ekrepali Δημοσ. Τετάρτη στις 11:55 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:55 μμ Μεγαλύτερη κερδισμένη από τον αγώνα της Κυριακής ήταν η Κάμαλα Χάρις. Βγήκε ένα γραφικό ότι κέρδισε την Πενσυλβανία. 🤣 Κλασική περίπτωση 'η λογική σταματά, η F1 ξεκινά' Την άλλη Κυριακή στον ΑΝΤ1+ περιμένω τον Πουρναρακη να ανακοινώσει τα αποτελέσματα των επόμενων ελληνικών εκλογών. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:55 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:55 μμ Η αλλαγη μοτερ ειναι 5 θεσεις διαβασα. Το μονο που εχει να κανει ειναι να παει το αμαξι στον τερματισμο ακομα και 5ος. Την βρωμικη δουλεια την εχει κανει ηδη τους τελευταίους δυο αγωνες. Μονο dnf φοβάται, τίποτε αλλο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilham Δημοσ. χθες στις 12:26 πμ Share Δημοσ. χθες στις 12:26 πμ (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, specre είπε @bilham α) πιστεύω ότι στη φοράδα δεν επέτρεψαν στον γλυκούλη να περάσει τον Σάνθη (άγνωστο γιατί). Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Ferrari went quite bold with its cooling levels, confident it had the pace to run at the front in clear air. For Carlos Sainz, once he took the lead from Max Verstappen, the challenge was not as acute as it was for the following Leclerc. Once he got to within 1.6 seconds of his team mate the calliper temperatures were rising to levels which were concerning his race engineer, who guided him into lift and coasting for much of the remainder of the first stint – and some way into the second. Once Norris had cleared Verstappen he was free to chase down the Ferraris – and it was clear the McLaren was nowhere near as marginal on cooling, as he caught and applied pressure to Leclerc. 50 λεπτά πριν, sattack είπε Λένε οτι επεσε εντολη να κοψει και να μην απειλησει τον Sainz και μπλεξουν σε μονομαχια που θα τους καψει τα λαστιχα και χασουν τα παντα μεσα απο τα χερια τους. Η Ferrari ηταν απολυτα ευχαριστημενη με το 1-2 για να κυνηγησει το κατασκευαστων και δεν επροκειτο ποτε να σκεφτει αλλαγη μπας και ο Λεκ ειχε 1 στο εκατομμυριο για το οδηγων. Γιατι λοιπον να καψουν τα λαστιχα, τα φρενα και τους κινητηρες σε μια ανουσια μονομαχια? Ο Λεκ ηταν απο χερι χαμενος. Δεν του ταιριαζζε η πιστα, ετρωγε ολον τον dirty air και επρεπε να σηκωνει και το γκαζι στις ευθειες για να κρυωνει ο κινητηρας. Θα ηταν καταστροφη και για τους 2 να μπαινανε σε κοντρες. Μετα που του ειπαν να κατσει πιο πισω και να μην γινει διεκδικηση της θεσης, το dirty air και οι θερμοκρασιες του ταλαιπωρησαν πολυ περισσοτερο τα λαστιχα απο τον Sainz που ετρεχε σε καθαρο αερα και τον επιασε ο Νορρις οταν εβαλαν τα Hard. Δεν χρειαζόταν καν να γίνει μονομαχία και να κινδυνέψουν. Μα γιατί να μην περάσει μπροστά ο οδηγός που έχει ελπίδες για πρωτάθλημα; Και δεν είναι μία στο εκατομμύριο Θα μπορούσε να έχει αρκετούς περισσότερους βαθμούς στους τελευταίους αγώνες ο Λεκ -αν δεν άφηνε ανοιχτή την πόρτα στον Πιάστρι στο Μπακού -αν στην Σιγκαπούρη δεν υπήρχε το πρόβλημα με την θερμοκρασία των ελαστικών στο quali -αν στο Sprint στο Ώστιν ο Σάινθ δεν είχε φαγωθεί να τον περάσει -αν ο Σάινθ του έδινε την πρωτοπορία αμέσως μόλις τον έφτασε στο Μεξικό Θα μπορούσε άνετα να ήταν δεύτερος τώρα... Αλλά με τα "αν" δεν βγαίνει τίποτα... Είναι μία ακόμη χαμένη ευκαιρία για τον Λεκ... Γενικά φαίνεται ότι η ομάδα δεν τον πριμοδοτεί όσο του χρειάζεται για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα οδηγών. Γιατί κάνουν τα χατίρια του οδηγού που φεύγει; Εξακολουθώ να μην έχω καταλάβει τι εννούσε ο Σάινθ: "Come on guys, Charles is taking the ******. Honestly!" Επεξ/σία χθες στις 12:28 πμ από bilham 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cinemusic Δημοσ. χθες στις 01:15 πμ Share Δημοσ. χθες στις 01:15 πμ 2 ώρες πριν, Nabuko είπε Είπε και άλλα όμως "Η FIA θα πρέπει να κοιτάξει καλά ποιους όρισε εκεί και να εξετάσει αν υπήρχε σύγκρουση συμφερόντων. Από μερικούς πρώην οδηγούς για παράδειγμα, που είναι θετικά διακείμενοι προς συγκεκριμένες ομάδες” Ναι είπε πολλές τρίχες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoMaR Δημοσ. χθες στις 07:52 πμ Share Δημοσ. χθες στις 07:52 πμ 7 hours ago, bilham said: Δεν χρειαζόταν καν να γίνει μονομαχία και να κινδυνέψουν. Μα γιατί να μην περάσει μπροστά ο οδηγός που έχει ελπίδες για πρωτάθλημα; Και δεν είναι μία στο εκατομμύριο Θα μπορούσε να έχει αρκετούς περισσότερους βαθμούς στους τελευταίους αγώνες ο Λεκ -αν δεν άφηνε ανοιχτή την πόρτα στον Πιάστρι στο Μπακού -αν στην Σιγκαπούρη δεν υπήρχε το πρόβλημα με την θερμοκρασία των ελαστικών στο quali -αν στο Sprint στο Ώστιν ο Σάινθ δεν είχε φαγωθεί να τον περάσει -αν ο Σάινθ του έδινε την πρωτοπορία αμέσως μόλις τον έφτασε στο Μεξικό Θα μπορούσε άνετα να ήταν δεύτερος τώρα... Αλλά με τα "αν" δεν βγαίνει τίποτα... Είναι μία ακόμη χαμένη ευκαιρία για τον Λεκ... Γενικά φαίνεται ότι η ομάδα δεν τον πριμοδοτεί όσο του χρειάζεται για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα οδηγών. Γιατί κάνουν τα χατίρια του οδηγού που φεύγει; Εξακολουθώ να μην έχω καταλάβει τι εννούσε ο Σάινθ: "Come on guys, Charles is taking the ******. Honestly!" Σωστα ολα αυτα αλλα θα μπορουμε να πουμε και οτι θα μπορουσε να ειχε και παραπανω βαθμους, Αν ηταν πιο γρηγορος στο Μεξικο η αν δε το εχανε η αν δεν εμπλεκε στην κινηση. Εννοω οτι και ο ιδιος ευθυνεται αρκετες φορες για το αποτελεσμα του. Ο Σαινθ εδειξε οτι ηταν πιο γρηγορος ολο το σαβκο. Δεν θα τον αφηνε ετσι απλα να περασει ο Λεκ. Αυτο θα ειχε συνεπειες στα μονοθεσια. Επρεπε να ανοιξουν χρονο μιας και ειναι γρηγοροτεροι στο 1ο στιντ ωστε να εχουν περιθωριο να μη τους φτασει η mclaren με τα hard που ειναι πιο γρηγορες προς το τελος του αγωνα. Στην ουσια στους τελευταιους αγωνες εχεις μια φερραρι που ανοιγει δρομο στο 1ο στιντ και μια μακλαρεν που παει να καλυψει την διαφορα στο 2ο στιντ. Εδω ο Νορις δυσκολευευται να φτασει στον Μαξ, θα τον φτασει ο Λεκ που ειναι 3ος ; Ας επικεντρωθουν στο πρωταθλημα. Καλα κανουν. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. χθες στις 08:31 πμ Share Δημοσ. χθες στις 08:31 πμ (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, bilham είπε Αλλά με τα "αν" δεν βγαίνει τίποτα... Είναι μία ακόμη χαμένη ευκαιρία για τον Λεκ... Γενικά φαίνεται ότι η ομάδα δεν τον πριμοδοτεί όσο του χρειάζεται για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα οδηγών. Γιατί κάνουν τα χατίρια του οδηγού που φεύγει; Εξακολουθώ να μην έχω καταλάβει τι εννούσε ο Σάινθ: "Come on guys, Charles is taking the ******. Honestly!" Όπως έγραψες, με το ΑΝ δεν βγαίνει τίποτα. Ο Σάνθης δεν θα τον άφηνε (έτσι εύκολα) να περάσει. Την ομάδα την είχε "γραμμένη" πριν τον διώξουν, πόσο μάλον τώρα. Εξάλλου όπως έγραψε και ο @GoMaR ήταν πιο γρήγορος από τον γλυκούλη. Από ότι κατάλαβα ο Σάνθης προσπαθεί να αποδείξει στη φοράδα, ότι έκανε λάθος που τον διώχνει και φυσικά να μπει στα "βλέμματα" μιας μεγάλης ομάδας για το μέλλον. Η φοράδα από την άλλη δεν έχει ξεκαθαρίσει τόσα χρόνια ποιος είναι ο Νο 1 οδηγός (άτυπα ο γλυκούλης), διότι δεν είχε ανάγκη να το κάνει εφόσον δεν έτρεχε για το πρωτάθλημα. Στο radio του ο Σάνθης προφανώς εννοούσε να του την πουν του γλυκούλη να κόψει, για να μη ζορίσουν και οι 2 τα μονοθέσια/ελαστικά και στο τέλος να χάσουν και οι 2 τις θέσεις τους. Με λίγα λόγια δεν θα τον άφηνε να περάσει. Θα έδινε μάχη όπως με όλους τους άλλους και αυτό το γνώριζε η φοράδα. Επεξ/σία χθες στις 08:42 πμ από specre 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. χθες στις 09:58 πμ Share Δημοσ. χθες στις 09:58 πμ (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, bilham είπε Ερώτηση: γνωρίζουμε γιατί έκοψε ξαφνικά ο Λεκ όταν έφτασε τον Σάινθ στο 0,5 και ξαφνικά πήγε στο 1,5 και μετά έχασε επαφή; 10 ώρες πριν, bilham είπε Από την στιγμή που πέρασε 2ος ο Λεκλ στον 10ο γύρο κατέβαζε πολύ γρήγορα την διαφορά (1,877) με Σάινθ. Τον 15ο γύρο ο Λεκλέρκ έφτασε τον Σάινθ στο 0,711 sec. Μέχρι το τέλος του γύρου όμως η διαφορά γύρισε στα 1,673 και από εκεί και μετά συνεχώς ανέβαινε. Τότε ήταν που ο Σάινθ είπε σε μήνυμα το αινιγματικό: "Come no guys, Charles is taking the ******. Honestly!" Τι εννοούσε ο Σάινθ; Τι έγινε με τον Λεκλέρκ; 10 ώρες πριν, specre είπε @bilham α) πιστεύω ότι στη φοράδα δεν επέτρεψαν στον γλυκούλη να περάσει τον Σάνθη (άγνωστο γιατί). β) ο Σάνθης είχε καθαρό αέρα μπροστά του, ενώ ο γλυκούλης δεν είχε πίσω από τον Σάνθη. Αποτέλεσμα στα 1,6s ο γλυκούλης να έχει υπερθερμάνει τα φρένα του και να του λένε να αφήσει κενό για να τα κρυώσει. 10 ώρες πριν, sattack είπε Λένε οτι επεσε εντολη να κοψει και να μην απειλησει τον Sainz και μπλεξουν σε μονομαχια που θα τους καψει τα λαστιχα και χασουν τα παντα μεσα απο τα χερια τους. O λογος ειναι απλος: Ο Leclerc ηταν πιο αργος απο τον Sainz ολο το τριημερο. Στην αρχη του αγωνα, ο Leclerc πιεσε παραπανω(αχρειαστα) και εφαγε παραπανω γομα απο τα ελαστικα του, κατι που πληρωσε αργοτερα στο στιντ και εμεινε πιο πισω. Στο 2ο στιντ, ηταν ακομα πιο αργος απο τον Sainz και στο τελος τον περασε ανετα και ο Νορρις. Ηταν απλα πιο αργος, τιποτα παραπανω. 9 ώρες πριν, bilham είπε -αν ο Σάινθ του έδινε την πρωτοπορία αμέσως μόλις τον έφτασε στο Μεξικό Θα μπορούσε άνετα να ήταν δεύτερος τώρα... Αλλά με τα "αν" δεν βγαίνει τίποτα... Είναι μία ακόμη χαμένη ευκαιρία για τον Λεκ... Γενικά φαίνεται ότι η ομάδα δεν τον πριμοδοτεί όσο του χρειάζεται για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα οδηγών. Γιατί κάνουν τα χατίρια του οδηγού που φεύγει; Εξακολουθώ να μην έχω καταλάβει τι εννούσε ο Σάινθ: "Come on guys, Charles is taking the ******. Honestly!" Αν ο Sainz εδινε στον Λεκλερκ την πρωτοπορια στο Μεξικο, τοτε η Φερραρι θα εχανε τη νικη, μιας και ο Νορρις ηταν πιο γρηγορος απο τον Λεκλερκ και τον περασε ανετα. Ας καθοταν ο Λεκλερκ στα 2sec πισω απο τον Sainz (ωστε να μην εχει προβλημα και καλα με ακαθαρτο αερα, παρολο που ουσιαστικα δεν υπηρχε ιδιαιτερο θεμα στο Μεξικο, το ειδαμε και με Νορρις-Μαξ, αλλα και με Russel-Hamilton) και τοτε μπορει η Φερραρι στο τελος του αγωνα να εδινε εντολη για να περασει ο Λεκλερκ. Ομως ο Λεκλερκ ηταν αργος, εμεινε στα 6+ δευτερολεπτα πιο πισω, οποτε αν τον αφηνε ο Sainz, τοτε η Φερραρι θα εχανε τη νικη απο τον Νορρις. Επεξ/σία χθες στις 10:03 πμ από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilham Δημοσ. χθες στις 10:53 πμ Share Δημοσ. χθες στις 10:53 πμ (επεξεργασμένο) Το ότι ήταν αργός το λέμε τώρα. Όμως στο 1ο στιντ όταν και άρχισε να μένει πίσω από τον Σάινθ (εντολή ομάδας; ) δεν μειωνόταν η διαφορά από τους υπόλοιπους αλλά αντίθετα αύξανε. Θα μπορούσε από την αρχή να αφήσει ο Σάινθ τον Λεκ μπροστά και όταν έφταναν οι άλλοι με τα σκληρά, αυτός να κρατούσε τους υπόλοιπους. Ή να έμεναν κοντά οι 2 Ferrari ώστε ο 2ος Σάινθ να είχε συνέχεια DRS από τον Λεκ και να μην μπορεί να τους περάσει ο Νόρρις. Το έχουμε δει αυτό το έργο στο παρελθόν! Θα συμφωνήσω όμως με τον Specre. Ήταν τελικά θέμα Σάινθ. Δεν θα άφηνε με τίποτα την πρώτη θέση, οπότε δεν το προσπαθήσανε. Σκεφτείτε να ήταν άλλες εποχές με Σούμι και Μπαρικέλο ή Μάσα πώς θα εξελισσόταν τα πράγματα. Έτσι όμως κερδίζονταν τα πρωταθλήματα, με κάποιες υποχωρήσεις στην περηφάνεια των υπολοίπων... Ο Σάινθ όμως είναι αρκετά υπερήφανος και έχει βλέψεις. Μήπως και για αυτό φεύγει από την Ferrari; Επεξ/σία χθες στις 10:53 πμ από bilham Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. χθες στις 11:21 πμ Share Δημοσ. χθες στις 11:21 πμ 10 ώρες πριν, cinemusic είπε Ναι είπε πολλές τρίχες. Αυτό δεν είναι "τρίχες" όμως, είναι η πραγματικότητα. Χρειάζονται μόνιμοι αγωνοδίκες σε όλους τους αγώνες που να μην έχουν ή είχαν σχέση φιλική ή μη, με καμία από τις ομάδες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cinemusic Δημοσ. χθες στις 11:41 πμ Share Δημοσ. χθες στις 11:41 πμ Η μόνη πραγματικότητα είναι πως επιτέλους έπεσαν καμπάνες και τους πείραξε. Για αυτο ειναι τρίχες αυτα που λεει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. χθες στις 11:50 πμ Share Δημοσ. χθες στις 11:50 πμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, bilham είπε Το ότι ήταν αργός το λέμε τώρα. Όμως στο 1ο στιντ όταν και άρχισε να μένει πίσω από τον Σάινθ (εντολή ομάδας; ) δεν μειωνόταν η διαφορά από τους υπόλοιπους αλλά αντίθετα αύξανε. H διαφορα Λεκλερκ με τους απο πισω αυξανε στο πρωτο στιντ, γιατι ο ρυθμος του Νορρις οριοθετουνταν απο τον ακομα αργοτερο Max. Ο Λεκλερκ ηταν αργος χθες, τον περασε για πλακα ο Νορρις, δεν υπηρχε κανενας λογος η Φερραρι να χασει τη νικη απλα για να τερματισει 2ος ο Λεκλερκ. Ας ηταν πιο γρηγορος να εμενε πισω απο τον Σαινθ και τοτε προς το τελος μπορει να εκαναν swap. Η Φερραρι πηρε το μεγιστο που μπορουσε με βαση τις επιδοσεις των οδηγων της(πηρε 1η και 3η θεση ) και αρα πηρε το μεγιστο στο κατασκευαστων. Δεν ειχε κανενα λογο να αφηνε τον Λεκλερκ να περασει ωστε να τερματισει 2ος ο Λεκλερκ και 3ος ο Σαινθ και ετσι να μαζευε λιγοτερους βαθμους στο κατασκευαστων. 1 ώρα πριν, bilham είπε Έτσι όμως κερδίζονταν τα πρωταθλήματα, με κάποιες υποχωρήσεις στην περηφάνεια των υπολοίπων... Αυτο ακριβως και για αυτο η Φερραρι εδωσε προτεραιοτητα στους βαθμους στο κατασκευαστων που κυνηγαει με αξιωσεις το πρωταθλημα. Επεξ/σία χθες στις 12:10 μμ από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoMaR Δημοσ. χθες στις 12:23 μμ Share Δημοσ. χθες στις 12:23 μμ ειναι φοβερο απο ποτε εχει να παρει νικη η redbull Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ep1 Δημοσ. χθες στις 02:51 μμ Share Δημοσ. χθες στις 02:51 μμ 2 ώρες πριν, GoMaR είπε ειναι φοβερο απο ποτε εχει να παρει νικη η redbull Δεν βλέπω και να πάρει άλλη νίκη. Μόνο αν πέσει βροχή ξαφνικά και ανακατευτεί η τράπουλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. χθες στις 03:08 μμ Share Δημοσ. χθες στις 03:08 μμ 2 ώρες πριν, GoMaR είπε ειναι φοβερο απο ποτε εχει να παρει νικη η redbull 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
avacan23 Δημοσ. πριν από 22 ώρες Share Δημοσ. πριν από 22 ώρες Can Interlagos produce another all-time classic? The Brazilian Grand Prix is loved by fans and drivers alike and the unique climate of this region of Sao Paulo means you are never too sure how the race is going to go. There is a forecast chance of 70% rain for the race and with three teams battling it out for the top spot, fireworks could ensue this weekend. στο βρεγμένο πιστευω έχει πλεονεκτημα ο Μαξ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα