευών. Εκτός άμα πραγματικά πιστεύεις, ότι το Model 3 έχει όπως λέει το site της Tesla Cargo Volume behind 2nd Row 594L, ενώ το Volvo XC90 680L. Εκτός άμα θεωρείς ότι η διαφορά τους είναι μόνο 90 λίτρα. Ναι, τοση ειναι η διαφορα τους γιατι εχει και τον χωρο κατω απο το πατακι του πορτ παγκαζ και δινει 50+ λιτρα, ενω εχει και τους χωρους πισω απο τις καμπυλες των πισω τροχων. 4 ώρες πριν, Papakaliati είπε Για να συνεχίσει το ανέκδοτο, για το Model Y η εταιρία δίνει μέτρηση 753 L, περισσότερα από τα 680 L που δίνει η Volvo για το XC90. Οι διαστάσεις των πορτ μπαγκαζ ρωτάς; Μην κοιτας απλα τις διστασεις: Το model y εχει δυο χωρους κατω απο το πατακι του πορτ παγκαζ και εχει γενικοτερα ψιλοτεραστιο πορτ παγκαζ. Ναι, τα 854L που δινει η Tesla για το Y ειναι μεχρι το ταβανι και οχι μεχρι την εταζερα αλλα ειναι τεραστιοι οι χωροι που εχει και πρεπει να ειναι πραγματι στα 700+lt -------------------------- 21 ώρες πριν, majunior είπε Μέγεθος T-Cross με 150 λίτρα μικρότερο πορτμπαγκάζ... Γενικά τα EV έχουν θέμα στο χώρο αποσκευών. (εκτιμώμενο) κόστος και (εκτιμώμενο) range αλλού για αλλού. Το αντιθετο ισχυει: Η πλειονοτητα των EV εχουν αρκετα μεγαλο χωρο και συνηθως μεγαλυτερο απο ενα αντιστοιχου μηκους θερμικο. Αν μαλιστα το θερμικο ειναι και mild hybrid, τοτε η διαφορα υπερ των EV ειναι συνηθως αρκετα μεγαλη.
Papakaliati Δημοσ. Τετάρτη στις 04:40 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:40 μμ (επεξεργασμένο) 17 minutes ago, haHa said: Ναι, τοση ειναι η διαφορα τους γιατι εχει και τον χωρο κατω απο το πατακι του πορτ παγκαζ και δινει 50+ λιτρα, ενω εχει και τους χωρους πισω απο τις καμπυλες των πισω τροχων. Μην κοιτας απλα τις διστασεις: Το model y εχει δυο χωρους κατω απο το πατακι του πορτ παγκαζ και εχει γενικοτερα ψιλοτεραστιο πορτ παγκαζ. Ναι, τα 854L που δινει η Tesla για το Y ειναι μεχρι το ταβανι και οχι μεχρι την εταζερα αλλα ειναι τεραστιοι οι χωροι που εχει και πρεπει να ειναι πραγματι στα 700+lt -------------------------- Το αντιθετο ισχυει: Η πλειονοτητα των EV εχουν αρκετα μεγαλο χωρο και συνηθως μεγαλυτερο απο ενα αντιστοιχου μηκους θερμικο. Αν μαλιστα το θερμικο ειναι και mild hybrid, τοτε η διαφορα υπερ των EV ειναι συνηθως αρκετα μεγαλη. Αρκετά SUV αυτού του μεγέθους έχουνε χώρο κάτω από το πορτ μπαγκαζ, το XC90 παίρνει ολόκληρη ρεζερβα από κάτω και έχει και έξτρα χωρο. Αλλά δεν το μετράνε στον συνολικό χώρο όπως κανει η Τεσλα. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι το πορτ παγκαζ του είναι μεγάλο (σιγουρα όχι τεράστιο για τα δικά μου δεδομένα, απλά μεγάλο), αλλά έτσι είναι και η πλειοψηφία των SUV με μήκος 4.75 μέτρα, ίσως λίγο μικρότερο, τα ηλεκτρικά έχουν ένα μικρό Αβάνταζ. Ισχύει ότι τα hybrid και ειδικά τα plugin χάνουν αρκετά σε χώρους αποσκευών σε σχέση με τα ηλεκτρικά. Επεξ/σία Τετάρτη στις 04:43 μμ από Papakaliati 1
Ntinaras Δημοσ. Τετάρτη στις 04:57 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:57 μμ Περα απο τον χωρο σε λιτρα, καποια αυτοκινητα εχουν πιο πρακτικο πορτ παγκαζ, γιατι ειναι το θεμα κατανομης του χωρου. Αλλα βολευουν για μακροστενα αντικειμενα, αλλα για μεγαλες βαλιτσες, και αλλα για πολλα και μικρα. Επισης μετραει και το ανοιγμα της πορτας, για το αν βολευει να τα βαλεις ευκολα.
haHa Δημοσ. Τετάρτη στις 05:10 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:10 μμ 29 λεπτά πριν, Papakaliati είπε Αρκετά SUV αυτού του μεγέθους έχουνε χώρο κάτω από το πορτ μπαγκαζ, το XC90 παίρνει ολόκληρη ρεζερβα από κάτω και έχει και έξτρα χωρο. Αλλά δεν το μετράνε στον συνολικό χώρο όπως κανει η Τεσλα. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι το πορτ παγκαζ του είναι μεγάλο (σιγουρα όχι τεράστιο για τα δικά μου δεδομένα, απλά μεγάλο), αλλά έτσι είναι και η πλειοψηφία των SUV με μήκος 4.75 μέτρα, ίσως λίγο μικρότερο, τα ηλεκτρικά έχουν ένα μικρό Αβάνταζ. Ισχύει ότι τα hybrid και ειδικά τα plugin χάνουν αρκετά σε χώρους αποσκευών σε σχέση με τα ηλεκτρικά. +1
majunior Δημοσ. Τετάρτη στις 05:11 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:11 μμ 44 λεπτά πριν, haHa είπε Το αντιθετο ισχυει: Η πλειονοτητα των EV εχουν αρκετα μεγαλο χωρο και συνηθως μεγαλυτερο απο ενα αντιστοιχου μηκους θερμικο. Αν μαλιστα το θερμικο ειναι και mild hybrid, τοτε η διαφορα υπερ των EV ειναι συνηθως αρκετα μεγαλη. BYD Atto3 (4,45m-1,87m): 440 l KIA Niro EV (4,42m-1,82m): 475 l Hyundai Kona Electric (4,35-1,8m): 466 l Volvo EX40 (4,44m-1,93m): 410 l vs Nissan Qashqai (4,42m-1,8m): 504 l Peugeot 3008 (4,44m-1,89m): 588 l Skoda Karoq (4,38m-1,84m): 521 l
aionnou Δημοσ. Τετάρτη στις 07:03 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:03 μμ Αρα παει και το ψευτοαφήγημα ότι χάνουν σε χώρο. Περιμένω το επόμενο να γελάσω
Papakaliati Δημοσ. Τετάρτη στις 08:29 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:29 μμ (επεξεργασμένο) 3 hours ago, majunior said: BYD Atto3 (4,45m-1,87m): 440 l KIA Niro EV (4,42m-1,82m): 475 l Hyundai Kona Electric (4,35-1,8m): 466 l Volvo EX40 (4,44m-1,93m): 410 l vs Nissan Qashqai (4,42m-1,8m): 504 l Peugeot 3008 (4,44m-1,89m): 588 l Skoda Karoq (4,38m-1,84m): 521 l Δεν μπορείς να συγκρίνεις διαφορετικά αμάξια για να βγάλεις ένα τέτοιο συμπέρασμα . Αλλά εχουνε πιο κουπειδες τελείωμα, αλλά όχι. Όσα έχουν πιο κλασικό τζιποειδές τετραγωνισμένο σχήμα, θα εχουνε φυσικά μεγαλύτερο πορτ παγκαζ. Επεξ/σία Τετάρτη στις 08:30 μμ από Papakaliati
elmajiko Δημοσ. Πέμπτη στις 08:41 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:41 πμ https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-neo-aytokinito-polis-ton-8000-eyro Ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης κάτω απο 10k
csontheline Δημοσ. Πέμπτη στις 10:23 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:23 πμ (επεξεργασμένο) Τοποθεσία : Λευκωσία Είμαι στο τσακ να παραγγείλω το Dacia Spring 48kw. Το θέλω κατά 99% για πόλη. Αυτό που με ενθουσίασε (πέρα από την τιμή) είναι το μέγεθος, καθώς είναι μικρό, αλλά όχι τόσο μικρό όσο τα κλασσικά πόλης και ελαφρώς υπερυψωμένο. Όμως, είδα ότι δεν έχει αντλία θερμότητας, αλλά κλασσικό συμπιεστή. Εναλλακτική είναι το Hyundai Inster, αλλά ξεκινάει η διαδικασία του "να δώσω κάτι παραπάνω, να πάρω κάτι καλύτερο", πράγμα που ήθελα να αποφύγω (εξού και το εξαιρετικά απλό Spring, το οποίο έχει όση "πολυτέλεια" και τεχνολογία χρειάζεται για πόλη. Τα δεδομένα είναι ότι : 1) Έχουμε 1 αμάξι, θα χρειαστεί 2ο μέσα στο έτος. 2) Η κρατική επιδότηση λήγει 10/02/2025 (ενδέχεται να πάρει παράταση, αλλά κανείς δεν ξέρει) και είναι 9Κ € και άρα κοιτάω αποκλειστικά καινούριο. 3) Βρίσκομαι Λευκωσία, οι αποστάσεις που κάνουμε, πολλές φορές, είναι ακόμα και κάτω του 1χλμ (ξεκίνα, κάνε 1 χλμ, σβήσε για 2-3 λεπτά, ξαναξεκίνα, κάνε άλλα 500 μέτρα, ξανασβήσε κλπ κλπ, όταν μπορώ το αποφεύγω, αλλά ενίοτε απαιτείται να πηγαίνω με το αμάξι). Έτσι, το βενζινοκίνητο που υπάρχει (και θα παραμείνει ως 1ο) τραβάει ζόρι και το λυπάμαι. 4) Το Inster -εκτιμάται ότι- θα είναι διαθέσιμο από τον Απρίλιο. 5) Ο Σφακιανάκης θαααααα φέρει την BYD στην Κύπρο. 6) Αγορά χωρίς τοπικό αντιπρόσωπο δεν παίζει. 7) Φόρτιση στο σπίτι θα γίνεται με μέγιστο 4-5kw AC, αλλά υπάρχει η δυνατότητα φορτιστή στο γραφείο (δεν ξέρω ισχύ, δεν υπολογίζω πάνω από 30kw DC). Μελλοντικά, ίσως κάνω αύξηση ισχύος για μεγαλύτερο φορτιστή. Σε κάθε περίπτωση, υπολογίζω ότι 2-3 φορές/εβδομάδα θα βρίσκεται σε κάποιον ταχυ/φορτιστή (είτε δωρεάν, είτε επι πληρωμή) και θα παίρνει όσο απαιτείται για μερικές μέρες. Το υφιστάμενο βενζινοκίνητο πηγαίνει στο βενζινάδικο 1 φορά/μήνα για γέμισμα. 8 ) Στατιστικά, κάθε μήνα κάνουμε 600χλμ, εκ των οποίων τα 150 εκτός, τα υπόλοιπα εντός (σε αποστάσεις 1-3χλμ άλλοτε με κίνηση, άλλοτε χωρίς). 9) ΔΕΝ κοιτάω υβριδικό (Ο Χ Ι). 10) Το όριο στους αυτοκινητόδρομους είναι 100+20% (120 δηλαδή). Στα 121 σε γράφουν. Προσωπικά πηγαίνω με 95-105, αλλά μέσα στην πόλη, ισχύουν τα όρια (μέγιστο 65, σε κάποια σημεία). Όχι ότι σκόπευα να το βγάλω εκτός, αλλά για την κουβέντα. Σε BYD (ααααααν έρθει) το μικρότερο που έχει είναι το Seagull (αααααν έρθει). Από εκεί και μετά, υπάρχουν πολλές επιλογές, όσο ανεβαίνουν τα €, αλλά θέλω να κρατηθώ χαμηλά. Μετά την επιδότηση, το φουλ έξτρα 48kw Spring βγαίνει 15,5Κ €, το Inster 97PS FWD Auto – 42 kWh (Premium έκδοση) 19,5Κ (εκτός αν γίνει κάποια έκπτωση). Προτάθηκε και το MG4, αλλά ξεκινάει να ανεβαίνει το budget και αν μπω στο τρυπάκι, με βλέπω να καταλήγω με Ioniq 5. Edit : Σημείο 10. Πρόσθεσα τους τιμοκαταλόγους. INSTER-12-2024.pdf SPRING-EV-JAN25.pdf Επεξ/σία Πέμπτη στις 10:40 πμ από csontheline
gbras Δημοσ. Πέμπτη στις 10:30 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:30 πμ 5 minutes ago, csontheline said: Όμως, είδα ότι δεν έχει αντλία θερμότητας, αλλά κλασσικό συμπιεστή. Τι να την κανεις την αντλια θερμοτητας στην Κυπρο??
Doubt Δημοσ. Πέμπτη στις 10:32 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:32 πμ 1 ώρα πριν, elmajiko είπε https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-neo-aytokinito-polis-ton-8000-eyro Ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης κάτω απο 10k Με 68 ίππους και 102 τελική δεν το βλέπω να περπατάει.. Και δεν θα κοστίζει 8000 στην Ελλάδα, αποκλείεται. 15 ίσως..
csontheline Δημοσ. Πέμπτη στις 10:32 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:32 πμ Just now, gbras said: Τι να την κανεις την αντλια θερμοτητας στην Κυπρο?? Ότι την κάνω και στο σπίτι μου. Ψύξη/θέρμανση με καλή απόδοση και σταθερή θερμοκρασία. Υποθέτω ότι ο κλασσικός συμπιεστής δεν είναι μεταβαλόμενων στροφών και άλλα δεν κρατάει σταθερή θερμοκρασία, απλά ψύχει/θερμαίνει (όχι ότι στα 15,5 περίμενα να έχει κλίμα).
Ntinaras Δημοσ. Πέμπτη στις 10:54 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:54 πμ 30 λεπτά πριν, csontheline είπε Τοποθεσία : Λευκωσία Είμαι στο τσακ να παραγγείλω το Dacia Spring 48kw. Το θέλω κατά 99% για πόλη. Αυτό που με ενθουσίασε (πέρα από την τιμή) είναι το μέγεθος, καθώς είναι μικρό, αλλά όχι τόσο μικρό όσο τα κλασσικά πόλης και ελαφρώς υπερυψωμένο. Όμως, είδα ότι δεν έχει αντλία θερμότητας, αλλά κλασσικό συμπιεστή. Εναλλακτική είναι το Hyundai Inster, αλλά ξεκινάει η διαδικασία του "να δώσω κάτι παραπάνω, να πάρω κάτι καλύτερο", πράγμα που ήθελα να αποφύγω (εξού και το εξαιρετικά απλό Spring, το οποίο έχει όση "πολυτέλεια" και τεχνολογία χρειάζεται για πόλη. Τα δεδομένα είναι ότι : 1) Έχουμε 1 αμάξι, θα χρειαστεί 2ο μέσα στο έτος. 2) Η κρατική επιδότηση λήγει 10/02/2025 (ενδέχεται να πάρει παράταση, αλλά κανείς δεν ξέρει) και είναι 9Κ € και άρα κοιτάω αποκλειστικά καινούριο. 3) Βρίσκομαι Λευκωσία, οι αποστάσεις που κάνουμε, πολλές φορές, είναι ακόμα και κάτω του 1χλμ (ξεκίνα, κάνε 1 χλμ, σβήσε για 2-3 λεπτά, ξαναξεκίνα, κάνε άλλα 500 μέτρα, ξανασβήσε κλπ κλπ, όταν μπορώ το αποφεύγω, αλλά ενίοτε απαιτείται να πηγαίνω με το αμάξι). Έτσι, το βενζινοκίνητο που υπάρχει (και θα παραμείνει ως 1ο) τραβάει ζόρι και το λυπάμαι. 4) Το Inster -εκτιμάται ότι- θα είναι διαθέσιμο από τον Απρίλιο. 5) Ο Σφακιανάκης θαααααα φέρει την BYD στην Κύπρο. 6) Αγορά χωρίς τοπικό αντιπρόσωπο δεν παίζει. 7) Φόρτιση στο σπίτι θα γίνεται με μέγιστο 4-5kw AC, αλλά υπάρχει η δυνατότητα φορτιστή στο γραφείο (δεν ξέρω ισχύ, δεν υπολογίζω πάνω από 30kw DC). Μελλοντικά, ίσως κάνω αύξηση ισχύος για μεγαλύτερο φορτιστή. Σε κάθε περίπτωση, υπολογίζω ότι 2-3 φορές/εβδομάδα θα βρίσκεται σε κάποιον ταχυ/φορτιστή (είτε δωρεάν, είτε επι πληρωμή) και θα παίρνει όσο απαιτείται για μερικές μέρες. Το υφιστάμενο βενζινοκίνητο πηγαίνει στο βενζινάδικο 1 φορά/μήνα για γέμισμα. 8 ) Στατιστικά, κάθε μήνα κάνουμε 600χλμ, εκ των οποίων τα 150 εκτός, τα υπόλοιπα εντός (σε αποστάσεις 1-3χλμ άλλοτε με κίνηση, άλλοτε χωρίς). 9) ΔΕΝ κοιτάω υβριδικό (Ο Χ Ι). 10) Το όριο στους αυτοκινητόδρομους είναι 100+20% (120 δηλαδή). Στα 121 σε γράφουν. Προσωπικά πηγαίνω με 95-105, αλλά μέσα στην πόλη, ισχύουν τα όρια (μέγιστο 65, σε κάποια σημεία). Όχι ότι σκόπευα να το βγάλω εκτός, αλλά για την κουβέντα. Σε BYD (ααααααν έρθει) το μικρότερο που έχει είναι το Seagull (αααααν έρθει). Από εκεί και μετά, υπάρχουν πολλές επιλογές, όσο ανεβαίνουν τα €, αλλά θέλω να κρατηθώ χαμηλά. Μετά την επιδότηση, το φουλ έξτρα 48kw Spring βγαίνει 15,5Κ €, το Inster 97PS FWD Auto – 42 kWh (Premium έκδοση) 19,5Κ (εκτός αν γίνει κάποια έκπτωση). Προτάθηκε και το MG4, αλλά ξεκινάει να ανεβαίνει το budget και αν μπω στο τρυπάκι, με βλέπω να καταλήγω με Ioniq 5. Edit : Σημείο 10. Πρόσθεσα τους τιμοκαταλόγους. INSTER-12-2024.pdf 260.08 kB · 0 downloads SPRING-EV-JAN25.pdf 252.43 kB · 0 downloads Leapmotor υπαρχει εκει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα