Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Ο Λεκλερ θα το εριχνε στον τοιχο!

Χάλασαν τα φρένα στη Φεράρι, σταματήστε πια με αυτήν την καραμέλα...

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Ο Λεκλερ θα το εριχνε στον τοιχο!

αναφέρθηκε και προηγούμενα στο θέμα ότι υπήρξε βλάβη ....

μην είσαι εμπαθής:rolleyes:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Nabuko είπε

Ο ήχος

Και το προηγούμενο μοντέλο με ήχο από V6-turbo:

https://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_MP4/4

Του 1990 (αυτό που οδήγησε φέτος ο κοτσίδας) είναι με V10:

https://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_MP4/5

Με αυτούς τους ήχους "ερωτευτήκαμε" την F1.  "Περασμένα μεγαλεία, και διηγώντας τα να κλαις."

Επεξ/σία από specre
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tίποτα δεν είναι τυχαίο. Όταν έβρεχε οι άλλοι πήγαιναν στην καφετέρια και ο Μαξ έτρεχε μόνος του μες στη βροχή. Αν είχαν παγώσει τα χέρια του ο πατέρας του του έλεγε να τα βάλει στην εξάτμιση να ζεσταθούν.

Helmut on Max training in the wet: "In winter, as soon as it started raining, everybody went to the cafeteria. There was just one car going round and round"

Max: My dad said "Come on, toughen up a bit. You have to bite through it. If you're cold, put your fingers on the exhaust, then go out again"

 

 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, vaggos88 είπε

 

Λείπει το προπέρσινο με τον Αλονσο που απογειώθηκε. Τι περιμένουμε; Να υπάρξουν θύματα πριν πάρει δρόμο; Είναι απλά επικίνδυνος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκλείεται!!!  Δεν έψαξαν αρκετά!

Όλοι θέλουν υγρασία μέσα στα λάστιχα. Γιαυτό και ο κανονισμός γράφει να μην υπάρχει κάτι που μειώνει την υγρασία μέσα στα λάστιχα. Γιαυτό τα φουσκώνουν με άζωτο που δεν έχει υγρασία.

Το έχουμε χάσει εντελώς...

Εντελώς όμως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2389703/f1-h-theoria-synomosias-tis-red-bull-gia-na-petaxei-stahti-sta-matia-ton-antipalon

Οι υποψίες της Red Bull Racing είναι πιθανότατα απλά υποψίες. Η αυστριακή ομάδα ακολουθούσε για χρόνια την τακτική να βάζει νερό στα ελαστικά της Pirelli ώστε να έχουν τα μονοθέσιά της μικρότερη φθορά σε έναν αγώνα. Η τακτική αυτή έχει απαγορευτεί μέσω κανονισμού. Επιπλέον οι υποψίες των «ταύρων» βασίζονται στο γεγονός πως τα τελευταία δύο χρόνια αρκετοί μηχανικοί της έχουν αποχωρήσει για άλλες ομάδες, με ορισμένα υψηλόβαθμα στελέχη όπως ο Ρομπ Μάρσαλ έχουν πάει στην ομάδα του Ουόκινγκ. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσαν να μεταφέρουν μυστικά και κόλπα στους άμεσους ανταγωνιστές της.spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/11/2024 στις 9:28 ΜΜ, sattack είπε

Κάποιες έχουν δικά τους tunnels, κάποιες πρόσφατα αναβάθμισαν τα δικά τους και άλλες τα αναβαθμίζουν τώρα και μερικές μικρές δεν εχουν δικά τους αλλά νοικιάζουν ώρες σε ξένα που μπορεί να είναι και άλλων ομάδων. 

Σε κάθε περίπτωση, έχουν συγκεκριμένες ώρες που μπορούν να κάνουν δοκιμές, αντιστρόφως ανάλογες από τη σειρά κατάταξης στο WCC, που υπολογίζονται 2 φορές το χρόνο, στην αρχή και στη μέση του πρωταθλήματος. 

 

Και πιο συγκεκριμένα, έτσι υπολογίζονται οι ώρες στο Wind Tunnel αλλά και στο CFD software (Computational Fluid Dynamics) που επιτρέπονται στις ομάδες σε κάθε εξάμηνο, από την 1η μέχρι την 10η θέση, ανάλογα με το ποιά θέση είχαν στο τέλος του προηγούμενου εξαμήνου.  

Screenshot_20241111_193226_Facebook.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, avacan23 είπε

... Η αυστριακή ομάδα ακολουθούσε για χρόνια την τακτική να βάζει νερό στα ελαστικά της Pirelli ώστε να έχουν τα μονοθέσιά της μικρότερη φθορά σε έναν αγώνα... 

Δεν προέκυψε από πουθενά ποτέ.

21 λεπτά πριν, avacan23 είπε

... Η τακτική αυτή έχει απαγορευτεί μέσω κανονισμού...

Το αντίθετο έχει απαγορευτεί. Να μην μπαίνει εντός του ελαστικού οτιδήποτε μπορεί να μειώσει την υγρασία. Το να βάζεις μια ελάχιστη ποσότητα νερού μέσα στο ελαστικό, είναι σαμποτάζ, όχι πλεονέκτημα. 

42 λεπτά πριν, avacan23 είπε

... Επιπλέον οι υποψίες των «ταύρων» βασίζονται στο γεγονός πως τα τελευταία δύο χρόνια αρκετοί μηχανικοί της έχουν αποχωρήσει για άλλες ομάδες ...

Οι υποψίες βασίζονται στην προσπάθεια να μπουρδουκλώσουν την McLaren με ελέγχους, όπως και η δημιουργία εντυπώσεων. Γίνεται εκατέρωθεν, καιρό τώρα. Αν η RedBull είχε την παραμικρή υποψία για κάποιον πρώην της, θα είχε γίνει της ανωμαλίας, με εισαγγελείς και δικαστήρια. Η μεταγραφή μηχανικών γινόταν πάντα, από και προς όλες τις ομάδες. Ο διασυρμός ανθρώπων (όπως ο Ρομπ Μάρσαλ) είναι κάτι νέο και γίνεται από τις μαφίες εκτός αθλήματος, που ξεφτιλίζουν το άθλημα, στην προσπάθεια να πάρουν κλικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...