Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Skoda Elroq

https://www.drive.gr/news/skoda-elroq-ilektriko-crossover-me-300-ps-kai-aytonomias-560-km

Πώς το αξιολογούμε από την πρώτη εικόνα που έχουμε;

82kw είναι σύγχρονη μπαταρία και σιγουρα μιλάμε για μεγάλη αυτονομία και πολύ καλές επιταχύνσεις 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χθές έγιναν οι περισσότερες ταξινομήσεις μέσα σε μια μέρα φτάνοντας τις 183.

https://www.evstats.gr/el/makers

μάλλον για εταιρικά αυτοκίνητα μιλάμε καθώς βλέπουμε 76 citroen C4 μέσα σε μια μέρα καθώς και Peugeot 208/2008

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Χθές έγιναν οι περισσότερες ταξινομήσεις μέσα σε μια μέρα φτάνοντας τις 183.

https://www.evstats.gr/el/makers

μάλλον για εταιρικά αυτοκίνητα μιλάμε καθώς βλέπουμε 76 citroen C4 μέσα σε μια μέρα καθώς και Peugeot 208/2008

ή rent-a-car

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, chek2fire said:

 

Το συγκεκριμένο κέρδισε και την κατηγορία exhibition στο Pikes Peak τον προηγούμενο μήνα. 

Έχει προχωρήσει πολύ η ομάδα N. 

 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απ οτι φαινεται η ιστορια επαναλαμβανεται.

Οπως εγινε με τα Smarphone ετσι θα γινει και με τα ηλεκτρικα ΙΧ

Υπηρχαν 10 μεγαλες εταιριες κινητων ericsson, nokia, motorola,alcatel siemens κτλ   οι οποιες βαραγαν χαρταετο οταν απο κινητα με κουμπια η φαση αλλαζε σε smartphone και ηρθε η Apple  με το iphone και αλλαξε τα παντα.

Μετα εμφανιστηκαν καμια 100ρια random κινεζικες τυπου amoi, doogee, elephone, meizu, zte, huawei, xiaomi. οι μισες πηγαν απατες και εξαφανιστηκαν, και οι υπολοιπες παραμειναν και εδραιωθηκαν. Υπαρχει και η samsung που σολαρει στην αλλη πλευρα...

Ετσι θα γινει και με τα ΙΧ. Στις κλασσικες βαλε VW, mercedes, stellantis κτλ που δε νιωθουν και πετανε χαρταετο.

Η αντιστοιχη apple ειναι η Tesla

Οι κινεζικες ειναι ολες αυτες που βλεπουμε να ξεπεταγονται καθε μερα.

Και οπου Samsung βαλε Hyundai.

 

Οποτε προβλεπω στο τελος να γινονται τεραστιες συγχωνευσεις και εξαγορες στις αυτοκινητοβιομηχανιες ειδικα της ευρωπης, και να μενουμε με Tesla, Hyundai και 2-3 κινεζους.

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Απ οτι φαινεται η ιστορια επαναλαμβανεται.

Οπως εγινε με τα Smarphone ετσι θα γινει και με τα ηλεκτρικα ΙΧ

Υπηρχαν 10 μεγαλες εταιριες κινητων ericsson, nokia, motorola,alcatel siemens κτλ   οι οποιες βαραγαν χαρταετο οταν απο κινητα με κουμπια η φαση αλλαζε σε smartphone και ηρθε η Apple  με το iphone και αλλαξε τα παντα.

Μετα εμφανιστηκαν καμια 100ρια random κινεζικες τυπου amoi, doogee, elephone, meizu, zte, huawei, xiaomi. οι μισες πηγαν απατες και εξαφανιστηκαν, και οι υπολοιπες παραμειναν και εδραιωθηκαν. Υπαρχει και η samsung που σολαρει στην αλλη πλευρα...

Ετσι θα γινει και με τα ΙΧ. Στις κλασσικες βαλε VW, mercedes, stellantis κτλ που δε νιωθουν και πετανε χαρταετο.

Η αντιστοιχη apple ειναι η Tesla

Οι κινεζικες ειναι ολες αυτες που βλεπουμε να ξεπεταγονται καθε μερα.

Και οπου Samsung βαλε Hyundai.

 

Οποτε προβλεπω στο τελος να γινονται τεραστιες συγχωνευσεις και εξαγορες στις αυτοκινητοβιομηχανιες ειδικα της ευρωπης, και να μενουμε με Tesla, Hyundai και 2-3 κινεζους.

εδω που τα λεμε, αν ειναι πλεον ηλεκτρικα δεν υπαρχει λογος να υπαρχουν τοσες εταριες απο τη στιγμη που το μοτερ θα ειναι ενα για ολους και αλλαζει μονο η δυναμη του. παλιοτερα ειχαμε 2 καυσιμα σε 4-5 διαφορετικες διαταξεις κινητηρων και καμια 10αρια κλασεις κυβισμου. τωρα με 2 μοτερ ηλεκτρικα φτιαχνεις ολοκληρη γκαμα 5-6 μοντελων. η τεσλα πουλαει πρακτικα 2 αμαξια ολα κιολλα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

oι ιάπωνες? Toyota, Nissan, Mazda, Honda, Subaru, Suzuki?

Οι Ιάπωνες είναι ιδιαίτερη περίπτωση. 

Eπειδή γνωρίζω καλά τη χώρα θα μπορούσε να διαδοθεί αρκετά η ηλεκτρική κίνηση εκεί καθώς στις μεγάλες πόλεις για να έχει κάποιος αυτοκίνητο πρέπει να δηλώσει χώρο παρκαρίσματος είτε να έχει γκαράζ είτε σε κάποιο δημόσιο, ιδιωτικό αλλά να δηλώσει ότι θα το βάζει κάθε μέρα εκεί αλλιώς δεν μπορείς να αγοράσεις .

Mετά έχουν πάμφθηνη ενέργεια λόγο των πυρηνικών σταθμών. Αλλά..

Εχουν ακόμα και πάρα πολύ φτηνά καύσιμα. Η βενζίνα το χειμώνα που είχα πάει είχε λίγο πάνω από το 1 ευρώ το λίτρο. Δηλαδή τζάμπα σε σύγκριση με τον υπόλοιπο κόσμο.

Εχουν κάνει βέβαια τα βήματα τους αλλά ακόμα δεν έχουν φτιάξει για την εσωτερική αγορά ένα προσιτό ηλεκτρικό που θα έκανε και την διαφορά να πάρει μπρος η βιομηχανία τους προς τα εκεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Κινα ειναι πολυ μπροστα αυτη τη στιγμη

Η Ιαπωνια με την honda εχει καποιες μικρες σποραδικες επιτυχιες

ΗΠΑ και ΕΕ απολυτως τιποτα,κανενα νοημα υπαρξης.

Η μαχη επιβιωσεης πλεον διδεται με τους δασμους,κανονικα επρεπε να ειχαμε ολοι ενα φθηνο κινεζικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Απ οτι φαινεται η ιστορια επαναλαμβανεται.

Οπως εγινε με τα Smarphone ετσι θα γινει και με τα ηλεκτρικα ΙΧ

Υπηρχαν 10 μεγαλες εταιριες κινητων ericsson, nokia, motorola,alcatel siemens κτλ   οι οποιες βαραγαν χαρταετο οταν απο κινητα με κουμπια η φαση αλλαζε σε smartphone και ηρθε η Apple  με το iphone και αλλαξε τα παντα.

Μετα εμφανιστηκαν καμια 100ρια random κινεζικες τυπου amoi, doogee, elephone, meizu, zte, huawei, xiaomi. οι μισες πηγαν απατες και εξαφανιστηκαν, και οι υπολοιπες παραμειναν και εδραιωθηκαν. Υπαρχει και η samsung που σολαρει στην αλλη πλευρα...

Ετσι θα γινει και με τα ΙΧ. Στις κλασσικες βαλε VW, mercedes, stellantis κτλ που δε νιωθουν και πετανε χαρταετο.

Η αντιστοιχη apple ειναι η Tesla

Οι κινεζικες ειναι ολες αυτες που βλεπουμε να ξεπεταγονται καθε μερα.

Και οπου Samsung βαλε Hyundai.

 

Οποτε προβλεπω στο τελος να γινονται τεραστιες συγχωνευσεις και εξαγορες στις αυτοκινητοβιομηχανιες ειδικα της ευρωπης, και να μενουμε με Tesla, Hyundai και 2-3 κινεζους.

Καλά είναι νωρίς ακόμα να δούμε αν και η Κίνα έχει κάνει πλέον τεράστια βήματα που δύσκολα η Ευρώπη και με αυτή τα εμονικά που έχουν θα μπορέσει να τους ξεπεράσει.

Μην ξεχνάμε ότι η Κίνα πλέον έχει και παφτηνη ενέργεια καθώς οι Ρώσοι γύρισαν όλη την προμήθεια προς τα εκεί χάνοντας η Ευρώπη το μόνο ανταγωνιστικό χαρτί που είχε προς τη Κίνα. 

Είναι πολύ σκούρα τα πράγματα ειδικά για την Ευρώπη.

Tώρα η Αμερική είναι άλλο κεφάλαιο. Εχει και την τεχνογνωσία, και τις πρώτες ύλες αλλά και τα κεφάλαια να ανταγωνιστεί οποιονδήποτε. 

1 λεπτό πριν, vagos789 είπε

Η Κινα ειναι πολυ μπροστα αυτη τη στιγμη

Η Ιαπωνια με την honda εχει καποιες μικρες σποραδικες επιτυχιες

ΗΠΑ και ΕΕ απολυτως τιποτα,κανενα νοημα υπαρξης.

Η μαχη επιβιωσεης πλεον διδεται με τους δασμους,κανονικα επρεπε να ειχαμε ολοι ενα φθηνο κινεζικο

αυτό με τους δασμούς δεν έχει και πολύ μέλλον καθώς ήδη δημιουργούνται εργοστάσια σε Ευρωπαικό έδαφος από Κίνα, Η δε Volvo αν και κάνει συναρμολογήσεις, καθαρά κινεζική εταιρεία πλέον πουλάει κανονικά και χωρίς δασμούς. 

Κάτσε μη δούμε στο άμεσο μέλλον καμια VW η Mercedes να περναει σε κινέζους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, dtk-386 είπε

oι ιάπωνες? Toyota, Nissan, Mazda, Honda, Subaru, Suzuki?

Οι ιαπωνες θα καταληξουν σαν την sony.

Που απο μεγαθηριο που εβγαζε τα παντα για τους παντες, κατεληξε να πουλαει μονο playstation και καμια καμερα, γιατι στα υπολοιπα δενε.

Ειναι κολλημενοι σε νοοτροπιες δεκαετιας 90.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάλι μάλλον θα είχαμε εταιρικές ταξινομήσεις χθές καθώς 45 BYD Atto ταξινομήθηκαν μόνο για την χθεσινή μέρα. 

To ερώτημα είναι αυτό το στόλο τον αγοράζει συγκεκριμένη εταιρεία για τα στελέχη της? Για ενοικιαζόμενα σε νησιά η τι άλλο?

https://www.evstats.gr/el/makers

Επεξ/σία από chek2fire
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 05/07/2024 at 17:48, chek2fire said:

Οι Ιάπωνες είναι ιδιαίτερη περίπτωση. 

Eπειδή γνωρίζω καλά τη χώρα θα μπορούσε να διαδοθεί αρκετά η ηλεκτρική κίνηση εκεί καθώς στις μεγάλες πόλεις για να έχει κάποιος αυτοκίνητο πρέπει να δηλώσει χώρο παρκαρίσματος είτε να έχει γκαράζ είτε σε κάποιο δημόσιο, ιδιωτικό αλλά να δηλώσει ότι θα το βάζει κάθε μέρα εκεί αλλιώς δεν μπορείς να αγοράσεις .

Mετά έχουν πάμφθηνη ενέργεια λόγο των πυρηνικών σταθμών. Αλλά..

Εχουν ακόμα και πάρα πολύ φτηνά καύσιμα. Η βενζίνα το χειμώνα που είχα πάει είχε λίγο πάνω από το 1 ευρώ το λίτρο. Δηλαδή τζάμπα σε σύγκριση με τον υπόλοιπο κόσμο.

Εχουν κάνει βέβαια τα βήματα τους αλλά ακόμα δεν έχουν φτιάξει για την εσωτερική αγορά ένα προσιτό ηλεκτρικό που θα έκανε και την διαφορά να πάρει μπρος η βιομηχανία τους προς τα εκεί. 

οι ιάπωνες έχουν ακριβή ηλεκτρική ενέργεια. δεν έχουν ορυκτά και εισάγουν. πριν τη φουκοσίμα είχαν 54 ενεργούς αντιδραστήρες και πλέον έχουν μόνο 10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, malmsteen1984 είπε

οι ιάπωνες έχουν ακριβή ηλεκτρική ενέργεια. δεν έχουν ορυκτά και εισάγουν. πριν τη φουκοσίμα είχαν 54 ενεργούς αντιδραστήρες και πλέον έχουν μόνο 10

Η βενζίνα στην Ιαπωνία την 1 Ιουλίου ήταν 1 ευρώ το λίτρο,

https://www.globalpetrolprices.com/Japan/gasoline_prices/

0.88 το πετρέλαιο

https://oilpricez.com/jp/japan-oil-price

η δε κιλοβατόρα κοστίζει 0.069

https://www.jepx.jp/en/electricpower/market-data/spot/ave_month.html

πανάκριβη ενέργεια και πανάκριβα εισαγόμενα καύσιμα :D 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...