Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 minutes ago, GoMaR said:

Ρε συ, οι τυποι εχουν φτιαξει μονοθεσιο που ουτε καν δονησεις δεν νιωθει. Δειχνει τοσο ανετο και βιδωμενο στην πιστα..
Θα ηθελα να ηταν της φερραρι ετσι, αλλα τι να κανουμε. Μπραβο τους αληθεια.  

Εγω αναρωτιέμαι πως θα ήταν η Ferrari στα χέρια του Max. 

  • Απαντ. 10,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 minutes ago, AonDuine said:

Εγω αναρωτιέμαι πως θα ήταν η Ferrari στα χέρια του Max. 

Οπως και στου λεκλερκ θεωρω.
Τους εχω στο ιδιο επιπεδο και τους δυο οδηγους.
Ο ενας εχει την τυχη και την ικανοτητα να τον κυνηγανε, οποτε τρεχει χωρις πιεση και σε ενα ΑΝΕΤΟ μονοθεσιο, οποτε βολταρει και δεν κανει λαθη γιατι δεν εχει πιεση. (το ιδιο και η ομαδα)
Και ο αλλος εχει την ικανοτητα να  κυνηγαει το 101% του μονοθεσιου με ενα υποδεεστερο μονοθεσιο με το αγχος της πιεσης  και μεταφραζεται ειτε σε οδηγικο λαθος ειτε σε λαθος ομαδας.

Ειναι τελειως διαφορετικο να κυνηγας απο το να σε κυνηγανε. 

 

  • Like 7
Δημοσ.

Συμφωνώ απόλυτα στο κομμάτι που λες ότι είναι τελείως διαφορετικό να κυνηγάς απο το να σε κυνηγάνε. 

Επίσης φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Ferrari είναι πιο δύστροπο μονοθέσιο, όμως θεωρώ ότι ο Max είναι ένα click πάνω 
και θα μπορούσε να πάρει νίκες και με την Ferrari.  
Τεσπα ειναι κάτι που δεν θα το μάθουμε ποτέ. 
Ελπίζω να φέρει καμια καλή  αναβάθμιση η Ferrari που να κλείνει την ψαλίδα απο την Red Bull, μπας και δούμε ωραίες μάχες μεταξύ τους, και τον Max να αγχώνεται λίγο 😁.

 

Δημοσ.
10 minutes ago, AonDuine said:

Συμφωνώ απόλυτα στο κομμάτι που λες ότι είναι τελείως διαφορετικό να κυνηγάς απο το να σε κυνηγάνε. 

Επίσης φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Ferrari είναι πιο δύστροπο μονοθέσιο, όμως θεωρώ ότι ο Max είναι ένα click πάνω 
και θα μπορούσε να πάρει νίκες και με την Ferrari.  
Τεσπα ειναι κάτι που δεν θα το μάθουμε ποτέ. 
Ελπίζω να φέρει καμια καλή  αναβάθμιση η Ferrari που να κλείνει την ψαλίδα απο την Red Bull, μπας και δούμε ωραίες μάχες μεταξύ τους, και τον Max να αγχώνεται λίγο 😁.

 

Η μονη χρονια που αγχωθηκε ο μαξ και η ομαδα του ηταν στις αρχες του 2022.
Ξεαγχωθηκαν οταν αρχισαν να βλεπουν τις κλοουν στρατηγικες της φοραδας 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 hours ago, Witcher1st said:

Οντως η ποιοτητα στο Ant1+ ειναι αθλια, μαλλον 720p, αλλα για τζαμπα δεν εχω κανενα παραπονο. Αντιθετως.

η ποιότητα του ant1+ είναι τόσο χάλια που παρόλο που είναι δωρεάν, σκέφτομαι να ξανακάνω συνδρομή στο F1tv. 

To μόνο που με κρατάει είναι ότι δειχνει να πηγαίνουμε σε "σούπα" χρονιά οπότε ίσως κάποιοι αγώνες να μην εχουν ενδιαφέρον να τους δεις. 
Επίσης 

Επεξ/σία από AonDuine
Δημοσ.

Βασικά αυτό, η χρονιά θα είναι μάπα, οπότε hoooold... Πάμε για το 25.

Προσωπικά έτοιμος να κοιμηθώ ήμουν στον προηγούμενο. Τώρα εδώ που ξεκινάει ψιλά ο Αλόνσο ίσως έχει λίγο ενδιαφέρον για τους πρώτους γύρους.

Δημοσ.
2 hours ago, AonDuine said:

Συμφωνώ απόλυτα στο κομμάτι που λες ότι είναι τελείως διαφορετικό να κυνηγάς απο το να σε κυνηγάνε. 

Επίσης φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Ferrari είναι πιο δύστροπο μονοθέσιο, όμως θεωρώ ότι ο Max είναι ένα click πάνω 
και θα μπορούσε να πάρει νίκες και με την Ferrari.  
Τεσπα ειναι κάτι που δεν θα το μάθουμε ποτέ. 
Ελπίζω να φέρει καμια καλή  αναβάθμιση η Ferrari που να κλείνει την ψαλίδα απο την Red Bull, μπας και δούμε ωραίες μάχες μεταξύ τους, και τον Max να αγχώνεται λίγο 😁.

 

Προσωπικά, επίσης τους έχω και τους 2 στο ίδιο επίπεδο. Ο καθένας έχει τη δύναμή του. Στο στεγνό (αγώνα), για μένα είναι ίδιοι. Στο βρεγμένο είναι ο Max καλύτερος και από την άλλη, ο Leclerc είναι (κατά τη γνώμη μου) ο καλύτερος qualifier στο grid. Μπορεί να ξεζουμίσει το μονοθέσιο στο 101% (εξ'ου και τα λάθη). Ποιος φίλος της RBR είναι σίγουρος για pole όταν π.χ ο Leclerc είναι πίσω από το Max 2 δέκατα στο Q2;

Από την άλλη, θα συμφωνήσω επίσης με το φίλο πιο πάνω. Στις αρχές του 2022, με ίδιας απόδοσης μονοθέσια, έβλεπες ένα Leclerc εντελώς κοντρολαρισμένο να "παίζει" με το μυαλό του Max (Bahrain, μέχρι και Jeddah με το σημείο DRS στα φρένα) και, σε άλλους αγώνες, κυριολεκτικά να "ταξιδεύει" (Αυστραλία, Βαρκελώνη, Αυστρία που τον περνούσε από πάνω), ενώ το Max να κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο (Bahrain βουτούσε στο πουθενά, Βαρκελώνη το έκανε τρακτέρ κλπ). Αυτή η Βαρκελώνη ακόμα με "πονάει" που είχε ο Εκλέρ, ούτε εγώ θυμάμαι, πόσα δευτερόλεπτα διαφορά και του έσπασε ο κινητήρας. Σίγουρα, πάντως, όχι οι αντιδράσεις που θα περίμενες από έναν παγκόσμιο πρωταθλητή απέναντι σε κάποιον που παλεύει να του πάρει τον τίτλο.

Όταν, όμως, η Ferrari έγινε Ferrari (στρατηγικές, έμεινε πίσω στην εξέλιξη) και το μονοθέσιο ήταν υποδεέστερο, ο Leclerc έπρεπε να κάνει overcompensate. Και όταν είσαι στο όριο, γίνονται λάθη. Αν το συνδέσεις με το γεγονός ότι η F1-75 ήταν αυτοκίνητο που είχε peak downforce, αλλά την έχανε απότομα, ενώ η RBR είχε πιο "smooth" downforce, έχεις όλη την εικόνα.

Επίσης, τα λάθη του Leclerc μεγεθύνονταν από την ανικανότητα του αυτοκινήτου και των strategists γιατί, άλλο να κάνεις λάθος και να μπορείς να το "μαζεψεις" (π.χ Max 360 στην Ουγγαρία, χάσιμο φρένων στη Σιγκαπούρη κλπ) και άλλο να κάνεις λάθος και να σου στοιχίζει άμεσα (λόγω αυτοκινήτου και στρατηγικών).

Κατ' εμέ, όλα αυτά έχουν συντελέσει στην εικόνα του Leclerc.

  • Like 9
Δημοσ.

Mόλις ενεργοποίησα το 7-days-trial του f1tv και εγώ , με τον φόβο οτι ο αντι1+ θα πέσει λόγο ζήτησης. Τουλάχιστον μη χάσω την εκκίνηση 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

το φρεσκο σοφτ του αλονσο (αν το κρατησουν για το τελος) με ενα sc μπορει να κανει ζημια αν εχει μεινει κοντα στο δευτερο. γιατι ο πρωτος μαλλον δεν πιανεται ουτε ετσι.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

το φρεσκο σοφτ του αλονσο (αν το κρατησουν για το τελος) με ενα sc μπορει να κανει ζημια αν εχει μεινει κοντα στο δευτερο. γιατι ο πρωτος μαλλον δεν πιανεται ουτε ετσι.

Σκεφτόμουν το ίδιο και για την 2η Φερ. Για να δούμε πόσο ακόμα τσαγανό έχει ο μικρός.

Δημοσ.

1-2 RB αλλα ελπιζω στη φερράρι να θυσιάσανε Qualifying για ρυθμο αγώνα αλλιως ειναι άξιοι της μοίρας τους.

Τι εχεις φτιάξει ρε νιούι .....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...