Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, foniki_melitzana είπε

αυτό σημαίνει ότι "ξέρεις κάτι φιλαράκ'; εγώ προσπαθώ να σου έρθει έγκαιρα και σε καλή κατάσταση, αλλά συμβαίνουν και στραβές. Θα το κλέψει κάποιος, θα πέσει και θα σπάσει, θα αργήσει η μεταφορική. Σε αυτήν την περίπτωση θα αργήσεις να παραλάβεις το προϊόν που παρήγγειλες όπως πρέπει. Θα αργήσει, αλλά το προϊόν θα έρθει"

Μπορεί να εχει πολλές ερμηνείες αυτό είναι γεγονός

Από την στιγμή που δεν θα παραλάβει,για αυτό είπαν ότι θα του κάνουν επιστροφή χρήματων

Αυτές είναι οι διαδικασίες γενικά άσχετα αν δεν μας αρέσουν ειδικά  όταν περιμενουμε κατι και δεν έρχεται 

  • Confused 1
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ειλικρινά δεν ξέρω από τι σκοπιά μιλάς, αλλά ο όρος είναι αυτός:

Quote

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε τα παραγγελθέντα προϊόντα να παραδίδονται στον χρήστη εντός των χρονικών ορίων που αναφέρονται στους Όρους, ωστόσο επιφυλάσσεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απρόβλεπτα γεγονότα ή λόγους ανωτέρας βίας .

Η επιφύλαξη είναι για την παράδοση εντός των χρονικών ορίων που αναφέρονται. Όχι στο αν θα παραδοθεί η παραγγελία. Τώρα που βρήκες εσύ ότι οι διαδικασίες είναι ότι ο Γερμανός ακυρώνει την παραγγελία και κάποια στιγμή θα επιστρέψει τα λεφτά επειδή λέει ότι ο συνεργάτης του έχασε τη συσκευή, δεν το ξέρω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η speedex κάνει τις μεταφορές για λογαριασμό του Γερμανού, δηλαδή αντ' αυτού. Ο Γερμανός την επέλεξε για να μεταφέρει τα προϊόντα στους καταναλωτές. 

4 ώρες πριν, fosmpa1988 είπε

ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ? 

Αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παράδοσης προϊόντος. Πάρε τα λεφτά σου πίσω και άστους να κουρεύονται. Τηλεόραση θα βρεις κάποια στιγμή ξανά σε τιμή ευκαιρίας. 

Επεξ/σία από Nabuko
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, foniki_melitzana είπε

ειλικρινά δεν ξέρω από τι σκοπιά μιλάς, αλλά ο όρος είναι αυτός:

Τώρα που βρήκες εσύ ότι οι διαδικασίες είναι ότι ο Γερμανός ακυρώνει την παραγγελία και κάποια στιγμή θα επιστρέψει τα λεφτά επειδή λέει ότι ο συνεργάτης του έχασε τη συσκευή, δεν το ξέρω.

Ξαναδιάβασε το δεν εχω γραψει αυτο που λες 

Αναφέρομαι γενικά οχι  στο Γερμανο το (γραφω γενικά)

Οταν παραγγέλνεις κατι και δεν το παίρνεις,σε γίνεται επιστροφή χρήματων

Αυτο γίνεται και σε αυτήν την περίπτωση και αυτό του είπαν ότι θα γίνει 

 

 

 

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, fosmpa1988 είπε

Ο Γερμανός λέει δεν είναι υπεύθυνος και όταν μάθουν τι έχει γινει με την tv  θα μπορέσουν έστω να μου επιστρέψουν τα λεφτά.. 

Πολύ καλά σου απάντησε.

Αν χάθηκε η τηλεόραση από τον μεταφορέα, τότε θα σε αποζημιώσει άμεσα το κατάστημα με επιστροφή των χρημάτων!

Άντε να σου προσφέρει και ένα εκπτωτικό 10% για την όποια ταλαιπωρία που και πάλι δεν είναι υπεύθυνος ο Γερμανός…

Τώρα με καταγγελίες δεν νομίζω ότι θα καταφέρεις κάτι, διότι δεν είναι με υπαιτιότητα του Γερμανού… οπότε μην σου φουσκώνουν κάποιοι τα μυαλά και μετά έχεις ανώμαλη προσγείωση…

  • Like 1
Δημοσ.

Μονο σε μενα φαινεται περιεργη η παραδοση ενος τετοιου τερατωδους αντικειμενου με κουριερ...; Αλλος τροπος δεν υπηρχε; Δε θα ειχε και τεραστιο κοστος αυτο; Και τι διαλο πως γινεται να "χαθηκε" ενα τετοιο πραγμα λες και ειναι κανα φακελακι που παραπεσε;

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, tollisth said:

Πουθενά κανένα κατάστημα δεν ξέρει ακριβώς τι γίνεται όταν το παραδίδουν σε διάφορες εταιρίες και μάλιστα αν προσέξεις πολλά καταστήματα το αναφέρουν και στους όρους ότι δεν φέρνουν καμία ευθύνη για κάτι τέτοιες στιγμές 

Αυτό κάνει και ο Γερμανος από την στιγμή που έστειλε το πακέτο και για οποιαδήποτε λόγο που δεν ευθύνεται ο πελάτης δεν παραδόθηκε είπε ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων δεν αρνήθηκε κάτι όπως και να έχει είναι μεγάλη ταλαιπωρία για τον φίλο 

 

https://www.germanos.gr/corporate/useful/oroi_xrisis_eshop/

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε τα παραγγελθέντα προϊόντα να παραδίδονται στον χρήστη εντός των χρονικών ορίων που αναφέρονται στους Όρους, ωστόσο επιφυλάσσεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απρόβλεπτα γεγονότα ή λόγους ανωτέρας βίας

Κάνεις λάθος φίλε μου όταν λες ότι "Πουθενά κανένα κατάστημα δεν ξέρει ακριβώς τι γίνεται όταν το παραδίδουν σε διάφορες εταιρίες", τα σοβαρά καταστήματα τσεκάρουν πότε έγινε η παράδοση γιατί έχουν ρήτρες με τα courier. Στη συνέχεια γράφεις "πολλά καταστήματα το αναφέρουν και στους όρους ότι δεν φέρνουν καμία ευθύνη για κάτι τέτοιες στιγμές" το οποίο πάλι είναι λάθος, από τη στιγμή που ο ιδιώτης δεν έχει παραλλάβει όλη την ευθύνη την έχει το κατάστημα και κανένας άλλος, πολύ διαφορετικό αυτό που γράφουν στους όρους ότι "επιφυλάσσεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απρόβλεπτα γεγονότα ή λόγους ανωτέρας βίας".

Ο TS πρέπει να μιλήσει μόνο με το κατάστημα και όχι με τους courier, αν μιλήσει με courier μπορεί να του γυρίσει μπούμερανγκ. Το κατάστημα λογικά θα του επιστρέψει τα χρήματα και θα χάσει την προσφορά. Ελπίζω να μην χρειαστεί 3 μήνες και 70 τηλέφωνα όπως έπρεπε να κάνω εγώ με το IKEA το καλοκαίρι.

Επεξ/σία από elpenor
Δημοσ.

Παίδες τσάμπα μπερδεύεστε. Ο αγοραστής δεν έχει κανένα πάρε δώσε με την μεταφορική, εκτός αν την πλήρωσε αυτός για να πάει να παραλάβει το δέμα. Η σύμβαση της μεταφορικής ειναι με τον πωλητή. Εσύ αγοράζεις κάτι απο τον Γερμανό, για παράδοση στο σπίτι. Το πως θα το παραδώσει ο Γερμανός είναι καθαρά δικό του θέμα, Μπορεί να πληρώνει κινέζους με κάρα να τα μεταφέρουν, μπορεί να σηκώνει ελικόπτερα, δεν έχει καμία σημασία για τον αγοραστή

TS τσάμπα μιλάς με μεταφορική. Πες τους οτι θα κάνεις καταγγελία αν δε λυθεί χθες κιολας , και θα βρουν τη λύση. Μπορούν εύκολα να σου επιστρέψουν τα χρήματα βεβαια, αφού η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε λόγο ανωτέρας βίας, και να τελειώνει εκεί, οπότε απλά δε θα πάρεις την καλή τιμή. Σε αυτό το κομμάτι δεν μπορείς να κάνεις και πολλά , μόνο στο να δείξουν κατανόηση/να τους απειλήσεις με καταγγελία μπορείς να ελπίζεις. και πάλι όμως δεν ειναι σίγουρα.

Με την μεταφορική μην ξαναασχοληθείς, δεν κερδίζεις τίποτα.

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, elpenor είπε

Κάνεις λάθος φίλε μου όταν Πουθενά κανένα κατάστημα δεν ξέρει ακριβώς τι γίνεται όταν το παραδίδουν σε διάφορες εταιρίες",

 

Φίλε μου όταν κοπεί το δελτίο αποστολής δεν μπορούν να έχουν λεπτομερή εικόνα για το που βρίσκετε το προϊόν ανά πάσα στιγμή,εκτός μόνο εάν είναι πάνω σε παλέτα με gps από την αρχή μέχρι το τέλος αυτό εννοώ

τα σοβαρά καταστήματα τσεκάρουν πότε έγινε η παράδοση γιατί έχουν ρήτρες με τα courier. Στη συνέχεια γράφεις "πολλά καταστήματα το αναφέρουν και στους όρους ότι δεν φέρνουν καμία ευθύνη για κάτι τέτοιες στιγμές"

 

Όχι δεν είναι λάθος λένε ότι την ευθύνη την έχει  η μεταφορική όταν φύγει από αυτούς 

το οποίο πάλι είναι λάθος, από τη στιγμή που ο ιδιώτης

 

Ο πελάτης είναι ο μοναδικός που δεν έχει καμία  ευθύνη δεν τίθεται θέμα σε αυτό

δεν έχει παραλλάβει όλη την ευθύνη την έχει το κατάστημα και κανένας άλλος, πολύ διαφορετικό αυτό που γράφουν στους όρους ότι "επιφυλάσσεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απρόβλεπτα γεγονότα ή λόγους ανωτέρας βίας".

Ο TS πρέπει να μιλήσει μόνο με το κατάστημα και όχι με τους courier,

 

Συμφωνώ σε αυτό μίλησε και του είπαν θα γίνει επιστροφή

Το κατάστημα λογικά θα του επιστρέψει τα χρήματα

Εννοειτε δεν υπάρχει περίπτωση για κάτι διαφορετικό 

Απλά είναι η ταλαιπωρία για τον φίλο αυτό μένει 

 

  • Like 1
Δημοσ.

A. Eχει ακούσει κανείς για τα "ψιλά γράμματα". Δηλ. για όρους στην σύμβαση προσχώρησης που ενδεχομένως μπορεί να είναι καταχρηστικοί και άκυροι και δεν αναγνωρίζονται από τα δικαστήρια;

Β. Ο αγοραστής έχει κάθε δικαίωμα να ζηθτήσει να εκτελεστεί η σύμβαση αυτούσια. Eνδεχομένως η επιστροφή του αντιτίμου δεν τον συμφέρει διότι τώρα το ίδιο προϊόν εκτός προσφοράς μάλλον πωλείται ακριβότερα και ίσως χάνει και το 15% της επιστροφής μεσω Eurobank. Άρα εχει παραπέρα αξιώσεις από την απλή επιστροφή χρημάτων. Ο δε πωλητής ευθύνεται για θετική ή αποθετικ'η ζημία του αγοραστή λόγω της μη εκτέλεσης της σύμβασης. Ας αναχθεί αν θέλει (ο Γερμανός) εναντίον του courier. 

  • Like 5
Δημοσ.
5 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Τώρα με καταγγελίες δεν νομίζω ότι θα καταφέρεις κάτι, διότι δεν είναι με υπαιτιότητα του Γερμανού… οπότε μην σου φουσκώνουν κάποιοι τα μυαλά και μετά έχεις ανώμαλη προσγείωση…

Μας πήρε καμια 5ετία ίσως και 10ετία να μάθουμε οτι τα πιστωτικά που δίνουν είναι παράνομα και δικαιούμαστε επιστροφή χρημάτων , να δω πόσο θα μας πάρει για τις μεταφορές ....

Το πάμε και αλλιώς για πιο βατό παράδειγμα , σκάει μεταφορική και το προϊόν σμπαράλια , εννοείται το κατάστημα επέστρεψε το ποσό , με το σκεπτικό σου θα έπρεπε να τρέχει ο άλλος να τα βρει με τη μεταφορική ....

Μας πιάνουν που μας πιάνουν κορόιδα τα μαγαζιά , αν ξεκινά και παραπληροφόρηση απο τους ίδιους τους καταναλωτές ( καλοπροαίρετα σε θεωρώ καταναλωτή) , την κάτσαμε .

12 ώρες πριν, fosmpa1988 είπε

ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ? έχει κανένας πάθει κάτι τέτοιο? Που μπορώ να απευθυνθώ για να βγάλω άκρη? 

κακώς έχασες ώρες , κατευθείαν μέσω ΣτΚ

https://www.synigoroskatanaloti.gr/el

κατά του Γερμανού , δε σε ενδιαφέρει σαν καταναλωτή ο μεταφορέας

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και καλό μήνα!

Ρώτησα στην αρχή "τώρα τι κάνω" διότι ΜΕΧΡΙ να αποφασίσει η speedex να πει τι έχει γίνει με την tv, ο Γερμανός δεν θα κάνει επιστροφή χρηματων και ούτε μπορώ να στείλω για την αποζημίωση στην speedex..

Εχθές δεν πρόλαβα να καλέσω τον συνήγορο θα το κανω σημερα λογικα.

Όσο για το ποιος έχει την ευθύνη μιας και το κουβεντιάζουμε, η δικιά μου λογική είναι ότι την έχουν και οι 2.

1) Ο Γερμανος, ο λογος που δεν έχω παραλάβει ακομα. Με τον Γερμανό έκανα την αγορα, ο γερμανος επελεξε να μου δώσει δωρεάν μεταφορικά, αρα επέλεξε την μεταφορική και η speedex με ενημερωσε οτι επέλεξε να πληρώσει εξτρα χρεωση για παραδοση ημερα Σαββάτου που έπρεπε να παραδοθεί η τηλεόραση.                                  Λογικη ειναι, πληρωσε καποιον για κάτι δεν θέλει να ξέρει αν έγινε η δουλεια του και αν εγω εμεινα ευχαριστημένος?

2) Η speedex για την οικονομική ζημια που εγώ έχω πλέον, λογο του ότι δεν έχουν το προϊόν μου με βάση τα λεγόμενα τους άρα χάνω την tv .

Τα λεφτά όπως είπατε και ξέρω και εγώ δεν θα τα χάσω είναι σίγουρο και οι 2 όμως έχουν ασφαλισμένο το προϊόν και δεν χάνουν..

Εγω θα καταλήξω να παιρνω τα λεφτά μου πίσω χάνοντας την προσφορα 449€-15% για μια 65αρα qled tv. Η ίδια στο σκρουτζ ειναι στα 499 και η  αμέσως επόμενη διαθέσιμη στον Γερμανό είναι στα 649€. Είναι διαφορα 118€ έως 268€. 

Και για να μην παρεξηγηθω δεν είναι τα λεφτά, ειπαμε θα τα παρω πισω, το θέμα είναι η αντιμετωπιση και από τους 2 που έπρεπε να ψάξω, να πάρω τηλέφωνα και να περιμένω το πορισμα της speedex για να συνεχίσω.

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, makis269 είπε

παρακάτω κάνουμε άμεσα και γρήγορα καταγγελία.

https://www.gov.gr/org/synigoros/kataggelies/upobole-anaphoras-sto-sunegoro-tou-polite

Καλημέρα. Καμία σχέση. Μήπως εννοείς Συνήγορος του Καταναλωτή?

Spoiler

https://www.e-nomothesia.gr/nomikes-plirofories/synigoros-toy-politi.html

Ο «Συνήγορος του Πολίτη» είναι ανεξάρτητη αρχή που έχει ως αποστολή τη διαμεσολάβηση μεταξύ των πολιτών και των δημοσίων υπηρεσιών, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ν.Π.Ι.Δ., για την προστασία των δικαιωμάτων του πολίτη, την καταπολέμηση της κακοδιοίκησης και την τήρηση της νομιμότητας. Ο Συνήγορος του Πολίτη έχει επίσης ως αποστολή του την προάσπιση και προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, prototypegr είπε

Καλημέρα. Καμία σχέση. Μήπως εννοείς Συνήγορος του Καταναλωτή?

  Απόκρυψη περιεχομένων

https://www.e-nomothesia.gr/nomikes-plirofories/synigoros-toy-politi.html

Ο «Συνήγορος του Πολίτη» είναι ανεξάρτητη αρχή που έχει ως αποστολή τη διαμεσολάβηση μεταξύ των πολιτών και των δημοσίων υπηρεσιών, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ν.Π.Ι.Δ., για την προστασία των δικαιωμάτων του πολίτη, την καταπολέμηση της κακοδιοίκησης και την τήρηση της νομιμότητας. Ο Συνήγορος του Πολίτη έχει επίσης ως αποστολή του την προάσπιση και προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού.

 

ναι λάθος από ταχύτητα .

thanks

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...