Gulik Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Σαν οδήγηση - ποίημα, για μένα ακόμα πιο μαγική είναι κι εκείνη που είχε κάνει το 2016, στην ίδια ακριβώς πίστα. Αλλά και σήμερα έκλεισε πολλά στόματα με τον πλέον εμφατικό τρόπο. 2
specre Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 7 λεπτά πριν, Gulik είπε Ήταν σε φουλ στεγνές συνθήκες, τα grand prix που σημειώσατε, με Barrichello και Raikkonen. Το σημερινό ήταν φουλ βρεγμένο, από αρχής μέχρι τέλους. Αυτό ήταν στεγνό; Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός, αλλά εντάξει. Σε αυτά είναι και το "Αν έχεις τύχη διάβαινε". 1 1
Virus200 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Οτι και να πούμε λίγο. Ο άνθρωπος απέδειξε ακόμα μια φορά γιατί είναι ο κορυφαίος οδηγός της γενιάς του και ένας εκ των κορυφαίων όλων των εποχων, μόνο αυτός και πολλοί λίγοι ακόμα αυτά. 3
Gulik Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, specre είπε Αυτό ήταν στεγνό; Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός, αλλά εντάξει. Σε αυτά είναι και το "Αν έχεις τύχη διάβαινε". Βρε σήμερα υπήρχε κίνδυνος να βγει το μισό grid έξω, τί να συγκρίνουμε;!, Σε εκείνο τον αγώνα, οι μισοί είχαν εγκαταλείψει από μηχανικά προβλήματα. Καμία σχέση με το σημερινό κατόρθωμα.
tommy^ Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, Gulik είπε Σε εκείνο τον αγώνα, οι μισοί είχαν εγκαταλείψει από μηχανικά προβλήματα. Καμία σχέση με το σημερινό κατόρθωμα. Xωρις την κοκκινη σημαια θα ειχε ελαχιστες πιθανοτητες να βγει πρωτος οποτε βοηθηκε απο αυτη. Σπουδαια εμφανιση, οπως ειπαμε ολοι εδω σημερα! 3
specre Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, Gulik είπε Βρε σήμερα υπήρχε κίνδυνος να βγει το μισό grid έξω, τί να συγκρίνουμε;!, Σε εκείνο τον αγώνα, οι μισοί είχαν εγκαταλείψει από μηχανικά προβλήματα. Καμία σχέση με το σημερινό κατόρθωμα. Μα αυτό λέμε, ότι εγκατέλειψαν 4-5, οι άλλοι κάνανε σβούρες, του κάτσανε 1-2-3 SC και 1-2 RF. Κατάφερε να περάσει τους αργούς, να μην μπει για ελλαστικά, να τα αλλάξει στην RF και να βρεθεί πίσω από τον 1ο με καλύτερο μονοθέσιο. Που είναι το κατόρθωμα; Ο Alonso και ο κοτσίδας το ίδιο θα κάνανε με το ίδιο μονοθέσιο! Ναι είναι καλός οδηγός, αλλά όχι "θεός" όπως τον παρουσιάζεται. 6 2
Nabuko Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ξανά στη Βραζιλία το 2021 ο κοτσίδας ξεκίνησε 20ος και τελευταίος και τερμάτισε 1ος από τους 18 που τερμάτισαν. Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2024 από Nabuko 5
johnmayson Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 5 ώρες πριν, johnmayson είπε https://www.sportime.gr/engine-power/o-franko-kolapinto-sti-red-bull-to-2025-ta-stichia-mas-sto-archio/ Διαβάστε προσεκτικά εδώ. Συλλογίζομαι το εξής αν η rb θέλει το σαινθ μήπως να της τον δώσουμε μαζοί με το pinto και να πάρουμε χρήματα και τον Isack Hadjar ( με τη λογικη και εφοσον ειναι καλύτερος απο το πιντο) να το βάλουμε να ψηθεί το 25 και το 26 θα έχουμε ενα καλύτερο οδηγό απο το πίντο. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Σ αυτό θέλω τη γνώμη σας.
Gulik Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Κανένας δεν τον παρουσίασε ως Θεό και μάλιστα σημείωσα αγώνα που θεωρώ ότι έκανε μεγαλύτερη εμφάνιση της σημερινής. Έκλεισε στόματα, όμως, με εμφατικό τρόπο, ειδικά με όσα έχουν συμβεί φέτος. Αυτό. 1
johnmayson Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, specre είπε Μα αυτό λέμε, ότι εγκατέλειψαν 4-5, οι άλλοι κάνανε σβούρες, του κάτσανε 1-2-3 SC και 1-2 RF. Κατάφερε να περάσει τους αργούς, να μην μπει για ελλαστικά, να τα αλλάξει στην RF και να βρεθεί πίσω από τον 1ο με καλύτερο μονοθέσιο. Που είναι το κατόρθωμα; Ο Alonso και ο κοτσίδας το ίδιο θα κάνανε με το ίδιο μονοθέσιο! Ναι είναι καλός οδηγός, αλλά όχι "θεός" όπως τον παρουσιάζεται. Ακριβως αυτο. 1
Nabuko Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Το ανέβασε και ο επίσημος λογαριασμός της F1 4
johnmayson Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) και φυσικα η φερραρι κακες σημερα λεω γω τωρα η εκπομπη τι ώρα τελειώνει ξέρει κανεις;;; Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2024 από johnmayson
ASFE Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 8 minutes ago, specre said: Μα αυτό λέμε, ότι εγκατέλειψαν 4-5, οι άλλοι κάνανε σβούρες, του κάτσανε 1-2-3 SC και 1-2 RF. Κατάφερε να περάσει τους αργούς, να μην μπει για ελλαστικά, να τα αλλάξει στην RF και να βρεθεί πίσω από τον 1ο με καλύτερο μονοθέσιο. Που είναι το κατόρθωμα; Ο Alonso και ο κοτσίδας το ίδιο θα κάνανε με το ίδιο μονοθέσιο! Ναι είναι καλός οδηγός, αλλά όχι "θεός" όπως τον παρουσιάζεται. O κοτσιδας rainmaster....(!) σερνοταν και εκανε λαθη μεταξυ p11-p16 ενω ο Ρασσελ ηταν ανετα p1.... Απλα υπενθυμιζω
specre Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Gulik είπε Κανένας δεν τον παρουσίασε ως Θεό και μάλιστα σημείωσα αγώνα που θεωρώ ότι έκανε μεγαλύτερη εμφάνιση της σημερινής. Έκλεισε στόματα, όμως, με εμφατικό τρόπο, ειδικά με όσα έχουν συμβεί φέτος. Αυτό. Κοίτα, ποτέ δεν τον "χώνεψα" το Max (από τον πρώτο του αγώνα). Τα έχω ξαναπεί. Η πρώτη μου ανάρτηση δεν αναφερόταν σε εσένα. Αλλά ακόμα και η έκφραση που έβαλες " Έκλεισε στόματα, όμως, με εμφατικό τρόπο", συγγνώμη δεν έκλεισε καθόλου στόματα. Όταν έχει ξεκάθαρα γρήγορο μονοθέσιο, ξέρει και το πάει τρένο. Αν δεν έχει τότε αρχίζει της π@π@ριές και παίζει συγκρουόμενα, καβαλάει μονοθέσια, βγάζει εκτός τους άλλους και στο τέλος το παίζει και ήρωας (μην πω κάτι πιο βαρύ). Στόματα δεν θα έπρεπε να ανοίξει καθόλου! Εφόσον τα έχει ανοιχτά (και μάλιστα για χρόνια), πάει να πει ότι κάπου υπάρχει θέμα. 1 λεπτό πριν, ASFE είπε O κοτσιδας rainmaster....(!) σερνοταν και εκανε λαθη μεταξυ p11-p16 ενω ο Ρασσελ ηταν ανετα p1.... Απλα υπενθυμιζω Έγραψα αν είχε το ίδιο μονοθέσιο. Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2024 από specre 3
Nabuko Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 10 από τους 11 τελευταίους γύρους του Μαξ θα μπορούσαν να είναι ο fastest lap. 1 δευτερόλπετο πιο γρήγορος από τον επόμενο Νόρις Αναφορά σε κείμενο 10 of Verstappen's final 11 laps would have been good enough for fastest lap of the race. His fastest of 1m20.472s was over a second quicker than the next-best driver (Norris 1m21.517s) Και νομίζω δίκαια ο Driver of the day 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις