chek2fire Δημοσ. Κυριακή στις 05:33 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 05:33 μμ 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε αν με τοσο κρυο και αυτη την οδηγηση καιει τοσο απορω ποιος θα το παρει εκει περα που εχουν πολυ συχνα τοσο κρυο. ακραια καταναλωση. αυτο δεν υποτιθετε οτι ειναι και οικονομικο? απο αλλο τεστ: Keeping in mind we were driving in 30-plus-degree weather and high humidity in Seoul, the trip computer was reading 6.7kWh/km across mixed driving conditions – that equates to 14.9kWh/100km which would see at least 550km of range on a full charge. κάποιο πρόβλημα σίγουρα στο λογισμικό του γιατί δεν δικαιολογείτε με το που το ξεκινάει με 20 χιλιόμετρα την ώρα να του γράφει 33kw ανά χιλιόμετρο.
teodor_ch Δημοσ. Κυριακή στις 06:08 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 06:08 μμ 33 λεπτά πριν, chek2fire είπε κάποιο πρόβλημα σίγουρα στο λογισμικό του γιατί δεν δικαιολογείτε με το που το ξεκινάει με 20 χιλιόμετρα την ώρα να του γράφει 33kw ανά χιλιόμετρο. ίσα ίσα σε όλα τα αυτοκίνητα στην αρχή βγάζει μεγάλη κατανάλωση αφού απο το 0 έως τα 20χλμ/ώρα έχει καταναλώσει πολύ ενέργεια και εγώ όταν ξεκινάω απο το σπίτι μου βγάζει 30+ αλλά όταν φτάνω στη δουλειά μου γράφει 13 είναι η ένδειξη μέσης κατανάλωσης και στο golf τα ίδια έβλεπα 1
basilis_k6 Δημοσ. Κυριακή στις 06:52 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 06:52 μμ 41 λεπτά πριν, teodor_ch είπε ίσα ίσα σε όλα τα αυτοκίνητα στην αρχή βγάζει μεγάλη κατανάλωση αφού απο το 0 έως τα 20χλμ/ώρα έχει καταναλώσει πολύ ενέργεια και εγώ όταν ξεκινάω απο το σπίτι μου βγάζει 30+ αλλά όταν φτάνω στη δουλειά μου γράφει 13 είναι η ένδειξη μέσης κατανάλωσης και στο golf τα ίδια έβλεπα γιατι να συμβαινει αυτο? η μπαταρια ειναι κρυα αλλα οχι τοσο (ειδικα στην ελλαδα) που να εχει επιδραση στην καταναλωση. σε βαρια 5 λεπτα οδηγησης ακομα και χειμωνα πρεπει να βλεπεις πολυ χαμηλοτερες καταναλωσει απο 5 λεπτα θερμικου κινητηρα που καιει τον πατο του.
chek2fire Δημοσ. Κυριακή στις 07:22 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 07:22 μμ 28 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε γιατι να συμβαινει αυτο? η μπαταρια ειναι κρυα αλλα οχι τοσο (ειδικα στην ελλαδα) που να εχει επιδραση στην καταναλωση. σε βαρια 5 λεπτα οδηγησης ακομα και χειμωνα πρεπει να βλεπεις πολυ χαμηλοτερες καταναλωσει απο 5 λεπτα θερμικου κινητηρα που καιει τον πατο του. του έγραψα στο youtube και μου απάντησε αυτός που έκανε το video ότι είναι normal αυτή η κατανάλωση σε αυτές τις θερμοκρασίες. Τον ρώτησα τώρα γιατι θερμοκρασίες μιλάμε αλλά και πάλι εμένα μου φαίνονται πάρα πολύ μεγάλες οι καταναλώσεις. 1
teodor_ch Δημοσ. Κυριακή στις 07:42 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:42 μμ 45 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε γιατι να συμβαινει αυτο? η μπαταρια ειναι κρυα αλλα οχι τοσο (ειδικα στην ελλαδα) που να εχει επιδραση στην καταναλωση. σε βαρια 5 λεπτα οδηγησης ακομα και χειμωνα πρεπει να βλεπεις πολυ χαμηλοτερες καταναλωσει απο 5 λεπτα θερμικου κινητηρα που καιει τον πατο του. και στο βενζίνης golf στα πρώτα λεπτά είχα ανεβασμένη κατανάλωση αφού για να ξεκινήσει και όταν είσαι με 1η, 2α, 3η καίει πολύ ανα χιλιόμετρο είναι η μέση κατανάλωση εκείνη τη στιγμή δεν έχει σημασία αν είναι ηλεκτρικό ή υβριδικό ή οτιδήποτε θέλει πολύ περισσότερη ενέργεια για να φτάσει τα 20χλμ απο το 0 απο το να κρατήσει τα 60/70/80 σταθερά
chek2fire Δημοσ. Δευτέρα στις 02:29 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 02:29 μμ είναι θέμα χρόνου να δούμε solid state μπαταρίες. Το θέμα είναι πιο θα το κάνει πρώτος H Honda θέλει να φέρει επανάσταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες στερεάς κατάστασης https://www.naftemporiki.gr/techscience/1873771/h-honda-thelei-na-ferei-epanastasi-sta-ilektrika-aytokinita-me-mpataries-stereas-katastasis/
chek2fire Δημοσ. Τρίτη στις 09:17 πμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 09:17 πμ Εδω οι καταναλώσεις είναι αρκετά νορμάλ
basilis_k6 Δημοσ. Τρίτη στις 06:09 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:09 μμ 8 ώρες πριν, chek2fire είπε Εδω οι καταναλώσεις είναι αρκετά νορμάλ Σε αλλο βιντεο εβγαλαν 16kw/100 στους 2 βαθμους κελσιου και το θεωρησαν αρκετα ψηλα.
korakios Δημοσ. Τρίτη στις 06:20 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:20 μμ Στις 6/1/2025 στις 2:29 ΜΜ, chek2fire είπε είναι θέμα χρόνου να δούμε solid state μπαταρίες. Το θέμα είναι πιο θα το κάνει πρώτος H Honda θέλει να φέρει επανάσταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες στερεάς κατάστασης https://www.naftemporiki.gr/techscience/1873771/h-honda-thelei-na-ferei-epanastasi-sta-ilektrika-aytokinita-me-mpataries-stereas-katastasis/ Κυνηγά και η samsung την ίδια φάση , με συνεργασία απο διάφορες γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες , αν είναι το ίδιο , τότε πάει για μετά το 2027 και υπερ-premium τιμή 1
chek2fire Δημοσ. χθες στις 09:03 πμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 09:03 πμ (επεξεργασμένο) τώρα έχουμε και ηλεκτρικά που πηδάνε στον αέρα Επεξ/σία χθες στις 09:11 πμ από chek2fire 1
bill999r Δημοσ. χθες στις 10:52 πμ Δημοσ. χθες στις 10:52 πμ 1 ώρα πριν, chek2fire είπε τώρα έχουμε και ηλεκτρικά που πηδάνε στον αέρα Σε λίγο και σουζες.... Πέρα από την πλάκα έχω μείνει παγωτό με την τεχνολογία αυτής της εταιρίας. Δεν ξέρω που αλλού εκτός από την χώρα μας μπορεί να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία άλματος. Εδώ πάντως σίγουρα πάει για μπεστ σέλλερ. 1
basilis_k6 Δημοσ. χθες στις 07:22 μμ Δημοσ. χθες στις 07:22 μμ 1 ώρα πριν, chek2fire είπε πανεμορφο. ποσο κριμα που δεν βγαινει σε θερμικο. σαν ηλεκτρικο ειναι υπερβολικα ακριβο για τοσο μικρο αμαξι. κριμα... 1
SaFiS Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες 3 hours ago, basilis_k6 said: πανεμορφο. ποσο κριμα που δεν βγαινει σε θερμικο. σαν ηλεκτρικο ειναι υπερβολικα ακριβο για τοσο μικρο αμαξι. κριμα... Έτσι ακριβώς. Ας το βγάζανε και θερμικό / hybrid, αν και πιστεύω θα ροκάνιζε πωλήσεις από το Clio. Ποιος δεν θα ήθελε ένα Renault 5 RS... Το αδελφάκι του Alpine είναι κλάμα, ειδικά το εσωτερικό...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα