Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 4/3/2024 στις 6:34 ΜΜ, liakjim είπε

 

πως είναι δυνατόν να είναι τόσο πιο αργά τα μονοθέσια σήμερα? Τι έχουν κάνει, ούτε ήχο ούτε ταχύτητα έχουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Nabuko είπε

Πάντα γινόντουσαν στην F1 αυτά, δεν είναι κάτι νέο. Ας μην ξεχνάμε τη Ferrari που κινήθηκε παρασκηνιακά το 1999-2000 ώστε να απαγορευτούν οι κινητήρες βηρυλλίου-αργιλίου που ήταν ένα κράμα που χρησιμοποιούσε η πανίσχυρη McLaren τότε. Το αποτέλεσμα? Να μην προλάβει η McLaren να φτιάξει καινούριο αξιόπιστο κινητήρα και έτσι μπόρεσε το αλογάκι να πάρει πρωτάθλημα κατασκευαστών με τον αντιπαθή οδηγό της πρωταθλητή. 

Φλασμπακ... Είχα να ακούσω το βηρυλλιου αργιλίου 23 χρόνια. Ευχαριστώ που μου θύμησες ότι δικαίως με πονάνε τα γόνατα μου, αλλά περισσότερο ευχαριστώ που μου θύμησες τι έγινε αρχές του 2000

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδιά η F1 δεν είναι ένα σπορ που σκοπό έχει να διασκεδάζει τον κόσμο; Όπως όλα τα αθλήματα. Αυτή τη στιγμή έχει χάσει το νόημα. H red bull έχει πιάσει το νόημα του ground effect ναι, αλλά η F1 δεν είναι το μέρος για να πάρει κανείς Νόμπελ. Ο Τομπάζης είναι το πρόβλημα που έχει αφήσει το άθλημα χωρίς κανόνες, ότι γουστάρει κάνει ο καθένας στις αεροτομές στα side pods στο σασί. Με Μερσεντές πριν τα ίδια ήταν αλλά τουλάχιστον εκεί είδες και μια μάχη Χάμιλτον Ρόσμπεργκ, κέρδιζε και 4-5 αγώνες η Φερράρι τη σεζόν και άλλους τόσους η Ρεντ. Τώρα είναι εικόνα αυτή για το σπορ; Το 21 ήταν ότι καλύτερο είχαμε δει και δεν ψήθηκαν να το φέρουν πάλι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Nabuko είπε

Πάντα γινόντουσαν στην F1 αυτά, δεν είναι κάτι νέο. Ας μην ξεχνάμε τη Ferrari που κινήθηκε παρασκηνιακά το 1999-2000 ώστε να απαγορευτούν οι κινητήρες βηρυλλίου-αργιλίου που ήταν ένα κράμα που χρησιμοποιούσε η πανίσχυρη McLaren τότε. Το αποτέλεσμα? Να μην προλάβει η McLaren να φτιάξει καινούριο αξιόπιστο κινητήρα και έτσι μπόρεσε το αλογάκι να πάρει πρωτάθλημα κατασκευαστών με τον αντιπαθή οδηγό της πρωταθλητή. 

Δεν ειχε ποτε δικούς της κινητηρες η McLaren. To 1999-2000 οι κινητηρες ήταν της Mercedes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Δεν ειχε ποτε δικούς της κινητηρες η McLaren. To 1999-2000 οι κινητηρες ήταν της Mercedes

Ναι αλλά τότε δεν είχε αλλους πελάτες η Merc, ούτε εργοστασιακή ομάδα. Μόνο η McLaren είχε τα μοτέρ της και ήταν η μόνη που είχε πρόβλημα από την απαγόρευση τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, papp0us είπε

Ναι αλλά τότε δεν είχε αλλους πελάτες η Merc, ούτε εργοστασιακή ομάδα. Μόνο η McLaren είχε τα μοτέρ της και ήταν η μόνη που είχε πρόβλημα από την απαγόρευση τους.

Ναι το ξέρω. Ουσιαστικά απο τις μεγάλες ομάδες στο παρελθον αν δεν κάνω λάθος μονο η McLaren και η Williams δεν ειχαν δικούς τους κινητήρες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Ναι το ξέρω. Ουσιαστικά απο τις μεγάλες ομάδες στο παρελθον αν δεν κάνω λάθος μονο η McLaren και η Williams δεν ειχαν δικούς τους κινητήρες

Με ερωτηματικό τη Sauber που δε θυμάμαι αν είχε ποτε δικό της PU έχεις δίκιο ναι. Εμείς θα φτιάχναμε, αλλά δε μπορείς να βάλεις διαφημίσεις στο μοτέρ πάνω, τσαμπα έξοδα.

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papp0us είπε

Με ερωτηματικό τη Sauber που δε θυμάμαι αν είχε ποτε δικό της PU έχεις δίκιο ναι. Εμείς θα φτιάχναμε, αλλά δε μπορείς να βάλεις διαφημίσεις στο μοτέρ πάνω, τσαμπα έξοδα.

Αναφέρομαι για 80's και 90's. Τώρα η Sauber δεν μπορει να θεωρηθει ιστορική ομάδα σε σχέση με McLaren και Williams

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Nabuko said:

Πάντα γινόντουσαν στην F1 αυτά, δεν είναι κάτι νέο. Ας μην ξεχνάμε τη Ferrari που κινήθηκε παρασκηνιακά το 1999-2000 ώστε να απαγορευτούν οι κινητήρες βηρυλλίου-αργιλίου που ήταν ένα κράμα που χρησιμοποιούσε η πανίσχυρη McLaren τότε. Το αποτέλεσμα? Να μην προλάβει η McLaren να φτιάξει καινούριο αξιόπιστο κινητήρα και έτσι μπόρεσε το αλογάκι να πάρει πρωτάθλημα κατασκευαστών με τον αντιπαθή οδηγό της πρωταθλητή. 

Χρησιμοποιούσαν κινητήρες με 62% βηρύλλιο που είναι τοξικότατο όταν εισπνευθεί (ναι, όπως γινόταν όταν "έσκαγε" ένας κινητήρας και πήγαινες να σβήσεις τη φωτιά). 

Δεν έχασε το πρωτάθλημα επειδή δεν πρόλαβε "να φτιάξει καινούριο αξιόπιστο κινητήρα", ο Hakkinen είχε 3 εγκαταλήψεις όλη τη σεζόν και ο Schumacher 4. Η διαφορά έγινε επειδή ο 2ος πήρε 9 νίκες και ο πρώτος μόλις 4. Δύο αγώνες έχασε λόγω "αναξιόπιστου κινητήρα" (στη Βραζιλία είχε πτώση πίεσης λαδιού, άλλο πράγμα). Ο Σουμάχερ έχασε έναν λόγω κινητήρα (Γαλλία). Τεράστια διαφορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Χρησιμοποιούσαν κινητήρες με 62% βηρύλλιο που είναι τοξικότατο όταν εισπνευθεί (ναι, όπως γινόταν όταν "έσκαγε" ένας κινητήρας και πήγαινες να σβήσεις τη φωτιά). 

Σύμφωνα με τη ferrari όλο αυτό. 

 

11 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Δεν έχασε το πρωτάθλημα επειδή δεν πρόλαβε "να φτιάξει καινούριο αξιόπιστο κινητήρα",

Ψάξτο καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, Nabuko said:

Σύμφωνα με τη ferrari όλο αυτό. 

Σύμφωνα με βασικούς κανόνες Φυσικής και Βιολογίας...

19 minutes ago, Nabuko said:

Ψάξτο καλύτερα.

Επιστρέφω τη συμβουλή. Οι εγκαταλείψεις και οι νίκες είναι ακριβώς όπως τις παρέθεσα. Ψάξτο καλύτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Σύμφωνα με βασικούς κανόνες Φυσικής και Βιολογίας...

Σε θυμήθηκα. Σε βλέπω που τσακώνεσαι σε άλλα επιστημονικά και δήθεν επιστημονικά θέματα με άλλους συνάδελφούς σου πανΕπιστήμονες. Μέχρι τώρα είδα ότι γνωρίζεις από Φυσική, χημεία, αστροφυσική, πυραυλική τεχνολογία, κβαντομηχανική, διαστημική τεχνολογία και σήμερα έμαθα ότι γνωρίζεις και από βιολογία. Σε ζηλεύω. 

Για τον Τομπάζη τι γνώμη έχεις?

1 ώρα πριν, MikeKata είπε

Επιστρέφω τη συμβουλή. Οι εγκαταλείψεις και οι νίκες είναι ακριβώς όπως τις παρέθεσα. Ψάξτο καλύτερα.

Δεν έχω να ψάξω τίποτα. Αυτό που παρέθεσες αποδεικνύει ότι αν δεν υπήρχε η απαγόρευση κατ εντολή της φεράρι, η McLaren θα έβγαινε χαλαρά πρώτη. Αλλά μόνο έτσι μπορούσαν οι κόκκινοι να κερδίσουν. 

 

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Nabuko said:

Σε θυμήθηκα. Σε βλέπω που τσακώνεσαι σε άλλα επιστημονικά και δήθεν επιστημονικά θέματα με άλλους συνάδελφούς σου πανΕπιστήμονες. Μέχρι τώρα είδα ότι γνωρίζεις από Φυσική, χημεία, αστροφυσική, πυραυλική τεχνολογία, κβαντομηχανική, διαστημική τεχνολογία και σήμερα έμαθα ότι γνωρίζεις και από βιολογία. Σε ζηλεύω. 

Για τον Τομπάζη τι γνώμη έχεις?

Δε μας βγαίνουν τα κουκιά (DNFs) για αυτό που λέμε και είπαμε να το ρίξουμε στα ad hominem μπας και γράψουμε σχόλιο, ε; Άλλος θέλει να σχολιάζει θέματα επιστημονικού περιεχομένου γιατί τον ενδιαφέρουν, άλλος αθλητικά. Ο,τι μπορεί ο καθένας...

Όσα δε φτάνει η αλεπού...

2 hours ago, Nabuko said:

Δεν έχω να ψάξω τίποτα. Αυτό που παρέθεσες αποδεικνύει ότι αν δεν υπήρχε η απαγόρευση κατ εντολή της φεράρι, η McLaren θα έβγαινε χαλαρά πρώτη.

Αυτό που παρέθεσα σου λέει ότι ο Schumacher είχε περισσότερα DNFs, με μόλις μία λιγότερη εγκατάλειψη λόγω κινητήρα και πήρε το πρωτάθλημα με 20 πόντους (άντε, 19 να μην παραπονιέσαι), που ισοδυναμούσε με 2 νίκες (η νίκη έπαιρνε 10 βαθμούς). Σα να παίρνει τώρα το πρωτάθλημα ο Verstappen με 50 πόντους και να νομίζεις ότι είχαμε καμιά μάχη.

Αλλά μη σου καίω και τις παρωπίδες, ναι θα σου λέμε.

Και, μιας και σου αρέσουν οι αντιπαραθέσεις (γιατί κατευθείαν αυτό έκανες αντί να βγάλεις τα γυαλιά και να δεις τα αποτελέσματα του 2000), σου αρέσει, δε σου αρέσει, δύο ομάδες στην ιστορία της F1 έχουν πιαστεί να υποπίπτουν στο μέγιστο "αμάρτημα", να υποκλέπτουν σχέδια και απόρρητες πληροφορίες για το μονοθέσιο άλλης ομάδας. McLaren και Renault. Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί...

 

Επεξ/σία από MikeKata
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο άλλος θέλει να μας κάνει να πιστέψουμε ότι η φεράρι πίεσε να καταργηθούν οι κινητήρες βηρυλλίου-αργιλίου επειδή είχε οικολογικές ευαισθησίες και όχι για να ανακόψει την υπεροχή της McLaren. 

Εντάξει είπαμε δεν είναι κακό να είστε φανμπόυδες αλλά μέχρι ενός σημείου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Ναι το ξέρω. Ουσιαστικά απο τις μεγάλες ομάδες στο παρελθον αν δεν κάνω λάθος μονο η McLaren και η Williams δεν ειχαν δικούς τους κινητήρες

Μαλλον αντίστροφα, καμμια ομάδα δεν έφτιαχνε δικούς της κινητήρες, εκτός από τη Ferrari!

Και τη Renault, που όμως πολύ σποραδικα ειχε δικη της ομάδα. Συνήθως έφτιαχνε μόνο κινητήρες. 

O παραδοσιακός κατασκευαστης κινητηρων ήταν η Ford. Mετα η Renault. Η Honda, μια μέσα μια έξω, πάντα. Πολυ αργοτερα η Mercedes όταν αγόρασε την Ilmor και έβαλε επάνω το σήμα της. 

Όλες οι ομάδες αγόραζαν τους κινητήρες. Μόνο η Ferrari ήταν πάντα κάτι το ξεχωριστό στη F1 γιατί ήταν από την αρχή εκεί και είχε παντα και τα 2.

Η Renault είπαμε πολύ σποραδικά. Η Mercedes εκτος που σχετικα προσφατα αγορασε την Ilmor για κινητηρες, ακόμα πολύ πιο πρόσφατα αγόρασε την Brawn (πρώην Honda, πρώην Bar, πρώην Tyrell) για να γίνει μόλις η 3η ομάδα που έχει και τα 2 (σασι + κινητηρα) και μόλις προχτές η RB χάρη στις παλινωδίες της Honda εγινε η 4η, οταν απέκτησε IP κινητήρα, το οποίο θεωρητικά είναι πάρα πολύ σημαντική επιτυχία της. Αλλά μένει στην πράξη να δούμε αν θα καταφέρει να το εξελίξει ή θα τα θαλασσωσει για το 2026. 

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...