korakios Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε Τοποθεσία Ηράκλειο Κρήτης γράφει ο άνθρωπος δεν το πρόσεξα 1
chek2fire Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Ολο και πιο πολύ μου αρέσει θέλω από τα μικρά που θα δοκιμάσω να δω και το Renault 5
Vasilisxd Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 3 hours ago, MikhailBakurin said: Αυτή τη στιγμή το πιο κοντινό σε άσσο, είναι το γιάρις, το γιαρις κροςς και με ερωτηματικό το υβριδικό κλιό - μιτσουμπίσι κολτ. Καίνε στην πόλη 3, άρα 30-40% πάνω από δόλφιν και πάνε με άνεση το ταξίδι τους καίγοντας 5 στα 130, δηλαδή 20% πάνω από δόλφιν, χωρίς τις φορτίσεις και το όποιο άγχος αυτές συνοδεύουν. Και μπορείς κάπου να τα παρκάρεις, ειδικά τα γιαρις - κλιό. Το Δόλφιν καίει 2€/100 χλμ εντός πόλης, οπότε το 3λτ/100χλμ είναι 162% πάνω. Ταξίδι είναι 5€/100χλμ, οπότε τα 5λτ/100χλμ είναι 75% πάνω.
MikhailBakurin Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 9 minutes ago, Vasilisxd said: Το Δόλφιν καίει 2€/100 χλμ εντός πόλης, οπότε το 3λτ/100χλμ είναι 162% πάνω. Ταξίδι είναι 5€/100χλμ, οπότε τα 5λτ/100χλμ είναι 75% πάνω. Σιγά μην καίει κι 1 ευρώ το δόλφιν στα 100. Σε όλα τα ελληνικά φιδμπακ διαβάζω 15-16κβ σε αστικό ιστό και 22-23 σε ταχύτητες άνω των 120. Αυτό συμβαίνει, με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, τουλάχιστον 20 σεντς/κβ, ΑΝ κάποιος έχει κλείσει το φθηνότερο πακέτο σήμερα (που παίζει στα 9 σεντς περίπου), και ΑΝ φορτίζει μόνο στο σπίτι. Αυτό μας δίνει στο καλύτερο σενάριο 3.30 ή 3.50/ 100χλμ κίνησης σε πόλη, κι αν κάποιος δεν προσέξει την οδήγησή του, τη φόρτισή του ή το ρεύμα του, πάμε άνετα στα 4, ή τα 4,50. Προς σύγκριση, ένα γιάρις στο καλύτερό του σενάριο παραμένει στα 3 λίτρα, ενίοτε και στα 2,8. Με σημερινές τιμές βενζίνης, στα 5 ευρώ στις ευμενέστερες ή στα 5,60 σε πιο ''χαλαρές'' συνθήκες. Οπότε, αν κάποιος δεν είναι με νοοτροπία σκρουτζ, να σκέφτεται κάθε γκαζιά ή φρένο, ή κάθε φόρτιση και κάθε ώρα της, τότε η διαφορά 4,50 ευρώ με 5,60, κάθε Τρίτη, είναι περίπου 25%. Το 30-40 που έγραψα πριν, ήταν για τους προσεκτικούς και σκρουτζαίους οδηγούς (σαν εμένα! ). Ταξίδι βαριέμαι να κάνω υπολογισμούς, γιατί δεν παίρνες σημερινό οικονομικό ηλεκτρικό για ταξίδι. Μη μου πείτε για το μάστακνκ και το τέσλα με τα 50 και τα 70 Κ προ επιδότησης. Για εκδρομή ναι, για ταξίδι όχι. Ταξίδι εννοούμε από Αθήνα - Θεσσαλονίκη, και πάνω. 1
Vasilisxd Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, MikhailBakurin said: Σιγά μην καίει κι 1 ευρώ το δόλφιν στα 100. Σε όλα τα ελληνικά φιδμπακ διαβάζω 15-16κβ σε αστικό ιστό και 22-23 σε ταχύτητες άνω των 120. Αυτό συμβαίνει, με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, τουλάχιστον 20 σεντς/κβ, ΑΝ κάποιος έχει κλείσει το φθηνότερο πακέτο σήμερα (που παίζει στα 9 σεντς περίπου), και ΑΝ φορτίζει μόνο στο σπίτι. Αυτό μας δίνει στο καλύτερο σενάριο 3.30 ή 3.50/ 100χλμ κίνησης σε πόλη, κι αν κάποιος δεν προσέξει την οδήγησή του, τη φόρτισή του ή το ρεύμα του, πάμε άνετα στα 4, ή τα 4,50. Προς σύγκριση, ένα γιάρις στο καλύτερό του σενάριο παραμένει στα 3 λίτρα, ενίοτε και στα 2,8. Με σημερινές τιμές βενζίνης, στα 5 ευρώ στις ευμενέστερες ή στα 5,60 σε πιο ''χαλαρές'' συνθήκες. Οπότε, αν κάποιος δεν είναι με νοοτροπία σκρουτζ, να σκέφτεται κάθε γκαζιά ή φρένο, ή κάθε φόρτιση και κάθε ώρα της, τότε η διαφορά 4,50 ευρώ με 5,60, κάθε Τρίτη, είναι περίπου 25%. Το 30-40 που έγραψα πριν, ήταν για τους προσεκτικούς και σκρουτζαίους οδηγούς (σαν εμένα! ). Ταξίδι βαριέμαι να κάνω υπολογισμούς, γιατί δεν παίρνες σημερινό οικονομικό ηλεκτρικό για ταξίδι. Μη μου πείτε για το μάστακνκ και το τέσλα με τα 50 και τα 70 Κ προ επιδότησης. Για εκδρομή ναι, για ταξίδι όχι. Ταξίδι εννοούμε από Αθήνα - Θεσσαλονίκη, και πάνω. Εδώ το δικό μου που είναι και γομάρι καίει κάτω από 10Kwh σε αστικό ιστό και με χαμηλές ταχύτητες. Δεν είπαμε να μπεις μέσα και επειδή τραβάει, να είσαι από Φανάρι σε Φανάρι με σπινιαρίσματα. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου από Vasilisxd
MikhailBakurin Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 5 minutes ago, Vasilisxd said: Εδώ το δικό μου που είναι και γομάρι καίει κάτω από 10Kwh σε αστικό ιστό και με χαμηλές ταχύτητες. Στο φόρουμ των 4τροχών είχε 2-3 σελίδες με μετρίως απογοητευμένο κόσμο που δε μπορούσε να σταυρώσει κάτω από 14 με τίποτα. Προφανώς καλύτερα - ακριβότερα μοτέρ σε άλλα αμάξια, έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις. Τι έχεις εσύ;
Vasilisxd Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2 minutes ago, MikhailBakurin said: Στο φόρουμ των 4τροχών είχε 2-3 σελίδες με μετρίως απογοητευμένο κόσμο που δε μπορούσε να σταυρώσει κάτω από 14 με τίποτα. Προφανώς καλύτερα - ακριβότερα μοτέρ σε άλλα αμάξια, έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις. Τι έχεις εσύ; Skoda Enyaq. Εντύπωση μου κάνει, σε βόλτα 87 χιλιομέτρων με Εθνική, μου έκαψε κάτω από 1,80€ πάντα με χαλαρή οδήγηση. Εάν το πατήσω καίει κάργα και το δικό μου.
korakios Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Προφανώς εξαρτάται απο την οδήγηση . Με Yiaris 3 άτομα που ρώτησα , κανένας δεν πέφτει κάτω απο 4 λίτρα , συνήθως είναι και λίγο παραπάνω αλλά όχι πάνω απο 5 (για εντός) 1
MikhailBakurin Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 13 minutes ago, korakios said: Προφανώς εξαρτάται απο την οδήγηση . Με Yiaris 3 άτομα που ρώτησα , κανένας δεν πέφτει κάτω απο 4 λίτρα , συνήθως είναι και λίγο παραπάνω αλλά όχι πάνω απο 5 (για εντός) Oι περισσότεροι Έλληνες άνω των 35-40 δεν έμαθαν οικονομική οδήγηση μαζί με το δίπλωμά τους. Μπήκε το 2011 αν θυμάμαι καλά. Σε οικονομική οδήγηση, υπάρχουν hands-on ανεξάρτητα βίντεο που το mitsubishi colt μένει στο 3,2 σε αστική οδήγηση, ενώ το πανομοιότυπο κλιό στα 3,3/3,4 (πιθανώς κάποια διαφορά σε λάστιχα - ζάντες). Δε θα καταφέρει το γιάρις να μένει στο 3άρι; Το έχω ξανακούσει άλλωστε, απλά φέρνω και το κλιό χάριν συζήτησης. 18 minutes ago, Vasilisxd said: Skoda Enyaq. Εντύπωση μου κάνει, σε βόλτα 87 χιλιομέτρων με Εθνική, μου έκαψε κάτω από 1,80€ πάντα με χαλαρή οδήγηση. Εάν το πατήσω καίει κάργα και το δικό μου. Οκ, η σκόντα έχει μάλλον πιο αποδοτικό - έξυπνο κινητήρα, ή πολύ πιθανότερο, πολύ καλύτερη τεχνολογία ανάκτησης. Όλη η μαγκιά είναι η ανάκτηση. Οι κινητήρες πάλι πάνω - κάτω το ίδιο έργο ''υποχρεούνται'' να παράγουν. Το ερώτημα είναι πόσο καλά - αποτελεσματικά - σοβαρά ανακτάς τις απώλειες. Ουσιαστικά γι' αυτό είναι οικονομικότερα τα υβριδικά, δεν ανακαλύψαμε τρόπο να τα κινούμε αποδοτικότερα, αλλά τρόπο να ανακτούμε τη χαμένη ενέργεια της καύσης αποδοτικότερα. Αντί να την κάνουμε στην καλύτερη μηχανόφρενο και στη χειρότερο θερμότητα (φρενάρισμα), την κάνουμε ρεύμα επανα-κίνησης. 1
korakios Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 28 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε Σε οικονομική οδήγηση, υπάρχουν hands-on ανεξάρτητα βίντεο που το mitsubishi colt μένει στο 3,2 σε αστική οδήγηση, ενώ το πανομοιότυπο κλιό στα 3,3/3,4 (πιθανώς κάποια διαφορά σε λάστιχα - ζάντες). Δε θα καταφέρει το γιάρις να μένει στο 3άρι; Το έχω ξανακούσει άλλωστε, απλά φέρνω και το κλιό χάριν συζήτησης. απλά ήθελα να καταλήξω οτι όσοι πιάνουν τόσο χαμηλές καταναλώσεις , θα πιάνουν και αντίστοιχα χαμηλές στα ηλεκτρικά 1
Vasilisxd Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 54 minutes ago, MikhailBakurin said: Οκ, η σκόντα έχει μάλλον πιο αποδοτικό - έξυπνο κινητήρα, ή πολύ πιθανότερο, πολύ καλύτερη τεχνολογία ανάκτησης. Όλη η μαγκιά είναι η ανάκτηση. Οι κινητήρες πάλι πάνω - κάτω το ίδιο έργο ''υποχρεούνται'' να παράγουν. Το ερώτημα είναι πόσο καλά - αποτελεσματικά - σοβαρά ανακτάς τις απώλειες. Ουσιαστικά γι' αυτό είναι οικονομικότερα τα υβριδικά, δεν ανακαλύψαμε τρόπο να τα κινούμε αποδοτικότερα, αλλά τρόπο να ανακτούμε τη χαμένη ενέργεια της καύσης αποδοτικότερα. Αντί να την κάνουμε στην καλύτερη μηχανόφρενο και στη χειρότερο θερμότητα (φρενάρισμα), την κάνουμε ρεύμα επανα-κίνησης. Όντως το δικό μου και το Model 3 (που έχω κάνει test drive) έχουν αρκετά δυνατή ανάκτηση, ενώ στο Atto 3 που έκανα πάλι test drive, ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου από Vasilisxd
chek2fire Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου και τα Hyundai, KIA έχουν πολύ δυνατές ανακτήσεις ενέργειας με πολλές επιλογές
MikhailBakurin Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Ναι προσωπικά πλέον κι εγώ κοιτάω περισσότερο e-C3 και inster. Ό,τι κάτσει καλύτερα.
manolis940 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, chek2fire είπε Ολο και πιο πολύ μου αρέσει θέλω από τα μικρά που θα δοκιμάσω να δω και το Renault 5 Spoiler 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Γιατί δεν έχει περάσει euroncap; Πάντως αν βγει κάπου στα 20000€ θεωρώ ότι είναι μία πάρα πολύ καλή επιλογή για πόλη και για μια μικρή εξόρμηση κρατώντας ένα ερωτηματικό για την ασφάλεια του. Έχει και τις οριζόντιες μπάρες για να κουμπώσεις πάνω μπαγκαζιέρια γιατί θα την χρειαστεί αν υπάρχει και οικογένεια. 6 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε Σιγά μην καίει κι 1 ευρώ το δόλφιν στα 100. Σε όλα τα ελληνικά φιδμπακ διαβάζω 15-16κβ σε αστικό ιστό και 22-23 σε ταχύτητες άνω των 120. Δεν παίζει αυτό και στο λέω σαν κάτοχος. Στο λίγο που το παρατήρησα στο εντός πέφτεις άνετα στο 9kWh/100km και το έκανα μάλιστα και όταν το πρωτοπήρα που δεν γνώριζα πως να το οδηγάω για να κάνω οικονομική οδήγηση. Βέβαια οκ στην πόλη δεν πατάς και απότομα το γκάζι γενικώς οπότε δεν ξέρω αν το προσπαθήσω τώρα αν θα καταφέρω και κάτι πολύ καλύτερο Σε δρόμο με μικρές ανηφορές/κατηφόρες και πας την περισσότερη ώρα με 80km/h και υπάρχουν και μικρές διακυμάνσεις από 60km/h σε κάποιες στροφές μέχρι 110km/h σε κάποιες λίγες μεγάλες ευθείες 13.4kWh/100km Σε δρόμο με αρκετά μεγάλες ανηφόρες/κατηφόρες με οδήγηση στα 100km/h πήγα στα 17.6kWh/100km Αν τώρα αλλάξουν αυτά δραματικά σε ζεστές συνθήκες δεν το γνωρίζω. Επίσης δεν έχω κάνει ανάβαση σε βουνό για να σου δώσω και εκεί μια εικόνα. Τώρα αν θες να κάνεις νευρική οδήγηση επειδή έπιασες γρήγορο αμάξι στα χέρια σου* και θες να κάνεις απότομα ανεβάσματα απ' τα 20 στα 100 ναι φυσικά η κατανάλωση μπορεί να πάει και στις 30kWh/100km. Άμα οδηγάς σαν άνθρωπος και σέβεσαι τα άντερα σου και των συνεπιβατών σου τότε είναι αδύνατον να φτάσεις εκεί πάνω. Οπότε ναι το dolhin με ένα καλό προγραμματάκι που έχει ονομαστική κατανάλωση 90€ την μεγαβατόρα βάζοντας και τα γύρω γύρω του ρεύματος ναι πάει άνετα με 2€/100km άντε το πολύ 3€/100km * Προφανώς και υπάρχουν πιο γρήγορα ηλεκτρικά απ' το Dolhin αλλά σε σχέση με τα συνηθισμένα θερμικά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο γρήγορο. 4 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Όντως το δικό μου και το Model 3 (που έχω κάνει test drive) έχουν αρκετά δυνατή ανάκτηση, ενώ στο Atto 3 που έκανα πάλι test drive, ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. Γιατί έχουν one pedal drive πιθανών. Στο Atto έχει διαβαθμίσεις. Το είχες ρυθμίσει στο High;
Ntinaras Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Εγω παντως με το Dolphin μετα απο ενα μηνα χρησης εχω μ.ο. καπου 16kwh/100km Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου από Ntinaras 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα