Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν κατάλαβα τι θες να πεις αλλά το πιστωτικο κόβεται για να δικαιολογηθεί η επιστροφή.Αφου θα του δώσουν το ίδιο προϊόν που πλήρωσε δεν βλέπω τον λόγο να χάσει την επιστροφή eurobank.οπως και να έχει θα μας ενημερώσει το παλικάρι όταν με το καλό του δώσουν άλλη κονσόλα.

 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lnoldori είπε

Στην χειρότερη θα ήθελα να σεβαστούν αυτό που μου πρότεινε ο υπάλληλος και να μου δώσουν το απλό, χωρίς το παιχνίδι ώστε να επωφεληθώ και της επιστροφής της Eurobank.

Ενημερωτικά αν συνέβαινε αυτό, θα έπρεπε να κάνουν επιστροφή χρημάτων και εκ νέου χρέωση, που μάλλον θα γινόταν την Δευτέρα, και άρα μετά την λήξη του 15%. Αν υπήρχε η δυνατότητα, έπρεπε εκ νέου παραγγελία ώστε να επιστραφεί σίγουρα η προηγούμενη. 

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά 99% το xbox μέσα θα ήταν μια χαρά. Μπορεί ο Γερμανός στην τοποθέτηση μέσα στο δικό του εξωτερικό δέμα να μην κάνει την τέλεια δουλειά αλλά η συσκευασία της ηλεκτρικής συσκευής αντέχει πολλά. Όλα αυτά οι σοβαροί κατασκευαστές τα προβλέπουν και έχουν κατάλληλα specs για τη συσκευασία τους.

Δίνω παράδειγμα μιας τηλεόρασης που μου παραδόθηκε παλαιότερα, μέρα που είχαμε θεομηνία κυριολεκτική. Εμφανίζεται ο courier με την τηλεόραση και ήταν και τα δυό τους σαν δίδυμα βρεγμένα παπιά. Μόνο τα νερά που έσταζαν στην είσοδό μου πρέπει να ανέβασαν την στάθμη του νερού κατά 1 πόντο. Αμπαλάζ δεν υπήρχε, μόνο η κούτα της τηλεόρασης.

Ε, ανοίγοντας τη συσκευασία αφού παρέλαβα δεν υπήρχε ίχνος σταγόνας μέσα. Η αλήθεια είναι ότι καλού-κακού βιντεοσκόπησα τη διαδικασία αλλά αυτό το κάνω πάντα σε εξ' αποστάσεως παραλαβή. Και για να σας προλάβω - ναι, η τηλεόραση δουλεύει ακόμα.

Άρα σε περιπτώσεις που εμπλέκονται προσφορές με ευαίσθητα χρονικά περιθώρια, ειδικά όταν υπάρχουν πόντοι/επιστροφές εγώ θα "ρίσκαρα" και θα προχωρούσα παραλαβή γιατί δεν υπάρχει σχεδόν καμία περίπτωση να έχεις πρόβλημα. Αλλιώς μπαίνεις σε χρονοβόρες και ψυχοφθόρες διαδικασίες. Εν πάσει περιπτώσει ελπίζω να γίνει σύντομα η αντικατάσταση που ανέφερες χωρίς κανένα θέμα.

Επεξ/σία από Engimek
  • Like 3
Δημοσ.

Χθες ήρθε και παρέλαβε η μεταφορική το xbox για να το επιστρέψει στον Γερμανό. Επικοινώνησα μαζί τους για να τους δώσω τον αριθμό αποστολής και με διαβεβαίωσε ο υπάλληλος ότι έχει σημειωθεί να γίνει αντικατάσταση του αντικειμένουμε, μετά από κόψιμο πιστωτικού.

Θα ενημερώσω με την παραλαβή του νέου αλλά φαίνεται ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα τελικά.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα στην αναμονή, το καλό νέο είναι ότι μου πιστώθηκε η επιστροφή της Eurobank, οπότε λογικά δεν μπορεί να αλλάξει κάτι και θα πρέπει να μου αποδωθεί το προϊόν αγοράς

Επεξ/σία από lnoldori
Δημοσ.

Μάλλον θα το φέρει ο Άγιος Βασίλης, σε μία ακόμα τηλεφωνική επικοινωνία η ενημέρωση που είχα, ήταν ότι θα κοιτάξουν αν έχει φύγει, η ακόμα είναι στην αποθήκη και θα με ενημερώσουν.

Δημοσ.

Επειδή ξέρω πόσο άγχος το έχετε :D, στα τελευταία νέα ακόμα με ενημερώνουν, μετά από μία ώρα αναμονής στο τηλέφωνο καταλήξαμε στο ότι ακόμα περιμένουν απάντηση από τα κεντρικά για την παράδοση. Για να δούμε αν θα έρθει πριν από το αγίο Βασίλη..

  • Sad 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επιτέλους είμαι ένας ακόμα ευτυχής κάτοχος Xbox, έστω και χωρίς το Forza premium, το οποίο λόγω έλλειψης μου το αντικατέστησαν με το Forza motorsport.

Σας ευχαριστώ που με ανεκτήκατε και κάποιοι μπήκατε στον κόπο να με συμβουλέψετε, το παρόν μπορεί να κλείσει πλέον αν το επιθυμεί η αγαπητή διαχείριση.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...