Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakinen είπε

Έχεις γράψει σοβαρά και χρήσιμα post αρκετές φορές. Ειλικρινά τώρα πιστεύεις ότι ο Αυστραλός αγχώνει έστω και στο ελάχιστο τον σημερινό Max; 😏

Αγωνιστικά θα έπρεπε καθόλου. 

Αλλά με αυτούς εκεί παίζουν μυστήρια πράγματα, με τις σχέσεις αναμεταξύ τους. 

Θυμισου με τον Perez, που εμείς όλοι λέμε είναι ανυποληπτη ποσότητα μπροστά στον Max, κι όμως ο Max και ο πατέρας του αντί να τον αγνοούν τελείως, ή να του φέρονται και λίγο καλά αν σκεφτεί κανείς πόσο βοήθησε ο Perez το 2021, με το παραμικρό ήταν πολεμικοί εναντίον του. Και του κράταγε και μανιάτικο επειδή και καλά τράκαρε επιτηδες και με τη red flag του έκοψε το pole lap, τόσους μήνες μετά και με το πρωτάθλημα τελειωμένο!

Εμείς θα λέγαμε καλά κρασιά, και αυτοί γίνονται θηρία με το τίποτα. 

Ποιος ξέρει τι κόλλημα μπορεί να έχουν και με τον Ricciardo μετά από εκείνες τις μάχες και τα τρακάρισματα, άσχετα που εμείς τον θεωρούμε ανυποληπτο και ούτε που θα ασχολουμασταν μαζί του. 

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sattack είπε

Αυτό που εγινε τωρα είναι τεράστιο μπουρλότο στη RB!

Γιατί μέχρι χτες ο Max ελεγε δεν έχω κανένα πρόβλημα, και ξαφνικά βγαίνει ο πατέρας του και λέει αυτά! 

Τώρα μιλάμε για κηρυγμενο πολεμο εξουσίας, που όμως ανακατεύει και τον Max! 

Παντως δεν είναι καινουριο το θεμα Χορνερ και Φερσταπεν, εξαρχης οταν πρωτοεσκασε πριν ενα μήνα η ειδηση για ακαταλληλη σχεση Horner με υπαλληλο, ολες οι διαρροες γινοντουσαν πρωτα απο Ολλανδους δημοσιογραφους και γραφοτανε οτι παιζει απο πισω ο Jos και υπαρχουν παιχνίδια εξουσιας. 

Τωρα απλα επεσαν οι μασκες και ο Jos τα ειπε και επισημα. 

 

Και σίγουρα ο Ρικιαρντο δεν εχει σχεση, ειναι πουθενας που χανει ακομα και απο Τσουνοντα. Τον κρατανε λογω marketing και PR οπως εχει πει ο Marko. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o Jos γελοίος ήτανε ...γελοίος παρέμεινε! καμία έκπληξη από τα χρόνια ακόμα που ήταν «οδηγός» (λέμε τώρα).

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Jos απλά θέλει να αποκτήσει κάποια αξία στην πλάτη του γιου του. Ή κάποιος άλλος τον βάζει μπροστά για να φάει τον Horner για λόγους γνωστούς - άγνωστους. 

Προσωπικά πιστεύω ότι ο Horner έχει τελειώσει από την RB αργά ή γρήγορα. 

Ο Jos από κάπου πήρε το OK για αυτήν την επίθεση κατά μέτωπο και ενώ όλα έδειχναν ότι τελείωσαν ή έστω μπήκαν κάτω από το χαλί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Nabuko είπε

Και η Χάνα Σμιτς κάνει πολύ δουλειά. Ίσως προσφέρει και περισσότερα στο κομμάτι της στρατηγικής από τον Χόρνερ. Νομίζω είναι η μόνη που μπορεί να αναλάβει άνετα τη θέση του και να μην καταλάβουμε διαφορά.

Δεν παιζει αυτο. Δεν γινεσαι team principal ξαφνικα απο strategist σε μια απο τις μεγαλύτερες ομαδες. Τελειως διαφορετικο skill set. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@sattack

Σκέψου όμως να έρθει στην RB κάποιος σαν τον Σάινθ που έχει μεγαλύτερες πλάτες και εντονότερη προσωπικότητα από τους άλλους δύο. 

Προσωπικά παρότι είμαι με τον Max και τον θεωρώ τεράστιο οδηγό του σήμερα (τουλάχιστον), πιστεύω ότι η ομάδα δίπλα του δεν θέλει "δύσκολους" χαρακτήρες - οδηγούς στην δεύτερη θέση της RB. Αυτό ίσως αλλάξει σε λίγα χρόνια όταν θα έχει μαζέψει τίτλους και θα θέλει να αποδείξει και άλλα πράγματα. 

Ο Hamilton ας δούμε τι πίεση πρέπει εσωτερικά να έχει και πόσο δίνει πατήματα στους επικριτές του με τον Γιώργη στην θέση του Βιτάμ Soft Μπότας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liakinen είπε

@sattack

 πιστεύω ότι η ομάδα δίπλα του δεν θέλει "δύσκολους" χαρακτήρες - οδηγούς στην δεύτερη θέση της.

Μάλλον εκεί είναι όλο το θεμα: ποιος είναι "η ομαδα". 

Οι Verstappen (βασικά ο Jos) μαλλον τη θελουν τσιφλίκι τους, και τα πάντα να περιστρεφονται γύρω από τον Max, έχουν τον Marko που συμφωνεί και μάλλον δεν γουστάρουν τον Horner να έχει δική του άποψη. 

Μάλλον έχουν από πίσω αυτόν τον Οliver Mintzlaf να τους υποστηρίζει και μάλλον ο Ταυλανδος με το 51% κρατάει προς το παρόν τον Horner. 

Θα δούμε πως θα πάει αυτό. Και που βρίσκεται και ο Newey αναμεσα σε όλα αυτά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Για το συμβόλαιο στη Μercedes, θα γίνει μάχη. Είδαμε τον Αλόνσο να παίρνει P6 με το μπρίκι της Aston Martin, o άνθρωπος είναι σταθερή αξία. Και θα μπορούσε να βοηθήσει περισσότερο στη εξέλιξη του μονοθεσίου απ'ότι ο Σάινθ.

Το σενάριο της Audi φαίνεται όλο και περισσότερο πιθανό, και θα βλέπει τη 10άδα με κυάλια.

 

Kαμια μαχη δεν θα γινει, η θεση κατα 95% θα παει στον Αντονελι.

Το 5% ειναι να φτασει σε πρωταθληματικο επιπεδο η μερκ φέτος ή το 2025(απίθανο να γινει πριν το 2026) ή να απογοητεύσει ο Αντονελι στην Φ2(που ειναι δυσκολο καθως ειχε ηδη θετικη παρουσια στην πρεμιερα).

Δεν θα απεκλεια και την προωθηση στην Μερσεντες απο φέτος, μόλις κλείσει τα 18 τον Σεπτέμβριο(με την προυποθεση πως ο Χαμιλτον θα παει στην Φερραρι αμεσα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, papp0us είπε

ο De Beer απο την Alpine (υπεύθυνος αεροδυναμικής) μαζί με έναν άλλον που δεν έχει ενδιαφέρον επίθετο οπότε δεν έδωσα ιδιαίτερη βάση

Σοβαρά τώρα; Το Matt Harman δεν έχει ενδιαφέρον σαν όνομα; Χαρμαν(ι); 

2 ώρες πριν, papp0us είπε

 

 

Επεξ/σία από Stergios74
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως ειναι εντυπωσιακό που η Merc φαίνεται να ειναι φετος πιο κατω και απο την Ferrari.

Πραγματικα δειχνουν ανίσχυροι να κανουν κατι παραπανω με τα σημερινά δεδομενα.

Περιμένουν και αυτοι να ρθει το 26 για να μπουν τα νεα δεδομενα σε κινητήρες και μονάδες ισχύος, εκει δηλαδη που υπερτερούσαν τα χρονια της αυτοκρατορίας τους.

Επεξ/σία από cinemusic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια συγκριση με περσυ 

2023:
image.png.d395b3c6f9753dafd07bf30df45f489d.png




2024: 
image.png.82d97d08d57632556c12c7bc95ac8f10.png


Ειναι ολοφανερο οτι ο μαξ βολταρει ανενοχλητος και οτι η φερραρι εχει πιασει τον ρυθμο του 2ου οδηγου :P και ανοιξε διαφορα απο μερσεντες.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Μια συγκριση με περσυ 

2023:
image.png.d395b3c6f9753dafd07bf30df45f489d.png




2024: 
image.png.82d97d08d57632556c12c7bc95ac8f10.png


Ειναι ολοφανερο οτι ο μαξ βολταρει ανενοχλητος και οτι η φερραρι εχει πιασει τον ρυθμο του 2ου οδηγου :P και ανοιξε διαφορα απο μερσεντες.

 

Το πιο καταδικαστικό απο ολα, είναι οτι ο άλλος με Soft 15 γύρων ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ, άνοιγε τη διαφορά, που οκ, είμασταν στο τέλος του αγώνα, λιγο καύσιμο ξέρω, αλλα πέρσι η Soft 15 γύρων, ήταν να την κόψεις τετράγωνα να την κάνεις ξεσκονόπανο. Πόσο μάλλον στο bahrain.

Οι άνθρωποι είναι μίλια μπροστά και στο tyre degradation, και μόνο καλύτεροι μπορούν να γινουν σε αυτό το κομμάτι οσο περνάνε οι αγώνες. ΑΥΤΟ είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για την οποια ελπίδα είχαμε για θέαμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, papp0us είπε

ΑΥΤΟ είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για την οποια ελπίδα είχαμε για θέαμα.

Ειλικρινά περιμένατε θέαμα φέτος??? Γιατί είχατε πέρσι?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dtk-386 είπε

Ειλικρινά περιμένατε θέαμα φέτος??? Γιατί είχατε πέρσι?

Γιατί να μην περιμένουμε; Είδες εσυ τίποτα ενδείξεις κυριαρχίας χθες; :P

Πέρα απο την πλάκα, η αλήθεια είναι ότι η FIA σε παρόμοιες περιπτώσεις πάαααντα έβαζε το χεράκι της, προσπαθώντας να βάλει φρένο στο μονότερμα, αλλα δε βλέπω εδώ καμία τέτοια ένδειξη, που σημαίνει ότι απο οικονομικής άποψης πάει καλά το πράμα.

Είμαστε και σε μια περίεργη φάση, με το πάγωμα εξέλιξης, και το cost cap που νομίζω ότι δεν είχαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην ανταγωνιστικότητα , γιατί ναι μεν αν ξεκινάς απο το ίδιο επίπεδο, με έναν άλλον, μπορείς να μείνεις στο ίδιο επίπεδο, ακόμα και αν ο άλλος έχει ένα καράβι λεφτά, αλλα αν ξεκινάς 10 χιλιόμετρα πίσω, το να το καλύψεις με τα δεδομένα τώρα είναι σχεδόν αδύνατο.

Όταν η Redbull βρήκε το κουμπί και πήγε στο 10 με τους άλλους στο 6, και είναι περιορισμένοι όλοι, τότε δύσκολα θα κλείσει η ψαλίδα.

Εδώ με όλα να επιτρέπονται στην εποχή της Mercedes, αν δεν έβαζε το χεράκι η FIA δε θα βλέπαμε κόντρα ποτέ.

 

ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΤΟΜΠΑΖΗΣ, ΠΟΥ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΣ ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΟΣ.

ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΩ;

  • Like 2
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...