Προς το περιεχόμενο

Αγορά ελαττωματικής τηλεόρασης.


Bikostas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα από το e shop Germanos μια τηλεόραση samsung 55 ιντσών στα 1000€.Η τηλεόραση είναι ελαττωματική. Η οθόνη έχει εσωτερικό σπάσιμο.Καλεσα αμέσως την εξυπηρέτηση πελατών στο Γερμανό και με παρέπεμπαν στο τεχνικό τμήμα της Samsung. Εγώ τους είπα πως θέλω να επιστρέψω την τηλεόραση διότι καλύπτομαι από εγγύηση DOA. Αυτοί δεν το δέχονται αυτό και μου είπαν πως για να ισχύει η DOA θα πρέπει να πάρουν έγκριση από το τεχνικό τμήμα της Samsung και κάτι τέτοια τρελά. Η αγορά έγινε 25/11/2023 και η παραλαβή μέσω courier στις 29/11/23. Ενημέρωσα το τεχνικό τμήμα της samsung την ίδια ημέρα στις 29/11/23 και μου είπαν πως θα στείλουν τεχνικό να παραλάβει την τηλεόραση. Μετά από επανειλημμένα τηλέφωνά στη samsung και πίεση ο τεχνικός θα έρθει αύριο να παραλάβει την τηλεόραση. Από τον Γερμανό με διαβεβαιωσαν πως δεν χάνω την Εγγύηση DOA εφόσον πάρουν έγκριση του προβλήματος από την samsung. Ανησυχώ πως θα μπλέξω και δεν θα βγάλω άκρη. Θα ήθελα τη γνώμη σας αν θα πρέπει να κάνω άμεσα καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον είσαι πολύ βιαστικός και προδιαγράφεις μάλιστα την εξέλιξη.

Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί που προσπαθούν να ρίξουν σε doa προϊόντα που έκαναν οι ίδιοι ζημιά.

Φαντάζομαι ο γερμανός θέλει απλά να αποκλείσει οτι δεν πρόκειται για τέτοια περίπτωση.

Η samsung απο την άλλη ίσως έχει πολλά τέτοια περιστατικά από το γερμανό και έχει ζητήσει να παρέμβει ώστε να δει τι γίνεται.

Όπως και να έχει δε σε πολυενδιαφέρει τι κάνουν.

Περίμενε να πάρουν την τηλεόραση, εφόσον ήρθε έτσι δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

Γενικά στις μεγάλες αγορές είναι καλό να κάνουμε οτι και στις αγορές από το εξωτερικό, βιντεοσκόπηση κατά το άνοιγμα - στήσιμο

Επεξ/σία από nickol-us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είμαι βιαστικός απλά ανησυχώ με αυτά που διαβάζω στα forum από παρόμοιες περιπτώσεις. Θα περιμένω αύριο τον τεχνικό και μετά θα πράξω ανάλογα. Έχεις δίκιο για την βιντεοσκοπηση κατά το άνοιγμα αλλά ούτε που πέρασε από το μυαλό μου ότι με το που θα έβαζα στην πρίζα την τηλεόραση ενώ εξωτερικά είναι άριστη η οθόνη από μέσα είναι σπασμένη...Τέλος πάντων ελπίζω να βρω το δίκιο μου στο τέλος. Υπομονή χρειάζεται. 

Επεξ/σία από Bikostas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 03/12/2023 at 22:51, Bikostas said:

Δεν είμαι βιαστικός απλά ανησυχώ με αυτά που διαβάζω στα forum από παρόμοιες περιπτώσεις. Θα περιμένω αύριο τον τεχνικό και μετά θα πράξω ανάλογα. Έχεις δίκιο για την βιντεοσκοπηση κατά το άνοιγμα αλλά ούτε που πέρασε από το μυαλό μου ότι με το που θα έβαζα στην πρίζα την τηλεόραση ενώ εξωτερικά είναι άριστη η οθόνη από μέσα είναι σπασμένη...Τέλος πάντων ελπίζω να βρω το δίκιο μου στο τέλος. Υπομονή χρειάζεται. 

Εμένα μου φαίνεσαι βιαστικός. 
 

Γενικά, δεν τους προτιμώ σε κάποια πράγματα αλλά η Samsung στο θέμα after sale μου έχουν φανεί απίστευτοι. Είχα τηλεόραση που η εγγύηση θα έληγε σε 5 μέρες και την αντικατέστησαν μετά από τεχνικό έλεγχο στον οποίο ήρθανε, παρέλαβαν την τηλεόραση, έκαναν την διάγνωση και επιβεβαίωσαν ότι δεν ευθυνόταν σε κακή χρήση. Ανάλογη εμπειρία με πλυντήριο τους. 
 

Υπομονή θέλει και όπως είπανε και παραπάνω, ένα βίντεο κατά το unboxing είναι πλέον must για οποιαδήποτε αγορά μας ενδιαφέρει να είμαστε καλυμμένοι σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά , κάτι είναι εύθραυστο κλπ. 
 

ελπιζω να βγάλεις άκρη, που θεωρώ ότι θα βγάλεις (αν δεν έβγαλες ήδη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Ήρθε ο τεχνικός από την samsung. Διαπίστωσε πως η οθόνη είναι εσωτερικά σπασμένη. Έβγαλε φωτογραφίες και μου είπε πως θα τις στείλει στην εταιρεία. Επίσης μου ζήτησε να στείλω με   mail το αποδεικτικό παραλαβής από την courier διότι η απόδειξη αγοράς από τον Γερμανό e shop καταστημα εκδόθηκε 25/11 και είναι εκτός 48 ωρών από την ημέρα που δήλωσα τη ζημιά,δηλαδή την ημέρα που παρέλαβα  την τηλεόραση στις 29/11. Με ενημέρωσε πως για το σπάσιμο της οθόνης αν δεν δηλωθεί εντός 48 ωρών η εγγύηση δεν ισχύει. Εφόσον εγώ παρέλαβα στις 29/11 δηλαδή την ίδια μέρα που δήλωσα την ζημιά και μπορώ να το αποδείξω (που βεβαίως και μπορώ με όλα τα απαραίτητα έγγραφα τα οποία έχω) δεν θα υπάρχει πρόβλημα και πως θα γίνει αντικατάσταση της τηλεόρασης. Έχω αποστείλει τα πάντα και περιμένω απάντηση από την Samsung. Θα επανέλθω όταν έχω νεώτερα!

Επεξ/σία από Bikostas
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι στο θέμα. Μετά από τόσες ημέρες αναμονής με πήραν τηλέφωνο από την Samsung  και με ενημέρωσαν πως δεν γίνεται να μου αντικαταστήσουν την τηλεόραση διότι λένε πως έχει υποστεί εξωτερικό χτύπημα (εξωτερικά η τηλεόραση είναι άθικτη και μάλλον εγώ έκανα προπόνηση μποξ εσωτερικά στο πανελ) και πως χαριστικά η λύση που μου προτείνουν είναι να μου την επισκευασουν χωρίς κόστος. Φυσικά αρνήθηκα και τους ενημέρωσαν πως θα κινηθώ νομικά μέσω του συνηγόρου καταναλωτή όπου θα κάνω καταγγελία. Αμέσως μετά από αυτό ενημέρωσα και το τμήμα διαχείρισης παραγγελιών στον Γερμανό όπου αυτοί μου ζήτησαν να τους αποστείλω ένα e mail με όπου θα αναφέρω την επικοινωνία μου λεπτομερώς με τη Samsung, να τους επισυνάψω επίσης φωτογραφίες της τηλεόρασης, συσκευασίας,σειριακου αριθμού και πως θα προσπαθήσουν να πιεσουν την samsung να αναθεώρηση και να μου κάνουν αντικατάσταση. Τέλος πάντων μπάχαλο γενικός είναι να μη σου τύχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα...

έπεσες στην περίπτωση.

Όλη η υπόθεση είναι περίεργη. Από τον τρόπο που ζητάει η samsung να παρέμβει...όλο.

Κάτι παίζει και βρέθηκες μπλεγμένος.

Είτε έκανες ζημιά κατά λάθος, είτε ο γερμανός έχει πολλά αντίστοιχα θέματα με χτυπήματα, κάτι που δικαιολογεί την παρέμβαση της samsung.

Όπως και να έχει, καλά ξεμπερδέματα.

Εντύπωση μου κάνει που προτείνουν να επισκευάσουν το πάνελ δωρεάν, μιλάμε για μια εργασία όπου τα ανταλλακτικά μαζί με τα  εργατικά, κοστίζει όσο η τηλεόραση καινούργια...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Any way καμία ζημιά δεν έκανα εγώ. Θα το τραβήξω νομικά και όπου πάει. Η samsung έτσι κι αλλιώς αλλιώς παρεμβαίνει πάντα σε όλες τις περιπτώσεις το ορίζει η διαδικασία απο οπου και να αγορασεις τα προϊόντα τους. Θα τραβήξει καιρό παντός απ ότι βλέπω για να ξεμπερδέψω αλλά θα τα παλέψω για να βρω το δίκιο μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 12/12/2023 στις 11:44 ΜΜ, Bikostas είπε

Any way καμία ζημιά δεν έκανα εγώ. Θα το τραβήξω νομικά και όπου πάει. Η samsung έτσι κι αλλιώς αλλιώς παρεμβαίνει πάντα σε όλες τις περιπτώσεις το ορίζει η διαδικασία απο οπου και να αγορασεις τα προϊόντα τους. Θα τραβήξει καιρό παντός απ ότι βλέπω για να ξεμπερδέψω αλλά θα τα παλέψω για να βρω το δίκιο μου.

Καλησπέρα φίλε μου. Τελικά έχεις κανένα νεότερο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα και χρόνια πολλά με υγεία. Αφού όπως ανέφερα η Samsung δεν μου έκανε αντικατάσταση αλλά μου πρότειναν επισκευή χωρίς κόστος για εμένα,τους είπα πως δεν το δέχομαι και ότι θα ασκήσω κάθε νομικό μου δικαίωμα. Πριν προχωρήσω σε καταγγελία επικοινώνησα με τον Γερμανό επειδή ως πωλητής η καταγγελία θα πήγαινε και σε αυτούς. Τους ενημέρωσα για ότι έχει γίνει με την εταιρεία Samsung και μου είπαν πριν κάνω καταγγελία να τους στείλω φωτογραφίες τις Τηλεόρασης τις συσκευασίας και φωτογραφία το ταμπελακι που έχει η τηλεόραση στο πίσω μέρος με τον σειριακό αριθμό. Έκανα ότι μου ζήτησαν και μετά από δύο ημέρες μου είπαν πως εγκρίθηκε η αντικατάσταση της ελαττωματικής συσκευής. Στις 20/12 ήρθε η courier και παρέλαβε την τηλεόραση για να την παραδώσει στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας Γερμανός. Παρακολουθούσα την εξέλιξη της αποστολής όπου δεν έβλεπα εξέλιξη. Κάλεσα ξανά στον Γερμανό να δω σε τη φάση είναι η υπόθεση μου και μου είπαν πως λόγω εορτών και φόρτου εργασίας των ταχυμεταφορων δεν εχου παραλάβει ακόμα την τηλεόραση για να μπορέσουν να μπουν στη διαδικασία να μου στείλουν την καινούργια. Αυτά εν ολίγης. Ελπίζω μετά τις γιορτές κάποια στιγμή να τελειώσει επιτέλους αυτή η υπόθεση!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Bikostas είπε

Καλησπέρα και χρόνια πολλά με υγεία. Αφού όπως ανέφερα η Samsung δεν μου έκανε αντικατάσταση αλλά μου πρότειναν επισκευή χωρίς κόστος για εμένα,τους είπα πως δεν το δέχομαι και ότι θα ασκήσω κάθε νομικό μου δικαίωμα. Πριν προχωρήσω σε καταγγελία επικοινώνησα με τον Γερμανό επειδή ως πωλητής η καταγγελία θα πήγαινε και σε αυτούς. Τους ενημέρωσα για ότι έχει γίνει με την εταιρεία Samsung και μου είπαν πριν κάνω καταγγελία να τους στείλω φωτογραφίες τις Τηλεόρασης τις συσκευασίας και φωτογραφία το ταμπελακι που έχει η τηλεόραση στο πίσω μέρος με τον σειριακό αριθμό. Έκανα ότι μου ζήτησαν και μετά από δύο ημέρες μου είπαν πως εγκρίθηκε η αντικατάσταση της ελαττωματικής συσκευής. Στις 20/12 ήρθε η courier και παρέλαβε την τηλεόραση για να την παραδώσει στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας Γερμανός. Παρακολουθούσα την εξέλιξη της αποστολής όπου δεν έβλεπα εξέλιξη. Κάλεσα ξανά στον Γερμανό να δω σε τη φάση είναι η υπόθεση μου και μου είπαν πως λόγω εορτών και φόρτου εργασίας των ταχυμεταφορων δεν εχου παραλάβει ακόμα την τηλεόραση για να μπορέσουν να μπουν στη διαδικασία να μου στείλουν την καινούργια. Αυτά εν ολίγης. Ελπίζω μετά τις γιορτές κάποια στιγμή να τελειώσει επιτέλους αυτή η υπόθεση!!!

Απλα προς ενημερωση.

Καλύπτεται από 2 εγγυήσεις.

Α) Την εμπορική εγγύηση που είναι η εγγύηση του κατασκευαστή (Samsung) και για αυτή απευθύνεσαι κατευθείαν στην Samsung. Αυτή είναι η πιο εύκολη και ωφελεί η Samsung να σε καλύψει μέχρι και υπαναχωρηση αγοράς με πλήρη επιστροφή χρημάτων. Δική σου η επιλογή.

Β) Την νομιμη εγγύηση που είναι η εγγύηση του πωλητή και είναι κατ ελάχιστον 2 έτη. Ισχύει μόνο για ιδιώτες (άρα δεν καλύπτει αγορές με τιμολόγιο). Καλύπτει πλήρως οτιδήποτε ελάττωμα μέσα στους 6 πρώτους μήνες. Στους υπόλοιπους 18 μήνες πρεπει να αποδείξεις ότι το ελλατωμα προϋπήρχε της πώλησης. Σε αυτή είναι υπόχρεος ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ του προϊόντος (αρα Γερμανος) και δεν σε ενδιαφέρει το τι κάνει ο ΠΩΛΗΤΗΣ με τον προμηθευτή του ή τον κατασκευαστή του προϊόντος. Κοινώς να κόψει τον λαιμό του ο Γερμανός για το πως θα σου επισκευάσει, αντικαταστήσει ή επιστρέψει τα χρήματα. Δεν σε αφορά ούτε σε ενδιαφέρει η οποιαδήποτε έγκριση της Samsung.

Δυστυχως όπως πάντα στην Ελλάδα πρέπει να μαλώσεις και να κάνεις καταγγελίες για να βρεις τα δικαιώματα σου.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα σε όλους. Από τις 20/12 έχω παραδώσει την ελαττωματική τηλεόραση στην courier που συνεργάζεται η εταιρεία Γερμανός και ακόμα περιμένω να μου στείλουν την καινούργια. Τους εχω πάρει πολλά τηλέφωνα οπου για να απαντήσει το τμήμα διαχείρισης παραγγελίας η αναμονή είναι περίπου 1 ωρα και μου λένε πως θα πρέπει να ελεγχθεί το προϊόν που παραλαβανε στις κεντρικές αποθήκες, να κόψουν πιστωτικό και μετα να μου στείλουν το προϊόν Δηλαδή πιάσε το αυγό και κουρευτο. Τη να πω,ελπίζω μέχρι την επόμενη black friday να την έχω παραλάβει.Απο Γερμανό ποτέ ξανά αγορά,  ούτε καρφίτσα 😠

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Επιτέλους την Παρασκευή με ενημέρωσαν πως θα παραλάβω την καινούργια τηλεόραση. Ελπίζω αυτή τη φορά να είμαι τυχερός και η τηλεόραση να είναι σωστή. Για παν ενδεχόμενο βέβαια όταν θα την παραλάβω και την βγάλω από την συσκευασία θα τραβάω βίντεο έτσι ώστε να μπορώ να αποδείξω πιο εύκολα τυχών ελάττωμα με δική τους υπαιτιότητα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...