iopk00 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Οπως εχει ηδη αναφερθει σε αλλο νημα, προκειται για την MSystems, νυν My PCShop - εταιρεια carousel μολις 11 μηνων χωρις φυσικο καταστημα. Παρηγγειλα προιον χωρις να διαβασω το σχετικο νημα και ακομα αναμενω την επιστροφη των χρηματων μου. Δεν εχουν στοιχεια επικοινωνιας, ενω ειναι Top Seller - αναρωτιεμαι αν το Skroutz.gr δεν ενδιαφερεται ή ειναι ανικανοι. Σε καθε περιπτωση, αποφυγετε τις συναλλαγες με τους εν λογω απατεωνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 11 λεπτά πριν, iopk00 είπε Οπως εχει ηδη αναφερθει σε αλλο νημα, προκειται για την MSystems, νυν My PCShop - εταιρεια carousel μολις 11 μηνων χωρις φυσικο καταστημα. Παρηγγειλα προιον χωρις να διαβασω το σχετικο νημα και ακομα αναμενω την επιστροφη των χρηματων μου. Δεν εχουν στοιχεια επικοινωνιας, ενω ειναι Top Seller - αναρωτιεμαι αν το Skroutz.gr δεν ενδιαφερεται ή ειναι ανικανοι. Σε καθε περιπτωση, αποφυγετε τις συναλλαγες με τους εν λογω απατεωνες. Αλλαξε ονομα το msystems? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iopk00 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Ενω παρηγγειλα μεσω MyPCShop, η επωνυμια (οπως φαινεται στο επισυναπτομενο αρχειο) ειναι MSystems. Επιπλεον, μου εστειλαν (τελειως) διαφορετικο προιον (χαμηλοτερης αξιας) - κατι που εχει συμβει σε αλλες 2 περιπτωσεις στον ευρυτερο κυκλο μου. ps Επικοινωνησα με MSystems οπου μου επιβεβαιωσαν οτι ειναι η ιδια εταιρεια - στο δικο τους site παντως, το προιον που παρηγγειλα δεν υπαρχει. Οταν ρωτησα σχετικα, δεν ελαβα καθαρη απαντηση. Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2023 από iopk00 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
verylife78 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 44 λεπτά πριν, iopk00 είπε Οπως εχει ηδη αναφερθει σε αλλο νημα, προκειται για την MSystems, νυν My PCShop - εταιρεια carousel μολις 11 μηνων χωρις φυσικο καταστημα. Παρηγγειλα προιον χωρις να διαβασω το σχετικο νημα και ακομα αναμενω την επιστροφη των χρηματων μου. Δεν εχουν στοιχεια επικοινωνιας, ενω ειναι Top Seller - αναρωτιεμαι αν το Skroutz.gr δεν ενδιαφερεται ή ειναι ανικανοι. Σε καθε περιπτωση, αποφυγετε τις συναλλαγες με τους εν λογω απατεωνες. δεν ενδιαφερεται ... τοσο απλα Παντα να προτιματε τα φυσικα καταστηματα και αν δυνατον το καλαθι skroutz. Σημερα ειχα πελατη στο μαγαζι που μετανιωνε την ωρα που αγορασε απο internet καποια πραγματα γιατι εμεις τα ειχαμε στην μιση τιμη απο οτι τα πληρωσε αυτος !!!! Πρωτα στηριξτε τοπικα μαγαζια και μετα πατε internet ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iopk00 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, verylife78 είπε δεν ενδιαφερεται ... τοσο απλα Παντα να προτιματε τα φυσικα καταστηματα και αν δυνατον το καλαθι skroutz. Σημερα ειχα πελατη στο μαγαζι που μετανιωνε την ωρα που αγορασε απο internet καποια πραγματα γιατι εμεις τα ειχαμε στην μιση τιμη απο οτι τα πληρωσε αυτος !!!! Πρωτα στηριξτε τοπικα μαγαζια και μετα πατε internet ... Εχετε δικιο - πληρωσα tuition fees. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evts Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Ευχαριστούμε για την ενημέρωση να πέσει μαύρο σε αυτά τα καταστήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Περιεργο μου φαινεται, η MSystems ειναι χρονια στο χωρο και την ειχα για σοβαρη εταιρεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, iopk00 είπε Οπως εχει ηδη αναφερθει σε αλλο νημα, προκειται για την MSystems, νυν My PCShop - εταιρεια carousel μολις 11 μηνων χωρις φυσικο καταστημα. Παρηγγειλα προιον χωρις να διαβασω το σχετικο νημα και ακομα αναμενω την επιστροφη των χρηματων μου. Δεν εχουν στοιχεια επικοινωνιας, ενω ειναι Top Seller - αναρωτιεμαι αν το Skroutz.gr δεν ενδιαφερεται ή ειναι ανικανοι. Σε καθε περιπτωση, αποφυγετε τις συναλλαγες με τους εν λογω απατεωνες. Ποιο είναι το πρόβλημα σου ακριβώς; Λογικά δεν ξέρεις πως λειτουργεί το Skroutz και κατηγορείς το κατάστημα. (ps Δεν ήξερα καν ότι υπήρχε τέτοιο κατάστημα με αυτό το όνομα στο Skroutz) Επίσης ΔΕΝ αναφέρομαι στο ιστορικό που υπήρχε με το κατάστημα που βάρεσε κανόνι με το ίδιο όνομα γιατί δεν είναι η ίδια κατάσταση που βρίσκεσαι εσύ, δεν ξέρουμε καν αν είναι το ίδιο κατάστημα με εκείνο που νομίζεις, και κρίνω με βάση την εμπειρία που παραθέτεις. Αρχικά πως λειτουργεί το Marketplace του Skroutz (καταστήματα με ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΟΥΜΠΙ): 1. Μπορεί κάποιος κάτω από το ίδιο ΑΦΜ να ανοίξει και 100 καταστήματα στο Skroutz Marketplace χωρίς φυσική παρουσία. Στοιχεία επικοινωνίας δεν απαιτούνται πέρα από τον αριθμό ΓΕΜΗ της επιχείρησης (όπου μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να δεις με πόσα διαφορετικά καταστήματα πουλάει). Οπότε για να είμαστε σε αυτό ξεκάθαροι, κατάστημα Skroutz δεν σημαίνει και ύπαρξη eshop με το ίδιο όνομα ή εταιρεία ή φυσικό κατάστημα όπου το όνομα να ταυτίζεται με το όνομα της εταιρείας. 2. Πολλά μεγάλα eshop / καταστήματα (όπως κάνουν και πολλοί προμηθευτές "κρυφά" από τους συνεργάτες λιανικής) λόγω των συμφωνιών που έχουν, πουλάν στο Marketplace του Skroutz με άλλα ονόματα, αυτό συμβαίνει από τότε που υπάρχει το Marketplace στο Skroutz. 3. Όταν αγοράζεις από το Skroutz Marketplace (aka πράσινο κουμπί ΟΧΙ ΜΠΛΕ), όπου το συγκεκριμένο κατάστημα που αναφέρεσαι πουλάει ΜΟΝΟ μέσω Marketplace, εγγυητής συναλλαγής και το πρόσωπο επικοινωνίας σε περίπτωση προβλημάτων είναι το ίδιο το Skroutz και όχι το κατάστημα. Από τους όρους χρήσης που εσύ αποδέχεσαι, αναφέρει ρητά πως απαγορεύεται τόσο το κατάστημα να επικοινωνήσει κατευθείαν με τον πελάτη όσο και ο πελάτης να επικοινωνήσει κατευθείαν με το κατάστημα. Το πως το Skroutz βρίσκει άκρη με το κατάστημα είναι κάτι που εσένα δεν πρέπει να σε απασχολεί ως πελάτη. Η λύση στο πρόβλημα σου απλή και χρειαζόταν μόνο 1-5 λεπτά από τον χρόνο σου χωρίς κανένα τηλέφωνο: 1. Mπαίνεις στο Skroutz και ανοίγεις αίτημα επιστροφής. 2. Σε μερικές ώρες έχεις έτοιμο voucher και μόλις παραλάβει το κατάστημα ξεκιναει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων από το Skroutz. 3. Αν θεωρείς ότι το εκάστοτε κατάστημα είναι ύποπτο κάνεις Report το κατάστημα στο Skroutz. 41 λεπτά πριν, lector είπε Περιεργο μου φαινεται, η MSystems ειναι χρονια στο χωρο και την ειχα για σοβαρη εταιρεια. Το πιο πιθανόν έγινε κάποιο λάθος κατά την συσκευασία ή στα Voucher , και ο TS απλά τρόμαξε όταν έψαξε περισσότερο το όνομα. Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2023 από Billator 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mihalis1983 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Παίδες μη σκεφτείτε να παραγγείλετε οτιδήποτε απ'το εν λόγω κατάστημα, δείτε πως μου στείλαν το προϊόν στις φώτο... Το είχαν βάλει έτσι απλά σε μιά λεπτή ζελατίνα και ήταν επόμενο να χτυπηθεί στη μεταφορά. Ούτε από Κίνα δεν μου έχει έρθει έτσι αντικείμενο... Αγορά εντός Αττικής και μέσω του καλαθιού του skroutz... Φυσικά το έστειλα πίσω και αναμένω επιστροφή χρημάτων. Χάσιμο χρόνου και απογοήτευση. 👎 Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από mihalis1983 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
im2004 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου https://www.msystems.gr/ για αυτο το κατάστημα γίνεται λόγος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mihalis1983 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Εγώ παρήγγειλα από το MyPCShop μέσω skroutz, αλλά είναι το ίδιο με το msystems. Στην απόδειξη λέει msystems. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, mihalis1983 είπε Παίδες μη σκεφτείτε να παραγγείλετε οτιδήποτε απ'το εν λόγω κατάστημα, δείτε πως μου στείλαν το προϊόν στις φώτο... Το είχαν βάλει έτσι απλά σε μιά λεπτή ζελατίνα και ήταν επόμενο να χτυπηθεί στη μεταφορά. Ούτε από Κίνα δεν μου έχει έρθει έτσι αντικείμενο... Αγορά εντός Αττικής και μέσω του καλαθιού του skroutz... Φυσικά το έστειλα πίσω και αναμένω επιστροφή χρημάτων. Χάσιμο χρόνου και απογοήτευση. 👎 Τοση φασαρια για τη χτυπημενη γωνια; Αυτο μπορει να ηρθε ετσι και απο τη χωρα κατασκευης. Το προϊον μεσα ειναι ενταξει; Δεν ειχε συσκευασια μεσα (φελιζολ, φουσκες κλπ) να το προστατεψει; Αν ημουν καταστημα και μου επεστρεφαν προϊον μονο και μονο επειδη ηταν χτυπημενη η γωνια του κουτιου, δε θα εδινα πισω χρηματα. 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mihalis1983 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Προσωπική σου άποψη αυτή φίλε. Και επίσης είναι 2 γωνίες χτυπημένες και όχι μία που γράφεις. Για να έχουν τσαλακωθεί έτσι οι γωνίες, φαντάσου τι τούμπες και πλακώματα έφαγε κατά τη μεταφορά και τι μπορεί να έχει συμβεί εντός... Εγώ δεν το άνοιξα καθόλου για να μη μου πουν, το άνοιξες κλπ. Δεν ήταν έτσι από τη χώρα κατασκευής γιατί τότε δεν θα παραλάμβανε το κατάστημα. Το κατάστημα δεν είχε βάλει φελιζολ, φουσκες ή κουτί από χαρτόνι που ρώτησες, το είχε τυλίξει με μιά λεπτή ζελατίνα και αυτό είναι το μεγάλο λάθος και το ακατανόητο της υπόθεσης. Να και μια φώτο απ΄το περιτύλιγμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l3ft3r1s Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 3 hours ago, lector said: Τοση φασαρια για τη χτυπημενη γωνια; Αυτο μπορει να ηρθε ετσι και απο τη χωρα κατασκευης. Το προϊον μεσα ειναι ενταξει; Δεν ειχε συσκευασια μεσα (φελιζολ, φουσκες κλπ) να το προστατεψει; Αν ημουν καταστημα και μου επεστρεφαν προϊον μονο και μονο επειδη ηταν χτυπημενη η γωνια του κουτιου, δε θα εδινα πισω χρηματα. Γιατί δε θα το δεχοσουν πίσω, απο τη στιγμή που μπορεί να ήρθε έτσι από τη χώρα κατασκευής όπως λες? Αν το έβλεπες έτσι στο ράφι, δίπλα σε ένα άρτιο κουτί, υπήρχε περίπτωση να επιλέξεις το ταλαιπωρημένο? Βασικά, και μια χαρά να ήταν το κουτί, δίνει ο νόμος το δικαίωμα της υπαναχώρησης στις εξ αποστάσεως αγορές. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mihalis1983 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Όπως το λες φίλε @l3ft3r1s Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να δεχτεί το προϊόν πίσω, ακόμα και αν ο αγοραστής απλά μετάνιωσε την αγορά. Πόσο μάλλον αν παρέλαβε χτυπημένο προϊόν. Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική του εν λόγω καταστήματος για τη συσκευασία... Τσιγκουνεύονται να βάλουν ένα προστατευτικό περιτύλιγμα φυσαλίδων ή ένα χαρτόκουτο και αντί αυτού στέλνουν χύμα το προϊόν. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου από mihalis1983 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα