chsam Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλημέρα, στις 23/11 αγόρασα μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα (27 euro) για δώρο από το 24pharmacydeals. Την παρέλαβα 28/11 και την επομένη 29/11 τους έστειλα mail για επιστροφή γιατί ο χρήστης ήθελε κάτι καλύτερο. Εννοείται ότι είναι στο κουτί της και αχρησιμοποίητη. Το θέμα το αναρτώ και σαν προειδοποίηση σε όλους όσους σκοπεύουν να αγοράσουν από αυτούς (την πάτησα σαν noob μη διαβάζοντας σχόλια και κριτικές για αυτούς), αλλά και να ακούσω προτάσεις για το πως να κινηθώ αν έχει κάποιος ιδία εμπειρία. Σας παραθέτω την στιχομυθία μας μέσω mail: 1) Chris Samaras <[email protected]> Τετ 29 Νοε, 3:28 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς info, orders Καλησπέρα, θα ήθελα να επιστρέψω το προϊόν της παραγγελίας 1000324124. Είναι άθικτο, ήταν για δώρο, απλά δεν είναι το μοντέλο που ήθελε. 2) [email protected] Τετ 29 Νοε, 3:36 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς εγώ Καλησπέρα σας, Δυστυχώς από τη στιγμή που έχετε παραλάβει το προϊόν δε γίνεται να γίνει επιστροφή --- Στη διάθεση σας , η ομάδα του 24pharmacy.deals 3) Chris Samaras <[email protected]> Τετ 29 Νοε, 4:29 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς info Τώρα μιλάμε σοβαρά; είστε το μοναδικό eshop που το κάνει αυτό......υπάρχει κάτι από το νόμο που λέγεται υπαναχώρηση εντός κάποιων ημερών. Να σας υπενθυμίσω ότι το αναφέρετε κ στην ιστοσελίδα σας, οπότε αυτό που λέτε δεν ισχύει. 4) Chris Samaras <[email protected]> Τετ 29 Νοε, 4:59 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς info Και παρακαλώ πολύ, επειδή γνωρίζω το νόμο και να μην καταφύγω σε αρμόδια όργανα και στον κόσμο του διαδικτύου,...να γίνει το αυτονόητο. Το παρακάτω κείμενο είναι από την σελίδα σας "Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες, β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση" Περιμένω απάντηση σας 5) [email protected] Τετ 29 Νοε, 5:16 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς εγώ Καλησπέρα σας, Θα επικοινωνήσουμε με τον αρμόδιο του τμήματος και θα επικοινωνήσουμε εκ νέου μαζί σας --- 6) [email protected] Πέμ 30 Νοε, 8:57 μ.μ. (πριν από 12 ώρες) προς εγώ Καλησπέρα σας, Δυστυχώς από τη στιγμή που το έχετε παραλάβει το προϊόν και έχουν περάσει και κάποιες ημέρες από τότε δε μπορούμε να το δεχτούμε πίσω --- 7) Chris Samaras <[email protected]> Πέμ 30 Νοε, 10:10 μ.μ. (πριν από 11 ώρες) προς info Οπότε αναιρείτε αυτό που αναγράφετε στην ιστοσελίδα σας; γιατί εκτός κ αν είμαι εγώ κ όσοι επισκέπτονται την σελίδα σας ΤΥΦΛΟΙ ....γράφετε για επιστροφή εντός 14 ημερών.... Οκ, από δω κ πέρα θα γνωρίσετε τις επιπτώσεις της καταπάτησης των νόμων. 😎 Chris Samaras <[email protected]> Πέμ 30 Νοε, 10:15 μ.μ. (πριν από 11 ώρες) προς info Καλά είστε σοβαροί κ ειδικά ο "υπεύθυνος" σας; πόσες μέρες πέρασαν; το παρέλαβα 28/11 και σας έστειλα μήνυμα 29/11!!!!! Η απόλυτη ξεφτίλα για "κατάστημα" είστε!!!!! Και δεν είναι για τα 27€, αλλά για τη νομιμότητα...... βρείτε άλλο τρόπο να εξαπατάτε κόσμο. 9) Chris Samaras <[email protected]> 30 Νοε 2023, 10:27 μ.μ. (πριν από 10 ώρες) προς info Και ένα δείγμα που αποδεικνύει την άγνοια σας .......διαβάστε.....αν ξέρετε ανάγνωση... https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation Η άγνοια σας είναι ολοφάνερη.... Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2023 από chsam
chsam Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Κανε καταγγελια να δεις πως θα μαζευτουν Εννοείται οτι δεν θα το αφήσω, απλά ρώτησα για κάποια συγκεκριμένα βήματα από προσωπική εμπειρία κάποιου. Π.χ. 1ο βήμα συνήγορο του καταναλωτή, 2ο βήμα κτλ Σήμερα, μετά από όλα τα μηνύματά μου, μου έστειλαν για τρίτη φορά : Καλημέρα σας. Θα ενημερωθει ο υπεύθυνος και θα σας ενημερώσουμε άμεσα. Με εκτίμηση.--- Στη διάθεση σας , Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2023 από chsam
fredd0 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 https://www.gov.gr/arxes/sunegoros-tou-katanalote/sunegoros-tou-katanalote/anaphora-kataggelia-ston-sunegoro-tou-katanalote 1
Nabuko Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, chsam είπε (την πάτησα σαν noob μη διαβάζοντας σχόλια και κριτικές για αυτούς) Θα την πατήσουν κι άλλοι με τη λογική του τσιγκούνη 1
chsam Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 17 λεπτά πριν, Nabuko είπε Θα την πατήσουν κι άλλοι με τη λογική του τσιγκούνη Και όχι μόνο του τσιγγούνη....και σε άλλα μέσα (facebook, google) το ίδιο είναι...
vagos789 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Οι καταγγελιες συνηθως αργουν πολυ να διεκπεραιωθουν...δεν αγνοουνται,αλλα παιρνουν καιρο.
Nabuko Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, chsam είπε Σήμερα, μετά από όλα τα μηνύματά μου, μου έστειλαν για τρίτη φορά : Αυτό το άμεσα πότε είναι? γιατί βλέπω να σε καθυστερούν μέχρι να περάσουν οι 14 μέρες 😄
Getta Robo Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 1 hour ago, chsam said: Εννοείται οτι δεν θα το αφήσω, απλά ρώτησα για κάποια συγκεκριμένα βήματα από προσωπική εμπειρία κάποιου. Π.χ. 1ο βήμα συνήγορο του καταναλωτή, 2ο βήμα κτλ Σήμερα, μετά από όλα τα μηνύματά μου, μου έστειλαν για τρίτη φορά : Καλημέρα σας. Θα ενημερωθει ο υπεύθυνος και θα σας ενημερώσουμε άμεσα. Με εκτίμηση.--- Στη διάθεση σας , Ρωτα επισης την GRECA κατα ποσο αποδεχονται τις θεσεις του συνεργατη τους https://www.greekecommerce.gr/epikoinwnia/ 1
korakios Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 5 λεπτά πριν, Getta Robo είπε Ρωτα επισης την GRECA κατα ποσο αποδεχονται τις θεσεις του συνεργατη τους https://www.greekecommerce.gr/epikoinwnia/ +1 3 ώρες πριν, chsam είπε αλλά και να ακούσω προτάσεις για το πως να κινηθώ ΣτΚ , απλά πράγματα 1 1
chsam Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 5 ώρες πριν, Nabuko είπε Αυτό το άμεσα πότε είναι? γιατί βλέπω να σε καθυστερούν μέχρι να περάσουν οι 14 μέρες 😄 Ακριβώς....ήδη από την ημερομηνία αγοράς (23/11) φτάσαμε Παρασκευή 8 μέρες.....και ιδού η απάντησή τους τώρα που είναι Σκ. Καλησπέρα σας, Ζητάμε χίλια συγγνώμη για όλο αυτό και την παρεξήγηση που έγινε, εμείς κάναμε λάθος σχετικά με τις ημέρες και σας είπαμε ότι δεν γίνεται γιατί νομίζαμε πως είχε περάσει το όριο, πράγμα που δεν ισχύει εν τέλει. Εφόσον είναι εντός των 14 ημερών και δεν έχει ανοιχτεί το προϊόν μπορεί να γίνει επιστροφή του προϊόντος. Πηγαίνετε ή καλέστε ένα κατάστημα της γενικής ταχυδρομικής τους λέτε να το φέρουν σε εμάς με δική σας χρέωση και μόλις το παραλάβουμε και το ελέγξουμε θα ενημερωθεί το λογιστήριο για την επιστροφή των χρημάτων σας. Αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου την ευθύνη για το λάθος μας και σας ζητάμε και πάλι συγγνώμη και για αυτό θα θέλαμε αν γίνεται και θέλετε να σβήσετε την κριτική σας καθώς όλο αυτό οφείλεται σε μια παρεξήγηση και όχι στη μη πρόθεση μας να σας εξυπηρετήσουμε κάτι που φαίνεται και από τα μηνύματα που σας έχουμε στείλει. Με εκτίμηση. Σε όλα τα μηνύματά μου, ανέφερα ΔΙΑΡΚΩΣ τις ημερομηνίες ("σας είπαμε ότι δεν γίνεται γιατί νομίζαμε πως είχε περάσει το όριο" και "όλο αυτό οφείλεται σε μια παρεξήγηση" χαχαχαχα)......και αφού αναγκάστηκα να απειλήσω με το νόμο και έκανα αρνητικές κριτικές παντού....απλά κάνανε λάθος..... Και η δική μου: Λυπάμαι, αλλά δεν κάνατε λάθος.....σας υπογράμμισα πολλάκις τις ημερομηνίες.... δεν τίθεται θέμα "λάθους". Απλά άλλαξε ροτα ο υπεύθυνος....και αν δεν επέμενα για τα δικαιώματα μου.....θα είχε περάσει έτσι. Επίσης να μου λέτε να γυρίσω αποκλειστικά με γενική το δέμα με δικά μου έξοδα είναι κοροϊδία......να γυρίσω ένα δέμα αξίας 28€ πληρώνοντας 13€ στην αποστολή προς εσάς......;;;;;; 5 ώρες πριν, Getta Robo είπε Ρωτα επισης την GRECA κατα ποσο αποδεχονται τις θεσεις του συνεργατη τους https://www.greekecommerce.gr/epikoinwnia/ Έστειλα και σε αυτούς, σ' ευχαριστώ για την επισήμανση. 1 1
gogkroj Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Το προβλημα τους ηταν καθαρα οι αρνητικες ....και οχι στο να σε εξυπηρετησουν!
korakios Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 33 λεπτά πριν, chsam είπε Εφόσον είναι εντός των 14 ημερών και δεν έχει ανοιχτεί το προϊόν και να είχε ανοιχτεί μπορεί να μη σου άρεσε το χρώμα ....
jimakos00 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 9 ώρες πριν, chsam είπε Καλημέρα, στις 23/11 αγόρασα μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα (27 euro) για δώρο από το 24pharmacydeals. Την παρέλαβα 28/11 και την επομένη 29/11 τους έστειλα mail για επιστροφή γιατί ο χρήστης ήθελε κάτι καλύτερο. Μην του ξαναπάρεις δώρο. Αμάν πια... Τα δώρα δεν επιστρέφονται.
chsam Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2023 26 λεπτά πριν, gogkroj είπε Το προβλημα τους ηταν καθαρα οι αρνητικες ....και οχι στο να σε εξυπηρετησουν! Εννοείται .....αυτό ακριβως είπα και εγώ σε αυτούς.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα