Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

θα ήθελα μια συμβουλή για το παρακάτω θέμα που έχει προκύψει.

Αγόρασα στην προσφορά που είχε βγει, το XBOX series X στα 449 με δώρο το Forza και το οποίο μου παραδώθει στις 24 του μήνα από την εταιρία Speedex. Ευτυχώς, αφού παρατήρησα ότι το εξωτερικό κουτί ήταν ταλαιπωρήμενο, πήρα φωτογραφίες και το άνοιξα στα σημεία που υπήρχε το πρόβλημα, οπότε και διαπιστωσα ότι το κουτί τελικά ήταν βρεγμένο και ήταν βρεγμένο και το εσωτερικό κουτί του XBOX.

Αμέσως ήρθα σε επικοινωνία με τον Γερμανό τηλεφωνικά και στην συνέχεια τους έστειλα email με τις φωτογραφίες που μου ζήτησαν. Σε δεύτερη τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους και εφόσον τους είπα ότι πρέπει να μου δώσουν άμεσα μια απάντηση, γιατί θα τελείωνε το BF και δεν θα προλάβω να το αγοράσω από αλλού, ο υπάλληλος μου απάντησε ότι στην χειρότερη θα μπορούσαμε να δεσμέυσουμε κάποιο χωρίς παιχνίδι, αν έχει εξαντληθεί τελείως το bundle, οπότε και συμφώνησα.

Την Παρασκευή, και ενώ δεν είχα καμία άλλη ενημέρωση τους έστειλα και άλλο email, στο οποίο επίσης δεν πήρα απάντηση, οπότε και τελικά σήμερα, μετά από αναμονή 25 λεπτών, κατόρθωσα να βγάλω γραμμή και να ενημερωθώ από την υπάλληλο, ότι με έπαιρναν στις 28 του μήνα για να μου πουν ότι αποφασίστηκε επιστροφή του αντικειμένου, επιστροφή χρημάτων και δωροκουπόνι των 20 ευρώ.

Να σημειώσω ότι δεν έχω καμία κλήση τους στο κινητό μου καθώς και καμία απάντηση στο email της Παρασκευής.

Προφανώς και δεν θέλω να δεχτώ σε καμία περίπτωση την "λύση" τους, γιατί πλέον το XBOX series X έχει επιστρέψει στην τιμή των 549 χωρίς παιχνίδι, και το κουπόνι των 20 ευρώ το θεωρώ μια κοροιδία και μισή. Επίσης με την επιστροφή θα μου έβγαινε γύρω στα 390 και τώρα θα πρέπει να πληρώσω ένα πολύ μεγαλύτερο ποσό, το οποίο και δεν μπορώ να κάνω.

Στην χειρότερη θα ήθελα να σεβαστούν αυτό που μου πρότεινε ο υπάλληλος και να μου δώσουν το απλό, χωρίς το παιχνίδι ώστε να επωφεληθώ και της επιστροφής της Eurobank.

Αν όμως τελικά ο Γερμανός αποφασίσει να κάνει τον "κινέζο" τι περιθώρια αντίδρασης έχω?τι μπορώ να κάνω προκειμένου να μην βγω ζημιωμένος?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όποιον μπεί στην διαδικασία του να διαβάσει όλο αυτό το κατεβατό, απλά είμαι πολύ εκνευρισμένος με την συμπεριφορά τους και αν δεν μου δώσουν λύση, θέλω να προβώ σε κάθε νόμιμη κίνηση προκειμένου να μην περάσει έτσι.

Δημοσ.

πολυ φοβαμαι οτι δεν μπορεις να κανεις και πολλα ,πιστευεις οτι η κονσολα εχει προβλημα?αν ναι το στελενεις πισω και καπου εκει τελειωνει το στορυ ,αν οχι το κρατας εχοντας ενα μικρο βαρος στην καρδια σου και εποφελησε τις προσφορας ,εξαλλου και να βγαλει κατι σε καλυπτει η εγγυηση για 2 χρονια

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το σκέφτηκα αλλά εμπλέκεται νερό στην μέση και δεν ξέρω πόσο μπορεί να έχει εισχωρήσει μέσα. Δεν είναι υποχρεωμένοι να μου το αντικαταστήσουν με άλλο, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, η με κάτι παρεμφερές όπως μου είχαν πει και τηλεφωνικά?

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, slk200gr είπε

πολυ φοβαμαι οτι δεν μπορεις να κανεις και πολλα ,πιστευεις οτι η κονσολα εχει προβλημα?αν ναι το στελενεις πισω και καπου εκει τελειωνει το στορυ ,αν οχι το κρατας εχοντας ενα μικρο βαρος στην καρδια σου και εποφελησε τις προσφορας ,εξαλλου και να βγαλει κατι σε καλυπτει η εγγυηση για 2 χρονια

Και εαν βγάλει κάποιο πρόβλημα , και κατά τον έλεγχο του πούνε οτι βρήκαν υγρασία στο εσωτερικό ?? Μετά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δικαιωθεί..

  • Like 4
Δημοσ.

Αρχικά ποτέ δεν παραλαμβάνουμε δέμα αν η συσκευασία του δεν είναι σε καλή κατάσταση κατά την μεταφορά και ακόμα χειρότερα αν υποψιαζόμαστε ότι το εσωτερικό του έχει υποστεί ζημιά!!
Ιδιαίτερα για μεγάλης αξίας παραγγελίες...

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, konstantinos77g said:

Αρχικά ποτέ δεν παραλαμβάνουμε δέμα αν η συσκευασία του δεν είναι σε καλή κατάσταση κατά την μεταφορά και ακόμα χειρότερα αν υποψιαζόμαστε ότι το εσωτερικό του έχει υποστεί ζημιά!!
Ιδιαίτερα για μεγάλης αξίας παραγγελίες...

Έχεις απόλυτο δίκιο, απλά με πέτυχε ο κούριερ εν μέσω call με την δουλειά,ήταν και το κουτί ταλαιπωρημένο από την μια μεριά και δεν πρόλαβα να το δω. Με το που είδα, έτρεξα κάτω μπας και τον προλάβω αλλά δεν τα κατάφερα. Στην συνέχεια δοκίμασα να πάρω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά έκλεισε η γραμμή 2 φορές λόγω αναμονής.

Από την άλλη μόλις με πήραν από τον Γερμανό και μου είπαν ότι τελικά θα μου το αντικαταστήσουν. Θά έρθει κάποιος για να το παραλάβει και αφού επιστραφεί σε αυτούς θα κοπεί πιστωτικό και θα μου στείλουν το άλλο. Για να δούμε , μέχρι να παραλάβω και να δω τι θα γίνει κρατάω μικρό καλάθι.

Πάντως από ότι καταλαβαίνω με το κόψιμο του πιστωτικού χάνω και την επιστροφή της Eurobank αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να μην χάσω κάτι στην παρούσα κατάσταση.

Δημοσ.

Δεν νομίζω να χάσεις την επιστροφή eurobank.δεν σου ακυρώνουν την συναλλαγή με την κάρτα, πιστωτικο κόβουν είναι καθαρά θέμα λογιστήριο.

  • Like 1
Δημοσ.

το μηχάνημα δεν ήταν μέσα σε ζελατίνα-σακούλα? αν ναι τότε το βλέπω μάλλον δύσκολο να έχει πάρει νερό.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 minute ago, spigias said:

το μηχάνημα δεν ήταν μέσα σε ζελατίνα-σακούλα? αν ναι τότε το βλέπω μάλλον δύσκολο να έχει πάρει νερό.

Ίσως, αλλά αν έχει κάποιο σκίσιμο? αν έχει φάει και κανά χτύπημα? το θέμα είναι ότι ο κούριερ σίγουρα ήξερε ότι είχε βραχεί και παρόλα αυτά αποφάσισε να μου το παραδώσει, με αυτό σαν σκέψη λοιπό,ν θα μπορεί να είχε πάθει και άλλα το δέμα και απλά να μην ήταν εμφανές.

Νομίζω ότι με το να μην το ανοίξω παραπάνω για να διαπιστώσω την κατάσταση του έκανα την καλύτερη δουλειά.

Δημοσ.

Καλά έκανες και το επέστρεψες και ας μην έχει τίποτα.Δεν ρισκάρουμε ειδικά με ακριβά μηχανήματα.Αφου θα σου στείλουν άλλο ακόμα καλύτερα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, lnoldori είπε

Ίσως, αλλά αν έχει κάποιο σκίσιμο? αν έχει φάει και κανά χτύπημα? το θέμα είναι ότι ο κούριερ σίγουρα ήξερε ότι είχε βραχεί και παρόλα αυτά αποφάσισε να μου το παραδώσει, με αυτό σαν σκέψη λοιπό,ν θα μπορεί να είχε πάθει και άλλα το δέμα και απλά να μην ήταν εμφανές.

Νομίζω ότι με το να μην το ανοίξω παραπάνω για να διαπιστώσω την κατάσταση του έκανα την καλύτερη δουλειά.

το μόνο που ξέρεις είναι ότι το κουτί έχει φάει νερό τώρα για τα χτυπήματα πίστεψε με δεν θέλεις να ξέρεις τι τραβάνε τα δέματα πριν φτάσουνε στα ΄χέρια μας(εχω συγγενείς σε γνωστή αλυσίδα μεταφορών). στην τελική κάνε αυτό που εσύ νομίζεις σωστότερο , εμείς δεν μπορούμε να δούμε το μέγεθος της ζημιάς.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ που ασχοληθήκατε, αν θέλουν οι mods ας το κρατήσουν ανοιχτό για να ενημερώσω εδώ με το τι έκανε τελικά ο Γερμανός.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω θα εστελνα και ενα email στην Microsoft με το ολο στορυ...ισως σταθεις τυχερος και στο αλλαξουν απο εκει κατευθείαν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Δεν νομίζω να χάσεις την επιστροφή eurobank.δεν σου ακυρώνουν την συναλλαγή με την κάρτα, πιστωτικο κόβουν είναι καθαρά θέμα λογιστήριο.

Αρα με αυτη τη λογικη, παιρνω 2499 μια τηλεοραση και την κανω επιστροφη για πιστωτικο. 

κραταω τα 370 και με αλλη καρτα παιρνω την ιδια :P οχι τωρα, οσο ισχυε η προσφορα! αυτα τα λενε νωριτερα αδερφε! 

ασχετο, η επιστροφη ποτε μπαινει περιπου? μου μπηκε το 1% σχεδον αμεσα, αλλα οχι το υπολοιπο 14%

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...