Στέλιος Κ. Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Επιθυμώ να διακόψω την σύνδεση τηλεφωνικής γραμμής/ίντερνετ (Νova 2play ADSL24) που έχω στο πατρικό μου σε κάποια επαρχιακή πόλη, μιας και δεν διαμένει κανένας πλέον εκεί. Είμαι στον 17ο μήνα του 24μηνου συμβολαίου μου, οπότε ανέμενα κάποιο τέλος αποδέσμευσης (1/4 του παγίου για τους υπολοιπόμενους μήνες, σύμφωνα με την ισχύοντα κανονισμό της ΕΕΤΤ ) κάτι που είναι λογικό κι αναμενόμενο. Επισκέφθηκα λοιπόν την 1/12/23 ένα κατάστημα της Nova στην Αθήνα και υπέβαλλα σχετικό αίτημα διακοπής συμβολαίου. Το τέλος διακοπής που μου είπαν ήταν πάνω-κάτω το αναμενόμενο. Από εκεί και πέρα όμως, όταν τους ρώτησα πότε θα γίνει η διακοπή της σύνδεσης, μου είπαν οτι αυτή θα γίνει περί τα τέλη Ιανουαρίου 2024, σε δύο μήνες δηλαδή! Και στο αντίγραφο της αίτησης διακοπής που ζήτησα να μου δώσουν αναγράφεται σε κάποιο σημείο "ενημερώθηκα πως η αίτηση διακοπής σύνδεσης παράγει αποτελέσματα έως το τέλος του επόμενου της σχετικής ειδοποίησης μήνα". Ουσιαστικά δηλαδή με υποχρεώνουν, εκτός απο τέλος αποδέσμευσης, να τους καταβάλω και πάγια άλλων 2 μηνών. Στο συμβόλαιο μου δεν αναφέρεται κάτι συγκεκριμένο ως προς το ποιος είναι ο μέγιστος χρόνος εντός του οποίου οφείλουν να διακόψουν (με αίτηση μου) την σύνδεση μου (αναφέρεται γενικά στους ισχύοντες κανονισμούς ΕΕΤΤ). Στον κανονισμό της ΕΕΤΤ που ανέτρεξα, πρέπει να έχεις πτυχίο μηχανολόγου- μηχανικού για να καταλάβεις τι εννοεί ο "ποιητής" ότα λέει (κι αν μπορείς κιόλας να το ελέγξεις, όταν σου εμπλέκει "χονδρικούς παρόχους", "λιανικούς παρόχους", "ισχύουσες προσφορές αναφοράς" και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο): "Η διακοπή της υπηρεσίας από τον πάροχο γίνεται το αργότερο, εντός προθεσμίας δεκαπέντε ημερών, από την ημερομηνία καταγγελίας της σύμβασης. Ειδικά για υπηρεσίες πρόσβασης στο διαδίκτυο και διαπροσωπικών επικοινωνιών βάσει αριθμών , η διακοπή της υπηρεσίας επέρχεται, εντός δύο εργασίμων ημερών από την ημερομηνία της καταγγελίας (εκτός εάν ο συνδρομητής ζητήσει η διακοπή να πραγματοποιηθεί σε συγκεκριμένο χρόνο). Ειδικά στην περίπτωση παροχής υπηρεσιών φωνητικής επικοινωνίας ή πρόσβασης στο διαδίκτυο μέσω χονδρικών υπηρεσιών αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο ή εικονικής αδεσμοποίητης πρόσβασης VLU, η διακοπή πραγματοποιείται, εντός δύο εργασίμων ημερών από την ημερομηνία διακοπής της χονδρικής υπηρεσίας που χρησιμοποιεί ο πάροχος λιανικής, όπως αυτή προβλέπεται στις σχετικές ισχύουσες Προσφορές Αναφοράςτου χονδρικού παρόχου" (ΦΕΚ Β΄ 2265 /2021, σελ. 2580) Σε απλά ελληνικά λοιπόν, γνωρίζει κάποιος (που ξέρει ή του έτυχε κάτι ανάλογο και μπόρεσε να το ψάξει καλύτερα) αν τελικά υπάρχει κάποιος χρονικός περιορισμός εντός του οποίου ένας πάροχος τηλεπικοινωνιών υποχρεούται να διακόψει την σύνδεση ενός πελάτη που το αιτήθηκε ή μπορεί να το "τραβάει" όσο του κάνει κέφι και να του χρεώνει πάγια; Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2023 από Στέλιος Κ.
motoboots Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Χωρίς να γνωρίζω τι θα σε χρεώσουν ως πέναλτι με βάση το συμβόλαιο σου (πρόσεχε μην σε φεσώνουν και με την έκπτωση που έχεις πάρει από την αρχική τιμή) έχω μια λύση να φύγεις αύριο με κόστος 15€. Φορητότητα αριθμού στην Inter Telecom (δωρεάν) με πάγιο 15€ για χρήση του αριθμού σου για ένα χρόνο. Φεύγεις δηλαδή την επόμενη της αίτησης φορητότητας και δεν χρησιμοποιείς ποτέ τον αριθμό ή έχεις ένα χρόνο να τον κάνεις κάτι άλλο.
Στέλιος Κ. Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, motoboots είπε Χωρίς να γνωρίζω τι θα σε χρεώσουν ως πέναλτι με βάση το συμβόλαιο σου (πρόσεχε μην σε φεσώνουν και με την έκπτωση που έχεις πάρει από την αρχική τιμή) έχω μια λύση να φύγεις αύριο με κόστος 15€. Φορητότητα αριθμού στην Inter Telecom (δωρεάν) με πάγιο 15€ για χρήση του αριθμού σου για ένα χρόνο. Φεύγεις δηλαδή την επόμενη της αίτησης φορητότητας και δεν χρησιμοποιείς ποτέ τον αριθμό ή έχεις ένα χρόνο να τον κάνεις κάτι άλλο. Με το τέλος αποδέσμευσης δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα, αυτό που μου είπαν ήταν πανω-κατω το αναμενόμενο. Βλέπεις εκεί δεν τους "πολυπαίρνει" πλέον, μιας και ο Γενικός Κανονισμός της ΕΕΤΤ στο σημείο αυτό έγινε ξεκάθαρος κι ο καθένας μας μπορεί να καταλάβει και να υπολογίσει πόσα τέλη αποδέσμευσης πρέπει να πληρώσει και σε ποιόν κανονισμό μπορεί να "πατήσει" αν δεν του τα βγάλουν σωστά. Εκεί όμως που δεν βγαίνει άκρη (απ' τον κανονισμό της ΕΕΤΤ) είναι το εντός πόσου χρόνου οφείλουν οι εταιρείες να σε αποδεσμεύσουν. Μου φαίνεται λοιπόν οτι βρήκαν άλλη "φάμπρικα" τώρα (μόλις τους περιόρισαν στα τέλη αποδέσμευσης) και το "τραβάνε" όπως θέλουν! Λόγω επαγγέλματος είχα συχνά μεταθέσεις, πήγαινα λοιπόν κάθε φορά στον ΟΤΕ το πρωί, τους έλεγα κόψτε μου το τηλέφωνο και μέχρι το μεσημέρι μου το είχαν κόψει! Και τώρα, 20 χρόνια μετά, σου λένε οι άλλοι οτι δήθεν θέλουμε 2 μήνες για να σου το κόψουμε! Κι αύριο-μεθαύριο μπορεί να σου πουν θέλουμε 3 ή 13! Πρέπει λοιπόν η ΕΕΤΤ να θέσει ένα εύλογο και συγκεκριμένο maximum χρονικό όριο, που θα το γνωρίζουμε όλοι μας εκ των προτέρων και κανείς δεν θα εμπαίζει κανέναν, και να μην μας μπλέκουν με "ισχύουσες Προσφορές Αναφοράς του χονδρικού παρόχου " και τέτοια "κουφά" που ούτε καν ξέρουμε τι είναι, ούτε είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ή να ελέγξουμε τι, πότε και πως αγόρασε, πούλησε ή σταμάτησε να αγοράζει και να πουλάει ο καθένας τους! Κατά τα λοιπά θα εξετάσω και την λύση σου, αν και όπως έγραψα ήδη έκανα αίτηση διακοπής. Θα πρέπει δηλαδή να τρέχω ξανά να την ακυρώσω, μετά να κάνω αίτηση φορητότητας κλπ κλπ. και δεν έχω χρόνο και διάθεση για τέτοια. Δεν είναι τόσο τα 40-50 ευρώ παραπάνω που θα πληρώσεις (περαν των τελών αποδέσμευσης για τα οπόια δεν έχω αντίρριση), αλλά ακόμα περισσότερο σου την "δίνει" οταν βλέπεις πως πάνε να σου την "φέρουν" μπροστά στα μάτια σου! Σκέφτεσαι, "μα δεν γίνεται να μπορούν να το κάνουν έτσι ανεξέλεγκτα" και ψάχνεις λοιπόν το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο και ανακαλύπτεις μόνο μια "θολούρα" όπου όλοι αυτοί μπορούν και "κολυμπουν"... Τους κλείνουν "δήθεν" μία "πόρτα" κι αυτοί ανοίγουν αμέσως πέντε "παράθυρα" και πάει λέγοντας. Επι αίτησησήμανση ως λύση Παράθεση Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2023 από Στέλιος Κ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα