Προς το περιεχόμενο

Consumer Reports: Η αξιοπιστία των ηλεκτρικών οχημάτων υστερεί σε σχέση με τα συμβατικά


timk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι κοινή πεποίθηση ότι τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) είναι ευκολότερα στη συντήρηση από τα αντίστοιχα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), λόγω των λιγότερων κινούμενων μερών στα EV.

 

Ωστόσο, τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από το Consumer Reports (CR) υποδηλώνουν το αντίθετο. Σύμφωνα με τα ευρήματά τους, τα EV είναι λιγότερο αξιόπιστα κατά μεγάλο βαθμό από τα παραδοσιακά οχήματα.

Η ετήσια έρευνα αξιοπιστίας αυτοκινήτων του CR, η οποία περιλαμβάνει δεδομένα από 330.000 ιδιοκτήτες οχημάτων, αποκαλύπτει ότι τα EV είχαν 79% περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας από ό,τι τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα οχήματα. Τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) είχαν ακόμη χειρότερες επιδόσεις, με 146% περισσότερα προβλήματα από τα αντίστοιχα συμβατικά. Από την άλλη πλευρά, τα μη plug-in υβριδικά είχαν 26% λιγότερα προβλήματα από τα οχήματα εσωτερικής καύσης.

Τα PHEV βρέθηκαν να έχουν τις περισσότερες πιθανές προβληματικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτροκινητήρων, μιας μπαταρίας έλξης υψηλής τάσης και θεμάτων φόρτισης, εκτός από τις 17 προβληματικές περιοχές που είναι κοινές για όλα τα οχήματα. Τα υβριδικά έχουν 19 πιθανές προβληματικές περιοχές, ενώ τα EV έχουν μόνο 12, καθώς δεν διαθέτουν εξαρτήματα όπως κινητήρες εσωτερικής καύσης, συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου ή κιβώτια ταχυτήτων.

CleanShot2023-12-02at17_59.18@2x.jpg.831e072e9b20a3151f00ce4a97e77579.jpg

Τα περισσότερα παράπονα για την αξιοπιστία των EV αφορούσαν τους ηλεκτροκινητήρες, τη φόρτιση και τα προβλήματα της μπαταρίας. Το CR συμβουλεύει τους πιθανούς αγοραστές EV να αποφεύγουν τα ολοκαίνουργια οχήματα κατά το πρώτο έτος κυκλοφορίας τους, καθώς τα EV είναι ακόμη σχετικά νέα στην κύρια αγορά και οι κατασκευαστές εξακολουθούν να εξομαλύνουν τα προβλήματα.

Παρά την πολυπλοκότητά τους, τα υβριδικά οχήματα συνεχίζουν να υπερτερούν τόσο των EV όσο και των οχημάτων εσωτερικής καύσης όσον αφορά την αξιοπιστία. Αυτό αποδίδεται στην ωριμότητα της υβριδικής τεχνολογίας και στην αξιοπιστία των αυτοκινητοβιομηχανιών που προσφέρουν αυτά τα οχήματα.

Είναι ενδιαφέρον ότι τα στοιχεία του CR φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με μια προηγούμενη έκθεση, η οποία διαπίστωσε ότι τα EV και τα PHEV είχαν κόστος συντήρησης περίπου το μισό από εκείνο ενός οχήματος ICE. Ωστόσο, αυτή η αντίθεση εξηγείται από το γεγονός ότι η προηγούμενη μελέτη επικεντρώθηκε στο κόστος και όχι στην αξιοπιστία, και πολλές επισκευές για τα EVs και PHEVs καλύπτονταν από τις εγγυήσεις.

Όσον αφορά τις επιδόσεις ανά κατασκευαστή, η Tesla, παρά τα πολυάριθμα αναφερόμενα προβλήματα, κατέλαβε τη μεσαία θέση στη συνολική αξιοπιστία. Τα κινητήριά της συστήματα κρίθηκαν αξιόπιστα, αλλά σημειώθηκαν προβλήματα με το αμάξωμα, τη βαφή/εξοπλισμό και τα συστήματα κλιματισμού. Τα Μοντέλα 3 και Y, οι δύο κύριες προτάσεις της Tesla, βρέθηκαν να έχουν μέτρια αξιοπιστία σύμφωνα με τα στοιχεία του CR.

Σε γενικές γραμμές, οι ασιατικοί ΟΕΜ κατασκευαστές κυριαρχούν στο άνω μέρος του πίνακα αξιοπιστίας, αν και η Mini, η Porsche και η BMW μπήκαν επίσης στην πρώτη δεκάδα. Όπως σημειώνεται, η Tesla αναφέρθηκε στο μέσο της κατάταξης, μαζί με άλλες εγχώριες μάρκες όπως η Buick, η Ram, η Cadillac, η Chevrolet και η Dodge.

Από εκεί και πέρα, τα πράγματα έγιναν προοδευτικά χειρότερα. Η Ford βρίσκεται στην 22η θέση συνολικά και πολλές από τις καλύτερες πωλήσεις της, όπως το F-150 και το Bronco, υποφέρουν από αξιοπιστία κάτω του μέσου όρου. Το ίδιο ισχύει για το F-150 Lightning και το υβριδικό F-150. 

Τελευταία στην κατάταξη ήρθε η Chrysler, η οποία πήρε ξεχώρισε  για το λιγότερο αξιόπιστο όχημα συνολικά, το υβριδικό Pacifica.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στο σπιτι τα τελευταία τρία χρονια εχουμε ένα ηλεκτρικό και ενα εσωτερικής καύσης. Το ηλεκτρονικό στα 3 χρονια αλλαξα μονο φιλτρο καμπινας και το εσωτερικής καυσης εκτος απο την ετήσιο ελεγχο εχω παει αλλες δυο φορές συνεργείο για προβληματα μια με την μηχανη και μια με τα παράθυρα της πορτας! Εσωτερικής καυσης 2020 μοντέλο. CR σου επιτεπω να χρησιμοποιήσεις τις πληροφορίες/φωτογραφιες του λογαριασμού μου για την έρευνα σου

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια απο τις καλπικες υποσχεσεις του musk ηταν οτι θα ξεχασουμε τα κοστη συντήρησης και μετα ο  ιδιος εδωσε εντολη να πειραξουν το software για να φαινεται λαθος η αυτονομια και να ερχονται να σκανε λεει 1000 δολαρια για επισκεψη. Αυτη τη εβδομαδα ειναι μαλιστα η δικη για αυτο το θεμα. Υπαρχουν και αλλες ειδησεις που ξαφνικα σταματησε να φορτιζει το αμαξι και του λενε α δε ειναι τιποτα αλλαζουμε τις μπαταριες και βγηκε ενα κοστος οσο το ηλεκτρικοκ και τελικα αντι να το φτιαξει το εδωσε για ανταλλακτικα. 

Τα ηλεκτρικα ειναι μια παγιδα, πχ ενα μεταχειρισμενο Yaris 8 χρονων εχει πεσει ελαχιστα η αξια του , ενω ενα ηλεκτρικο που θελει αλλαγη μπαταριες μετα απο 8 χρονια κοστος απο 15¨000 η αξια του πεφτει κατακορυφα γιατι θα πρεπει να υποστει και αυτο το κοστος αυτος που θα το παρει. Αντιστοιχα αν φυγουμε απο μπαταριες λιθιου και παμε σε κατι καλυτερο που φορτιζει και πιο γρηγορα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα θελει μεταχειρισμενο με την ξεπερασμενη τεχνολογια . Ειναι σαν τα smartphone τα πρωτα χρονια που βγηκανε. 

  • Like 14
  • Thanks 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτες τις ερευνες παντα ψαχνεις τον   δευτερο.Σε αρκετες τον τριτο, γιατι 1-2 ειναι Toyota.Eιτε ειναι βενζινη, ειτε υβριδικο,  ειτε καιει καρβουνο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρεφικες ασθενειες , η ωριμανση  αναμενεται την δεκαετια  του 30. 

Υπομονη και περισυλλογη για το που θα βρεθει  τοσο ρευμα και τετοιο δικτυο

να σηκωσει την φορτιση εκατομμυριων οχηματων.

Οσον αφορα την χωρα μας , με τον γερασμενο στολο σε ολες της κατηγοριες οχηματων ,

θεωρω οτι ειναι πολυτελεια να αγοραζονται εκατονταδες ηλεκτρικα Λεωφορεια απο την Κινα

με μηδενικη εγχωρια προστιθεμενη αξια .

Πολυ καλυτερο θα ηταν να αγοραζονταν  υπερσυγχρονα Euro 6d diesel η και φυσικου αεριου ,

ενω  με την επιλογη να ενταχθουν ηλεκτρικα , η ανανεωση του στολου θα καθυστερησει.

Για τους ιδιους λογους θεωρω εντελως αστοχη και κοινωνικα αδικη  την επιδοτηση που διδεται μεχρι 7000 ευρω για αγορα

ηλεκτρικων  ΕΙΧ, ενω θα επρεπε να προηγηθει μια ευρειας κλιμακας αποσυρση των υπεργηρων.

 

  • Like 12
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν τα λεγαμε εμεις, χαλουσαμε το αφηγημα καποιων....

Τι να κανουμε ομως. Καποιοι εχουμε σφαιρικοτερη αποψη, απ'το απλως να καταπινουμε αμασητα οτι μας σερβιρουν.

Οχι αλλο καρβουνο 'πρασινης ενεργειας'.

Ισως ειναι το μελλον, αλλα προς το παρον, ειναι σε επιπεδο εμβρυου, οταν οι θερμικης καυσης κινητηρες μετρουν ενα αιωνα ζωης και εμπειριας και τεχνογνωσιας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, JcD είπε

Και πάλι ο κόσμος θα ήταν έτοιμος να τα υιοθετήσει αν οι τιμές και ο χρόνος φόρτισης ήταν ποιο λογικά. 

Έχεις απόλυτο δίκαιο παρ ολα αυτά οι υποδομές της Ελλάδας δεν μπορούν να στηρίξουν ακόμα την ηλεκτροκίνηση !! 
Σταθμοί φόρτισης που ενώ υπάρχουν στο δίκτυο δεν φορτίζουν κτλ κτλ μην το αναλύσουμε …. 😂

Επεξ/σία από psaras10
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...