liakjim Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, MikeKata είπε Από τα team radio μεταξύ Leclerc-Xavi, βλέπουν 100 μοίρες ανισορροπία στο φρενάρισμα, λέει. Και που κηνυγάει το Russel, πολύ είναι... Μοίρες ή θερμοκρασία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gatilaras Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Η redbull με τον Max εχουν βρει το sweet spot που λεμε κ στο χωριο μου μεταξυ οδηγου κ μονοθεσιου κ πανε τρενο κ θα συνεχισουν πιστευω,οπως καποτε και στο motogp η Yamaha με τον Rossi,το θεμα ειναι οτι πρωτος αγωνας και τα φαβορι ως επι το πλείστον ξεκινησαν με θεματα,το μελλον θα δειξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, ghostrider είπε Αγωνια αν θα το παρει ο Perez ? LOL Tyre life longer than expected =το πρωτο ανεκδοτο της χρονιας. σε καλό μας Pack it up boys. Τα λέμε το 2025 παλι🙃🙃 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gulik Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Η μπαταρία του Verstappen ούτε καν χρησιμοποιείται (παρακολουθώ αρκετά on-board πλάνα), από την αρχή του αγώνα έχει επιλέξει να μην παίρνει παραπάνω δύναμη από την μπαταρία, λογικά δεν την χρειάζεται, χτίζει τεράστια διαφορά γύρο με το γύρο. Το κάνει να φαίνεται εύκολο, περισσότερο από ποτέ ίσως (?) φέτος, αν συνεχιστεί έτσι η σεζόν. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeKata Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, liakjim said: Μοίρες ή θερμοκρασία; Τσέκαρα και τα άλλα tweets, το διόρθωσα. Τελικά θερμοκρασία είναι. Αρχικά το κατάλαβα ως μοίρες γιατί το είδα out of context. Κάτι έχει στηθεί λάθος στο μονοθέσιο (ή έχει σπάσει) και δε ζεσταίνει σωστά το δεξί ελαστικό). Δεν κατανέμεται ισόποσα το βάρος στο φρενάρισμα για να ζεσταθεί το ελαστικό; Δεν ξέρω. 100 βαθμοί είναι τεράστια διαφορά. Πώς στο καλό οδηγάει έτσι; Επεξ/σία 2 Μαρτίου από MikeKata 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Μόλις τώρα, MikeKata είπε Τσέκαρα και τα άλλα tweets, το διόρθωσα. Τελικά θερμοκρασία είναι. Αρχικά το κατάλαβα ως μοίρες γιατί το είδα out of context. Κάτι έχει στηθεί λάθος στο μονοθέσιο (ή έχει σπάσει) και δε ζεσταίνει σωστά το αριστερό ελαστικό). Δεν κατανέμεται ισόποσα το βάρος στο φρενάρισμα για να ζεσταθεί το ελαστικό; Δεν ξέρω. 100 βαθμοί είναι τεράστια διαφορά. Πώς στο καλό οδηγάει έτσι; Δεν νομίζω ότι τα λάστιχα μπορούν να έχουν τέτοιο ΔΤ. Μήπως είναι θερμοκρασία φρένων; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tasos19s Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, Gulik είπε Η μπαταρία του Verstappen ούτε καν χρησιμοποιείται (παρακολουθώ αρκετά on-board πλάνα), από την αρχή του αγώνα έχει επιλέξει να μην παίρνει παραπάνω δύναμη από την μπαταρία, λογικά δεν την χρειάζεται, χτίζει τεράστια διαφορά γύρο με το γύρο. Το κάνει να φαίνεται εύκολο, περισσότερο από ποτέ ίσως (?) φέτος, αν συνεχιστεί έτσι η σεζόν. μόνος του τρέχει όπως και πέρυσι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Ο Sainz κρατιέται σχετικά κοντά στον Perez και ο Leclerc με το "σπασμενο" αμάξι πήγαινε για DRS στον Russell. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoMaR Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 12 seconds o sainz στον λεκ ? μονο με ζημια στου λεκ συμβαινει αυτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, sattack είπε Ο Sainz κρατιέται σχετικά κοντά στον Perez και ο Leclerc με το "σπασμενο" αμάξι πήγαινε για DRS στον Russell. ενθαρρυντικα σημαδια αλλα να δουμε και πραξεις σιγα σιγα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeKata Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, liakjim said: Δεν νομίζω ότι τα λάστιχα μπορούν να έχουν τέτοιο ΔΤ. Μήπως είναι θερμοκρασία φρένων; Πιθανώς γιατί το ελαστικό νομίζω δουλεύει optimal στους 100-110 βαθμούς. Θα πρέπει να με συγχωρήσεις, έχω στα αυτιά μου Τάκη να λέει άλλα αντί άλλων αποσπώντας με και ταυτόχρονα ψάχνω στο Twitter. Επεξ/σία 2 Μαρτίου από MikeKata 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Μόλις τώρα, MikeKata είπε Πιθανώς γιατί το ελαστικό νομίζω δουλεύει optimal στους 100-110 βαθμούς. Θα πρέπει να με συγχωρήσεις, έχω στα αυτιά μου Τάκη να λέει άλλα αντί άλλων αποσπώντας με και ταυτόχρονα ψάχνω στο Twitter. Μπορεί να συνδέεται με αυτό 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gatilaras Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Και στα φρενα να ειναι αυτη η διαφορα παλι εχει κακο αποτελεσμα γιατι η μια πλευρα φρεναρει κανονικα ή παραπανω απο το κανονικο κ η αλλη ισα που πιανει. Υ.Γ. ωραίο στριψιματακι ο Piastri με τον Ham 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Επικό τρολάρισμα από Adrian Newey στους πάντες και ειδικά σε Μερσέντες. Η διαφορά φέτος είναι μεγαλύτερη από πέρυσι σε ρυθμό γύρου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 20 γύροι με Soft; Φαντάσου πόσο σίγουροι ειναι. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα