Gulik Δημοσ. Κυριακή στις 04:31 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:31 μμ (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, haHa είπε Στο Austin, οι ποινες ηταν 2x10sec οπως ειναι το συνηθισμένο(και γραφει και ο κανονισμός) σε αντιθεση με το 2x5sec που λες. Σημερα, το red flag τι εβγαινε στα 5sec,τι στα 40sec, δεν ειχε διαφορα για τον Verstappen, τον ειχαν ηδη πεταξει εξω. Εχεις λάθος δεδομενα και καταληγεις σε ανακριβειες. Ο Nabuko είναι λογικο, δεν εχει την απαραίτητη κροση, αλλα εσυ αν δεις σωστα τα δεδομένα, τοτε θα δεις οτι δεν ειχε διαφορά αν θα εβγαινε στα 5sec το red flag. Το παληκάρι έχει ένα δίκιο για σήμερα, αφού έχασε κανα-δυο θέσεις ΕΠΙΠΛΕΟΝ ο Verstappen μέχρι να βγουν κόκκινες (γιατί άραγε), και φυσικά έχει απόλυτο δίκιο για όσα γελοία έγιναν χθες με το Virtual Safety Car (έτσι τα χαρακτήρισε πληθώρα ειδικών δημοσιογράφων του χώρου κι όχι εμείς εδώ σε έναν ψηφιακό καφενέ). Είναι προφανές, απορώ που αρκετοί φίλοι το αγνοούν κιόλας, ότι παραδοσιακά η αμερικανική διαχείριση των τηλεοπτικών της Formula 1, εδώ και πολλά χρόνια, προσπαθεί πάντα να δημιουργεί ιδανικές συνθήκες για δράμα και "έξτρα" ανταγωνισμό. Το ίδιο ακριβώς είχε συμβεί και στον θρυλικό τελευταίο γύρο του 2021. Από τότε, βέβαια, ο Verstappen κατέκτησε κι άλλα πρωταθλήματα, δεν πήρε μονάχα εκείνο. Και κατά πάσα πιθανότητα, θα κατακτήσει ΚΑΙ το φετινό, όσο κι αν γίνονται τερτίπια με τις ποινές μισού λεπτού, τις σημαίες και τα VSC (που στο φινάλε καλώς γίνονται εφόσον στόχος είναι το θέαμα/αγωνία/δράμα), στα τελευταία grand prix. Προσωπικά, το απολαμβάνω. Επεξ/σία Κυριακή στις 04:33 μμ από Gulik Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. Κυριακή στις 04:31 μμ Μέλος Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:31 μμ Ας εβγαινε αμεσως η red flag και να μην προλαβαινε ο Μαξ. Καλο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 04:37 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:37 μμ 2 λεπτά πριν, Gulik είπε Το παληκάρι έχει ένα δίκιο για σήμερα, αφού έχασε κανα-δυο θέσεις ΕΠΙΠΛΕΟΝ ο Verstappen μέχρι να βγουν κόκκινες (γιατί άραγε), Ο Μαξ ηταν 10ος οταν τρακαρε ο Στρολλ και δυο sec πιο μετα ειχε πεσει 11ος. Δεν εμπαινε στο Q3 o Μαξ αν το red flag έβγαινε στα 5 ή στα 30sec. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idefixius Δημοσ. Κυριακή στις 04:39 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:39 μμ Εγώ λέω να αφήσουμε τις ποινές, τα SC's, τις κόκκινες σημαίες και να τη γκρίνια των οδηγών και να απολαύσουμε τον αγώνα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 04:41 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:41 μμ 5 λεπτά πριν, Gulik είπε Και κατά πάσα πιθανότητα, θα κατακτήσει ΚΑΙ το φετινό, όσο κι αν γίνονται τερτίπια με τις ποινές μισού λεπτού, τις σημαίες και τα VSC (που στο φινάλε καλώς γίνονται εφόσον στόχος είναι το θέαμα/αγωνία/δράμα), στα τελευταία grand prix. Προσωπικά, το απολαμβάνω. Οσο και αν οι διαφοροι γραφικοι θελουν να επικεντρωνονται στο χθεσινό VSC, που αν εβγαινε νωριτερα απλα θα ειχε 1 βαθμο λιγοτερο ο Νορρις, η πραγματικότητα ειναι οτι οι λάθος αποφασεις των αγωνοδικων κοντρα στους κανονισμους στο Austin που δεν τιμωρησαν τον Μαξ που βγηκε εκτος πιστας και πεταξε τον Νορρις εκτος, εδωσαν συνολικά 8 βαθμους στον Μαξ στην κοντρα του με τον Νορρις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenfan20 Δημοσ. Κυριακή στις 04:41 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:41 μμ Αλμπον εκτος αγώνα το ανακοινωσε μολις τωρα η Williams. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gulik Δημοσ. Κυριακή στις 04:46 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:46 μμ 6 λεπτά πριν, haHa είπε Ο Μαξ ηταν 10ος οταν τρακαρε ο Στρολλ και δυο sec πιο μετα ειχε πεσει 11ος. Δεν εμπαινε στο Q3 o Μαξ αν το red flag έβγαινε στα 5 ή στα 30sec. Έχασε μία ακόμη θέση, τον έβαλε από κάτω σίγουρα ο Bottas, ενώ δεν είχε βγει η κόκκινη. Λεπτομέρειες που δείχνουν πρόθεση, όπως φυσικά και χθες. Δηλαδή, πρέπει να εθελοτυφλείς για να μην το δεις, αυτό το πράγμα. Γενικώς, υπάρχει τεράστια κριτική εναντίον των αποφάσεων για τις σημαίες και τα VSC, γι'αυτό και τα συζητάμε. Εννοείται πως προτιμώ κι εγώ να απολαύσω τον αγώνα, χωρίς να κρίνω καν τέτοιες "περίεργες" αποφάσεις με εξίσου "περίεργα" timings και συγχρονισμούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cinemusic Δημοσ. Κυριακή στις 04:47 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:47 μμ (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, haHa είπε Στο Mexico, οι ποινες στο Μαξ ηταν 2x10sec οπως ειναι το συνηθισμένο(και γραφει και ο κανονισμός) σε αντιθεση με το 2x5sec που λες. Σημερα, το red flag τι εβγαινε στα 5sec,τι στα 40sec, δεν ειχε διαφορα για τον Verstappen, τον ειχαν ηδη πεταξει εξω. Επισης, για καποιο λογο ξεχασες το ποσους βαθμούς κερδισε ο Μαξ στο Austin επειδή του χαριστηκαν οι αγωνοδικες. ------------------- Εχεις λάθος δεδομενα και καταληγεις σε ανακριβειες. Ο Nabuko είναι λογικο, δεν εχει την απαραίτητη κριση, αλλα εσυ αν δεις σωστα τα δεδομένα, τοτε θα δεις οτι δεν ειχε διαφορά αν θα εβγαινε στα 5sec το red flag. Κανένα rf δεν βγηκε σε 5 δευτερόλεπτα. Στην περίπτωση του Σαινθ χρειάστηκαν 30" δευτερόλεπτα και στου Αλλονσο 18". Δεν έχουν έτοιμο το κουμπί λες και παίζουν video games. Στον Στρολ κάνανε λίγο παραπάνω ίσως γιατί προσπαθούσε να το μετακινήσει ( έκανε δύο τρεις προσπάθειες) όταν είδαν ότι δεν μπορούσε και έσβησε τον κινητήρα τότε έπεσε red. Επεξ/σία Κυριακή στις 04:51 μμ από cinemusic 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gulik Δημοσ. Κυριακή στις 04:49 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:49 μμ Μα είναι λάθος να γράφεται ξαφνικά ότι η συγκεκριμένη κόκκινη σημαία δεν είχε διαφορά στο πότε θα έβγαινε, προφανώς και είχε και φάνηκε και στο live (από εκεί θυμάμαι ότι σίγουρα ο Bottas κατάφερε να τον 'βάλει από κάτω' και δεν ξέρω ποιός ακόμα εκείνες τις στιγμές). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimoskoutr Δημοσ. Κυριακή στις 04:52 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:52 μμ (επεξεργασμένο) Αυτό που λένε στα αναψυκτικά είναι ότι αφού άφησαν τους υπόλοιπους να ολοκληρώσουν το γύρο τους έπρεπε και τους ίδιους. Αν έβγαινε κατευθείαν κόκκινη πάλι ο Μαξ εκτός q3 θα ήταν. Εάν δεν τους πρόλαβαν οι double yellows που βγήκαν στο sector που ήταν ο Στρολ έχουν δίκιο, αν τους πρόλαβαν δεν έχουν δίκιο. Απλά είναι τα πράγματα για το συγκεκριμένο. Αλλά αν έβγαινε κατευθείαν κόκκινη σημαία πάλι εκτός q3 θα ήταν ο Μαξ. Μην κάνουμε πως δεν το καταλαβαίνουμε αυτό και το αγνοούμε συνεχώς. Σε άλλα νέα πόσο τυχεροί είναι εκεί στην παπαγια που δεν προλαβαίνουμε τον Αλμπον ρε…τρένο πάει η ομάδα με βρόχινα λέμε! Παππου εσύ μας έκανες βουντού ε;;; 🙂 Επεξ/σία Κυριακή στις 04:53 μμ από dimoskoutr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vorlon68 Δημοσ. Κυριακή στις 04:59 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:59 μμ 47 λεπτά πριν, ts0ts0s είπε Μετα απο 100 post για τον "πέτσινο-χάρτινο "κλπ κλπ, πιστευω καταντάει εμμονικό και λίγο κουραστικό..αν δεν εχεις να προσφερεις κατι αλλο σε μια συζητηση μπορεις να ηρεμησεις,το καταλαβαμε οτι δε γουσταρεις το Verstappen,δε χρειαζεται ανα σελιδα να βλεπουμε μονιμως χαρακτηρισμους. Οτι θέλω θα λεω...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimoskoutr Δημοσ. Κυριακή στις 05:02 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 05:02 μμ 1 λεπτό πριν, vorlon68 είπε Οτι θέλω θα λεω...... Ε πες και εσυ πόσο υπέροχος οδηγός και καλός άνθρωπος είναι να μην σου κάνει παρατήρηση. Γιατί θες να τους το χαλάσεις;😂 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cinemusic Δημοσ. Κυριακή στις 05:03 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 05:03 μμ 3 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Αυτό που λένε στα αναψυκτικά είναι ότι αφού άφησαν τους υπόλοιπους να ολοκληρώσουν το γύρο τους έπρεπε και τους ίδιους. Αν έβγαινε κατευθείαν κόκκινη πάλι ο Μαξ εκτός q3 θα ήταν. 🙂 Σωστος. Την στιγμη που βγηκε yellow ηταν μολις ειχε τερματισει ο Λεκλερ και στην ουσια ο Φερσταπεν μετα απο αυτο ηταν εξω . Σην RB θα πρεπει να τα βαζουν με τον κακο τους προγραμματισμο που βγηκανε πολυ αργα. Σωστα τους την ειπε ο Περεζ στον ασυρματο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 05:03 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 05:03 μμ (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Gulik είπε Έχασε μία ακόμη θέση, τον έβαλε από κάτω σίγουρα ο Bottas, ενώ δεν είχε βγει η κόκκινη. Λεπτομέρειες που δείχνουν πρόθεση, όπως φυσικά και χθες. Δηλαδή, πρέπει να εθελοτυφλείς για να μην το δεις, αυτό το πράγμα. Πρόθεση βλεπουν αυτοι που εθελοτυφλουν και αγνοουν ποσους βαθμους κερδισε ο Μαξ στο Austin που δεν τιμωρηθηκε απο τους αγωνοδικες. Οπως σωστα λεει και ο φιλος cinemusic, το red flag δεν βγαίνει στα 2sec απο ενα τρακαρισμα συνήθως. Επεξ/σία Κυριακή στις 05:07 μμ από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimoskoutr Δημοσ. Κυριακή στις 05:05 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 05:05 μμ Μόλις τώρα, cinemusic είπε Σωστος. Την στιγμη που βγηκε yellow ηταν μολις ειχε τερματισει ο Λεκλερ και στην ουσια ο Φερσταπεν μετα απο αυτο ηταν εξω . Σην RB θα πρεπει να τα βαζουν με τον κακο τους προγραμματισμο που βγηκανε πολυ αργα. Σωστα τους την ειπε ο Περεζ στον ασυρματο. Δεν ξέρω σε ποιο sector ήταν τα αναψυκτικά όταν έσκασαν οι διπλές κίτρινες. Στο sky επιμένουν και το είπαν και μετά ότι τους πρόλαβαν οι σημαίες. Δεν έχω ιδία άποψη για το θέμα. Ας δουν όπως και να έχει και την άλλη πλευρά του νομίσματος πάντως. Κακό δεν θα τους κάνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα