Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, πριν λίγες μέρες έκανα αίτηση φορητότητας απο κοσμοτέ σε βόντα, την επόμενη μέρα με καλεί η κοσμοτέ για προσφορά την οποία δέχτηκα. Κάνω τις διαδικασίες ακύρωσης φορητότητας στην βόντα με το αυτοματοποιημένο σύστημα καλώντας έναν αριθμό, έκανα και επιβεβαίωση μέσω chat. Την επόμενη μέρα με επιβεβαίωσαν και τηλεφωνικώς οτι θα γίνει η ακύρωση και οτι προχωράω στην κοσμοτέ με το νέο συμβόλαιο. Σήμερα για εναν περίεργο λόγο η κούριερ έφερε τον εξοπλισμό της βόντα. Εγώ τώρα με αυτό τι πρέπει να κάνω; Το παραλαμβάνω και κάνω τον κινέζο; Αρνούμαι παραλαβή; Φοβάμαι μόνο μην βρουν ευκαιρία και με το χρεώσουν. 

Δημοσ.

Μία από τα ίδια πριν 3 μήνες. Εγώ παρέλαβα και την επόμενη ακύρωσα την φορητότητα. 

Μην παραλάβεις.

Πήγα από μόνος μου σε κατάστημα να το επιστρέψω και δεν το έπαιρναν με τίποτα :lol:

Επικοινώνησα ηλεφωνικα μαζί τους και μου είπαν "κρατήστε το σε ένα ντουλάπι" ισως καποια στιγμη στείλουμε κουριερ να το πάρει :P

Δεν ήρθε ποτέ κανένας κουριερ, ουτε μου το ζητησε κανεις.

Αστεία πράγματα 

  • Like 1
  • Λύση
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άμα δεν έχεις υπογράψει παραλαβή εξοπλισμού με τι αποδεικτικό θα στο ζητήσουν;

Εγώ αν δεν το είχα παραλάβει πριν την ακύρωση, δεν θα το έπαιρνα μετά, δεν μου "φαίνεται" το ίδιο. Φυσικά κάνεις ότι νομίζεις ή καλύτερα μίλα πριν παραλάβεις μαζί τους. 

Επεξ/σία από takislz

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...