Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, στις 23/11 αγόρασα μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα (27 euro) για δώρο από το 24pharmacydeals. Την παρέλαβα 28/11 και την επομένη 29/11 τους έστειλα mail για επιστροφή γιατί ο χρήστης ήθελε κάτι καλύτερο. Εννοείται ότι είναι στο κουτί της και αχρησιμοποίητη. Το θέμα το αναρτώ και σαν προειδοποίηση σε όλους όσους σκοπεύουν να αγοράσουν από αυτούς (την πάτησα σαν noob μη διαβάζοντας σχόλια και κριτικές για αυτούς), αλλά και να ακούσω προτάσεις για το πως να κινηθώ αν έχει κάποιος ιδία εμπειρία. Σας παραθέτω την στιχομυθία μας μέσω mail:

1) Chris Samaras <[email protected]>

Τετ 29 Νοε, 3:28 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες)
 
 
 
 
προς info, orders
 
 Καλησπέρα, θα ήθελα να επιστρέψω το προϊόν της παραγγελίας 1000324124. Είναι άθικτο, ήταν για δώρο, απλά δεν είναι το μοντέλο που ήθελε.

2) [email protected]

Τετ 29 Νοε, 3:36 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες)
 
 
 
 
προς εγώ
 
Καλησπέρα σας,
Δυστυχώς από τη στιγμή που έχετε παραλάβει το προϊόν δε γίνεται να γίνει επιστροφή
---

  Στη διάθεση σας ,

  η ομάδα του 24pharmacy.deals

 

3) Chris Samaras <[email protected]>

Τετ 29 Νοε, 4:29 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες)
 
 
 
 
προς info
 
Τώρα μιλάμε σοβαρά; είστε το μοναδικό eshop που το κάνει αυτό......υπάρχει κάτι από το νόμο που λέγεται υπαναχώρηση εντός κάποιων ημερών. Να σας υπενθυμίσω ότι το αναφέρετε κ στην ιστοσελίδα σας, οπότε αυτό που λέτε δεν ισχύει.

4) Chris Samaras <[email protected]>

Τετ 29 Νοε, 4:59 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες)
 
 
 
 
προς info
 
Και παρακαλώ πολύ, επειδή γνωρίζω το νόμο και να μην καταφύγω σε αρμόδια όργανα και στον κόσμο του διαδικτύου,...να γίνει το αυτονόητο.
 
Το παρακάτω κείμενο είναι από την σελίδα σας
"Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:
α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες,
β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση"
Περιμένω απάντηση σας 

5) [email protected]

Τετ 29 Νοε, 5:16 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες)
 
 
 
 
προς εγώ
 
Καλησπέρα σας,
Θα επικοινωνήσουμε με τον αρμόδιο του τμήματος και θα επικοινωνήσουμε εκ νέου μαζί σας
---
 

6) [email protected]

Πέμ 30 Νοε, 8:57 μ.μ. (πριν από 12 ώρες)
 
 
 
 
προς εγώ
 
Καλησπέρα σας,
Δυστυχώς από τη στιγμή που το έχετε παραλάβει το προϊόν και έχουν περάσει και κάποιες ημέρες από τότε δε μπορούμε να το δεχτούμε πίσω
---

7) Chris Samaras <[email protected]>

Πέμ 30 Νοε, 10:10 μ.μ. (πριν από 11 ώρες)
 
 
 
 
προς info
 
Οπότε αναιρείτε αυτό που αναγράφετε στην ιστοσελίδα σας; γιατί εκτός κ αν είμαι εγώ κ όσοι επισκέπτονται την σελίδα σας ΤΥΦΛΟΙ ....γράφετε για επιστροφή εντός 14 ημερών....
Οκ, από δω κ πέρα θα γνωρίσετε τις επιπτώσεις της καταπάτησης των νόμων. 

😎 Chris Samaras <[email protected]>

Πέμ 30 Νοε, 10:15 μ.μ. (πριν από 11 ώρες)
 
 
 
 
προς info
 
Καλά είστε σοβαροί κ ειδικά ο "υπεύθυνος" σας; πόσες μέρες πέρασαν; το παρέλαβα 28/11 και σας έστειλα μήνυμα 29/11!!!!! Η απόλυτη ξεφτίλα για "κατάστημα" είστε!!!!! Και δεν είναι για τα 27€, αλλά για τη νομιμότητα...... βρείτε άλλο τρόπο να εξαπατάτε κόσμο.

9) Chris Samaras <[email protected]>

30 Νοε 2023, 10:27 μ.μ. (πριν από 10 ώρες)
 
 
 
 
προς info
 
Και ένα δείγμα που αποδεικνύει την άγνοια σας .......διαβάστε.....αν ξέρετε ανάγνωση...
 
Η άγνοια σας είναι ολοφάνερη....
 
Επεξ/σία από chsam
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Κανε καταγγελια να δεις πως θα μαζευτουν

Εννοείται οτι δεν θα το αφήσω, απλά ρώτησα για κάποια συγκεκριμένα βήματα από προσωπική εμπειρία κάποιου. Π.χ. 1ο βήμα συνήγορο του καταναλωτή, 2ο βήμα κτλ

Σήμερα, μετά από όλα τα μηνύματά μου, μου έστειλαν για τρίτη φορά :

Καλημέρα σας.
Θα ενημερωθει ο υπεύθυνος και θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
Με εκτίμηση.---

  Στη διάθεση σας ,

Επεξ/σία από chsam
Δημοσ.
1 ώρα πριν, chsam είπε

(την πάτησα σαν noob μη διαβάζοντας σχόλια και κριτικές για αυτούς)

Θα την πατήσουν κι άλλοι με τη λογική του τσιγκούνη

tr.jpg.65aa2cfaacdc3c5415c40bd4d2585983.jpg

  • Thanks 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Θα την πατήσουν κι άλλοι με τη λογική του τσιγκούνη

tr.jpg.65aa2cfaacdc3c5415c40bd4d2585983.jpg

Και όχι μόνο του τσιγγούνη....και σε άλλα μέσα (facebook, google) το ίδιο είναι...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, chsam είπε

Σήμερα, μετά από όλα τα μηνύματά μου, μου έστειλαν για τρίτη φορά :

Αυτό το άμεσα πότε είναι? γιατί βλέπω να σε καθυστερούν μέχρι να περάσουν οι 14 μέρες 😄

Δημοσ.
1 hour ago, chsam said:

Εννοείται οτι δεν θα το αφήσω, απλά ρώτησα για κάποια συγκεκριμένα βήματα από προσωπική εμπειρία κάποιου. Π.χ. 1ο βήμα συνήγορο του καταναλωτή, 2ο βήμα κτλ

Σήμερα, μετά από όλα τα μηνύματά μου, μου έστειλαν για τρίτη φορά :

Καλημέρα σας.
Θα ενημερωθει ο υπεύθυνος και θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
Με εκτίμηση.---

  Στη διάθεση σας ,

Ρωτα επισης την GRECA κατα ποσο αποδεχονται τις θεσεις του συνεργατη τους

https://www.greekecommerce.gr/epikoinwnia/

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Nabuko είπε

Αυτό το άμεσα πότε είναι? γιατί βλέπω να σε καθυστερούν μέχρι να περάσουν οι 14 μέρες 😄

Ακριβώς....ήδη από την ημερομηνία αγοράς (23/11) φτάσαμε Παρασκευή 8 μέρες.....και ιδού η απάντησή τους τώρα που είναι Σκ.

Καλησπέρα σας,
Ζητάμε χίλια συγγνώμη για όλο αυτό και την παρεξήγηση που έγινε, εμείς κάναμε λάθος σχετικά με τις ημέρες και σας είπαμε ότι δεν γίνεται γιατί νομίζαμε πως είχε περάσει το όριο, πράγμα που δεν ισχύει εν τέλει. Εφόσον είναι εντός των 14 ημερών και δεν έχει ανοιχτεί το προϊόν μπορεί να γίνει επιστροφή του προϊόντος. Πηγαίνετε ή καλέστε ένα κατάστημα της γενικής ταχυδρομικής τους λέτε να το φέρουν σε εμάς με δική σας χρέωση και μόλις το παραλάβουμε και το ελέγξουμε θα ενημερωθεί το λογιστήριο για την επιστροφή των χρημάτων σας.
Αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου την ευθύνη για το λάθος μας και σας ζητάμε και πάλι συγγνώμη και για αυτό θα θέλαμε αν γίνεται και θέλετε να σβήσετε την κριτική σας καθώς όλο αυτό οφείλεται σε μια παρεξήγηση και όχι στη μη πρόθεση μας να σας εξυπηρετήσουμε κάτι που φαίνεται και από τα μηνύματα που σας έχουμε στείλει.
Με εκτίμηση.

Σε όλα τα μηνύματά μου, ανέφερα ΔΙΑΡΚΩΣ τις ημερομηνίες ("σας είπαμε ότι δεν γίνεται γιατί νομίζαμε πως είχε περάσει το όριο" και "όλο αυτό οφείλεται σε μια παρεξήγηση"  χαχαχαχα)......και αφού αναγκάστηκα να απειλήσω με το νόμο και έκανα αρνητικές κριτικές παντού....απλά κάνανε λάθος.....

Και η δική μου:

Λυπάμαι, αλλά δεν κάνατε λάθος.....σας υπογράμμισα πολλάκις τις ημερομηνίες.... δεν τίθεται θέμα "λάθους". Απλά άλλαξε ροτα ο υπεύθυνος....και αν δεν επέμενα για τα δικαιώματα μου.....θα είχε περάσει έτσι.
Επίσης να μου λέτε να γυρίσω αποκλειστικά με γενική το δέμα με δικά μου έξοδα είναι κοροϊδία......να γυρίσω ένα δέμα αξίας 28€ πληρώνοντας 13€ στην αποστολή προς εσάς......;;;;;;
5 ώρες πριν, Getta Robo είπε

Ρωτα επισης την GRECA κατα ποσο αποδεχονται τις θεσεις του συνεργατη τους

https://www.greekecommerce.gr/epikoinwnia/

Έστειλα και σε αυτούς, σ' ευχαριστώ για την επισήμανση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, chsam είπε

Εφόσον είναι εντός των 14 ημερών και δεν έχει ανοιχτεί το προϊόν

και να είχε ανοιχτεί μπορεί να μη σου άρεσε το χρώμα ....

Δημοσ.
9 ώρες πριν, chsam είπε

Καλημέρα, στις 23/11 αγόρασα μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα (27 euro) για δώρο από το 24pharmacydeals. Την παρέλαβα 28/11 και την επομένη 29/11 τους έστειλα mail για επιστροφή γιατί ο χρήστης ήθελε κάτι καλύτερο.

Μην του ξαναπάρεις δώρο. Αμάν πια...

Τα δώρα δεν επιστρέφονται.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, gogkroj είπε

Το προβλημα τους ηταν καθαρα οι αρνητικες ....και οχι στο να σε εξυπηρετησουν!

Εννοείται .....αυτό ακριβως είπα και εγώ σε αυτούς.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...