Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, sndev είπε

Για σας που λετε θεωρίες με ποσοστά μπαταρίας με βαση τα χιλιόμετρα μετα απο χρόνια προσδεθείτε γτ η πτωση θα νε άσχημη.

60 000 κμ σε 1 ετος έχει τραγικα μικρότερο  degradation απο ενα όχημα  με 30 000 σε 3 ετη.

 

Στοιχεία; Τα στοιχεία που δημοσιεύει η Tesla δείχνουν πως το degredation κυρίως έχει να κάνει με τα km => με τους κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης δηλαδή.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, chek2fire said:

που το στηρίζεις αυτό γιατί το degradation είναι με τους κύκλους φόρτισης και αυτοί οι κύκλοι έχουν πάντα σχέση με το πως φροντίζεις την μπαταρία σου. Δηλαδή μικρές φορτίσεις, αν αφήνεις να αδειάζει η μπαταρία, αν αφήνεις την μπαταρία γεμάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα ακινησίας κτλ

Δεν έχει σχέση με αν τα χιλιόμετρα τα κάνεις σε 1 σε 3 η σε 5 χρόνια. 

Το στηρίζω αφενός στο δικό μου ηλεκτρικό που θα παει 4 ετος,στις λεπτομερεστατες καταγραφες λογκ απο day one (κατι που κάνεις σας δε κανει) στα στοιχεία απο το obd καθως κ μάντεψε κ απο τι ακόμα.. ιδια αμάξια ιδιας χρονολογίας με διαφορετικά χιλιόμετρα έχουμε ίδιο degradation. 

Κ να σου πω το ακομα καλύτερο;  η dc φόρτιση δεν παίζει τοσο μεγαλο ρόλο εντέλει.

87000 κμ σε 3.5 χρονια και 1 dc μόλις έχει ιδιο degradation με το δίκο μου στα 26000 κμ των 3.5 ετών που το 30% ηταν dc.

Α κ η σύγκριση δεν ηταν μεταξυ 2 οχημάτων αλλα μεταξυ 5 ,ιδιο μοντέλο,ιδιας χρονολογίας ολα Αττική. Απο 25000κμ μεχρι 100 000κμ στα 3.5 περίπου έτη. Ολα φορτίζουν σε τεραστιο βαθμό μεταξυ 40-85 %. Ολα κρατούσαν logs. κ τα 5 οχηματα ειναι καθημερινης χρησης απο οικογενιαρχες δλδ σπιτι δουλεια εκδρομη. οι φορτισεις dc ηταν σε ταξιδια. βασικη φορτιση σπιτι πριζα εως 2-3 kwh  στα 11-13 Α. 

Η διαφορά τους ηταν ο τροπος φόρτισης dc ac τα κμ που εχουν γίνει καθως κ ο τροπος οδήγησης.

Θα σου βαλω έναν αστερίσκο εδω οτι ναι το degradation εχει να κανει ΚΑΙ με τροπο φόρτισης αλλα το σημαντικό που παίζει το κυρίο ρολο είναι ο χρόνος. Τα χημικά της μπαταρίας έχουν φθορά ειτε το κουνας απο το γκαρα ειτε οχι. Δυστηχως. Τωρα αν αυτό εχει κάποιο χρονικό στοπ η μείωση δεν ξέρω. Για την ωρα ισχύει οτι εγραψα.

Αν θες σου δινω πρόσβαση στα δεδομένα του Οχήματος μου να μελετήσεις 

 

 

44 minutes ago, malakudi said:

Στοιχεία; Τα στοιχεία που δημοσιεύει η Tesla δείχνουν πως το degredation κυρίως έχει να κάνει με τα km => με τους κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης δηλαδή.

για δειξε μου τα στοιχεια της τεσλα παρακαλω πολυ

Επεξ/σία από sndev
  • Like 3
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, sndev είπε

Το στηρίζω αφενός στο δικό μου ηλεκτρικό που θα παει 4 ετος,στις λεπτομερεστατες καταγραφες λογκ απο day one (κατι που κάνεις σας δε κανει) στα στοιχεία απο το obd καθως κ μάντεψε κ απο τι ακόμα.. ιδια αμάξια ιδιας χρονολογίας με διαφορετικά χιλιόμετρα έχουμε ίδιο degradation. 

Κ να σου πω το ακομα καλύτερο;  η dc φόρτιση δεν παίζει τοσο μεγαλο ρόλο εντέλει.

87000 κμ σε 3.5 χρονια και 1 dc μόλις έχει ιδιο degradation με το δίκο μου στα 26000 κμ των 3.5 ετών που το 30% ηταν dc.

Α κ η σύγκριση δεν ηταν μεταξυ 2 οχημάτων αλλα μεταξυ 5 ,ιδιο μοντέλο,ιδιας χρονολογίας ολα Αττική. Απο 25000κμ μεχρι 100 000κμ στα 3.5 περίπου έτη. Ολα φορτίζουν σε τεραστιο βαθμό μεταξυ 40-85 %. Ολα κρατούσαν logs. κ τα 5 οχηματα ειναι καθημερινης χρησης απο οικογενιαρχες δλδ σπιτι δουλεια εκδρομη. οι φορτισεις dc ηταν σε ταξιδια. βασικη φορτιση σπιτι πριζα εως 2-3 kwh  στα 11-13 Α. 

Η διαφορά τους ηταν ο τροπος φόρτισης dc ac τα κμ που εχουν γίνει καθως κ ο τροπος οδήγησης.

Θα σου βαλω έναν αστερίσκο εδω οτι ναι το degradation εχει να κανει ΚΑΙ με τροπο φόρτισης αλλα το σημαντικό που παίζει το κυρίο ρολο είναι ο χρόνος. Τα χημικά της μπαταρίας έχουν φθορά ειτε το κουνας απο το γκαρα ειτε οχι. Δυστηχως. Τωρα αν αυτό εχει κάποιο χρονικό στοπ η μείωση δεν ξέρω. Για την ωρα ισχύει οτι εγραψα.

Αν θες σου δινω πρόσβαση στα δεδομένα του Οχήματος μου να μελετήσεις 

 

 

για δειξε μου τα στοιχεια της τεσλα παρακαλω πολυ

https://www.tesla.com/ns_videos/2023-tesla-impact-report-highlights.pdf

Σελίδα 18

Η μείωση με βάση το χρόνο είναι ελάχιστη. Αν μιλάμε για NCM/NCA μπαταρίες, όλες έχουν ένα 5% degradation με το καλημέρα, στα πρώτα 2-3000 km. Μετά οι διαφορές είναι μικρές και αυτό που βλέπεις μπορεί να είναι απλό deviation από το μέσο όρο. Σε κάθε περίπτωση δε βγάζεις συμπέρασμα ούτε από 2 ούτε από 5 αυτοκίνητα, θες εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες, όπως έχει η Tesla. Πουθενά η Tesla δεν αναφέρει χρόνια, πάντα αναφέρει χιλιόμετρα (ή μίλια).

Θα με ενδιάφεραν τα στοιχεία πάντως, κρατάω κι εγώ για το δικό μου. Στείλε pm

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, malakudi said:

https://www.tesla.com/ns_videos/2023-tesla-impact-report-highlights.pdf

Σελίδα 18

Η μείωση με βάση το χρόνο είναι ελάχιστη. Αν μιλάμε για NCM/NCA μπαταρίες, όλες έχουν ένα 5% degradation με το καλημέρα, στα πρώτα 2-3000 km. Μετά οι διαφορές είναι μικρές και αυτό που βλέπεις μπορεί να είναι απλό deviation από το μέσο όρο. Σε κάθε περίπτωση δε βγάζεις συμπέρασμα ούτε από 2 ούτε από 5 αυτοκίνητα, θες εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες, όπως έχει η Tesla. Πουθενά η Tesla δεν αναφέρει χρόνια, πάντα αναφέρει χιλιόμετρα (ή μίλια).

Θα με ενδιάφεραν τα στοιχεία πάντως, κρατάω κι εγώ για το δικό μου. Στείλε pm

 

ρε συ το γραφημα δε λεει πουθενα για χρονο..

το degradation στο πρώτο ετος είναι 2.5% περίπου κ όχι στα 3000 km

(ανοιξε την εικόνα απο PC / ειναι το δικο μου όχημα) 

 

Spoiler

image.png.a8f9f4bebab2bbc61751fafcab3abd3e.png

το συγκεκριμένο γράφημα της τεσλα από το φυλλάδιο της  ειναι μάρκετινγκ να ξέρεις κ παρμενο απο το teslalogger( https://github.com/bassmaster187/TeslaLogger ) που τραβαει data απο το obd των χρηστων που το κουμπωσανε (ποσοι νανε?)  κ οχι των χιλιάδων τεσλα που υπαρχουν στο δρομο.

 

και ναι μια χαρά συμπερασμα βγαζεις για κάποιον μπουσουλα χρησης. είναι άλλο να πεις ότι χάνει με το καιρο σημαντικά  οπως λεω εγω κ οτι ειναι μεγαλος παράγοντας ανεξαρτητος KM κ αλλο να πεις συγκεκριμένα θα χασει τόσο % με το καιρο. αν θες λεπτομερείς ποσοστών ναι εκει θες πολλά δεδομένα αλλα οταν μιλας για ιδια πράγματα σε πραγματικές συνθήκες κ οτιδήποτε πάνω απο 3 συγκρίσιμα στον ιδιο τοπο με ιδιες θερμοκρασίες κ παρομιες καθημερινές χρήσεις  δε το λες κ εξαίρεση στο κανόνα.

να ξέρεις ανέφερα οχήματα όλα Model 3 LR ιδιας χρονιάς.. εχω ακόμα στοιχεια για  2 LR 1 ετος περισσότερο χρήσης παλι με παρόμοια αποτελέσματα ανεξαρτήτως κμ αρα σε μεγαλύτερη εικόνα το 5 οχήματα γίνονται 7.

 

ξέρεις γτ δε λένε χρονια? γτ το μυαλο του κόσμου (αρα μαρκετινγ)  καταλαβαίνει συγκριση με κμ.. αλλα σου λεω ειναι το 1/3 της πραγματικότητας.


και για να μην υπάρξει η αίσθηση οτι κατηγορώ,  οσα λεω  ειναι απλα να εχετε μια πιο σωστη πληροφόρησή. Αν αλλαζα αμάξι παλι τεσλα θα επερνα κ πιθανων το ιδιο ακριβως αμαξι,  το degratation δεν με επηρεάζει κάπου ουσιαστικά (ακομα, δε γνωριζω σε 3 χρονια,  αλλα ευελπιστώ οτι θα εχω αλλάξει οχημα ούτος  η αλλος μέχρι τότε) 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Doubt είπε

Όταν λέμε κύκλο φόρτισης εννοούμε πλήρη κύκλο 0-100-0, πχ 30-80-30 είναι μισός κύκλος.

Δεν έχει γίνει κάποια μεγάλη επανάσταση στις μπαταρίες λιθίου, αλλά υπάρχει πολύ μεγάλη βελτίωση σε σχέση με, ας πούμε, 10 χρόνια πριν.

ναι ακριβώς αυτό είπα. Μην ξεχνάμε αυτό εδώ 

 

Δημοσ.

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ γιατί είναι συζήτηση καφενείου που δεν έχει αναφερθεί καν ο τύπος μπαταρίας. degradation μετράει μονο η tesla με χρέωση. 

Logs ειναι να δημιουργούμε εντυπώσεις. Αρκετά που εμένα 

  • Confused 1
  • Haha 2
Δημοσ.
4 minutes ago, aionnou said:

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ γιατί είναι συζήτηση καφενείου που δεν έχει αναφερθεί καν ο τύπος μπαταρίας. degradation μετράει μονο η tesla με χρέωση. 

Logs ειναι να δημιουργούμε εντυπώσεις. Αρκετά που εμένα 

Εντάξει φιλε μου μας εκανες τη μούρη κρέας 

βαλε ενα αμαξι στο 0% στη πριζα day one κ δες ποσες kwh θα παρει μεχρι το 100%.

βαλε το ιδιο αμαξι στο 0%  στη πριζα 2 ετη μετα  κ δες ποσες kwh θα παρει μεχρι το 100%.

την διαφορά πως θες να τη βαφτίσουμε για να μην είμαστε καφενεία? αν αυτή η διαφορά είναι ιδια με τα Logs κ τα Live data τοτε τι? εχει σημασία αν ειναι lfp η κατι άλλο? η αν ειναι απο τη καθε τεσλα?

 

εσυ δωστο κ στη τεσλα να τη μέτρηση. εμένα με συμφερει κ ξερεις γτ?  το εχω δωσει κ εχω πληρωσει. κ το report ήταν  ηξεις αφίξεις κ γενικότητες με το μέσω ορο οποτε κορόιδευω κ στη πωληση μεταχειρισμένου τον αγοραστη. 

α κ που σε κ απο το service mode του οχηματος το ιδιο αποτελεμα βγαζει στο battery health καφενείο κ αυτό?

αμ κ κατι αλλο , γτ πιστευεις οτι εχω λογο να θελω να δημιουργησω εντυπώσεις μικρε μου κακεντρεχή? μηπως δεν ειμαι κατοχος? μηπως δεν εχω δωσει ηδη ενα Χ ποσο? μήπως δεν ειμαι ευχαριστημένος? στο φιναλε ξαναειπα παλι τεσλα θα παιρνα. 

 

Μη σε χαλάει η πραγματικοτητα. 

  • Like 5
Δημοσ.
2 ώρες πριν, chek2fire είπε

ναι ακριβώς αυτό είπα. Μην ξεχνάμε αυτό εδώ 

 

Αυτόν τον τύπο τον θυμάμαι χρόνια πριν, δεν είχε γκριζάρει ακόμα. Βλέπω ανεβάζει βίντεο από 2011, σοβαρός ήταν και είναι.

  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sndev είπε

Εντάξει φιλε μου μας εκανες τη μούρη κρέας 

βαλε ενα αμαξι στο 0% στη πριζα day one κ δες ποσες kwh θα παρει μεχρι το 100%.

βαλε το ιδιο αμαξι στο 0%  στη πριζα 2 ετη μετα  κ δες ποσες kwh θα παρει μεχρι το 100%.

την διαφορά πως θες να τη βαφτίσουμε για να μην είμαστε καφενεία? αν αυτή η διαφορά είναι ιδια με τα Logs κ τα Live data τοτε τι? εχει σημασία αν ειναι lfp η κατι άλλο? η αν ειναι απο τη καθε τεσλα?

 

εσυ δωστο κ στη τεσλα να τη μέτρηση. εμένα με συμφερει κ ξερεις γτ?  το εχω δωσει κ εχω πληρωσει. κ το report ήταν  ηξεις αφίξεις κ γενικότητες με το μέσω ορο οποτε κορόιδευω κ στη πωληση μεταχειρισμένου τον αγοραστη. 

α κ που σε κ απο το service mode του οχηματος το ιδιο αποτελεμα βγαζει στο battery health καφενείο κ αυτό?

αμ κ κατι αλλο , γτ πιστευεις οτι εχω λογο να θελω να δημιουργησω εντυπώσεις μικρε μου κακεντρεχή? μηπως δεν ειμαι κατοχος? μηπως δεν εχω δωσει ηδη ενα Χ ποσο? μήπως δεν ειμαι ευχαριστημένος? στο φιναλε ξαναειπα παλι τεσλα θα παιρνα. 

 

Μη σε χαλάει η πραγματικοτητα. 

Τελευταίο από εμένα,  δεν έχω καθόλου χρόνο να διαβάζω σεντόνια,  δεν ξέρω τι θέμα έχεις και που κολλάς. Σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία σε ότι κάνεις ή θες να κάνεις. 

  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, sndev said:
  Hide contents

image.png.a8f9f4bebab2bbc61751fafcab3abd3e.png

 

 

Πολύ ωραία info έχεις εδω. Μου κάνει εντύπωση γιατι ότι στις τελευταίες χιλιάδες km χάνει πολύ απότομα capacity. Μου διαφεύγει κάτι; Κάνεις κάτι διαφορετικό τελευταία;

Επίσης στις αρχές-μέσα του linechart το capacity κάνει κάτι jumps που και που. Τι φάση αυξήθηκε η αυτονομία σε κάποια σημεία; :P Δεν θα έπρεπε να βαίνει συνεχώς προς τα κάτω;

Επεξ/σία από kimimaro_
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, kimimaro_ said:

Επίσης στις αρχές-μέσα του linechart το capacity κάνει κάτι jumps που και που. Τι φάση αυξήθηκε η αυτονομία σε κάποια σημεία;

οχι δεν παει προς τα κατω συνεχως  εχει να κανει παντα με την εξωτερικη θερμοκρασία στο πως συμπεριφέρονται τα χημικα της μπαταριας + τη θερμοκρασια των κελιων κατα τη φόρτιση. τωρα αυτο που λες ναι αυξανετε η αυτονομια σε νουμερα αλλα ειναι κλαιν μαιν μιλαμε για 5-10 κμ μαξ κ αυτο θεωρητικά 

μπορει να εχεις ακουσει οτι το χειμωνα πχ εχουν μειωμένη αυτονομία. ενας λογος ειναι αυτος.

Spoiler

image.png.1d35665c840787239c8889f2cc3d2f27.png

αν παρατηρήσεις το γράφημα απομονώσα  μήνες που αυξανετε η θερμοκρασία εκει η μπαταρία αποδίδει  περισσοτερα Km (λιγα αλλα σε γραφημα φαινετε γινεται καμπυλη προς τα πάνω)

αυτο δε σημαίνει ότι ειναι καλο μετα πεφτει παλι απότομα σχετικα  δλδ παει στο αρχικο + λιγο επιπλέον πτώση.

σε γενικότερη εικονα αν καποιος φορτίζει συνεχεία ac κ κανει 2-3ς φορτίσεις σε DC παλι θα δει να "ζωντανεύει" η μπαταρία αλλα είναι παροδικο μετα ξανα ερχετε η πτώση 

 

36 minutes ago, kimimaro_ said:

Μου κάνει εντύπωση γιατι ότι στις τελευταίες χιλιάδες km χάνει πολύ απότομα capacity. Μου διαφεύγει κάτι; Κάνεις κάτι διαφορετικό τελευταία;

σωστα το παρατηρεις αλλα παλι ειναι νορμαλ αν δεις 18-25κ κμ ειναι σταθερα ενω επρεπε να εχει καποια μικρη πτωση , στο διαστηκα 25κ+  κμ  κατι λογικα αρχισε να ψοφαει κ επεσε (ηταν καιρος του)  + οτι ειναι τελος καλοκαιριου συνδυαστικά+ οτι αρχισα να κανω πειράματα φόρτιση εκφορτιση στα ακρα

 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 2
Δημοσ.

Τα στοιχεία που δείχνεις είναι αυτά που έχω δει και εγώ κατά καιρούς σε διάφορα communities. Το θέμα είναι οτι ναι μεν στα πρώτα 2-3 χρόνια υπάρχει αυτή η πτώση, στα μετέπειτα χρόνια / χρήση όμως "flatάρει" το degradation πολύ, μειώνεται πολύ ο ρυθμός.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, EuphangeL said:

Τα στοιχεία που δείχνεις είναι αυτά που έχω δει και εγώ κατά καιρούς σε διάφορα communities. Το θέμα είναι οτι ναι μεν στα πρώτα 2-3 χρόνια υπάρχει αυτή η πτώση, στα μετέπειτα χρόνια / χρήση όμως "flatάρει" το degradation πολύ, μειώνεται πολύ ο ρυθμός.

Ναι μαζί σου δεν διαφωνώ τα έχω δει  κ διαβασει κ το περίμενα αλλα δε σχολιαζω το degradation σαν διαδικασία για να το βάλουμε λιγο στη θεση του ολο αυτό. 

Προσπαθω να εξηγήσω οτι η φθορά δεν εχει να κανει με τα χιλιόμετρα οπως πιστεύει η πλειονότητα που γράφουν εδω αλλα ειναι μια φυσιολογική διαδικασία που θα γίνει κυρίως λογο γήρανσης. Μετα λογο φόρτισης κ πολυ μετα τρόπου χρήσης.

Ειτε κάνεις 10000 ειτε κανεις 100 000 στη τριετία θα έχεις την ιδια φθορά οποτε αυτο που λένε αν χασει χ σε τοσα χιλιόμετρα τοτε στα 200 000 ουυυ θα με βασιλιας δεν ισχύει. 

Για τη φθορα χρόνου  ξεκίνησα να σχολιαζω κ εκει θελω να κλείσει.

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sndev είπε

Προσπαθω να εξηγήσω οτι η φθορά δεν εχει να κανει με τα χιλιόμετρα οπως πιστεύει η πλειονότητα που γράφουν εδω αλλα ειναι μια φυσιολογική διαδικασία που θα γίνει λογο γήρανσης. 

Η κυρίως φθορά που μας ενδιαφέρει γίνεται με τη χρήση, φόρτιση-εκφόρτιση.

Η γήρανση λόγω χρόνου είναι μια πολύ αργή διαδικασία, μιλάμε για 10-15 χρόνια. Αν "πάλιωνε" η μπαταρία στα 3 χρόνια θα είχε αποτύχει η ηλεκτροκίνηση σχεδόν από την αρχή της.

(όπως απέτυχε το ev1 με τις μπαταρίες NiMH)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, Doubt said:

Η κυρίως φθορά που μας ενδιαφέρει γίνεται με τη χρήση, φόρτιση-εκφόρτιση.

Η γήρανση λόγω χρόνου είναι μια πολύ αργή διαδικασία, μιλάμε για 10-15 χρόνια. Αν "πάλιωνε" η μπαταρία στα 3 χρόνια θα είχε αποτύχει η ηλεκτροκίνηση σχεδόν από την αρχή της.

(όπως απέτυχε το ev1 με τις μπαταρίες NiMH)

Λάθος είσαι ξαναδιαβασε το λογο για οσα είπα κ μη κολατε σε απομόνωμενες προτάσεις 

Σε ολα τα παραπάνω έρχετε κ η σταθεροποιηση της γήρανσης κ εκει μετα έρχεται σε δευτερη φαση παιζει ρολο η φορτιση εκφόρτηση. 

Να καταλάβεις υπάρχει οχημα παλι LR με obd το οποίο φορτιζει στα ακρα βασικα τύπου 15% με 90% δεν τον ενδιαφέρει κ ειναι μολις 0.7% περισσότερο  degradation απο εμενα στα 4 ετη κ 88000. Τωρα πως θα νε στα 10 ετη η ιδια μπαταρια δε ξερω για την ωρα δε δείχνει να παίζει τοοοοοσο σημαντικό ρολο αναλογικα με την ιδια την γήρανση.

Κ δεν ανεφερα για αποτυχία , μια μπαταρια στο 88 % μια χαρα θα κανει τη δουλεια τής κ γιαυτο εχω ξαναπει δε παιζει ρολο το μέγεθος αλλα το ποσο συχνα κ ευκολα θα βρεις να ξανα φορτίσεις στη διαδρομη σου

Το πατε αλλου το θεμα η δε γίνομαι κατανοητός αλλο ξεκίνησα να λεω που το διευκρίνησα 2 φορες κ το πατε σε μια αλλη πραγματικότητα που κ αυτη ισχύει.

Δε διαφωνώ οτι μας ενδιαφέρει ΚΑΙ η γενικη φθορα αλλα αυτο είναι αλλη κουβέντα 

Αλλο λεω ομως κ κουρασε πιστεύω ας γραψετε για νεα οχηματα πιο πολυ ενδιαφέρον έχει πραγματικά 

 

 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...