liakjim Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 7 ώρες πριν, Witcher1st είπε Ο Λεκλερ θα το εριχνε στον τοιχο! Χάλασαν τα φρένα στη Φεράρι, σταματήστε πια με αυτήν την καραμέλα... 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 7 ώρες πριν, Witcher1st είπε Ο Λεκλερ θα το εριχνε στον τοιχο! αναφέρθηκε και προηγούμενα στο θέμα ότι υπήρξε βλάβη .... μην είσαι εμπαθής 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Όχι αντιθέτως τον πάω. Από τους αγαπημένους. Θα το έριχνε λόγω άγχους. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Nabuko είπε Ο ήχος Και το προηγούμενο μοντέλο με ήχο από V6-turbo: https://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_MP4/4 Του 1990 (αυτό που οδήγησε φέτος ο κοτσίδας) είναι με V10: https://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_MP4/5 Με αυτούς τους ήχους "ερωτευτήκαμε" την F1. "Περασμένα μεγαλεία, και διηγώντας τα να κλαις." Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από specre 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Tίποτα δεν είναι τυχαίο. Όταν έβρεχε οι άλλοι πήγαιναν στην καφετέρια και ο Μαξ έτρεχε μόνος του μες στη βροχή. Αν είχαν παγώσει τα χέρια του ο πατέρας του του έλεγε να τα βάλει στην εξάτμιση να ζεσταθούν. Helmut on Max training in the wet: "In winter, as soon as it started raining, everybody went to the cafeteria. There was just one car going round and round" Max: My dad said "Come on, toughen up a bit. You have to bite through it. If you're cold, put your fingers on the exhaust, then go out again" undefined - Imgur (2).mp4 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 3 2 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. Κυριακή στις 08:30 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 08:30 μμ 13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tasos19s Δημοσ. Δευτέρα στις 10:21 πμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 10:21 πμ 13 ώρες πριν, vaggos88 είπε Παππούς με μπαστούνι 2000 πόντους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. Δευτέρα στις 12:12 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 12:12 μμ Steiner για Strulovic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stergios74 Δημοσ. Δευτέρα στις 03:40 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 03:40 μμ 19 ώρες πριν, vaggos88 είπε Λείπει το προπέρσινο με τον Αλονσο που απογειώθηκε. Τι περιμένουμε; Να υπάρξουν θύματα πριν πάρει δρόμο; Είναι απλά επικίνδυνος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilham Δημοσ. Δευτέρα στις 04:50 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 04:50 μμ FIA find no evidence of tyre-cooling trick after Red Bull concerns – report https://www.planetf1.com/news/fia-tyre-cooling-trick-f1-car-inspections?fbclid=IwY2xjawGe8R5leHRuA2FlbQIxMAABHS6-26EMftMC_eE89hIIm9m-MPx85AX6y8gb2xGqqKV53mIaEqCLiJ6dWA_aem_TrIVFASHhZxafY0qDC_GAg 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xacto Δημοσ. Δευτέρα στις 07:00 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 07:00 μμ Αποκλείεται!!! Δεν έψαξαν αρκετά! Όλοι θέλουν υγρασία μέσα στα λάστιχα. Γιαυτό και ο κανονισμός γράφει να μην υπάρχει κάτι που μειώνει την υγρασία μέσα στα λάστιχα. Γιαυτό τα φουσκώνουν με άζωτο που δεν έχει υγρασία. Το έχουμε χάσει εντελώς... Εντελώς όμως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
avacan23 Δημοσ. Δευτέρα στις 08:27 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 08:27 μμ https://www.gazzetta.gr/gmotion/2389703/f1-h-theoria-synomosias-tis-red-bull-gia-na-petaxei-stahti-sta-matia-ton-antipalon Οι υποψίες της Red Bull Racing είναι πιθανότατα απλά υποψίες. Η αυστριακή ομάδα ακολουθούσε για χρόνια την τακτική να βάζει νερό στα ελαστικά της Pirelli ώστε να έχουν τα μονοθέσιά της μικρότερη φθορά σε έναν αγώνα. Η τακτική αυτή έχει απαγορευτεί μέσω κανονισμού. Επιπλέον οι υποψίες των «ταύρων» βασίζονται στο γεγονός πως τα τελευταία δύο χρόνια αρκετοί μηχανικοί της έχουν αποχωρήσει για άλλες ομάδες, με ορισμένα υψηλόβαθμα στελέχη όπως ο Ρομπ Μάρσαλ έχουν πάει στην ομάδα του Ουόκινγκ. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσαν να μεταφέρουν μυστικά και κόλπα στους άμεσους ανταγωνιστές της. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. Δευτέρα στις 08:39 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 08:39 μμ Στις 6/11/2024 στις 9:28 ΜΜ, sattack είπε Κάποιες έχουν δικά τους tunnels, κάποιες πρόσφατα αναβάθμισαν τα δικά τους και άλλες τα αναβαθμίζουν τώρα και μερικές μικρές δεν εχουν δικά τους αλλά νοικιάζουν ώρες σε ξένα που μπορεί να είναι και άλλων ομάδων. Σε κάθε περίπτωση, έχουν συγκεκριμένες ώρες που μπορούν να κάνουν δοκιμές, αντιστρόφως ανάλογες από τη σειρά κατάταξης στο WCC, που υπολογίζονται 2 φορές το χρόνο, στην αρχή και στη μέση του πρωταθλήματος. Και πιο συγκεκριμένα, έτσι υπολογίζονται οι ώρες στο Wind Tunnel αλλά και στο CFD software (Computational Fluid Dynamics) που επιτρέπονται στις ομάδες σε κάθε εξάμηνο, από την 1η μέχρι την 10η θέση, ανάλογα με το ποιά θέση είχαν στο τέλος του προηγούμενου εξαμήνου. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xacto Δημοσ. Δευτέρα στις 09:37 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 09:37 μμ 19 λεπτά πριν, avacan23 είπε ... Η αυστριακή ομάδα ακολουθούσε για χρόνια την τακτική να βάζει νερό στα ελαστικά της Pirelli ώστε να έχουν τα μονοθέσιά της μικρότερη φθορά σε έναν αγώνα... Δεν προέκυψε από πουθενά ποτέ. 21 λεπτά πριν, avacan23 είπε ... Η τακτική αυτή έχει απαγορευτεί μέσω κανονισμού... Το αντίθετο έχει απαγορευτεί. Να μην μπαίνει εντός του ελαστικού οτιδήποτε μπορεί να μειώσει την υγρασία. Το να βάζεις μια ελάχιστη ποσότητα νερού μέσα στο ελαστικό, είναι σαμποτάζ, όχι πλεονέκτημα. 42 λεπτά πριν, avacan23 είπε ... Επιπλέον οι υποψίες των «ταύρων» βασίζονται στο γεγονός πως τα τελευταία δύο χρόνια αρκετοί μηχανικοί της έχουν αποχωρήσει για άλλες ομάδες ... Οι υποψίες βασίζονται στην προσπάθεια να μπουρδουκλώσουν την McLaren με ελέγχους, όπως και η δημιουργία εντυπώσεων. Γίνεται εκατέρωθεν, καιρό τώρα. Αν η RedBull είχε την παραμικρή υποψία για κάποιον πρώην της, θα είχε γίνει της ανωμαλίας, με εισαγγελείς και δικαστήρια. Η μεταγραφή μηχανικών γινόταν πάντα, από και προς όλες τις ομάδες. Ο διασυρμός ανθρώπων (όπως ο Ρομπ Μάρσαλ) είναι κάτι νέο και γίνεται από τις μαφίες εκτός αθλήματος, που ξεφτιλίζουν το άθλημα, στην προσπάθεια να πάρουν κλικ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα