Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bill999r είπε

Θεωρώ ότι πιο πολλά θα γλυτώσει αν βάλεις κ κόστος σέρβις συν ότι έβαλες μέση κατανάλωση 6 λίτρα για το θερμικό.

Πάντως για την τιμή πέρα από τα κινέζικα που όντως είναι value for money και με την επιδότηση, όσο υπήρχε, όντως γλυτωνες χρήματα, τα υπόλοιπα ηλεκτρικά είναι πολύ ακριβά.

Να κρατήσουμε τους υπολογισμούς σου, τότε εάν ένας ιδιοκτήτης αγοράσει ένα ηλεκτρικό στα 40.000 ευρώ και αντίστοιχα ένας άλλος αγοράσει ένα υβριδικό για παράδειγμα στα 30.000, τότε ο ιδιοκτήτης του θερμικού θα χρειαστεί περίπου 14 χρόνια σε καύσιμα για να ισοφαρίσει το κόστος απόκτησης ενός ηλεκτρικού.

Αν ένας άλλος αγοράσει διπλού καυσίμου με υγραέριο τότε η ψαλίδα ανοίγει ακόμα πιο πολύ.

Μακάρι να δούμε πιο φτηνά ηλεκτρικά στο μέλλον αλλά προς το παρόν ειδικά κ με ην απουσία επιδότησης είναι οικονομικά ασύμφορα. Ή για να το θέσω καλύτερα, δεν κάνεις πραγματική οικονομία μιας κ το αρχικό κόστος υπερκαλύπτει το κέρδος των καυσίμων τουλάχιστον για μια δεκαετία. Βέβαια αν στο μέλλον αλλάξει η τιμή του ρεύματος ( μειωθεί) και αυξηθεί η τιμή των ορυκτών τότε όλα αλλάζουν. Προς το παρόν για μένα είναι πολύ ακριβά ακόμα.

Ποια αυτοκίνητα συγκρίνεις με 30.000 vs 40.000; Οι 40.000 είναι με επιδότηση (δηλαδή 49.000) ή χωρίς; Η επιδότηση υπάρχει ακόμα, δε καταργήθηκε. Έχουν τελειώσει τα χρήματα του ΚΗ3 αλλά πιθανότατα θα προστεθούν κι άλλα.

Προσωπικά μου αρέσει να συγκρίνω το Golf με το ID3. 40900 το Pro More ID3 χωρίς επιδότηση, 35000 το Hybrid αυτόματο έκδοση More. 150 άλογα το υβριδικό, 205 άλογα το ID3. Οπότε δεν είναι η διαφορά 10000 ευρώ αλλά 5900, και δεν είναι καν συγκρίσιμα, το ID3 είναι πιο ισχυρό. Ναι υπάρχει και Golf More χωρίς αυτόματο κιβώτιο και 110 άλογα στα 27000, αλλά δεν είναι συγκρίσιμα τα αυτοκίνητα μετά. Με επιδότηση δεν τίθεται καν θέμα τι θα διαλέξεις, θα διαλέξεις το ID3. Χωρίς επιδότηση το σκέφτεσαι.

Όταν βάλεις στην εξίσωση πως το Dolphin, ένα ID3 δηλαδή κινέζικο, το παίρνεις χωρίς επιδότηση με 26500 και θα πάει το πολύ 30000-31000 μόλις λήξει το promotion, καταλαβαίνεις το πρόβλημα της VW και των άλλων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών. Έχουν την τιμή στο ID3 εκεί που είναι για να μπορούν να πουλάνε ακόμα τα θερμικά από τα οποία κερδίζουν περισσότερα λόγω των service. Θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα ανταγωνιστούν το Dolphin, σκοτώνοντας τα θερμικά τους.

 

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 2
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ποια αυτοκίνητα συγκρίνεις με 30.000

Υπάρχουν πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα με τιμή κάτω από 30.000

Suzuki Vitara, s cross, Corolla.

Αν πάμε σε mg παίρνεις υβριδικό με ακόμα λιγότερα.

Όταν αναφέρομαι σε τιμές αναφέρομαι στο καθαρό ποσό που θα βγεί από την τσέπη σου και προς το παρόν το ΚΗ3 είναι στον πάγο.

Οπότε προς το παρόν όλα τα ηλεκτρικά είναι τουλάχιστον 8.000 πιο ακριβά από το απλό Vitara.

Για να κάνεις απόσβεση την διαφορά της τιμής θέλεις 11 χρόνια σε καύσιμα.

Όταν μιλάμε για οικονομία τότε συγκρίνουμε τα οικονομικά αυτοκίνητα της κάθε εταιρίας και όχι τα γρήγορα ή τα premium.

Αν κάποιος δεν έχει θέμα με το χρήμα δεν νομίζω να τον καιει η κατανάλωση ή αν κ ποτέ θα κάνει απόσβεση.

  • Like 1
Δημοσ.

10.000χλμ/έτος

με 6λίτρα/100χλμ και τιμή 1.85 = 1110 ευρώ/έτος

με 0.22€/kWh και 17kWh/100χλμ = 374 ευρώ/έτος

€736 κέρδος/έτος

αν κάνει 15.000χλμ/έτος έχει €1104 κέρδος/έτος

Μόνο απο καύσιμο

Byd dolphin 26.380 χωρίς επιδότηση

BYD-Pricelist-25.09.2024.pdf

Στα 6 χρόνια ποιό ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μή ηλεκτρικό συμφέρει περισσότερο με 10.000χλμ/έτος?

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, bill999r είπε

Υπάρχουν πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα με τιμή κάτω από 30.000

Suzuki Vitara, s cross, Corolla.

Αν πάμε σε mg παίρνεις υβριδικό με ακόμα λιγότερα.

Όταν αναφέρομαι σε τιμές αναφέρομαι στο καθαρό ποσό που θα βγεί από την τσέπη σου και προς το παρόν το ΚΗ3 είναι στον πάγο.

Οπότε προς το παρόν όλα τα ηλεκτρικά είναι τουλάχιστον 8.000 πιο ακριβά από το απλό Vitara.

Για να κάνεις απόσβεση την διαφορά της τιμής θέλεις 11 χρόνια σε καύσιμα.

Όταν μιλάμε για οικονομία τότε συγκρίνουμε τα οικονομικά αυτοκίνητα της κάθε εταιρίας και όχι τα γρήγορα ή τα premium.

Αν κάποιος δεν έχει θέμα με το χρήμα δεν νομίζω να τον καιει η κατανάλωση ή αν κ ποτέ θα κάνει απόσβεση.

Συγκρίνουμε αυτοκίνητα παρόμοιων χαρακτηριστικών. Δε γίνεται να συγκρίνουμε ένα αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο με 110 άλογα όπως το S-Cross με ένα ηλεκτρικό (άρα αυτόματο) με 200 άλογα. To Corolla με αυτόματο και 140 άλογα φτάνει τις 30000, παίρνεις με 40000 ένα σαφώς ανώτερο sedan, το Tesla Model 3. Οπότε δε θα πρέπει να σκέφτεσαι πως θα κάνεις απόσβεση 10000 ευρώ, ένα μέρος των παραπάνω χρημάτων σου δίνουν απλώς ανώτερο αυτοκίνητο. Και αν μπορέσεις και πάρεις επιδότηση, ποιος θα επέλεγε το Corolla έναντι του Tesla Model 3; Ίδια χρήματα θα βγουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που αναφέρουν αρκετοί φίλοι όμως είναι πως πολύ απλά δεν έχουν το budget να κοιτάξουν κάτι καινούριο σε αυτή την κατηγορία τιμής. Ασχέτως μηχανής.

Δλδ δεν μπορούν να συγκρίνουν θερμικά με ηλεκτρικά αυτοκίνητα σωστά, καθώς δεν υπάρχουν τόσο φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα στην αγορά (με εξαίρεση και ΜΟΝΟ το dolphin, προς το παρόν).

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Αυτό που αναφέρουν αρκετοί φίλοι όμως είναι πως πολύ απλά δεν έχουν το budget να κοιτάξουν κάτι καινούριο σε αυτή την κατηγορία τιμής. Ασχέτως μηχανής.

Δλδ δεν μπορούν να συγκρίνουν θερμικά με ηλεκτρικά αυτοκίνητα σωστά, καθώς δεν υπάρχουν τόσο φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα στην αγορά (με εξαίρεση και ΜΟΝΟ το dolphin, προς το παρόν).

Αυτο ειναι λογικο.

Οποτε η δεν παιρνουν καθολου, η περιμενουν να παρουν μεταχειρισμενο σε 2 χρονια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, Ntinaras said:

Αυτο ειναι λογικο.

Οποτε η δεν παιρνουν καθολου, η περιμενουν να παρουν μεταχειρισμενο σε 2 χρονια.

Ή αν πρέπει να πάρουν καινούριο (προϋπόθεση για συζήτηση στο thread για να μην επιστρέψουμε στα μεταχειρού/γκάζια/κλπ) παίρνουν φθηνό θερμικό/υβριδικό, όπως αυτά που αναφέρθηκαν ήδη.

Αμάξια σαν το Yaris Cross δεν πουλάνε τυχαία τα κέρατά τους αυτή την στιγμή..

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα και το Yaris Cross με 130 άλογα έχει 31000. Ναι υπάρχει και με 110 άλογα στα 26000. Με επιδότηση το ID3 Pure κατεβαίνει στα 27200. 170 άλογα 52 KWh μπαταρία και καλύτερο charging curve από BYD. 

Η διαφορά δηλαδή είναι η επιδότηση. Όταν σταματήσουν τελείως οι επιδοτήσεις θα δούμε τις τιμές να πέφτουν 3-4 χιλιάρικα τουλάχιστον. Παράδειγμα το KIA EV3, 42000 εδώ με έκπτωση στις 39000, 34000 στη Γερμανία που σταμάτησαν οι επιδοτήσεις. Το ίδιο και το παραπάνω ID3, στη Γερμανία είχε 33300 - 3500 προσφορά ως τέλος 2024, τελική τιμή δηλαδή κάτω από 30000 (35900 εδώ). 

 

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

το model y ειναι ενα ασχημο αυγο και πουλαγε κυριως γιατι ηταν φρεσκο, τεσλα, ανετο κτλ. Τωρα υπαρχουν επιλογες, θελει ενα νεο suv ή crossover και με μια νορμαλ τιμη θα παει ξανα νο1. 

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

το model y ειναι ενα ασχημο αυγο και πουλαγε κυριως γιατι ηταν φρεσκο, τεσλα, ανετο κτλ. Τωρα υπαρχουν επιλογες, θελει ενα νεο suv ή crossover και με μια νορμαλ τιμη θα παει ξανα νο1. 

πλεον υπαρχει σοβαρος ανταγωνισμος, και επισης η ψαλιδα τεχνολογιας με τις υπολοιπες εταιρειες εχει αρχισει να κλεινει.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, chek2fire είπε

τι έγινε? αυτός δεν έμεινε όπως στην Αράχωβα?

Ωραίο αμάξι. Αυτές οι καταναλώσεις είναι νορμάλ; Γιατί εσύ chek2fire έλεγες για κάτι καταναλώσεις κάτω από 10 στο δικό σου... Μήπως λέω ρε παιδάκι μου τις υπολόγιζες λάθος;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Ωραίο αμάξι. Αυτές οι καταναλώσεις είναι νορμάλ; Γιατί εσύ chek2fire έλεγες για κάτι καταναλώσεις κάτω από 10 στο δικό σου... Μήπως λέω ρε παιδάκι μου τις υπολόγιζες λάθος;

Μίλαγα για βόλτα μέσα στη κίνηση. Οπου εκεί στα ηλεκτρικά είναι πάρα πολύ χαμηλές. Τώρα για συντηρητική οδήγηση σε μένα είναι πάνω κάτω στα 10-12 μπορεί να πέσει και παρακάτω στα 8 ανά διαστήματα αν και σπάνια κάνω συντηρητική οδήγηση :D 

Τέτοιες καταναλώσεις που του βγάζει αυτουνου εκεί το ΚΙΑ δεν τις έχω δει ποτέ στο δικό μου πάντως. 24-26 μόνο με 170-180 χιλιόμετρα στην εθνική και αναμμένο aircodition. 

Επεξ/σία από chek2fire
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, chek2fire είπε

 24-26 μόνο με 170-180 χιλιόμετρα στην εθνική και αναμμένο aircodition. 

αν με τοσο κρυο και αυτη την οδηγηση καιει τοσο απορω ποιος θα το παρει εκει περα που εχουν πολυ συχνα τοσο κρυο. ακραια καταναλωση. αυτο δεν υποτιθετε οτι ειναι και οικονομικο?

 

απο αλλο τεστ:

Keeping in mind we were driving in 30-plus-degree weather and high humidity in Seoul, the trip computer was reading 6.7kWh/km across mixed driving conditions – that equates to 14.9kWh/100km which would see at least 550km of range on a full charge.

Επεξ/σία από basilis_k6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...