fosmpa1988 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπερα Εκανα μια αγορά τηλεορασης 65" αξιας 449 με την προσφορά επιστροφης eurobank απο τον Γερμανό στις 21/11 και θα μου γινόταν η παράδοση της 25/11... Well it didn't!!! Έπειτα από ΑΡΚΕΤΕΣ ωρες αναμονης (σιγουρα 6ωρο) απο την δευτερα στο τηλεφωνικό κέντρο Γερμανού και speedex και με μόνο 3 επικοινωνίες στον καθένα, η τηλεόραση ενω βρισκετε σε αποστολή με βάση το site του Γερμανού και ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ Δ/Κ HUB ΑΘΗΝΩΝ, 24/11/2023 στις 03:42 από την speedex, μαθαινω οτι μαλλον εχει χαθει/κλαπει/αγνοειτε η κατασταση της.. Όλα αυτά τα έμαθα επειδή επέμενα να δω τι γίνετε με την παραγγελία μου, καμια κινηση/ ενημερωση ειτε απο γερμανο ειτε απο speedex. Έχω φτασει στο σημείο οπου περιμενουμε ενημερωση απο αποθηκες speedex για το που βρίσκετε η τηλεοραση, ωστε να αποφασησει ο Γερμανός τι να κάνει... Στην τελευταία συνομιλία μου με την speedex με ενημέρωσαν ότι μπορώ να ζητήσω αποζημίωση από αυτούς με υπεύθυνη δήλωση μέσω gov. Έχοντας χάσει άλλες προσφορές τηλεορασεων Εγώ απορώ.... ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ? έχει κανένας πάθει κάτι τέτοιο? Που μπορώ να απευθυνθώ για να βγάλω άκρη? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2023 από fosmpa1988 1
fmarkos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 9 λεπτά πριν, fosmpa1988 είπε Καλησπερα Εκανα μια αγορά τηλεορασης 65" αξιας 459 με την προσφορά επιστροφης eurobank απο τον Γερμανό στις 21/11 και θα μου γινόταν η παράδοση της 25/11... Well it didn't!!! Έπειτα από ΑΡΚΕΤΕΣ ωρες αναμονης (σιγουρα 6ωρο) απο την δευτερα στο τηλεφωνικό κέντρο Γερμανού και speedex και με μόνο 3 επικοινωνίες στον καθένα, η τηλεόραση ενω βρισκετε σε αποστολή με βάση το site του Γερμανού και ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ Δ/Κ HUB ΑΘΗΝΩΝ, 24/11/2023 στις 03:42 από την speedex, μαθαινω οτι μαλλον εχει χαθει/κλαπει/αγνοειτε η κατασταση της.. Όλα αυτά τα έμαθα επειδή επέμενα να δω τι γίνετε με την παραγγελία μου, καμια κινηση/ ενημερωση ειτε απο γερμανο ειτε απο speedex. Έχω φτασει στο σημείο οπου περιμενουμε ενημερωση απο αποθηκες speedex για το που βρίσκετε η τηλεοραση, ωστε να αποφασησει ο Γερμανός τι να κάνει... Στην τελευταία συνομιλία μου με την speedex με ενημέρωσαν ότι μπορώ να ζητήσω αποζημίωση από αυτούς με υπεύθυνη δήλωση μέσω gov. Έχοντας χάσει άλλες προσφορές τηλεορασεων Εγώ απορώ.... ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ? έχει κανένας πάθει κάτι τέτοιο? Που μπορώ να απευθυνθώ για να βγάλω άκρη? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας Από την στιγμή που δεν παρέλαβες εσύ δεν έχεις να αγχωθείς για κάτι. Υπεύθυνος είναι ο Γερμανός, ή θα σου στείλει άλλη ή θα βάλει την speedex να την βρει και να στην παραδώσει. Αν βρίσκεις την ίδια τηλεόραση στα ίδια λεφτά αλλού ζήτα από το Γερμανό να σου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Αν θες οπωσδήποτε την τηλεόραση, ενημέρωσε τους πως αν δεν παραλάβεις άμεσα θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, και στο υπουργείο εμπορίου, μίλα και με την speedex και πες τους ότι θα κάνεις καταγγελία στην ΕΕΕΤ και τέλος μπες στα social και των δύο, καθώς και στο google maps και γράψε την ιστορία όπως έχει και βάλε τους ένα αστεράκι. Να είσαι σίγουρος ότι θα βρεις λύση άμεσα
fosmpa1988 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Ο Γερμανός λέει δεν είναι υπεύθυνος και όταν μάθουν τι έχει γινει με την tv θα μπορέσουν έστω να μου επιστρέψουν τα λεφτά.. Η speedex ειπε να ζητήσω αποζημίωση από αυτούς με υπεύθυνη δήλωση μέσω gov αφου ενημερωθω τι έγινε με την tv... Δεν θέλω την συγκεκριμένη τηλεόραση αλλα δυστυχως δεν έχει παρόμοια στα ίδια λεφτά και δεν ξέρω και τι θα γίνει και με την επιστροφή eurobank όπου κέρδιζα 67 ευρώ.. Οποτε ξεκιναω με συνήγορο του καταναλωτη
tollisth Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Από την στιγμή που έκανε την αποστολή ο Γερμανός όντως δεν έχει καμία ευθύνη καλά σου λέει και αφού σε ενημέρωσαν ότι θα σου επιστρέψουν τα χρήματα από την μεριά του είναι οκ Το θέμα είναι με την spedex που έχει χάσει το προϊόν (αν δεν βρεθεί) αλλά και αυτοί σου είπαν ότι μπορείς να πάρεις αποζημίωση με τις νόμιμες διαδικασίες Μεχρι στιγμής δεν βλέπω να αδικείσαι κάπου,εκτός από την ταλαιπωρία και το ξενέρωμα που έχεις φάει Τι θα σε κάνει ο συνήγορος αφού οι άλλοι θα απαντήσουν ότι είπαν και εσένα,τις νόμιμες διαδικασίες από την στιγμή που δεν θα παραλάβεις θα πάρεις την επιστροφή χρημάτων δεν σε τρώνε κάπου για να έχεις πάτημα Για μένα τζάμπα ο χρόνος που θα χάσεις αλλά ότι νομίζεις κάνεις 1 2
SabotazNic Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 10 λεπτά πριν, tollisth είπε Από την στιγμή που έκανε την αποστολή ο Γερμανός όντως δεν έχει καμία ευθύνη Εδω κανεις λαθος. Απο την ωρα που φαινεται ξεκαθαρα στο tracking οτι δεν εχει παραλαβει ο πελατης, ο Γερμανος εχει την ευθυνη. Δεν απαλλασσεται το καταστημα επειδη εστειλε το προιον. 8
foniki_melitzana Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Παρόμοιο θέμα είχα προπερσι που πήρα κινητό. "Χάθηκε" το κινητό κάπου στα ΕΛΤΑ Courier στο Μαρούσι, και ο Γερμανός έκανε τον Κινέζο, έλεγε ότι εμείς το στείλαμε πάρτε τα ΕΛΤΑ Courier. Κι εγώ, για να μην χάνω χρόνο, προσπάθησα να βγάλω άκρη αλλά δεν το έβρισκαν το πακέτο. Μίλησα με Γερμανό, επέμεναν ότι δεν είχαν κάτι να κάνουν, και κινήθηκα όπως σου πρότεινε ο @fmarkos. Ως δια μαγείας, ανέλαβαν την ευθύνη τους και μου έστειλαν άλλο κινητό μετά από μερικές μέρες. Γενικά δεν είσαι υπεύθυνος για τους συνεργάτες του όποιου Γερμανού. Αν δεν έχεις παραλάβει, υπόλογο σε εσένα είναι το κατάστημα, όχι η Speedex, τα ΕΛΤΑ Courier, ο Φούφουτος. Αυτοί είναι υπόλογοι στον συνεργάτη τους, το κατάστημα 15
tollisth Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 13 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Εδω κανεις λαθος. Απο την ωρα που φαινεται ξεκαθαρα στο tracking οτι δεν εχει παραλαβει ο πελατης, ο Γερμανος εχει την ευθυνη. Δεν απαλλασσεται το καταστημα επειδη εστειλε το προιον. Έχει την ευθύνη και για αυτό ενημέρωσε τον φίλο ότι θα γίνει επιστροφή δεν τον άφησε στην μοίρα του, εστειλε το προϊόν με δελτίο αποστολής από εκεί και πέρα ο Γερμανος και κάθε Γερμανός δεν μπορεί να ξέρει τι κάνει η κάθε μεταφορική από αυτήν την άποψη λέω ότι είναι οκ,ότι πρέπει να γίνει το κάνει αποστολή και επιστροφή εάν έλεγε ότι δεν πάρεις τίποτα βρες τα με την μεταφορική τότε δεν θα ήταν σωστός 1
fmarkos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, tollisth είπε Έχει την ευθύνη και για αυτό ενημέρωσε τον φίλο ότι θα γίνει επιστροφή δεν τον άφησε στην μοίρα του, εστειλε το προϊόν με δελτίο αποστολής από εκεί και πέρα ο Γερμανος και κάθε Γερμανός δεν μπορεί να ξέρει τι κάνει η κάθε μεταφορική από αυτήν την άποψη λέω ότι είναι οκ,ότι πρέπει να γίνει το κάνει αποστολή και επιστροφή εάν έλεγε ότι δεν πάρεις τίποτα βρες τα με την μεταφορική τότε δεν θα ήταν σωστός Είναι υποχρεωσή του να ξέρει. Η συναλλαγή έχει γίνει μεταξύ πελάτη και γερμανού. Το πως επέλεξε να το παραδώσει ο γερμανός είναι μια ευθύνη που βαρύνει τον ίδιο τον γερμανό. Ο πελάτης δεν έχει καμία υποχρέωση να μιλήσει με τον συνεργάτη του γερμανού, ο πελάτης έχει μια συναλλαγή με τον γερμανό και με αυτόν έχει να κάνει. Ο γερμανός λοιπόν είναι υπεύθυνος ή να του στείλει άλλη τηλεόραση ή να τον αποζημιώσει και μετά ας τα βρει με τον συνεργάτη του. 10
tollisth Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, fmarkos είπε Είναι υποχρεωσή του να ξέρει. Η συναλλαγή έχει γίνει μεταξύ πελάτη και γερμανού. Το πως επέλεξε να το παραδώσει ο γερμανός είναι μια ευθύνη που βαρύνει τον ίδιο τον γερμανό. Ο πελάτης δεν έχει καμία υποχρέωση να μιλήσει με τον συνεργάτη του γερμανού, ο πελάτης έχει μια συναλλαγή με τον γερμανό και με αυτόν έχει να κάνει. Ο γερμανός λοιπόν είναι υπεύθυνος ή να του στείλει άλλη τηλεόραση ή να τον αποζημιώσει και μετά ας τα βρει με τον συνεργάτη του. Πουθενά κανένα κατάστημα δεν ξέρει ακριβώς τι γίνεται όταν το παραδίδουν σε διάφορες εταιρίες και μάλιστα αν προσέξεις πολλά καταστήματα το αναφέρουν και στους όρους ότι δεν φέρνουν καμία ευθύνη για κάτι τέτοιες στιγμές Αυτό κάνει και ο Γερμανος από την στιγμή που έστειλε το πακέτο και για οποιαδήποτε λόγο που δεν ευθύνεται ο πελάτης δεν παραδόθηκε είπε ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων δεν αρνήθηκε κάτι όπως και να έχει είναι μεγάλη ταλαιπωρία για τον φίλο https://www.germanos.gr/corporate/useful/oroi_xrisis_eshop/ Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε τα παραγγελθέντα προϊόντα να παραδίδονται στον χρήστη εντός των χρονικών ορίων που αναφέρονται στους Όρους, ωστόσο επιφυλάσσεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απρόβλεπτα γεγονότα ή λόγους ανωτέρας βίας Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2023 από tollisth 1
fmarkos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 11 λεπτά πριν, tollisth είπε Πουθενά κανένα κατάστημα δεν ξέρει ακριβώς τι γίνεται όταν το παραδίδουν σε διάφορες εταιρίες και μάλιστα αν προσέξεις πολλά καταστήματα το αναφέρουν και στους όρους ότι δεν φέρνουν καμία ευθύνη για κάτι τέτοιες στιγμές Αυτό κάνει και ο Γερμανος από την στιγμή που έστειλε το πακέτο και για οποιαδήποτε λόγο που δεν ευθύνεται ο πελάτης δεν παραδόθηκε είπε ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων δεν αρνήθηκε κάτι όπως και να έχει είναι μεγάλη ταλαιπωρία για τον φίλο https://www.germanos.gr/corporate/useful/oroi_xrisis_eshop/ Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε τα παραγγελθέντα προϊόντα να παραδίδονται στον χρήστη εντός των χρονικών ορίων που αναφέρονται στους Όρους, ωστόσο επιφυλάσσεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απρόβλεπτα γεγονότα ή λόγους ανωτέρας βίας Διαβάζεις κάπου να λέει ότι ο γερμανός δεν έχει ευθύνη για την παράδοση; Λέει ξέρω γω κάπου ότι για την καθυστέρηση φταίει η εταιρία που τα στέλνουμε. Το αυτό συμβαίνει και με την παράδοση.
tollisth Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 3 λεπτά πριν, fmarkos είπε Διαβάζεις κάπου να λέει ότι ο γερμανός δεν έχει ευθύνη για την παράδοση; Λέει ξέρω γω κάπου ότι για την καθυστέρηση φταίει η εταιρία που τα στέλνουμε. Το αυτό συμβαίνει και με την παράδοση. Όταν στους ορους που αποδέχεσαι όταν κανείς την αγορά γραφει ωστόσο επιφυλάσσεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απρόβλεπτα γεγονότα ή λόγους ανωτέρας βίας Εσυ τι ακριβως καταλαβαίνεις? Η ξέρεις την σύμβαση που εχει υπογράψει με την μεταφορική τι αναφέρει για τέτοιες περιπτώσεις?για το ποιος εχει την ευθηνη
dtk-386 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, SabotazNic είπε Εδω κανεις λαθος. Απο την ωρα που φαινεται ξεκαθαρα στο tracking οτι δεν εχει παραλαβει ο πελατης, ο Γερμανος εχει την ευθυνη. Δεν απαλλασσεται το καταστημα επειδη εστειλε το προιον. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ! Ο Γερμανός είναι υπόλογος. Με αυτόν μιλάς. 1
fmarkos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, tollisth είπε Όταν στους ορους που αποδέχεσαι όταν κανείς την αγορά γραφει ωστόσο επιφυλάσσεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απρόβλεπτα γεγονότα ή λόγους ανωτέρας βίας Εσυ τι ακριβως καταλαβαίνεις? Η ξέρεις την σύμβαση που εχει υπογράψει με την μεταφορική τι αναφέρει για τέτοιες περιπτώσεις?για το ποιος εχει την ευθηνη Φαντάζομαι μπορείς να κατανοήσεις την διαφορά μεταξύ του "επιφυλάσσομαι" και του "αποποιούμαι ή δεν έχω την ευθύνη". Επίσης μπορείς να καταλάβεις την διαφορά μεταξύ του "καθυστερώ" και του "δεν σου παραδίνω". Γιατί επιμένεις, είσαι μέτοχος ή εργαζόμενος του γερμανού; Μια εμπορική συναλλαγή είναι σύμβαση μεταξύ δύο μερών του αγοραστή και του πολίτη. Ο αγοραστής έχει την υποχρέωση να πληρώσει και ο πωλητής να παραδώσει. Τα μέσα με τα οποία παραδείνει είναι αποκλειστική ευθύνη του πωλητή. Αν έχει κάνει λάθος ο μεταφορέας ο γερμανός οφείλει να αποκαταστήσει το λάθος και μετά ας τα βρει ο γερμανός με τον μεταφορέα. Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2023 από fmarkos 4
fredd0 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Υπευθυνος να σου παραδωσει το προιον ειναι ο Γερμανος .- 1
foniki_melitzana Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 11 minutes ago, tollisth said: Όταν στους ορους που αποδέχεσαι όταν κανείς την αγορά γραφει ωστόσο επιφυλάσσεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απρόβλεπτα γεγονότα ή λόγους ανωτέρας βίας Εσυ τι ακριβως καταλαβαίνεις? Η ξέρεις την σύμβαση που εχει υπογράψει με την μεταφορική τι αναφέρει για τέτοιες περιπτώσεις?για το ποιος εχει την ευθηνη αυτό σημαίνει ότι "ξέρεις κάτι φιλαράκ'; εγώ προσπαθώ να σου έρθει έγκαιρα και σε καλή κατάσταση, αλλά συμβαίνουν και στραβές. Θα το κλέψει κάποιος, θα πέσει και θα σπάσει, θα αργήσει η μεταφορική. Σε αυτήν την περίπτωση θα αργήσεις να παραλάβεις το προϊόν που παρήγγειλες όπως πρέπει. Θα αργήσει, αλλά το προϊόν θα έρθει" 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα