Προς το περιεχόμενο

Black Friday 2023 FAILS -or- The funny side of BF 2023 [ΤΕΛΟΣ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Εγω δεν θα έκανα καμία κίνηση με την τράπεζα μου.

Θα έκανα άμεσα καταγγελία για εξαπάτηση.

Παρε πρώτα ξανά ένα τελευταιο τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση καταναλωτών. Δήλωσε το γεγονός και τις ενέργειες σου και ανέφερε ότι εάν δεν σε καλέσουν άμεσα να σου δηλώσουν τις ενεργειες που αυτοί θα κάνουν θα το καταγγείλεις επίσημα στην αστυνομία ως απάτη.

Εάν δεν σου λύσουν το πρόβλημα εντός μιας ημέρας πας και κάνεις καταγγελία για εξαπάτηση στην αστυνομία.

Κρατας αρχείο με τις συνομιλίες σου και με ποιον μίλησες. Ζητάς να σου σταλούν οι μαγνητοφωνημενες πληροφορίες.

Μέτα πας και στην τράπεζα και προσπαθείς να κάνεις την αμφισβήτηση.

Προσωπικα είχα κάνει παλιότερα και καταγγελία στην προστασία καταναλωτών (για ακύρωση παραγγελίας με επιστροφή χρημάτων λόγω "μη διαθεσιμότητας" μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας) και είχα την ηθική δικαίωση επιβολής προστίμου 20.000 χιλιάδων ευρώ (στον Κοτσωβολος και πάλι).

Θα το έκανα και αυτό ξανά. Ειδικά στην δική σου περίπτωση που όχι μόνο δεν πήρες το προϊόν αλλά σου δεαμευσαν και τα χρήματα και σου λένε στην πράξη κόψε το κεφάλι σου να τα πάρεις πίσω.

 

Ήδη ο Κωτσος μου εχει κρατησει τα χρηματα σε παραγγελια ,η οποια βρισκεται σε "αναμονη διαθεσιμοτητας απο τον προμηθευτη". Μπαινω στο site και τσουπ: Αμεσα διαθεσιμο σε 60' και διαθεσιμο σε 3 καταστηματα.

Μου το εχουν ξανακανει, οποτε οταν βλεπω "αναμονη διαθεσιμοτητας" καταλαβαινω οτι θα προσπαθησουν να την ακυρωσουν για να μην τη δωσουν με μειωμενη τιμη. Χωραει καταγγελια αυτο, σωστα;

  • Like 4
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εγω παλι παιδια μια χαρα την εβγαλα

rtx3060  

Κρανος μηχανης , η μοτοκινηση ειχε 25-35% εκπτωση , τα βαζω στην κατηγορια "ενδυση" 

Και ποδηλατακι που ερχετε σημερα

Εφτασα το χιλιαρικο πλακα πλακα

 

 

 

  • Like 4
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Sebu είπε

Αν  το thread καλυπτει όλα τα Fails της φετινής BF για εμένα το μεγαλύτερο ήταν οι Μη Προσφορές. Θεωρώ τη φετινή μία από τις χειρότερες σε επίπεδο πραγματικών προσφορών.

Δεν νομιζω ότι ήταν η ιδεά μου ή επειδή φέτος δεν είχα καθόλου καταναλωτική μανία να αγοράσω πράγματα που μπορεί να μην χρειαζόμουν πραγματικά αλλα δεν εντοπισα πραγματικες ουσιαστικές προσφορές.

Μια καρεκλα που ηθελα να αγορασω για τον υπολογιστη στο σπιτι ειτε γραφειου ειτε gaming δεν βρηκα καποια σοβαρη προσφορα. 2-3 που εχω σταμπαρισμενες και παρακολουθω απο το καλοκαιρι, ειναι ακριβοτερες κατα πολυ απο οτι ηταν λχ το Σεπτεμβρη.

Ομοιως ssd που ηθελα να αγορασω (κλασσικος οχι μ2 ή κατι αλλο) και εχω παρκαρισμενους στο σκρουτζ να ελεγχω τις τιμες, οι τιμες ανεβηκαν και παρκαραν απο τα μεσα Οκτωβρη και δεν επεσαν.

Κινητα που αλλες εποχες υπηρχε πλειαδα προσφορων και δη iphone που επαιξε μια πολυ καλη προσφορα αν θυμαμαι καλα το Σεπτεμβρη απο Γερμανο για το 13αρι, το 13αρι το ιδιο κινητο σημερα 3 μηνες μετα ειναι ακριβοτερο απο τοτε ενω ειναι +3 μηνες παλαιοτερο και εχει τρεξει και το 15αρι.

Nike ομοιως στο app παρατηρω ανεβασμενες τιμες αρχικες ή/και με δηθεν εκπτωση οταν αγοραζα αντιστοιχα ή ιδια προιοντα περσι, προπερσι και αντιπροπερσι σε χαμηλοτερη τιμη, πριν κανει γινει εφαρμογη του εξτρα -25% ή -30%. Λχ αμανικο που ειχα παρει περσι στα 40 ευρω με την εκπτωση, φετος με την εκπτωση το ιδιο ρουχο απλα σε αλλη αποχρωση εβγαινε 50 κατι.

Ο Κωτσόβολος είχε πολύ καλή προωθητική ενέργεια τη Δευτέρα με αγορές που πολλαπλασιάζονταν χ100 (καρτες bonus) -Ειδικά για οποίον ταξιδεύει κ μετατρέπει τους πόντους σε μίλια, με την αφορά πχ προϊόντος 1000€ έπαιρνες 100000 πόντους που μεταφράζεται business class υπερατλαντικό ταξίδι πήγαινε - έλα για 1 άτομο 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θεωρώ ότι το μεγαλύτερο fail της φετινής black friday είναι ότι η καλύτερη προσφορά έγινε στην προθέρμανση της Black Friday και αναφέρομαι φυσικά στο 2+1 του Κωτσόβολου. Καμιά προσφορά δεν ξεπέρασε την συγκεκριμένη.

Λυπάμαι όσους περιμέναν ότι κάτι τέτοιο θα ξαναγίνει ανήμερα του black friday. Εάν γινόταν θα μιλούσαμε για χαμό.

Spoiler

Δική εμπειρία με το 2+1 του Κότσου. Κάνω παραγγελία επεξεργαστή, tablet και μία μητρική δώρο. Μου φέρνουν επεξεργαστή και tablet και περιμένω μητρική που ήταν κατόπιν παραγγελίας. Μετά από κάποιες μέρες με πήραν  τηλέφωνο να μου πουν ότι η μητρική δεν είναι διαθέσιμη (αυτός που με πήρε δεν ήξερε καν ότι ήταν δώρο και μου είπε κιόλας ότι δεν πειράζει γιατί δεν την έχω πληρώσει). Τους είπα ότι θέλω άλλη μητρική  και ότι θα καλέσω να τους πω ποια. Επέλεξα μια ακριβότερη κατά 26€ και τους είπα ότι θέλω να πληρώσω μόνο την διαφορά. Ακολούθησαν 2 αγχωτικές μέρες χωρίς να πάρω απάντηση (πίστευα ότι πάνε να μου την φέρουν). Τελικά μου είπαν ότι θα στείλουν την μητρική που ήθελα χωρίς να πληρώσω κάτι παραπάνω. Μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα θετικά από τον Κωτσόβολο. 

 

Επεξ/σία από fotis1997
  • Like 8
Δημοσ.
4 hours ago, archangelgre said:

παντως να γνωριζεται γενικα - μιας και καθημερινα ειμαι σε ενα μεγαλο ηλεκτρονικο καταστημα ρουχων - οτι φετος τα ιδια μοντελα με περυσι που ηρθαν - εχουν ανεβασμενη τιμη αγορας και ανεβασμενη τιμη μαρκε. 

για παραδειγμα περισυ ενα μπουφαν napapijri - το οποιο αγορασα και εγω - ειχε 300Ε τιμη καρτελα . Ας πουμε τιμη αγορας 100Ε 

Φετος το ιδιο - ηρθε με τιμη καρτελα 350Ε - και τιμη αγορας 110Ε .

Αρα καποιος που το παρακολουθει απο περισυ - μπορει να βγαλει λαθοσ συμπερασμα πως το καταστημα ανεβασε τιμες σε υπαρχων στοκ .

μιλαω καθαρα για τον κλαδο που βρισκομαι εγω - χωρις διαθεση να δικαιολογησω αρκετους απατεωνες του κλαδου

Εντάξει αυτός ο κλάδος ξέραμε ότι αισχροκερδεί αλλά για κάθε δεκάρικο πάνω χρεώνεται πενηντάρικο. 

Έλεος.

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, elias99 said:

εγω εβαλα παραγγελια απο γερμανο 685 ευρώ

την πληρωσα μετρητα 19.11 

και εδω και 10 ημέρες περιμένουν απάντηση απο το αρμόδιο τμήμα τους να μου πουν γιατι δε μου στέλνετε το προιόν

καλά πήγε και αυτή η μπλακ φράιντει

πως πληρωσες μετρητα πανω απο 500 ευρώ; 
Υποτίθεται ηλεκτρονικά πρέπει να γίνεται!

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, insoholic said:

πως πληρωσες μετρητα πανω απο 500 ευρώ; 
Υποτίθεται ηλεκτρονικά πρέπει να γίνεται!

μετρητα εννοω με την χρεωστικη μου κάρτα,γράψε λάθος !

Δημοσ.

καθε περσι και καλυτερα...

Δυστυχως, πριν μια 10ετια που ανακαλυψαν στην Ελλαδα την Black Friday ειχαμε δει πραγματικα καλες προσφορες (εστω και αν δεν ηταν στα 70-80% που ειναι το πνευμα αυτης της μερας), αλλα απο τοτε καθε χρονια φθινει η κατασταση με αποκορυφωμα το φετινο οπου η μονη αξιολογη προσφορα που ειδα ηταν της Frog για τα απεριοριστα data.

Μετα 2-3 acceptable, και τελος.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, ALEXANDER000 είπε

παραγγειλα από Κωτσόβολο ένα Hp Omen 16 το οποίο πράγματι ήταν σε καλή τιμή (αν όντως υπήρχε) και ενώ η συναλλαγή ολοκληρώθηκε, τα χρήματα δεσμεύτηκαν από το εν λόγω κατάστημα δεν μου ήρθε ποτέ mail επιβεβαίωσης κάτι που με έκανε να ψάχνομαι … αποτέλεσμα ;;;; Αφού μετά από ωρες μίλησα με κάποιον και με έκαναν μπαλάκι μεταξύ τμημάτων Πωλήσεων, Παραγγελιών και Cusromer το αποτέλεσμα ήταν να μου πουν ότι η παραγγελια δεν ολοκληρώθηκε σε αυτούς, το προιον εξαντλήθηκε και καλύτερα να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου  για να προχωρήσω σε ακύρωση/αμφισβητηση της συναλλαγής για την δίκη μου ασφαλείας όπως μου είπαν!!!  Με λίγα λόγια πήραν τα χρήματα τα οποία λογικά κάποια στιγμή θα μου επιστραφούν χωρίς να υπάρχει προιον … 

IMG_3257.png

Πριν 5 χρονια το ιδιο πραγμα σε εμενα με Media Markt σε Black Friday.Εσενα σου ειπαν τουλαχιστον οτι δεν υαπρχει.Εμενα ελεγαν ειναι στο λοογιστηιο η διαδικασι μεχρι να ολοκληρθει κατι τεοτιο.3 βδαομδες μου ελεγαν μαλακιες ενω μου ειχαν δεσμευεσει τα λεφτα.Τους ειπα θα παω σο συνγορο του καταναλωτη βαλτε πισω τα λεφτα και μετα το εκαναν.Τοσο αθλιοι ευτηχως εκλεισε εδω η κωλοεταιρια.

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, fotis1997 είπε

Εγώ θεωρώ ότι το μεγαλύτερο fail της φετινής black friday είναι ότι η καλύτερη προσφορά έγινε στην προθέρμανση της Black Friday και αναφέρομαι φυσικά στο 2+1 του Κωτσόβολου. Καμιά προσφορά δεν ξεπέρασε την συγκεκριμένη.

Λυπάμαι όσους περιμέναν ότι κάτι τέτοιο θα ξαναγίνει ανήμερα του black friday. Εάν γινόταν θα μιλούσαμε για χαμό.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Δική εμπειρία με το 2+1 του Κότσου. Κάνω παραγγελία επεξεργαστή, tablet και μία μητρική δώρο. Μου φέρνουν επεξεργαστή και tablet και περιμένω μητρική που ήταν κατόπιν παραγγελίας. Μετά από κάποιες μέρες με πήραν  τηλέφωνο να μου πουν ότι η μητρική δεν είναι διαθέσιμη (αυτός που με πήρε δεν ήξερε καν ότι ήταν δώρο και μου είπε κιόλας ότι δεν πειράζει γιατί δεν την έχω πληρώσει). Τους είπα ότι θέλω άλλη μητρική  και ότι θα καλέσω να τους πω ποια. Επέλεξα μια ακριβότερη κατά 26€ και τους είπα ότι θέλω να πληρώσω μόνο την διαφορά. Ακολούθησαν 2 αγχωτικές μέρες χωρίς να πάρω απάντηση (πίστευα ότι πάνε να μου την φέρουν). Τελικά μου είπαν ότι θα στείλουν την μητρική που ήθελα χωρίς να πληρώσω κάτι παραπάνω. Μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα θετικά από τον Κωτσόβολο. 

 

Έγινε και μέσα στο black friday απο το public αλλά για συγκεκριμένα προϊόντα.

πχ:

 514627397_.png.7faf3de8e3c3a5640a9ae81f51ea836f.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 minutes ago, fotis1997 said:

Εγώ θεωρώ ότι το μεγαλύτερο fail της φετινής black friday είναι ότι η καλύτερη προσφορά έγινε στην προθέρμανση της Black Friday και αναφέρομαι φυσικά στο 2+1 του Κωτσόβολου. Καμιά προσφορά δεν ξεπέρασε την συγκεκριμένη.

Λυπάμαι όσους περιμέναν ότι κάτι τέτοιο θα ξαναγίνει ανήμερα του black friday. Εάν γινόταν θα μιλούσαμε για χαμό.

  Reveal hidden contents

Δική εμπειρία με το 2+1 του Κότσου. Κάνω παραγγελία επεξεργαστή, tablet και μία μητρική δώρο. Μου φέρνουν επεξεργαστή και tablet και περιμένω μητρική που ήταν κατόπιν παραγγελίας. Μετά από κάποιες μέρες με πήραν  τηλέφωνο να μου πουν ότι η μητρική δεν είναι διαθέσιμη (αυτός που με πήρε δεν ήξερε καν ότι ήταν δώρο και μου είπε κιόλας ότι δεν πειράζει γιατί δεν την έχω πληρώσει). Τους είπα ότι θέλω άλλη μητρική  και ότι θα καλέσω να τους πω ποια. Επέλεξα μια πιο ακριβή με 26€ και τους είπα ότι θέλω να πληρώσω μόνο την διαφορά. Ακολούθησαν 2 αγχωτικές μέρες χωρίς να πάρω απάντηση (πίστευα ότι πάνε να μου την φέρουν). Τελικά μου είπαν ότι θα στείλουν την μητρική που ήθελα χωρίς να πληρώσω κάτι παραπάνω. Μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα θετικά από τον Κωτσόβολο. 

 

Spoiler

Γενικά θέλει επιμονή και υπομονή, και μένα παίχτηκε ίντριγκα με το 2+1 αλλά στο τέλος από τα 6 προϊόντα ακύρωσα τα 2 (γιατί θα καθυστερούσαν 20+ μέρες-στο site δεν ανέφεραν καθόλου χρόνους-) και κράτησα όλη την έκπτωση στα 4 υπολοιπομενα που είχαν τιμή αγοράς Κωτσου~1100ευρω (στο skroutz ~900)και εγώ τα πήρα τελικά ~570.

Βέβαια έφαγα αρκετές ώρες σε αναμονή,συνεννοήσεις επισκέψεις σε καταστήματα ένα διβδομαδο αλλά εφόσων ήρθαν με τέτοια έκπτωση μου έκατσε καλά.

Το μεγαλύτερο θέμα ειναι μήπως κάποιο από αυτά είναι doa μιας και ακόμα περιμένω το τελευταίο κομμάτι -cpu- για να στήσω το μηχανημα

Επεξ/σία από @topos
Δημοσ.

Επειδή παρακολουθούσα πολλά και διάφορα site για προσφορές, φέτος ήταν αρκετά ψόφια τα πράγματα παντού. Amazon, ali, ελληνικά καταστήματα και ότι άλλο, είχαν μετριότατες προσφορές που σίγουρα τις έβρισκες και εκτός BF. 

 

Εγώ θα ξεχωρίσω δύο αγορές μου όμως για φέτος. Μια ηχομπαρα τη q930c που πήρα από Γερμανία στα 490€ και φυσικά το ps5 που το είχαν στα 429€ (ή τα bundles) και μαζί με τυχόν επιστροφές, bonus ή ότι άλλο έβγαινε σε πάρα πολύ καλή τιμή.

 

Γενικά πολύ μέτρια/κακή BF η φετινή. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Greenday13 είπε

Ήδη ο Κωτσος μου εχει κρατησει τα χρηματα σε παραγγελια ,η οποια βρισκεται σε "αναμονη διαθεσιμοτητας απο τον προμηθευτη". Μπαινω στο site και τσουπ: Αμεσα διαθεσιμο σε 60' και διαθεσιμο σε 3 καταστηματα.

Μου το εχουν ξανακανει, οποτε οταν βλεπω "αναμονη διαθεσιμοτητας" καταλαβαινω οτι θα προσπαθησουν να την ακυρωσουν για να μην τη δωσουν με μειωμενη τιμη. Χωραει καταγγελια αυτο, σωστα;

Εννοειται χωράει καταγγελια.

Εαν η παραγγελία περασει και πάρεις επιβεβαίωση είναι πια έγκυρη.

Διάβασε την δική μου περίπτωση.

Εαν δεχθούν την παραγγελία και δεν έχουν προϊόν να σου δώσουν τότε πρέπει είτε να σου δώσουν το ίδιο προϊόν και να επιβαρύνθουν το επιπλέον κόστος (εννοείται θα περιμένεις την νέα παραλαβή) είτε να σου δώσουν επιλογή για ίδιας ή ανώτερης ποιότητας προϊόν με τουλάχιστον τα ίδια χαρακτηριστικά.

Εάν το σύστημα τους δεν δουλεύει σωστά και δέχεται περισσότερες παραγγελίες από το διαθέσιμο στοκ δεν είναι δικό μας πρόβλημα αλλά δικόν τους.

Στην σημερινή εποχή είναι απλά απαράδεκτο online σύστημα αποθήκης να δέχεται δεκάδες επιπλέον κομμάτια. Αντε να χάσεις το τελευταίο και μόνο το τελευταίο.

Εάν δεχθούν παραγγελία και δεν την εκπληρωσουμ τότε η επιστροφή χρημάτων ζημιωνει τον αγοραστή διότι σε αυτή την περίπτωση δεν έχει την ευκαιρία μετά την άκυρο να βρει άλλη αντίστοιχη επιλογή από άλλο προμηθευτή σε ανταγωνιστική τιμή.

Με βάση το τελευταίο θεωρείται επιπλέον και αθέμιτος ανταγωνισμός ψαρευοντας πελάτες με "ψευδείς ισχυρισμούς"

Και οι δύο παραπάνω εμπίπτουν στις "Αθέμιτες εμπορικές πρακτικες" που απαγορετονται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Δεν θα κερδίσετε τίποτε με την καταγγελία εκτός την ηθική ικανοποίηση με το μεγάλο πρόστιμο που θα επιβληθεί.

Πολλές φορές βεβαίως μετά την κοινοποίηση της καταγγελίας σε καλούν και σου λένε ότι τελικα θα σου στείλουν το προϊόν με την νέα παραλαβή. Και ω του θαύματος η νέα παραλαβή είναι σε 2-3 βδομάδες μόνο. Δεν είναι όμως και ο κανόνας.

  • Like 8
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Εννοειται χωράει καταγγελια.

Εαν η παραγγελία περασει και πάρεις επιβεβαίωση είναι πια έγκυρη.

Διάβασε την δική μου περίπτωση.

Εαν δεχθούν την παραγγελία και δεν έχουν προϊόν να σου δώσουν τότε πρέπει είτε να σου δώσουν το ίδιο προϊόν και να επιβαρύνθουν το επιπλέον κόστος (εννοείται θα περιμένεις την νέα παραλαβή) είτε να σου δώσουν επιλογή για ίδιας ή ανώτερης ποιότητας προϊόν με τουλάχιστον τα ίδια χαρακτηριστικά.

Εάν το σύστημα τους δεν δουλεύει σωστά και δέχεται περισσότερες παραγγελίες από το διαθέσιμο στοκ δεν είναι δικό μας πρόβλημα αλλά δικόν τους.

Στην σημερινή εποχή είναι απλά απαράδεκτο online σύστημα αποθήκης να δέχεται δεκάδες επιπλέον κομμάτια. Αντε να χάσεις το τελευταίο και μόνο το τελευταίο.

Εάν δεχθούν παραγγελία και δεν την εκπληρωσουμ τότε η επιστροφή χρημάτων ζημιωνει τον αγοραστή διότι σε αυτή την περίπτωση δεν έχει την ευκαιρία μετά την άκυρο να βρει άλλη αντίστοιχη επιλογή από άλλο προμηθευτή σε ανταγωνιστική τιμή.

Με βάση το τελευταίο θεωρείται επιπλέον και αθέμιτος ανταγωνισμός ψαρευοντας πελάτες με "ψευδείς ισχυρισμούς"

Και οι δύο παραπάνω εμπίπτουν στις "Αθέμιτες εμπορικές πρακτικες" που απαγορετονται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Δεν θα κερδίσετε τίποτε με την καταγγελία εκτός την ηθική ικανοποίηση με το μεγάλο πρόστιμο που θα επιβληθεί.

Πολλές φορές βεβαίως μετά την κοινοποίηση της καταγγελίας σε καλούν και σου λένε ότι τελικα θα σου στείλουν το προϊόν με την νέα παραλαβή. Και ω του θαύματος η νέα παραλαβή είναι σε 2-3 βδομάδες μόνο. Δεν είναι όμως και ο κανόνας.

Αληθεια πιστευεις οτι 20.000 ειναι μεγαλο ποσό όταν οι αλυσιδες καταστημάτων κάνουν 100-200 εκατομύρια τζίρο το 3μηνο-4μηνο;

Πόσα εικοσαχίλιαρα χωράνε στο 1 εκατομμύριο ευρώ για να πεί το κράτος ότι επέβαλε  πρόστιμο 0,5% επι του τζιρου τριμήνου-τετραμήνου;

Τα προστιμα αν δεν ειναι εξοντωτικά και σε σχέση με τον τζιρο,ειναι σαν να κλεινεις το ματι στον εμπορο.Γιατί αυτός μπορεί να πληρώσει 20κ στη χάση και στη φεξη,αλλά έχει πάρει άτοκα δάνεια για μερικούς μήνες,έχει ψαρέψει προσωπικά στοιχεία πελατών και κυρίως έχει κάνει δεσμέυσει πολλους αγοραστές απο το να πάνε να αγοράσουν απο κάποιον άλλο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...