Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, ekrepali είπε

Θα οδηγήσουν του Σένα στο Λας Βέγκας μου φαίνεται...

Μια χαρά. Γιατί πιο αργό θα είναι από αυτό που έχουμε τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sattack είπε

lcimg-c083ba87-0c23-454b-b63f-9a8049894ec6.jpeg.b6830339d1601826f49e98454879cc7a.jpeg

Πολλά Used ελαστικα βλεπω και λιγα New

Οι άλλοι καιγανε τα Ι στο Quali και μπαινανε τωρα για πιτστοπ και ο Max τώρα με 2 New θα βγάλει το GP πρώτος χωρίς πιτστοπ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Macosj είπε

πριν 10 χρόνια που έτρεχαν με τέτοιες συνθήκες πως έβλεπαν? Το λάστιχο φταίει ή οι ευαισθησίες της F1. Τελικά δεν είναι άθλημα αλλά θέαμα 

Τα εχουμε πει απειρες φορες. Εδω οι διαφορες σε σχεση με πριν 10 χρονια που κανουν το σπρευ πολυ χειροτερο:

  • Τα μονοθεσια ειναι μεγαλυτερα και φαρδυτερα
  • Τα ελαστικα είναι φαρδυτερα
  • Τα μονοθεσια παραγουν περισσότερο downforce
  • Τα μονοθεσια στηρίζονται στο ground effect. 

Αλλο σπρευ εχεις πισω απο μια bmw X5 με 265 φαρδος ελαστικου και αλλο πισω απο ενα golf με 195 ελαστικα.

 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, haHa είπε

To πρόβλημα δεν είναι τα ελαστικα, το πρόβλημα είναι η ορατοτητα. 

Αν η πιστα είναι για full wet, το πιο πιθανο είναι οτι υπαρχει πολυ νερο αρα θα εχει πολυ σπρευ και ελαχιστη ορατοτητα, αρα μαλλον θα βγει safety car. 

 

Ετσι οι ομάδες αποφεύγουν να βαλουν full wet, γιατι ουσιαστικα αγωνας μπορει να γινει λογω ορατότητας μονο οταν δεν εχει πολυ νερο, δηλαδη οταν ειναι για intermediate. 

νομιζω το εχουμε γραψει πλεον 57 φορες αυτο. σε λιγο θα πρεπει να γινει στικυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που είναι οι πορτοκάλι που έκραζαν την FIA χτες και έγραφαν ένα σωρό θεωρίες συνομωσίας που θα επηρέαζαν για 1-2 βαθμούς διαφορά. Είναι καλες οι αποφάσεις των κριτών σήμερα ; 🤣

 

Επεξ/σία από Lotof
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Τα εχουμε πει απειρες φορες. Εδω οι διαφορες που κανουν το σπρευ πολυ χειροτερο:

Τα μονοθεσια ειναι μεγαλυτερα και φαρδυτερα

Τα ελαστικα είναι φαρδυτερα

Τα μονοθεσια παραγουν περισσότερο downforce

Τα μονοθεσια στηρίζονται στο ground effect. 

 

 

 

Συμφωνω απολυτως οτι τα μονοθεσια αυτα παραγουν απιστευτα πολυ σπευ με θεμα την ορατοτητα.

Το θεμα ειναι ότι είναι ηλιθιότητα αν οχι ανικονότητα όταν σχεδιαζαν τους κανονισμους για τα συγχρονα μονοθέσια να μην λαμβανουν υπόψην πως θα συμπεριφερονται αυτα τα μονοθεσια στην βροχη. Γιατι στατιστικα ολο και κάποιο ΣΚ με βροχη θα εχουμε καθε χρονο ειδικα σε χώρες όπως η βραζιλια που βρεχει καθε τρεις μερες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, abcd1234 είπε

τύχη τύχη αλλά είναι ο μόνος που έκανε προσπεράσματα. Αν νικήσει ο μαξ θα είναι fully deserved.

εκανε προσπερασεις ενα απο τα καλυτερα μονοθεσια στο midfield και πρεπει να κερδισει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον μπηκε κρυφα ο Μασσι στο δωματιο με τους stewards :lol:
Ωπ, αυτο ειναι σοβαρο!

2 λεπτά πριν, Gulik είπε

DSQ πιθανότατα και για τις Mercedes που άλλαξαν πιέσεις ελαστικών πριν την δεύτερη εκκίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, george200-13 είπε

Συμφωνω απολυτως οτι τα μονοθεσια αυτα παραγουν απιστευτα πολυ σπευ με θεμα την ορατοτητα.

Το θεμα ειναι ότι είναι ηλιθιότητα αν οχι ανικονότητα όταν σχεδιαζαν τους κανονισμους για τα συγχρονα μονοθέσια να μην λαμβανουν υπόψην πως θα συμπεριφερονται αυτα τα μονοθεσια στην βροχη. Γιατι στατιστικα ολο και κάποιο ΣΚ με βροχη θα εχουμε καθε χρονο ειδικα σε χώρες όπως η βραζιλια που βρεχει καθε τρεις μερες. 

Ο Τομπαζης φταιει! :D

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω και Μάντσεστερ Τσέλσι που δεν κινείται τίποτα εκεί και μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον από το gp τώρα. Αυτό το σταματά ξεκινά είναι στραβό πράγμα ρε παιδί μου.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Gulik είπε

DSQ πιθανότατα και για τις Mercedes που άλλαξαν πιέσεις ελαστικών πριν την δεύτερη εκκίνηση.

Αν πραγματι αλλαξαν πιεσεις, νομιζω ειναι σιγουρο το DSQ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Ουίλ Μπάξτον ανέφερε στη μετάδοση του F1 TV πως ο Λάντο Νόρις κινδυνεύει ακόμη και με αποκλεισμό από τα αποτελέσματα του αγώνα για την παραβίαση κανονισμών εκκίνησης.
 

θέλει και τύχη θέλει και ικανότητα. Ο μαξ έχει και τα 2.Λυπάμαι τους μηχανικούς της Ουίλλιαμς μόνο…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...